صفر تا صد نصب پارتیشن شیشه ای اداری تا تعمیرات و رگلاژ آن

پارتیشن شیشه ای اداری ، شاید بهترین متریال برای پارتیشن خود داشته باشید اما اگر به درستی نصب نشود دچار آسیب می شود. شما می توانید از یک کارشناس برای نصب کمک بگیرید یا اگر می خواهید این سازه را خودتان نصب کنید، دستورالعمل هایی را در ادامه برای نصب و تعمیرات پارتیشن شیشه ای بیان می کنیم. پس با ما همراه باشید.

چرا نصب پارتیشن شیشه ای مهم است؟

مراحل نصب پارتیشن شیشه ای

رگلاژ پارتیشن شیشه ای چیست؟

موارد تعمیرات پارتیشن شیشه ای

خدمات تعمیر و بازسازی پارتیشن شیشه ای

چرا نصب پارتیشن شیشه ای مهم است؟

کیفیت نصب پارتیشن شیشه ای به طور مستقیم بر کیفیت و عمر ماندگاری آن پس از اتمام نصب تأثیر می گذارد. بنابراین نصب این سیستم  اهمیت بسیار بالایی دارد. ما تاکید می کنیم که پارتیشن شیشه ای یک سیستم است نه یک محصول. این سیستم در عین حال که ساده به نظر می رسد نیاز به دقت بالایی دارد. این سیستم متحرک است بدین معنا که می توان آن را جدا کرد و به جای دیگری جا به جا کرد.بیایید جزئیات مراحل نصب پارتیشن شیشه ای را بررسی کنیم.

فیلم نصب پارتیشن شیشه ای شرکت کشت و صنعت جوین توسط کامادر

فیلم نصب پارتیشن شیشه ای شرکت کشت و صنعت جوین توسط کامادر

مراحل نصب پارتیشن شیشه ای

5 مرحله اصلی برای نصب پارتیشن های شیشه ای وجود دارد:

1. کانال U – قطعه ای که پانل های شیشه ای را نگه می دارد.

اولین مرحله از فرآیند نصب، ایجاد کانال U را در بالا و پایین پارتیشن شیشه ای که می خواهید بسازید، تنظیم کنید. کانال U در چهار ضخامت مختلف موجود است تا به شما امکان دهد دهانه پارتیشن خود را با اندازه پانل شیشه ای که در نظر داریددد، مطابقت دهید. اگر مطمئن نیستید که به کدام اندازه کانال U نیاز دارید، از ما بپرسید تا بتوانیم شما را در این خصوص راهنمایی کنیم.

سپس باید سوراخ هایی را در کانال U ایجاد کنید و آن را با پیچ به کف، دیوارها و سقف ثابت کنید. توصیه می شود پیچ ها را در کانال U فرو کنید تا سر پیچ ها غر نشود زیرا ممکن است به شیشه آسیب برساند.

نصب-شیشه-میرال

2. پانل های شیشه ای

هنگامی که کانال U در جای خود قرار گرفت، شیشه را می توان به وسیله کانال U بلند کرد یا از طریق دهانه درب به سمت کانال U بلغزید. پانل های شیشه ای باید با استفاده از پکرها در پایه کانال U تراز شوند تا اطمینان حاصل شود که پانل های شیشه ای به صورت عمودی ایستاده اند و اتصالات بین آنها عمودی است.

3. اتصالات و یراق آلات پارتیشن

هنگامی که پانل های شیشه ای در جای خود قرار گرفتند، می توان آنها را به صورت عمودی با استفاده از لولا که معمولا از جنس چودن می باشد بهم متصل کرد. استفاده از فریم برای پارتیشن هایی که دارای قاب می باشد.

4.واشر لاستیکی

هنگامی که پانل های شیشه ای در جای خود قرار می گیرند و به صورت عمودی به هم متصل می شوند، از واشر لاستیکی برای ثابت کردن پانل های شیشه ای در کانال U استفاده می شود. واشر لاستیکی را به کانال U در دو طرف شیشه فشار دهید تا آن را در کانال U فرو کنید.

5.درب های شیشه ای لولایی

درب‌های شیشه‌ای متقارن و 180 درجه باز می‌شوند، بنابراین می‌توانید آن‌ها را به سمت چپ یا راست قرار دهید. ابتدا باید یک صفحه کف را با پیچ و مهره های مشخص روی زمین ثابت کنید. سپس نقطه محوری کانال U را مستقیماً بالای صفحه کف قرار داده و ثابت کنید.

سپس درب را به سمت نقطه محوری کانال U خم کنید. پیچ قفل را که سوراخ دایره‌ای در قسمت بالایی را نگه می‌دارد باز کنید و سپس آن را به سمت بیرون و اطراف نقطه محوری کانال U دایره‌ای که از کانال U به سمت پایین است بچرخانید. هنگامی که نقطه چرخش دایره ای در سوراخ دایره ای قرار گرفت، پیچ ها را سفت کنید. در حال حاضر باید درب باز شود.
نصب پارتیشن شیشه ای تمام شد.

