برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

قیمت شیشه سکوریت 1401 : می دانستید شیشه سکوریت در تهران یک صنعت عظیم جهانی است که 1200 شرکت، در 2160 سایت، سالانه 209 میلیون تن شیشه تولید می کنند؟ این ارقام شامل تولید تنها شیشه سکوریت می باشد؟! با ما همراه باشید تا به موضوعات ذیل بپردازیم.

1- شیشه سکوریت 

2- چگونگی ساخته شدن شیشه سکوریت در تهران

3- کاربرد شیشه سکوریت در تهران 

4- قیمت شیشه سکوریت 1401

در این مقاله همراه ما باشید تا در مورد موارد بالا و  در مورد قیمت شیشه سکوریت 1401 به شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم .

قیمت شیشه سکوریت 1401 : : شرکت کامادر یکی از پیشگامان در زمینه تولید و ارائه شیشه سکوریت در ایران می باشد. شرکت کامادر اگر چه در تهران می باشد اما خدمات خود را به تمام ایران ارائه می دهد.

در این بخش از مقاله قصد بررسی شیشه سکوریت را داریم تا بتوانیم در مورد ” قیمت شیشه سکوریت 1401 ” راحت تر صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان ارائه دهیم. اگر بخواهیم در یک جمله کوتاه این شیشه ها را برای شما عزیزان تعریف کنیم باید بگوییم این شیشه ها بسیار متسحکم تر از نوع معمولی شیشه ها هستند.

شیشه سکوریت

سکوریت کردن یک فرایند عملیات حرارتی است که بر روی شیشه‌های ساختمانی انجام می‌شود. این فرایند را می‌توان بر روی شیشه‌های رنگی، رفلکتیو، چاپ شده یا لعاب خورده نیز انجام داد. این نوع شیشه که محصولی از شیشه پنجره، رنگی، رفلکس دار، چاپ شده یا لاکی می‌باشد.

قیمت شیشه سکوریت 1401 : سکوریت همان طور که از نامش پیداست به معنی ایمنی است و شیشه سکوریت در تهران که به آن شیشه ایمنی نیز گفته می شود ، شیشه ای است که نسبت به شیشه استاندارد از ایمنی بیشتری برخوردار شده است.در واقع بیش از 5 برابر مقاوم تر از شیشه معمولی هستند.

چگونگی ساخته شدن شیشه سکوریت

قیمت شیشه سکوریت 1401

  1. آماده سازی شیشه

در ابتدا شیشه های خام توسط تریلرهای مخصوص با وسیله نقلیه خرک به انبار کارخانه منتقل میشود. این شیشه ها با لیفتراک و جرثتقیل تخلیه می شود تا برای تولید شیشه سکوریت آماده شود.

  1. برش شیشه

یکی از مهم ترین مراحل تولید شیشه سکوریت برش شیشه خام می باشد. زیرا بعد از سکوریت شدن امکان برش شیشه وجود ندارد. این شیشه های خام در ابعاد استانداردی برش می خورد .

در ابتدا شیشه ها به وسیله بازوهای ساکشن از روی خرک برداشته می شودو به صورت افقی در لاین برش قرار می گیرد سپس با استفاده از نرم افزار مخصوص این کار  دستور به دستگاهی به نام cnc صادر شده و شیشه را به ابعاد استاندارد با کمترین پرتی برش می زند. در هر دقیقه یه شیشه برش می خورد و برچسب اولیه روی آن قرار می گیرد.

  1. پرداخت کاری شیشه

شیشه ها بعد از برش نیاز به پولیش دارند تا شفاف شوند برای این کار شیشه ها در دستگاههای لبه زنی ( افقی و عمودی ) قرار می گیرند . به این فرآیند پرداخت شیشه می گویند.

  1. جاسازی شیشه

قیمت شیشه سکوریت 1401 : بعد از پولیش شیشه نوبت به جاسازی آن می رسد. در ابتدا محل دقیق شیشه های خام توسط اپراتور و نقشه خوان مشخص شده و با دستگاههای دریل اتوماتیک سوراخ می شود و سپس با اره های دیسکی و واترجت برش می خورد.

  1. شستشوی شیشه

عملیات برش باعث ایجاد لک و براده های شیشه می شود که با استفاده از دستگاه مخصوص تمیز می شود.

