تولید و نصب پارتیشن شیشه ای دارای پروسه ای مشخص می باشد که ما در این مطلب قصد داریم به آن بپردازیم. اما پیش از آن باید کمی در مورد پارتیشن شیشه ای و مزایایی که دارد برای شما توضیح دهیم تا بتوانید با دید باز تری به این موضوع نگاه کنید

و سپس در مورد مدت زمانی که طول می کشد که پارتیشن شیشه ای تولید و نصب شود به شما اطلاعاتی را ارائه دهیم. پیش از آنکه این مطلب را دنبال کنیم فهرستی از آنچه در این مطلب

در اختیار شما قرار خواهیم داد را برای شما در نظر گرفته ایم که شما می توانید با مطالعه این فهرست و کلیک بر روی عنوان مورد نظر مستقیم بخش مورد پسند خود را مطالعه کنید:

پارتیشن شیشه ای چیست؟

بدون تردید شما تا به حال پارتیشن شیشه ای را بارها و بارها دیده اید و به همین دلیل هم است که امون به دنبال تحقیق در مورد مدت زمان تولید و نصب پارتیشن شیشه ای هستید. حتما تا به امروز در اداره های مختلف،

بانکها و یا دفاتر پست دیده اید که مدیریت مجموعه سالنی که پرسنل در آن قرار دارند را به اتاق های کوچک شیشه ای تبدیل کرده است. این اتاق های کوچک شیشه ای همان پارتیشن های شیشه ای هستند که ما در این مطلب به دنبال بررسی بیشتر آنها هستیم.

اما پیش از بررسی مدت زمان تولید و نصب پارتیشن شیشه ای لازم است به شما بگویی که پارتیشن های شیشه ای عموما اتاق هایی مجزا هستند که درب ورود دارند، در یک سالن بوده اما کاملا محیطی مستقل را برای نیروی های کاری به وجود آورده اند.

این اتاق های مجزای شیشه ای ساخته شده به واسطه پارتیشن شیشه ای می باشند. پارتیشن ها به شما کمک می کنند که بتوانید از فضای محدودی که در اختیار دارید استفاده بهینه ای داشته باشید و دیگر نیازی به این نداشته باشید که به محلی دیگر نقل مکان کنید و در همین محیط فعالی از فضای موجود استفاده ای بهینه و حداکثری داشته باشید.

مزایای پارتیشن شیشه ای

استفاده از پارتیشن شیشه ای اما برای شما مزیت های مناسبی را به همراه خواهد داشت. قبل از بررسی تولید و نصب پارتیشن شیشه ای باید بدانید که استفاده از این پارتیشن ها برای شما چه مزایایی به همراه دارد.

مهمترین مزیت استفاده از پارتیشن شیشه ای را شاید بتوانیم این طور بیان کنیم که این محصولات بسیار کاربردی به شما کمک می کنند که شما فضایی کاملا مستقل را برای پرسنل خود به وجود آورید

تا در آرامش بتوانند به کارهای اداری خود مشغول شوند و این مسئله می تواند برای آنها دارای ارزش و اهمیت بسیار بالایی باشد. چرا که آرامش مهمترین فاکتور برای پرسنل می باشد.

اما مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای تنها به این نکته و کوتاه بودن مدت زمان تولید و نصب پارتیشن شیشه ای محدود نمی شود. بلکه یکی از مهمترین مزایای این محصولات این است که شما می توانید با استفاده از پارتیشن شیشه ای از فضای حداقلی که در اختیار دارید استفاده ای حداکثری داشته باشید.

شاید این امکان برای شما فراهم نباشد که نقل مکان کنید به محیطی بزرگتر و یا شاید این امکان برای شما وجود نداشته باشد که در محیط فعلی محلی مستقل را برای واحدهای مختلف کاری خود به وجود آورید و تداخل پرسنل باعث کاهش راندمان شود. به همین دلیل با استفاده از پارتیشن شیشه ای می توانید این نقص را برطرف کنید.