 
شرکت کامادر نمایندگی فروش شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی ، درب اتوماتیک، شیشه سکوریت و جک پارکینگ با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

تعمیرات و رگلاژ پارتیشن شیشه ای

هر محصولی بعد از خرید نیاز به نگهداری دارد و در برخی موارد نیز دچار خرابی می شود. پارتیشن شیشه ای نیز از این امر مستثنی نیست و به صورت دوره ای نیاز به رگلاژ دارد. با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

رگلاژ پارتیشن شیشه ای چیست؟

رگلاژ در لغت به معنای ایجاد سازماندهی یکسان در حرکت قسمت های مختلف ماشین می باشد. زمانی که حرکت ماشین دچار اختلال می شود، بدین معنی است که نظم حرکتی آن دچار مشکل شده است. بنابراین نیاز به رگلاژ دارد.

چه زمانی پارتیشن شیشه ای نیاز به رگلاژ دارد؟

پارتیشن شیشه ای که به صورت ثابت یا متحرک نصب می شوند بعد از مدت زمانی نیاز به رگلاژ دارند. البته پارتیشن هایی که دارای درب هایی هستند که به صورت مداوم باز و بسته می شوند بیشتر از سایر پارتیشن ها نیاز به رگلاژ دارند. زمانی که درب های پارتیشن شیشه ای به سختی باز و بسته شود، نیاز به رگلاژ دارد. اگر با روغن کاری مشکل برطرف نشد نیاز به رگلاژ دارد.

موارد تعمیر پارتیشن شیشه ای

قبل از هر چیز بدانید که تعمیر یا رگلاژ پارتیشن شیشه ای کار تخصصی است و نیاز به مهارت و تجربه دارد. اما قبل از تماس با کارشناس مربوطه در صورت خرابی پارتیشن موارد ذیل را بررسی کنید:

  • غلطک ها را بررسی کنید. اگر ترک خورده بود یا خم شده بود نیاز به تعمیر یا تعویض دارند.
  • مسیر غلطک ها را بررسی کنید تا مسدود نشده باشد. اگر آلوده بود آن را تمیز کنید و در صورتی که با این کار مسیر غلطک ها باز نشد، نیاز به تعمیر دارد.
  • در صورتی که شیشه دچار شکستگی یا ترک خوردگی بود به تنهایی آن را تعویض نکنید زیرا نیاز به اندازه گیری دقیق دارد.
  • اگر درب پارتیشن دچار تاب خوردگی شده بود حتما با کارشناس مربوطه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کند.
  • یراق آلات پارتیشن شیشه ای را بررسی کنید زیرا در بیشتر موارد نیاز به تعویض دارند.

تعمیر انواع درب های پارتیشن شیشه ای

درب های پارتیشن شیشه ای دارای انواعی به شرح ذیل می باشد:

تعمیر هر کدام از این درب ها متفاوت می باشد. در درب های ریلی بیشترین مشکل مربوط به لولا می باشد. در درب های ریلی، غلطک ها و ریل ها دچار مشکل می شود و در درب های اتوماتیک چشمی دچار اختلال می شود.

تعمیر پارتیشن شیشه ای فریم دار و بدون فریم

فریم قابی از جنس آلومینیوم است که شیشه سکوریت بر روی آن سوار می باشد و باعث می شود شیشه بر روی آن ثابت مانده و دچار شکستگی و شل شدگی نشود. به همین دلیل پارتیشن های شیشه ای بر این اساس به دو نوع فریم دار و بدون فریم تقسیم می شود. پارتیشن شیشه ای فریم دار به دلیل استحکام بیشتر عمر طولانی تری نسبت به پارتیشن شیشه بدون فریم یا فریم لس دارند. به همین دلیل در ادارات پرتردد بیشتر از نوع فریم دار آن استفاده می شود. اما در صورت خرابی فریم ها، باید تعویض گردد که هزینه آن بالا می باشد.

خدمات تعمیر و بازسازی پارتیشن شیشه ای

محصولات شرکت ما دارای اصالت کالا و خدمات پس از فروش به شرح ذیل می باشد:

  • بعد از گذشت دو سال می توانید از گارانتی استفاده کنید.
  • تا 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می شود.
  • خدمات رگلاژ و تعمیرات پارتیشن شیشه ای تا 24 ساعت انجام می شود.
  • بر روی محصولات ما برچسبی وجود دارد که برای استفاده از خدمات پس از فروش باید آن را نگه دارید.

نکته مهم

در صورتی که نصب و راه اندازی اولیه پارتیشن شیشه ای به درستی و به صورت اصولی انجام شود، تا مدت های زیادی نیاز به نگهداری و تعمیر نخواهد داشت. اما در صورتی که به صورت دوره ای پارتیشن های شیشه ای از نظر فنی و عملکردی بررسی شود، نیاز به تعمیر نخواهد داشت بنابراین در هزینه های جاری صرفه جویی می شود.