  1. سکوریت کردن شیشه

مدت زمانی که شیشه ها در کوره قرار می گیرد با توجه به نوع ضخامت شیشه می باشد. برای ضخامت هر میلیمتر شیشه باید 40 ثانیه در کوره باشد. شیشه های 10 میلیمتر باید 400 میلیمتر در کوره باشد. سپس توسط رولرهای استلس استیل با سرعت زیاد به بخش خنک کننده منتقل می شود و در معرض فشار هوای بالا توسط دستگاه سانتریفیوژها قرار می گیرد. با این روش شیشه ها سکوریت شده و در برابر شکستن مقاوم می شود.

کاربرد ها شیشه سکوریت در تهران

کاربرد های شیشه سکوریت چیست ؟ قیمت شیشه سکوریت 1401

  • درب اتوماتیک شیشه ای

یکی از رایج ترین کاربرد شیشه سکوریت ، کاربرد آن در درب اتوماتیک می باشد. ازآنجائیکه ایمنی در این درب ها مهم است از این شیشه برای جلوگیری از نفوذ سارقین استفاده می شود. برای مقاومت بیشتر از شیشه های 10 میل استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

  • شیشه حمام

برای طراحی فضای داخلی منزل از حمام شیشه ای استفاده می شود. جهت تفکیک حمام از توالت و جلوگیری از پاشیدن آب به دیوارها از شیشه سکوریت استفاده می شود. طراحی این شیشه ها در حمام به صورت پارتیشن ، کابین و دوردوشی می باشد و بدینن منظور از شیشه 8 میل استفاده می شود.

  • شیشه بالکنی

بالکن با اینکه یک فضای جداگانه خانه است ولی یک قسمت زیبا و در عین حال جذاب خانه است. یک قسمت ویژه در خانه خود ایجاد کنید که هر وقت بخواهید می توانید از آن لذت ببرید.به همین منظور شیشه بالکن برای پوشش و محافظت از بالکن طراحی شده اند. این محصول نه تنها خانه شما را زیبا می کند بلکه خاطرات و لحظاتی خوبی برای شما ایجاد می کند. مقاومت و ایمنی این شیشه ها دارای اهمیت بسیاری است. به همین جهت از شیشه های سکوریت برای بالکن استفاده می شود.

  • پارتیشن شیشه ای

مزایای بسیاری جهت طراحی داخلی ارائه می دهد. این بدان معناست که نه تنها ظاهر و نمایی زیبایی را ایجاد می کند بلکه فضا را بزرگتر و روشن تر می کند. این دیوار شیشه ای دارای عایق صدا هستند که باعث می شود همه افراد بتوانند بدون مزاحمت و در سکوت کار کنند ، درنتیجه شرایط ایده آل برای دفاتر اداری و محل کار می باشد.

پارتیشن شیشه ای نه تنها از لحاظ ظاهری نمای زیبایی به فضا می دهد ، بلکه حریم خصوصی هر فرد را در محیط کار ایجاد می کند. اگر به دنبال کار خاصی هستید نگران نباشید زیرا محصول در رنگ های دودی ، برنزی ، شامپاینی تولید شده است. علاوه بر این ، می توانید طرح های دلخواهتان مانند لوگوی کاری خود را سفارش داده تا بر روی شیشه ها طراحی و تولید شود.

  • نرده شیشه ای

قیمت شیشه سکوریت 1401 امروزه برای امنیت و استحکام بیشتر در واحدهای مسکونی ، تجاری و اداری از نرده شیشه ای استفاده می شود. شیشه به کار رفته در این نرده ها از جنس سکوریت می باشد.ضخامت این نوع شیشه ها با توجه به نوع و ابعاد فضای مورد نظر از 12-16 میلی متر می باشد.

  • سقف شیشه ای

هیچ چیزی مانند سقف شیشه ای برای ایجاد حس زیبایی برای فضای داخلی ساختمان و ورود نور به خانه و ارتباط ارگانیک با فضای بیرونی ساختمان وجود ندارد. استفاده از این شیشه ها در سراسر ساختمان می تواند نور طبیعی را در طول روز منتشر کند در نتیجه نیاز به نور مصنوعی را کاهش می دهد.

