قیمت دور دوشی شیشه ای یا پارتیشن حمام در مدل های متنوع

اگر فضای حمام شما کوچک است و به دنبال طراحی مدرن هستید، بهترین گزینه شیشه دور دوشی یا پارتیشن حمام می باشد. این شیشه برای چه فضاهایی و چه ابعادی مناسب می باشد؟ قیمت دور دوشی شیشه ای چقدر است؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

دور دوشی شیشه ای چیست؟

در دنیای مدرن امروز استفاده بهینه از فضای موجود با استفاده از طراحی شیک بسیار اهمیت دارد. از این رو طراحی فضای داخلی خانه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. یکی از این فضاها حمام می باشد. برای تفکیک محل دوش از بقیه فضای حمام از شیشه دور دوشی استفاده می شود. از دور دوشی نه تنها در حمام منازل استفاده می شود بلکه در هتل ها و مراکز اقامتی نیز استفاده می شود.

 
نصب-پارتیشنن-شیشه-ای-حمام

مزایای قیمت دور دوشی شیشه ای

  • طراحی شیک و دکوراسیون
  • جلوگیری از آلودگی فضای شستشو
  • تفکیک فضای حمام از توالت
  • جلوگیری از فرسودگی شیرآلات در اثر رطوبت
  • جلوگیری از به هدر رفتن حرارات و گرما

استعلام قیمت دور دوشی شیشه ای

بررسی قیمت شیشه دور دوشی به ابعاد فضای مورد نظر و  یراق آلات آن بستگی دارد. قیمت هر متر مربع آن از متری 1،400،000 تومان شروع می شود. برای به دست آوردن قیمت نهایی باید ابعاد فضای مورد نظر به دقت انجام شود. کارشناسان ما به صورت رایگان از محل شما بازدید کرده و اندازه گیری ابعاد را انجام می دهند. 

شرکت کامادرنمایندگی شیشه سکوریت در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

بهترین شیشه دور دوشی

شرکت کامادر از یراق آلات با برند معتبر داخلی و خارجی استفاده می کند. این یراق آلات در برابر رطوبت و حرارت مقاوم بوده و در نتیجه ضد زنگ می باشد. همچنین این شیشه ها ماندگاری بالا دارد و نیاز به نگهداری و سرویس ندارد.

انواع دور دوشی شیشه ای

فریم دار

 

شیشه سکوریت فریم دار با اندازه 10 میلی متر با یراق آلات استنلس استیل 304 از نوع ضد زنگ می باشد. این نوع شیشه دور دوشی در طرح ها و ابعاد مختلف قابل نصب می باشد و دارای مقاومت بالایی در برابر اکسید شدن دارد.

بدون فریم

شیشه سکوریت بدون فریم یا فریم لس مانند فریم دار در ابعاد 10 میلی متر با یراق آلات 304 موجود می باشد که در دو حالت کشویی و لولایی نصب می شود.

 

مراحل نصب شیشه حمام کابینی یا دور دوشی

  • برای نصب شیشه حمام دور دوشی یا کابین دوش فریم دار که نمونه آن را دربالا مشاهده کردید در ابتدا ابعاد طول و عرض را به دست آورده
  • سپپس فاصله شیشه با جاییکه قرار است نصب شود از هر طرف  2 سانتیمتر فاصله انجام می شود. به این کار اصطلاحا بادخور شیشه می گویند.
  • سپس شیشه را سفارش می دهید. برای شیشه حمام با طرح کابین حتما توجه داشته باشید که شیشه 6 میل باید سفارش دهید .
  • فریم های اطراف شیشه را نصب کنید در این مرحله نیازی به فارسی کردن نیست زیرا بست مانع از برش شما می شود .
  • یراق آلات را روی شیشه سوار کرده و به داخل فریم بیاندازید. فریم های حمام دارای رنگ های متنوعی می باشد و می توانید متناسب با سلیقه خودتان رنگ فریم ها را انتخاب کنید.

نکته : حتما برای نصب شیشه با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

پارتیشن شیشه ای حمام

پارتیشن همان طور که می دانید به دیواره هایی گفته می شود که در اطراف فضایی بخصوص کشیده می شود تا از فضای دیگر تفکیک شود. در حمام برای تفکیک دوش از فضای دیگر پارتیشن از جنس شیشه سکوریت نصب می شود. این پارتیشن ها در طرح ها و مدل های متنوع به صورت سندبلاست موجود می باشد. همچنین در دو حالت فریم دار و بدون فریم نصب می شود.

نصب شیشه حمام جداکننده یا پارتیشن ثابت

برای نصب  پارتیشن شیشه ای برای حمام ابتدا نیاز به وسایل کاری به شرح ذیل می باشد :

  • دلر معمولی
  • دلر دیوار یا بتون کنن یا هیلتی
  • جعبه ابزار
  • پیچ
  • رول پلاک 4 عدد
  • چسب آکواریوم
نصب-زوار-شیشه-حمام-بر-دیوار

.ابتدا برای نصب شیشه ثابت باید زوار یا پاسار دیوار را به زوار پایین نصب کنید

.در صورتی که ظاهر شیک و تمیز برایتان مهم است باید لبه های فریم با دستگاه فارسی بُر ماننندد تصویر ذیل تراش بخورد .

این کار برای ایست که شیشه به درستی فیکس شود. شیشه را داخل فریم می اندازید. زواری که از پشت به دیوار رو از پایین به زمین پیچ شده است. برای طراحی شیک تر در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید شیشه را قاب کنید. همچنین پاسارهای شیشه حمام ثابت، رنگ بندی مختلف دارد.

فارسی-کردن-شیشه-حمام

پارتیشن شیشه ای توالت

در خانه هایی که حمام و توالت در فضای مشترکی وجود دارد، بهترین گزینه استفاده از پارتیشن شیشه ای می باشد. استفاده از شیشه سنددبلاست یا طرح دار نه تنها باعث تفکیک فضای حمام از توالت می شود بلکه امکان مشاهده دو فضا را محدود می کند.