برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درب های شیشه ای، انواع مختلفی دارند و در هنگام انتخاب گزینه های فراوانی در اختیار ما گذاشته می شود، اما گاهی از اوقات به دلیل برخی از محدودیت ها امکان دارد که دایره انتخاب های ما کم شود، به عنوان مثال کوچک بودن دهانه ی ورودی درب؛ در این زمان است که درب شیشه ای تاشو بهترین انتخاب خواهد بود.

این نوع از درب شیشه ای تاشو

حرکت درب ها روان و بی صداست و برای مکان هایی که در آنها تردد بالاست بسیار توصیه می‌شود.

موارد استفاده از درب های شیشه ای تاشو

۱_بیمارستان ها
۲_فروشگاه ها
۳_مراکز خرید
۴_ادارات
۵_شرکت ها
۶_مراکز دولتی و خصوصی
۷_مراکز تفریحی
۸_ساختمان های مسکونی
و…

درب-شیشه-ای-تاشو

فریم و شیشه ی این درب ها

جنس بدنه ی درب های شیشه ای تاشو، اغلب از جنس شیشه ی سکوریت است که این شیشه ها مقاومت بسیار بالایی نسبت به شیشه های معمولی دارند و به راحتی شکسته نمی‌شوند. شیشه های سکوریت در مدل ها و رنگ های متفاوت و گوناگونی موجود هستند و حتی می توان طرح یا آرم دلخواه را بر روی آنها حک کرد.

ویژگی های درب های شیشه ای تاشو

1_بسیار مناسب برای استفاده در مکان هایی با محدودیت عرض
2_حرکت و جابجایی بی صدا و روان و سریع
3_عدم اتلاف انرژی
4_جلوگیری از ورود گرد و غبار
5_قابلیت نصب قفل الکتریکی
6_قابلیت نصب چراغ راهنما و ضربه گیر درب

شرکت کامادر نمایندگی شیشه سکوریت در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی، درب اتوماتیک، جک پارکینگی و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

قیمت درب شیشه ای تاش

قیمت درب های شیشه ای تاشو نسبت به میزان شیشه مصرفی، یراق آلات مورد نیاز، متراژ محل قرار گیری و نصب درب، نوع شیشه مصرفی، برند محصولات و شرکت نصاب متفاوت خواهد بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]