از طرف دیگر باید بدانید که یکی دیگر از مهمترین مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای این است که این مدت زمان تولید و نصب پارتیشن شیشه ای چندان طولانی نیست و شما می توانید در زمانی مناسب و کوتاه این پارتیشن ها را خریداری کرده و در محل کار خود نصب کنید تا همه پرسنل خود را بتوانید سر و سامان دهید.

شما می توانید در یک روز تعطیل این کار را انجام دهید تا روز کاری بعدی پرسنل شما به راحتی به اتاق های مجزای خود که شما برای آنها فراهم کرده اید بیایند و به کار خود مشغول شوند.

آخرین مزیت مهم استفاده از پارتیشن شیشه ای را هم می توانیم به هزینه کمتر این پارتیشن ها به نسبت نقل مکان به محیط دیگر مربوط بدانیم. اگرچه اینکه این مدت زمان تولید و نصب پارتیشن شیشه ای کم می باشد

و همین مسئله برای شما هزینه های کمتری به همراه دارد اما باید بدانید که استفاده از پارتیشن های شیشه ای می تواند برای شما بسیار مقرون به صرفه تر از شرایطی باشد که برای ایجاد واحدها مستقل مجبور شوید که در نهایت به محیطی بزرگتر نقل مکان کنید و هزینه های بالایی را به این صورت متحمل شوید.

انواع پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای دارای انواع مختلفی هستند که مدت زمان تولید و نصب پارتیشن شیشه ای در هر یک از مدل ها می تواند برای شما کمی متفاوت با دیگری باشد. اما در کل باید بدانید که در یک رنج زمانی نزدیک بهم باید انتظار بکشید.

پیش از آن اجازه دهید در مورد انواع پارتیشن های شیشه ای برای شما عزیزان همراه کامادر اطلاعات بیشتری را ارائه دهیم. مهمترین انواع پارتیشن های شیشه ای که این روزها دارای رواج بسیار بیشتری هستند را می توانیم به سه دسته کلی تقسیم بندی کنیم که این دسته ها عبارت هستند از:

پارتیشن های شیشه ای تک جداره و دو جداره. مدت زمان تولید و نصب پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره با هم چندان تفاوتی ندارد و شاید بشود گفت بسیار بهم نزدیک می باشد. نکته مهم این است که از نظر جداره پارتیشن ها دارای اهمیت بسیار بالایی هستند

و شما می توانید هر یک را که دوست دارید انتخاب کنید و مورد استفاده در دفتر کاری خود قرار دهید و از آن بهره ببرید که این مسئله ای بسیار مهم برای شما مصرف کنندگان پارتیشن شیشه ای می باشد.

پارتیشن های شیشه ای فریم لس (بدون فریم) و فریم دار که دو دسته بندی مجزا هستند که مدت زمان تولید و نصب پارتیشن شیشه ای در این مدل ها می تواند متفاوت باشد. پارتیشن های شیشه ای دوجداره می توانند

در انواع فریم دار و بدون فریم دار تولید و ارائه شوند و همچنین پارتیشن های شیشه ای تک جداره هم می توانند در انواع فریم دار و یا بدون فریم دار ارائه شوند که همین نکته می تواند انواع پارتیشن ها را تا اندازه بسیار زیادی متنوع کند تا انتخاب برای شما بسیار ساده از شرایط معمول شود.

به همین دلیل پارتیشن های شیشه ای دارای اهمیت و محبوبیت بسیار بالایی به نسبت سایر پارتیشن ها هستند.

پارتیشن شیشه ای ثابت و  پارتیشن متحرک : از دیگر انواع پارتیشن های شیشه ای که مدت زمان تولید و نصب پارتیشن شیشه ای در آنها می تواند با دیگری متفاوت باشد، پارتیشن های شیشه ای ثابت و متحرک هستند.

این پارتیشن ها معمولا دارای امکانات بسیار ویژه ای هستند که هر یک دارای کاربردهای متفاوتی نسبت به دیگری می باشند و در بازار دارای اهمیت بالایی می باشند. شما می توانید

یک پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم دار ثابت داشته باشید یا یک پارتیشن شیشه ای دوجداره بدون فریم متحرک را خریداری کنید تا میزان انتخاب های شما بسیار گسترده باشد.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.