همچنین به محیط کار و فضای عمومی انرژی می بخشد و فضای بی نظیری و روشنی را ایجاد می کند. شیشه باید به اندازه ای قوی باشد تا بتواند بار ناشی از بارش برف و آب باران را تحمل کند. همچنین در برابر فشار ناشی از سرما و گرما مقاوم باشد تا نشکند به همین دلیل از شیشه سکوریت لمینت برای این کار استفاده می شود. این نوع شیشه ها در صورتی که بشکند خرد نمیشود و به قطعه قطعه شده و به دلیل چسبی که دارد نمی ریزد.

  • آلاچیق شیشه ای

قیمت شیشه سکوریت 1401 به طور کلی آلاچیق نوعی سازه می باشد که از چند ستون و سقف تشکیل شده است که با توجه به کاربرد آن از چوب ، آهن ، ترموود و شیشه (با ترکیب اسکلت)ساخته می شود. آلاچیق شیشه ای به دلیل اینکه قابل استفاده در همه مناطق و شرایط آب و هوایی مختلف می باشد، بسیار پرفروش است. جنس این شیشه ها از شیشه سکوریت یا میرال استفاده می شود که امکان شکستن آن بسیار کم است زیرا:

  • در صورت شکستن قطعات آن خرد نمی شود و تیز و برنده نیست.
  • در برابر گرما، سرما ، رطوبت و باد مقاوم می باشد . زیرا در طی فرآیند ساخت تحت حرارت بالایی قرار گرفته و خنک می شوند .

بنابراین بهترین گزینه برای آلاچیق بوده و خطری وجود ندارد.

  • نمای شیشه ای اسپایدری و کرتین وال

قیمت شیشه سکوریت 1401 زمانی که نام نمای شیشه ای به گوش می خورد ساختمان های تجاری آسمان خراش به ذهنتان خطور می کند. این بدان معنی نیست که نمی توان برای ساختمان های مسکونی این نما را ایجاد کرد. این نما ساختمان علاوه بر اینکه ظاهر زیبایی ایجاد می کند منظره خارق العاده ای برای بازدید کنندگان به همراه می آورد. اما این سازه انواع مختلفی دارد.

در این قسمت با کاربرد های شیشه سکوریت در تهران آشنا شدیم.

تفاوت شیشه سکوریت در تهران با شیشه های معمولی خام در تهران

قیمت شیشه سکوریت 1401 : حتما می دانید شیشه های معمولی را چرا شیشه خام نیز می نامند. شیشه های مستحکم سکوریت که در مقاله ” شیشه سکوریت قیمت ” قصد بررسی آن را داریم نوعی مستحکم از همان شیشه های معمولی می باشد.

با این تفاوت که این شیشه ها در کوره های مخصوصی تحت حرارت مشخصی پخت می شوند. در حقیقت قرار گرفتن در این کوره ها با توجه به حرارت مشخصی که درون کوره تحمل می کنند موججب می شود این شیشه ها با شیشه های خام متفاوت باشند. یکی از مهم ترین تفاوت های این دو نوع شیشه میزان استقامت میان این دو شیشه می باشد.

به همین دلیل است که تولید و ارائه این شیشه ها توانست تحول عظیمی را در صنعت به وجود آورد. به طور کلی به واژه صنعت اشاره کردم چرا که در صنایع مختلفی وجود این شیشه ها توانست تحول عظیمی را ایجاد کند.

یکی از مواردی که با به وجود آمدن شیشه سکوریت بسیار مورد تحول قرار گرفت صنعت معماری و دکوراسیون بود. اما چگونه شیشه های مستحکم سکوریت توانستند بر روی این صنعت بسیار محبوب تاثیر بگذارند؟ در ادامه این مسئله را مورد بررسی قرار می دهیم.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

خرید شیشه سکوریت

خرید و قیمت شیشه سکوریت 1401 :شما می توانید از روش های مختلفی نسبت به خرید شیشه سکوریت اقدام نمایید. برای آنکه بتوانید از شرکت کامادر به عنوان یکی از پیشگامان اصلی ارائه دهنده شیشه های مستحکم خرید مناسبی داشته باشید می توانید از طریق چند روش برای خرید هر یک از انواع شیشه ها اقدام نمایید. یکی از روش هایی که ما خدمات خود را به شما عزیزان ارائه می دهیم از طریق همین وب سایت می باشد. شما می توانید به واسطه این وب سایت چه در قسمت نظرات و چه از طریق راه های ارتباطی معرفی شده در سایت برای خرید شیشه سکوریت مورد نظر خود اقدام نمایید.

