مرکز فروش شیشه سکوریت در غرب تهران

شیشه های سکوریت ، شیشه ای است که به گونه ای طراحی شده تا احتمال شکستن آن کمتر باشد و هنگام شکستن آسیبی وارد نمی کند زیرا خرد نمی شود. همچنین این شیشه در برابر آتش و حرارت مقاوم است. اما از کجا باید این شیشه را تهیه کنید؟ با ما در ادامه همراه باشید تا درباره مرکز فروش  صحبت کنیم.

 

شیشه سکوریت چگونه تولید می شود؟

ابتدا شیشه به شدت گرم می شود و سپس سریع سرد می شود. این روند شیشه را فوق العاده مقاوم کرده و ساختاری منحصر به فرد به آن می بخشد.ورق های شیشه ای تحت فرآیند سکوریت قرار می گیرند. بدین معنی که شیشه در کوره قرار می گیرد  این فرایند را می توان چندبار یا حتی در یک حرکت مداوم انجام می شود.سپس شیشه با فرآیندی به نام “خاموش کردن” خنک می شود. این روند به سختی در هر ثانیه طول می کشد. بنابراین ، از ابزارهای مختلفی برای ایجاد فشار زیاد روی سطح شیشه استفاده می شود. در ان فرآیند ابتدا وسط شیشه خنک می شود و اطراف شیشه منقبض شود ، در حالی که سطح خارجی فشرده می شود. این تغییر باعث می شود شیشه محکم شود. این روش زمان بر است اما فوق العاده موثر است.


شرکت کامادر مرکز فروش شیشه سکوریت  در زمینه  فروش، نصب شیشه سکوریت  و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی، شیشه سکوریت و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

ضخامت شیشه سکوریت چقدر است؟

این شیشه می تواند از 6 تا 10 میل ضخامت داشته باشد. این شیشه تقریباً چهار برابر قوی تر از شیشه های معمولی است. با توجه به نوع کاربری آن ار شیشه هایی با ضخامت مختلف استفاده می شود. به عنوان مثال برای شیشه حمام و شیشه بالکنی از شیشه 8 میل استفاده می شود و برای شیشه های استخر از شیشه 10 میل استفاده می شود.

 

بورس شیشه سکوریت تهران

بسیاری از افراد تصور می کنند باید هر محصولی را از بورس یا محل اصلی آن محصول خریداری کرد. شاید در مورد برخی محصولات به این صورت باشد اما در مورد این شیشه صددق نمی کند. زیرا فروش این محصولات در مرکز بورس شیشه سکوریت به صورت عمده و تنها به نمایندگی های رسمی این محصول انجام می شود و شما می توانید شیشه را از نمایندگی های رسمی تهیه کنید.

 

تعمیرات شیشه سکوریت در غرب تهران

این شیشه مانند هر محصول دیگری نیاز به نگهداری و سرویس دارد اما با توجه به نوع کاربری آن متفاوت است. در صورتی که برای درب ریلی استفاده شود بعد از گذشت زمانی نیاز به رگلاژ دارد . بدین معنی که شیشه در محل اصلی خود شل شده و در هنگام باز و بسته شدن به کف زمین برخورد می کند . در این مواقع باید یراق آلات آن تعویض شود زیرا دچار استهلاک شده است. شکستن شیشه در اثر ضربه یا به صورت خود به خود جزو خدمات پس از فروش محسوب نمی شود ولی می توانید شیشه را با هزینه خودتان تعویض کنید.

مرکز فروش شیشه سکوریت در غرب تهران

شرکت کامادر به عنوان مرکز فروش این شیشه در تهران خدمات نصب و تعمیرات تخصصی را به صورت شبانه روزی انجام می دهد. همچنین در تمام نقاط ایران نمایندگی داشته و خدمات 24 ساعته به مشتریان ارائه می دهد.

فارسی-کردن-شیشه-حمام