فرآیند ساخت کرکره برقی و مونتاژ آن

کرکره برقی در زندگی مدرن امروز کاربرد فراوان دارد. امنیت بالا ، صرفه جویی در مصرف انرژی ، کاهش صدا و حفظ حریم خصوصی از جمله مزایای کرکره می باشد. اگر تمایل دارید با نحوه ساخت و مونتاژ کرکره آشنا شوید با ما در ادامه همراه باشید.

کرکره برقی از چه اجزائی تشکیل شده است؟

به طور کلی کرکره از تیغه ، موتور و لوازم جانبی مانند کاور و قفل تشکیل شده است. تیغه کرکره برقی در داخل کشور تولید و مونتاژ می شود. موتور کرکره برقی در داخل کشور تولید نمی شود و از کشورهای دیگر وارد می شود.

نحوه تولید تیغه کرکره برقی

بورس کارخانجات این محصول در تبریز و اراک می باشد.بعد از تولید تیغه ها نمایندگی ها و مراکز فروش این محصول را خریداری میکنند. تیغه های تولید شده در کارگاههای این مراکز مونتاژ می شود و در نهایت به مشتریان ارائه می شود. در ادامه درباره نحوه مونتاژ این محصول صحبت می کنیم.

مونتاژ-کرکره-برقی

مراحل مونتاژ تیغه کرکره برقی

مونتاژ-تیغه کرکره-برقی

مرحله اول

در ابتدا تیغه ها را به یک اندازه به صورت منظم کنار هم قرار می گیرد در این مرحله باید دقت داشت که تیغه ها در یک ابعاد بریده شوند که برای مونتاژ شدن به مشکل نخورد همچنین تیغه های نری و مادگی حتما سالم باشد.

مرحله دوم

 

در مرحله بعدی تیغه ها به صورت تخت برمی گردد و تیغه های نری و مادگی مانند شکل ذیل داخل هم میروند.

مونتاژ-کرکره-برقی

همچنین فیلم این فرآیند را ببینید.

مرحله سوم

کبس ها را به انتهای وصل کرده و با میخ کوب یا دستگاه پرچ تیغه را سوراخ کرده و تیغه به کبس وصل می شود. برای اینکه تیغه در محل خود فیکس شود و به عقب یا جلو نرود کبس زده می شود.

مرحله چهارم

در صورتی که ارتفاع تیغه زیاد باشد از آنجائیکه وزن زیادی دارد به جهت حمل و نقل آسان تیغه ها باید دو یا سه تیکه شود. در هنگام نصب تیکه ها مجدد بهم وصل می شود.

تولید موتور کرکره برقی

موتور کرکره برقی تولید داخلی نیست و از کشورهای آلمان، ایتالیا و چین وارد می شود. اکنون به دلیل نوسانات ارزی و مشکلات سیاسی همه موتورها از کشور چین وارد می شود.

 
شرکت کامادر در زمینه تولید، فروش، نصب جک پارکینگی با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان با
شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید. 

لوازم جانبی کرکره برقی

محصولاتی از جمله کاور کرکره ( برای حفاظت از موتور در برابر رطوبت و باد ) ، قفل و باطری بکاپ در داخل کشور تولید می شود.