برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

جک درب پارکینگ، وسیله ای است که برای درب های ورودی پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد و با ارتباط بین چشمی و بازوها و ریموت، به صورت اتوماتیک، درب را باز و بسته می کند. این جک ها، در دو مدل جک دو لنگه و جک تک لنگه تولید و مورد نصب قرار می‌گیرند.

جک تک لنگه ی درب پارکینگ چگونه است؟

این جک ها، در یک طرف درب نصب شده و عمل باز و بسته کردن آن را انجام می دهند.

انواع جک پارکینگ

جک درب پارکینگ دو نوع دارد. جک الکترومکانیکی و جک هیدرولیکی. عمر مفید این جک ها تقریبا ۱۰ سال است و برای مکان هایی کم تردد مناسب می باشد. جک هیدرولیکی نوع دیگری از جک‌ها هستند که برای مکان هایی با تردد بالا مانند : شرکت ها ادارات، پارکینگ های عمومی و … مناسب است. این جک ها نسبت به مدل مدل الکترومکانیکی قوی تر هستند و عمر مفیدی برابر با ۱۵ سال دارند.

انواع جک پارکینگ تک لنگه

جک های تک لنگه تقسیم بندی دیگری نیز دارند؛ به این صورت که به دو دسته ی جک بازو بلند و جک بازو کوتاه تقسیم می شود و با توجه به ابعاد درب پارکینگ، شما باید گزینه مناسب را انتخاب و خریداری کنید. گاهی تشخیص اینکه چه نوع جکی برای درب شما مناسب است را باید بر عهده ی کارشناسان این امر قرار داد، تا درب هنگام باز و بسته شدن، با اختلال مواجه نشود و به درستی کار کند.

جک-درب-پارکینگ-تک-لنگه

لوازم جانبی جک های درب پارکینگ تک لنگه

لوازم همراه و مورد استفاده در جک تک لنگه و دو لنگه یکی است. دو عدد ریموت، کلید خلاص، فلاشر، مدار فرمان، جعبه، فتوسل، برق آلات نصب، کاتالوگ و … از جمله لوازم مورد ارائه به همراه جک می باشد. جک برقی تک لنگه، در خود چشمی هایی را دارد که ارتباط بین چشمی و ریموت، سبب باز و بسته شدن درب می شود و همچنین از اصابت درب به مانع، جلوگیری می کند.

قیمت جک درب پارکینگ تک لنگه

هزینه ی نصب جک تک لنگه و جک دو لنگه نیز تفاوت چندانی با هم ندارند. برای اطلاع از قیمت به روزجک پارکینگی روی ادامه مطلب کیک کنید.

شرکت کامادر مرکز فروش جک پارکینگی در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی، درب اتوماتیک، شیشه سکوریت و جک پارکینگی با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و
کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

افزایش عمر مفید جک تک لنگه

بعضی از کارها هست که با به کارگیری آن، می‌توان عمر مفید جک را بیشتر کرد. برای این منظور بهتر است که :

۱_ باتری های ریموت کنترل را به موقع تعویض کنیم تا روی ریموت فشار وارد نشود.

۲_ از خیس کردن ریموت کنترل بپرهیزید.

۳_ چشمی جک را تمیز نگه دارید.

۴_ برای اینکه آفتاب چشمی جک را خراب نکند، یک سایبان برای چشمی در نظر بگیرید.

۵_ جک را مرتباً روغن کاری کنید.

6_ جکی متناسب با وزن درب پارکینگ و میزان رفت و آمدتان خریداری کنید، تا به کارگیری بیش از اندازه ی توان جک، باعث خرابی آن نشود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]