محاسبه قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای

مهمترین فاکتوری که خریداران در هنگام خرید درب اتوماتیک شیشه ای به آن توجه می کنند، قیمت آن است. اما ارزان یا گران بودن قیمت این درب ملاک کیفیت کالا است؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع و موضوعات دیگر بپردازیم :

نحوه محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای
چرا درب اتوماتیک شیشه ای را انتخاب کنید؟
کاربردهای درب اتوماتیک شیشه ای 
تنظیمات درب اتوماتیک شیشه ای 

چرا قیمت درب اتوماتیک شیشه مهم است؟

این امکان در بسیاری از ساختمانها وجود دارد: درب ها به طور خودکار باز شوند و سپس دوباره بسته شوند. در سوپرمارکت ها ، هتل ها و نمایندگی های فروش اتومبیل و همچنین در دفاتر عمومی و بیمارستان ها ، این درب ها به عنوان ورودی های ایمن و قابل دسترسی عمل می کنند.همچنین می توان آنها را با هزینه معقول مقاوم سازی کرد.

مهمترین فاکتوری که خریداران در هنگام خرید درب اتوماتیک شیشه ای به آن توجه می کنند، قیمت آن است. اما ارزان یا گران بودن قیمت این درب ملاک کیفیت کالا است؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع به طور مفصل بپردازیم.

درب اتوماتیک شیشه ای گران با کیفیت است؟

تصور بسیاری از افراد در خرید درب اتوماتیک شیشه ای اینست که بالا بودن قیمت آن دلیلی بر کیفیت بالای این درب می باشد. در صورتی که این تصور اشتباه است. خریداران علاوه بر کیفیت کالا، با توجه به نیاز خود هزینه کنند. ممکن است درب با کیفیتی خریداری کنید اما نیاز شما را برآورده نکند. از طرفی تنها به دنبال درب ارزان قیمت نباشید و کیفیت آن را در نظر بگیرید. ما در ادامه عواملی که در قیمت درب اتوماتیک شیشه ای در نظر داشته باشید را معرفی می کنیم.

قیمت درب-اتوماتیک-شیشه-ای-تک-لت

محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

مهم ترین عواملی که در محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای موثر می باشد به شرح ذیل می باشد:

محاسبه اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای

اپراتور یکی از مهم ترین قطعاتی است که در قیمت نهایی درب اتوماتیک شیشه ای موثر می باشد.  قیمت اپراتور با توجه به برند و نوع کیفیت متفاوت می باشد. مثلا اپراتور برند Deco 17 میلیون و قیمت اپراتور یونیک موتور دانکر 14،800،000 تومان می باشد. ( در سال 1401) از آنجائیکه برندهای خارجی با نرخ ارزی محاسبه می شود، هر روز در حال تغییر می باشد. از این رو برای اطلاع دقیق از قیمت های روز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

محاسبه قیمت فریم درب اتوماتیک شیشه ای

با توجه به تعداد لت از فریم درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می شود. فریم ها در رنگ ها و کیفیت های مختلف موجود می باشد که قیمت آن از 2،500،000 تا 8 میلیون تومان متفاوت است.

فریم درب اتوماتیک شیشه ای چگونه ساخته می شود؟

در ابتدا فریم ها با توجه به نوع درب اتوماتیک طراحی می شوند. سپس اندازه گیری شده و برش می خورند. برای قرار گرفتن در شیشه نیاز به یراق آلاتی از جمله فیکسچر و لاستیک دارند. فریم ها معمولا از جنس آلومینیوم یا استیل ساخته می شوند.

هزینه حمل و نقل درب اتوماتیک شیشه ای

هزینه حمل و نقل در داخل تهران بین 200 تا 300 هزار تومان محاسبه می شود و ارسال به شهرستان ها با توجه به شهر و فاصله محاسبه می شود.

هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای

هزینه نصب با توجه به ابعاد و متراژ کل کار محاسبه می شود و در صورتی که ابعاد استاندارد باشد به طور کلی محاسبه می شود و در صورتی که بیشتر از استاندارد باشد هر مترمربع 100 هزار تومان محاسبه می شود.

هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای

هزینه نصب با توجه به ابعاد و متراژ کل کار محاسبه می شود و در صورتی که ابعاد استاندارد باشد به طور کلی محاسبه می شود و در صورتی که بیشتر از استاندارد باشد هر مترمربع 100 هزار تومان محاسبه می شود.

هزینه قفل و باطری درب اتوماتیک شیشه ای

هزینه قفل 1،500،000 تومان و قیمت هر عدد باطری 800،000 تومان می باشد .

چرا درب های اتوماتیک را انتخاب کنید؟

فشار دادن دستگیره های درب ، کشیدن و بستن مجدد آنها پس از عبور از درب همه اینها ممکن است در برخی مواقع آزار دهنده باشد. مردم غالباً فراموش می کنند که درب ها را به خصوص بعد از عبور خود ببندند.

به عنوان مثال ، برای برخی از افراد مانند افراد ویلچری ، کودکان ، افراد مسن یا معلولان ، باز کردن درب و سپس بستن مجدد آن غیرممکن است. درب های اتوماتیک به همه افراد دسترسی راحت برای ورود یا خروج از ساختمان ها را می دهد. موضوعی که به طور فزاینده ای مورد استقبال قرار می گیرد و حتی انتظار می رود.قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای

درب-اتوماتیک اسلایدی

چرا درب های اتوماتیک را انتخاب کنید؟

فشار دادن دستگیره های درب ، کشیدن و بستن مجدد آنها پس از عبور از درب همه اینها ممکن است در برخی مواقع آزار دهنده باشد. مردم غالباً فراموش می کنند که درب ها را به خصوص بعد از عبور خود ببندند.

