در دنیای دیجیتال امروز که تکنولوژی در سراسر زندگی انسان ها نفوذ پیدا کرده است، خرید اینترنتی جزء جدایی ناپذیر روزمرگی افراد می باشد. امروزه بسیاری از لوازم، از سوپرمارکت تا لوازم خانه و مبلمان و … هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین به فروش می‌رسند. کرکره های برقی نیز از این امر مستثنی نبوده و هم به صورت حضوری، هم آنلاین فروخته می شوند. با ما در ادامه همراه باشید تا درباره نحوه فروش آنلاین کرکره برقی آشنا شوید.

کرکره های برقی

کرکره برقی، نسل به روز و مدرن شده کرکره های دستی هستند؛ تکنولوژی همیشه در خدمت انسان ها جهت آسان تر کردن کار هاست. با گذر زمان کرکره های سنتی، جای خود را به کرکره های جدید برقی داده اند. این کرکره ها، همانطور که از نامشان پیداست، به وسیله ی برق کار می کنند و نیروی انسانی و یدی برای حرکت آنها در میان نیست.

اجزای کرکره ی برقی

مجموعه‌ای از لوازم در کنار هم کرکره برقی را تشکیل می‌دهند و باعث حرکت و باز و بسته شدن آن می شوند. لوازمی مانند:

کرکره-برقی-سوراخ-دار

خرید آنلاین کرکره ی برقی؛ آری یا خیر؟

به طور کلی در خرید اینترنتی، مورد اولی که باید به آن توجه بسیاری داشته باشید، سایت فروشنده ی آن می‌باشد. خرید اینترنتی را باید از سایت معتبری انجام داد، تا از کیفیت محصول مورد انتخاب مطمئن شد. خرید آنلاین کرکره ی برقی نیز از این امر مستثنی نمی باشد. مخصوصاً که این قطعه ساختمانی از حساسیت بالایی برخوردار است و وجود ایراد و مشکل در هر کدام از اجزای آن، باعث عدم کارکرد مناسب و درست کل مجموعه خواهد شد. شرکت کامادر، یکی از شرکت های مطرح در تولید کرکره های اتوماتیک برقی می باشد، که سالیان درازی است در این زمینه فعالیت دارد. اگر قصد خرید اینترنتی کرکره برقی را دارید، حتما از سایت این مجموعه دیدن نمایید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت کرکره های برقی

موارد مختلف و متعددی در تعیین قیمت نهایی کرکره های برقی، تاثیرگذار هستند.

۱_قیمت تیغه ی مورد استفاده

۲_قیمت و سطح موتور کرکره

۳_هزینه‌های نصب

۴_هزینه آهن کشی

۵_قیمت آهن های مورد استفاده

۶_کرایه حمل تا محل نصب

۷_قیمت کرکره های مورد استفاده

۸_قیمت شیفت

۹_اندازه کرکره‌ برقی مورد سفارش و…

شرکت کامادر نمایندگی کرکره برقی در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی، درب اتوماتیک، شیشه سکوریت و جک پارکینگی با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و
کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

 

مزیت های استفاده از کرکره های برقی

از کرکره های برقی، می توان در هر جایی استفاده کرد. درب پارکینگ، فروشگاه ها، انواع مغازه ها، پنجره ها، منازل و … بهره گیری از این نوع کرکره ها، سبب بالا رفتن بحث امنیت و محافظت از محل مورد نظر می شود. این کرکره ها، عایق صدا، حرارت و رطوبت  هستند، نصب سریع و راحتی دارند و از لحاظ اقتصادی نیز بسیار به صرفه می باشند. سخن پایانی کرکره های برقی مانند یک محافظ برای درب و پنجره عمل کرده و از آسیب به آن جلوگیری می‌کنند. اگر قصد خرید این نوع از کرکره ها را دارید، می توانید بدون زحمت و به راحتی آن‌ها را به طور آنلاین سفارش بدهید. بسیاری از این سایت ها برای نصب کرکره ها، افراد متخصصی را در اختیار شما قرار می دهند تا کار شما به سادگی انجام گیرد.