آیا شیشه سکوریت در تهران مستحکم ترین شیشه موجود است ؟

قیمت شیشه سکوریت 1401:  مقاوم ترین شیشه میباشد ؟ این یک سوالی میباشد که در ذهن بسیاری از مشتریان نقش میبندد . در پاسخ به این سوال باید خیلی واضح بگوییم که خیر. این شیشه مستحکم ترین شیشه موجود در بازار نمی باشد. شیشه هایی وجود دارند که بسیار مستحکم تر از شیشه های سکوریت می باشد. یکی از مهم ترین شیشه های مستحکم تر و مقاوم تر از این شیشه ها، شیشه لمینت می باشد. این شیشه ها یکی از محکم ترین انواع شیشه های موجود در بازار می باشد. به این شیشه های بسیار پر طرفدار و مستحکم شیشه ضد سرقت یا شیشه ضد گلوله نیز می گویند. به همین دلیل می توانیم بگوییم که این شیشه های سکوریت مستحکم ترین انواع شیشه های مورد استفاده و موجود در بازار نیستند. اما یه مسئله بسیار مهم، شیشه های لمینت یا همان ضد سرقت و شیشه های ضد گلوله در واقع از همین شیشه های مستحکم سکوریت تولید می شوند.

شیشه سکوریت بهتر است یا شیشه های خام و معمولی

قیمت شیشه سکوریت 1401 : می توان گفت در واقع این سوال از اساس و پایه سوال اشتباهی می باشد. ما در مقاله ” شیشه سکوریت قیمت ” قصد داریم این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم. چرا این سوال از اساس اشتباه می باشد؟ به این دلیل که اساس کاربرد این دو نوع شیشه  بسیار با یکدیگر متفاوت می باشد. هم از نظر قیمت این دو شیشه با هم متفاوت هستند و هم از نظر کاربرد و کارایی. بنابراین سخت است که بخواهیم به این موضوع بپردازیم که آیا شیشه سکوریت شیشه بهتری می باشد یا شیشه های خام و معمولی؟ اگر بخواهیم در جایی که می توانیم از شیشه معمولی استفاده کنیم از شیشه مستحکم سکوریت بهره ببریم در واقع اشتباه کرده ایم. قیمت شیشه سکوریت 1401 احتمالا در این زمان از نظر مالی ضرر کرده ایم. همچنین بر عکس، در جایی که باید از شیشه های مستحکم استفاده کرد اگر به خاطر هزینه های بسیار پایین تر از شیشه های معمولی استفاده کنیم باز هم دچار زیان شده ایم. اگر چه نه زیان مالی. به همین دلیل باید در مقاله “شیشه سکوریت قیمت ” به شما عزیزان در پاسخ به این سوال بگوییم که در برخی از جاها شیشه های خام بهتر هستند و در برخی موارد هم شیشه های مستحکم یا سکوریت شده شیشه ها بهتری برای انتخاب و استفاده می باشند. شرکت کامادر یکی از ارائه دهنده های شیشه سکوریت در تهران میباشد..

