قیمت و خرید پارتیشن شیشه ای :  باتوجه به طرح و کاربردهای مختلف انواع پارتیشن ها متفاوت است.امروزه برای جداسازی قسمت های مختلف یک اداره،سازمان و یا به طور کلی تبدیل یک محیط بزرگ به بخش های کوچکتر و به منظور بهینه سازی فضا از پارتیشن ها استفاده می کنند.

پارتیشن ها علاوه بر دکوراتیو بودن که موجب زیبایی محیط می شوند،با جداسازی بخش های یک اداره باعث راحتی کارمندان و مراجعین مجموعه نیز می شوند و با افزایش نظم و آرامش به بهبود کنترل و اداره ی محیط کمک می کنند.

از جمله مزایای استفاده از پارتیشن ها می توان به هزینه های قابل قبول، قیمت مناسب و قابلیت جابه جایی آن ها اشاره کرد،به علاوه اینکه تنوع چشمگیر در طرح ،رنگ و جنس پارتیشن ها پاسخگوی نیاز هر نوع سلیقه ای می باشد.

پارتیشن شیشه ای چیست ؟ قیمت و خرید پارتیشن شیشه ای

قیمت و خرید پارتیشن شیشه ای :

از انواع پارتیشن ها، یکی از محبوب ترین و پر استقاده ترین آن ها پارتیشن شیشه ای است.

از آنجا که شیشه هابهترین متریال برای عبور نور و جلوگیری از احساس خفگی در فضاهای کوچک می باشند،استفاده از آن ها در دنیای مدرن امروز،بسیار رایج تر و پر طرفدارتر از دیگر گزینه ها است.

پارتیشن شیشه ای پانل هایی بدون بار و با کیفیت بالا هستند که از آن ها به عنوان تقسیم کننده ی اتاق،فضای اداری،باجه های کاری و… استفاده میشود بدون آنکه انتشار نور در محیط محدود شود و یا ارتباط کارکنان با یکدیگر دچار اختلال گردد.

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای:

_بدیهی است که دیوارهای شیشه ای بدون قاب نیاز شما به نور را تامین می کنند.

_پارتیشن های شیشه ای در مقایسه با مصالح سنتی ساختمانی بسیار مقرون به صرفه تر هستند.

_پارتیشن های شیشه ای معمولا بسته به جنس شیشه ها،عایق های بسیار خوبی برای صدا هستند.

_حکاکی طرح و لوگوی دلخواه(سند بلاست) بر روی پارتیشن های شیشه ای امکان پذیر است.

_نصب پرده های کرکره ای بر روی پارتیشن های شیشه ای مقدور است.

_پارتیشن های شیشه ای را می توان متناسب با دیزاین محیط طراحی و اجرا کرد.

_پارتیشن های شیشه ای به راحتی قابل تمیز شدن می باشند .

کاربرد پارتیشن شیشه ای چیست ؟

قیمت و خرید پارتیشن شیشه ای : یکی از پر کاربردترین متریال ها در طراحی و دکوراسیون داخلی شیشه می باشد،که در بین آن ها پارتیشن های شیشه ای از محبوبیت خاصی برخوردارند.

با کوچک شدن فضای داخلی خانه ها و اداره ها،بسیار قابل اهمیت است که بتوانیم از حداکثر فضا به نحوی درست بهره ببریم، از این رو پارتیشن های شیشه ای گزینه ی بسیار مناسبی برای جداسازی فضای داخل خانه و … می باشد چرا که بعد از نصب مشکلی در فضای دید بصری ایجاد نمی کنند و حداکثر نور را به محیط منتقل می کنند.

هیچ مانع و محدودیتی در استفاده از پارتیشن های شیشه ای وجود ندارد و می توان از انواع ان ها در حمام شیشه ای،اتاق های کار،گلخانه ها،منازل مسکونی،اداره ها و … استفاده کرد.

این پارتیشن ها را می توان در فضای داخلی حمام برای جلوگیری از مرطوب شدن سایر قسمت ها نیز استفاده کرد.

انواع پارتیشن شیشه ای:

پارتیشن های شیشه ای با توجه به فضای قابل استفاده انواع گونا گونی دارند اما به طور کلی می توان آن ها را به دو بخش پارتیشن شیشه ای تک جداره و پارتیشن شیشه ای دو جداره تقسیم کرد.

_پارتیشن شیشه ای تک جداره:

یکی از پر طرفدارترین پارتیشن های شیشه ای،پارتیشن های شیشه ای تک جداره است که در انواع مدل های ریلی،مات،رنگی،فریم دار،فریم لس در منازل و کلیه ی اداره ها قابل اجرا است.

در این نوع از پارتیشن های شیشه ای از شیشه های سکوریت با ضخامت ۱۰ میل استفاده میشود که برای افزایش ایمنی امکان استفاده از شیشه های لمینت نیز وجود دارد.