به عنوان مثال ، برای برخی از افراد مانند افراد ویلچری ، کودکان ، افراد مسن یا معلولان ، باز کردن درب و سپس بستن مجدد آن غیرممکن است. درب های اتوماتیک به همه افراد دسترسی راحت برای ورود یا خروج از ساختمان ها را می دهد. موضوعی که به طور فزاینده ای مورد استقبال قرار می گیرد و حتی انتظار می رود.قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای

کاربرد درب های اتوماتیک

دربهای اتوماتیک در بسیاری از ساختمانها اجازه دسترسی ، تردد بدون مانع را می دهد. به خصوص برای ساختمانهایی با حجم تردد زیاد مناسب هستند. امروزه در بخشهای زیر به استفاده می شود:قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای 

بهداشت

در بخش بهداشت ، سیستم های درب اتوماتیک راه حل بهداشتی برای مراجعین ، بیماران ، پزشکان و کادر درمان برای عبور از درب ها می باشد. دیگر نیازی به باز كردن درب به صورت دستی ندارند و در عین حال از انتقال میكروب از دست آلوده به افراد دیگر جلوگیری می شود.

اطلاعات بیشتر در مورد راه حل های ما در بخش سلامت

 

هتل ها و رستوران ها

یک ورودی معتبر و راحت اولین استقبال از مهمانان در بسیاری از هتل ها است. دسترسی راحت به آشپزخانه و سایر بخش های رستوران کارکنان را قادر می سازد تا با خیال راحت وظایف خود را انجام دهند و خدمات را به درستی ارائه دهند.

دسترسی ، ایمنی و بهداشت نیز از مزایای مهم این محصول است.سیستم های درب اتوماتیک در هتل ها بسیار محبوب هستند.

صنعت خرده فروشی

سیستم های درب اتوماتیک مشتری را به سمت مشاغل راهنمایی می کند و به عنوان یک نقطه دسترسی معتبر و راحت عمل می کند.

این سیستم یک فضای زیبا و جذاب برای خرید ایجاد می کند. همچنین به صرفه جویی در انرژی کمک می کند ، زیرا فقط در صورت لزوم باز می شوند و اثرات آن بر دمای داخلی سرما و گرما از خارج به حداقل می رسد.

ساختمانهای عمومی

در ساختمانهای عمومی هم اکنون دسترسی بدون مانع در قانون الزامی است. سیستم های درب اتوماتیک یک راه حل کارآمد و ایمن در این بخش ، به ویژه برای حجم بالای تردد عمومی است.

انواع درب اتوماتیک

سیستم های درب اتوماتیک برای انواع درب ها اعم از بزرگ یا کوچک ، سنگین یا سبک موجود می باشد. علاوه بر این ، تقریباً برای هر طرح قابل تصوری ممکن است:

ساخت شیشه های کامل ، قاب دار ، چوبی ، آلومینیومی یا فولادی. برای اطلاع از انواع درب های اتوماتیک شیشه ای روی ادامه مطلب کلیک کنید.

 
شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

کاتنظیمات درب اتوماتیک شیشه ای ربرد درب های اتوماتیک

1. سیستم محافظ درب های اتوماتیک

اپراتور از نظر قانونی موظف است حرکات باز و بسته شدن درهای اتوماتیک و منابع خطر مرتبط را ایمن سازد. در برخی موارد ، نظارت بر لبه های اصلی بسته شدن کافی است.

در شرایط خاص (به عنوان مثال ساختمانهایی که عمدتا توسط افراد مسن ، افراد با تحرک محدود یا کودکان خردسال استفاده می شوند) ، باید کل قسمت درب ایمن شود. بسیاری از سیستم های قدیمی درب را می توان با طیف وسیعی از دستگاه های ایمنی مقاوم سازی کرد.

استفاده از سنسورها برای جلوگیری از آسیب درب ها در اثر خرد شدن ، برش زدن و ضربه در هنگام باز و بسته شدن می باشد.

2. حفاظت در برابر آتش و راه های فرار روشن

این امر همچنین می تواند توسط سیستم ساختمانی مانند واحدهای مرکزی تشخیص دود شناسایی شود.

گذرگاه

برای اینکه یک گذرگاه به عنوان مسیر فرار و نجات شناخته شود ، درب های اتوماتیک باید به یک ژنراتور ضربه گیر باز شونده ایمن مجهز شوند. در این وضعیت درب ظرف چند ثانیه از زمان تشخیص دود یا آتش یا پس از اتلاف برق باز می شود تا افراد بتوانند فرار کنند. بنابراین درب ها می توانند به عنوان راه های ایمن فرار و نجات در موارد اضطراری استفاده شوند.

3. کنترل و نظارت مرکزی از طریق شبکه

تاسیسات درب اتوماتیک اغلب با سیستم های ساختمانی مانند سیستم مسیر نجات ، سیستم کنترل دسترسی ، سیستم فن آوری ساختمان و واحدهای کنترل RWA شبکه می شوند. این مورد امکان کنترل و نظارت مرکزی بر همه این سیستم ها را فراهم می کند ، بنابراین باعث افزایش کارایی این درب ها می شود.

کرکره-برقی-در-سعادت-آباد