شیشه سکوریت در تهران و نقش آن بر معماری دکوراسیون

قیمت شیشه سکوریت 1401 همان طور که در بخش بالا در این مورد گفتیم شیشه سکوریت توانسته است بر سنعت معماری و دکوراسیون تاثیر بسیار مثبتی بگذازد و تحول عظیمی را در این زمینه شکل دهد. اما چگونه توانسته است این تفاوت را به وجود آورد؟ همان طور که می دانید یکی از زیبا ترین و مدرن ترین متریال های مورد استفاده در نما سازی استفاده از شیشه می باشد. اما شیشه های خام و معمولی یک سری ایرادات بزرگی داشتند که مووجب میشد این کارایی را از دست دهند. آن ایراد بزرگ اما استقامت و استحکام بسیار کم شیشه های خام در برابر ضربه می بود. این موضوع موجب میشد که نتوانیم از شیشه های خام و معمولی در معماری و دکوراسیون استفاده کرد. به غیر از بحث استحکام بسیار پایین شیشه های خام و معمولی مسئله ای که موجب میشد امکان استفاده از شیشه های خام تقریبا غیر ممکن شود این بود که علاوه بر استحکام پایین شیشه های خام، در زمان شکست خوردن این شیشه ها، می توانند بسیار خطر آفرین باشند. قیمت شیشه سکوریت 1401 آسیب های بسیار جدی و بسیاری را شیشه های معمولی در زمان شکسته شدن به افراد حاضر در صحنه می زدند، به همین دلیل امکان استفاده از این متریال مدرن و زیبا در معماری ممکن نبود. تا اینکه توانستند از شیشه های خام و معمولی، شیشه سکوریت را تولید کنند و به این ترتیب شیشه وارد صنعت معماری و نما سازی و دکوراسیون شد و توانست تحول بسیاری را صنعت معماری بگذازد. شرکت کامادر یکی از ارئه دهنده های شیشه سکوریت در تهران میباشد.

قیمت شیشه سکوریت در تهران

قیمت شیشه سکوریت 1401 : در ابتدا به شما توصیه می کنیم بر روی کلمه ” محاسبه قیمت شیشه سکوریت ” کلیک نمایید. به این ترتیب به راحتی می توانید از طریق این مطلب به قیمت نهایی و هزینه نهایی که باید برای استفاده از این شیشه های مستحکم پرداخت نمایید دسترسی داشته باشید. ما در آن صفحه به صورت کامل تمامی اطلاعات لازم را به شما عزیزان ارائه داده ایم. حتما به این صفحه وارد شوید و پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص نوحه محاسبه کردن قیمت شیشه های مستحکم و سکوریت شده برای ثبت سفارشات از طریق شمار های مندرج در سایت با ما تماس حاصل نمایید.

قیمت شیشه سکوریت 1401

قیمت انواع شیشه سکوریت بر اساس مترمربع به شرح ذیل می باشد:

قیمت شیشه سکوریت 1401   سکوریت کریستال                               1،500،000 تومان

سکوریت برفی                                 800،000 تومان

قیمت سکوریت ساتینا                         1،200،000 تومان

سکوریت مات و سندبلاست                  550،0000 تومان

قیمت شیشه سکوریت رنگی در سال 1401

شیشه سکوریت آبی                              750،000 تومان

شیشه سکوریت 10 میل برنزی               680،000  تومان

شیشه سکوریت 10 میل دودی                 680،000 تومان

شیشه سکوریت 8 میل برنزی                 570،000 تومان

شیشه سکوریت 8 میل دودی                  570،000 تومان

شیشه سکوریت 6 میل برنزی                 480،000 تومان

شیشه سکوریت 6 میل دودی                  480،000 تومان

قیمت شیشه سکوریت براساس ضخامت

شیشه سکوریت 10 میل فلوت ساده            440،000 تومان

شیشه سکوریت 10 میل سوپرکلیر ساده       530،000 تومان

شیشه سکوریت 8 میل فلوت ساده              410،000 تومان

شیشه سکوریت 10 میل سوپرکلیر ساده       510،000 تومان

شیشه سکوریت 6 میل                           320،000 تومان

شیشه سکوریت 4 میل                           250،000 تومان

انواع شیشه سکوریت با ضخامت های 12، 20 و 16 میل موجود است. نکته : این لیست قیمت برای ابعاد بالاتر از 10 مترمربع می باشد و شامل پایین تر از 10 متر نمی شود. یراق آلات به صورت جداگانه محاسبه می شود.

قیمت شیشه سکوریت لمینت

  • شیشه لمینت 6 میل : 1،200،000 تومان
  •  لمینت 8 میل : 1،800،000 تومان
  • شیشه لمینت 10 میل : 2،800،000 تومان

قیمت یراق آلات شیشه سکوریت

  • زوار یا پاسار شیشه سکوریت 5 سانتیمتری هر متر طول 85،000 تومان
  • اگر درب داشته باشد هر لنگه درب شامل پک کامل می باشد شامل استپ و لولا 101 و 102 ، قفل و دستگیره است : 1،150،000 تومان
  • پک کامل برای درب ریلی تک درب : 1،150،000 تومان
  • پک کامل درب ریلی شیشه سکوریت 2 درب : 1،450،000 تومان
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]