_پارتیشن شیشه ای دو جداره :

پارتیشن شیشه ای دو جداره از آنجایی که نسبت به پارتیشن های شیشه ای تک جداره عایق بهتری هستند برای بخش بندی محیط هایی که نیاز به کنترل صوت دارند استفاده می شود.همچنین به دلیل داشتن دو لایه شیشه ی سکوریت ۶ میل و پروفیل های ضخیم تر از  استحکام بالاتری نسبت به پارتیشن های تک جداره برخوردارند.پارتیشن های شیشه ای دو جداره نیز در انواع مدل های فریم دار،فریم لس،مات و رنگی قابل نصب و اجرا می باشند.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… همچنین شرکت کامادر دارای نمایندگی رسمی شیشه حمام در شیراز است. با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

انواع پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای کریستالی

قیمت و خرید پارتیشن شیشه ای : این نوع پارتیشن شیشه ای خانگی ساختاری مدرن برای انواع مختلف سبک های دکوراسیون داخلی ایجاد میکند. بسته به ویژگی های اتاق و خواسته های مشتری می توان پارتیشنی از هر نوع ساخت و نصب کرد.
این ساختار نیمه شفاف تقریباً مشابه دیوار است. نقش اصلی آن تقسیم فضای اتاق به مناطق جداگانه است. این طرح به صورت دیواری در نسخه سبک ارائه شده است. این محصولات عمدتاً برای اهداف تزئینی استفاده می شوند. شیشه از نظر بصری مرزهای اتاق را می شکند، آن را با نور پر می کند، هوا و زیبایی را به اتاق می آورد.

انواع سیستم های پارتیشن شیشه ای خانگی

پارتیشن شیشه ای کشویی

قیمت و خرید پارتیشن شیشه ای : یک گزینه راحت و متداول که چندین مشکل را به طور همزمان حل می کند:
اتاق را به مناطق کاربردی تقسیم می کند که در صورت لزوم می توان آن را جمع کرد.

پارتیشن شیشه ای تاشو

سازه های بدون قاب که در یک طرف روی هم جمع می شوند و به راحتی باز شوند.

پارتیشن های ثابت

قیمت و خرید پارتیشن شیشه ای : دیوارهای شیشه ای ثابت برای خانه به عنوان جداکننده شیشه ای ثابت نصب می شود. با اتصال دهنده های مخصوص به کف، دیوارها یا سقف، آنها را می توان با درب های لولایی یا کشویی ترکیب کرد.

نصب پارتیشن شیشه ای خانگی

مزیت قابل توجه پارتیشن شیشه ای خانگی سهولت نصب آن است. برای نصب چنین محصولاتی در خانه خود، اغلب نیازی به مجوز از بخش ساختمان ندارید. علاوه بر این، پارتیشن های شیشه ای فرصت های گسترده ای را برای تحقق بهترین ایده های طراحی باز می کنند.

پارتیشن قابل حمل

انواع پارتیشن شیشه ای بر اساس نوع جنس شیشه

قیمت و خرید پارتیشن شیشه ای : پارتیشن های شیشه ای بر حسب جنس شیشه به چهار دسته تقسیم میشوند که در این بخش سعی داریم تا چهار بخش را خدمت شما عزیزان بگوییم تا با جنس شیشه های پارتیشن های شیشه ای به طور کامل آشنا شوید .

پارتیشن شیشه ای سکوریت :

شیشه های سکوریت یا شیشه های نشکن جزء بهترین های شیشه های مقاوم میباشد که در برابر عواملی چون ، طوفان های شدید ، ضربات سنگین ، حرارت و … مقاومت دارد ، این شیشه برای استفاده در پارتیشن های شیشه ای در شیراز بسیار مفید است . شیشه سکوریت در اصطلاح به شیشه های نشکن معروف است . اما شیشه سکوریت هم نیز در مواردی شکسته میشود .

اما در زمان شکستن به به قطعات ریز بی خطر تبدیل میشود که آسیب های جسمانی را به همراه نخواهد داشت .

پارتیشن های شیشه ای تک جداره معمولی :

پارتیشن های شیشه ای تک جداره از یک لایه شیشه سکوریت یا شیشه معمولی ساخته میشود و به صورت شفاف است . شیشه ساده از مقاومت های کمتری برخوردار باشند .

پارتیشن های شیشه ای دوجداره :

پارتیشن های شیشه ای که با استفاده از شیشه های دو جداره ساخته میشود از مقاومت بیشتری برخور دار است و در عین حال عایق صدا و حرارت میباشد . برای ساخت این پارتیشن ها میشود برای فریم آن از شیشه ، چوب ، فلز و یا ام دی اف استفاده کرد .

پارتیشن های شیشه ای هوشمند :

این نوع پارتیشن ها از  شیشه های هوشمند ساخته شده اند . شیشه های هوشمند قابلیت کنترل با ریموت را دارند و می توان آن ها را به صورت مات و شفاف در بی آورند.