برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 10 میانگین: 5]
[stm-calc id="12638"]

شیشه اسمارت چیست؟

شیشه اسمارت نوعی شیشه میباشد که با به کارگیری به روز ترین تکنولوژی های دنیا ، طوری ساخته شده است که میتوان میزان جذب نور خورشید را به راحتی در آن تغییر داد. شیشه اسمارت تتراگلس به دو صورت میباشد.

  1. برچسبی پشت شیشه
  2. لمینیت مابین دو شیشه

نحوه عملکرد شیشه اسمارت به چه صورت میباشد ؟

این سیستم از طریق منظم و نامنظم شدن یون های موجود در میکروفیلم میباشد که در حالت off شیشه مات میباشد و در حالت on شیشه کاملا شفاف است . این میکروفیلم ها به صورت رول های بسیار هوشمندی با طول و عرض مختلف هستند. شیشه اسمارت از چهار جز متشکل میشود.

1- ریموت کنترل

2- شیشه

3- میکروفیلم های هوشمند

4- اینورتر برق

شیشه اسمارت برچسبی چیست ؟

در شیشه های اسمارت برچسبی میکروفیلم های هوشمند به همان یکی از ان دو صورتی که ذکر کردیم به صورت پشت چسب دار به پشت شیشه میچسبد. این شیشه به طور مستقیم در معرض گرد و غبار ، ضربه ، آب خوردگی و نور مستقیم خورشید قرار میگیرد. این شیشه ها طول عمرکمتری نسبت به شیشه های اسمارت لمینیت دارد.

کاربرد های شیشه اسمارت چیست ؟

این شیشه ها مقرون به صرفه تر نسبت به شیشه های اسمارت لمینیت میباشند. زمانی که امکان دو لایه کردن این شیشه ها وجود نداشته باشد بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. و همینطور در مواردی که قبلا شیشه نصب شده باشد و مورد استفاده قرار گرفته شده است . امکان نصب این شیشه ها به خوبی وجود دارد.

طول عمر بالا

استفاده بیش از ۵۰ هزار ساعت

کاربری آسان

دیمر، کلید و اپلیکیشن مخصوص

حفظ حریم خصوصی

مات شوندگی فوری

سازگاری

قابلیت استفاده روی هر نوع شیشه

شیشه اسمارت لمینیت چیست ؟

در شیشه اسمارت لمینیت میکرو فیلم های هوشمند ما بین دو شیشه لمینت قرار گرفته و وکیوم شده است. شیشه اسمارت لمینیت از نظر دوام ، طول عمر ، کیفیت و مقاومت با شیشه اسمارت برچسبی قابل مقایسه نیست .این شیشه ها قابلیت نصب در دیواره های حمام ، پارتیشن های اداری ، درب های اتو ماتیک ، و دیوار های بیرونی استخر و … وجود دارد و به راحتی در این موارد گفته شده نصب و استفاده میشود این شیشه ها دارای محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم میباشد.

ضخامت شیشه اسمارت یا شیشه هوشمند

شیشه اسمارت دارای دو نوع ضخامت 10 میل و ضخامت 12 میل میباشد. ضخامت 10 میل شامل دو لایه 5 میل و 12 میل شامل دو لایه 6 میل میباشد. البته باید این نکته را دانست که ضخامت های دیگر هم نیز وجود دارد اما ضخامت شیشه بستگی به پروفیل هایی که دور تا دور آن را احاطه کرد است دارد .پروفیل های آلومینیومی ، چوبی ، فلزی و … میشود استفاده کرد . که باتوجه به پروفیلی که استفاده میشود ضخامت شیشه هم بر حسب همان پروفیل انتخاب میشود.

کاربرد های هوشمندانه شیشه اسمارت چیست ؟

شیشه اسمارت یک محصول بسیار فوق العاده میباشد که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این محصول با تکنولوژی به روز برای کنترل حریم شحصی ، دمای اتاق ، تنظیم نور ورودی به فضای داخل و همچنین پنهان کردن اشیا مورد استفاده قرار میگیرد و بسیار محبوب و کاربردی میباشد.به علت تنوع در شیش ها انتخاب شیشه برای دکوراسیون هر خانه ای سخت است . انتخاب کردن شیشه های اسمارت میتواند چشم های کنجکتو را از حریم شخصی شما دور کند چرا که با این محصول میتوانید یک فضا برای حریم شخصی خود ایجاد کنید به این صورت که میتوانید این شیشه ها را مات یا شفاف کنید و یک محیط امن را برای خود به وجود آورید .

ویژگی های شیشه اسمارت یا شیشه هوشمند چیست ؟

همانطور که شاید بدانید شیشه های هوشمند دارای قابلیت و ویژگی های بسیار زیاد منحصر به فردی هستند که در ادامه ی مقاله این ویژگی ها را خدمت شما عزیزان خواهیم گفت. این ویژگی هایی که این شیشه دارد باعث کاربردی تر شدن این شیشه های به روز و مدرن شده است . مهم ترین ویژگی های شیشه هوشمند چیست ؟

1- هزینه ی مناسب و نگه داری راحت.

2- به عنوان پنل تبلیغاتی هم میشود از این شیشه استفاده نمود ( نمایش تصاویر و ویدیو) .

3- این شیشه دارای ایمنی و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارد.

قیمت شیشه اسمارت  برای اطلاع از قیمت این محصول شما میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت کامادور شما را در خرید شیشه اسمارت یا شیشه هوشمند راهنمایی کنند ا بتوانید یک خرید دلچسب را تجربه کنید .

به علت متفاوت بودن طول و عرض شیشه یک قیمت دقیق نمیشود ارائه داد برای همین باید با کارشناسان مجموعه کامادور تماس حاصل فرمایید تا تا اطلاعات لازم را از شما دریافت و سپس قیمت نهایی را به شما علاقه مندان اعلام کنند پس با ما در تماس باشید.

شیشه مورد استفاده در شیشه های اسمارت  شیشه های سکوریت یا شیشه ی میرال استفاده میشود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 10 میانگین: 5]
یک فضای داخلی حمام مدرن را نشان می دهد که توسط شیشه حمام لولایی طراحی شده است. رنگ‌ ها روشن و مطبوع هستند، با طرح رنگی که شامل رنگ‌ های سفید، خاکستری و چوب روشن طبیعی است. منطقه دوش توسط شیشه حمام لولایی بزرگ در سمت چپ محاصره شده است، با چیزی که به نظر می رسد یک سر دوش باران است. یک وان حمام سفید از طریق دیوار شیشه ای دوش قابل مشاهده است و حس فضا را تقویت می کند. دو سینک با دو آینه بزرگ فریم دار بالای آن ها وجود دارد که طرف مقابل اتاق را منعکس می کند. روی میز، چیزی شبیه یک دسته گل سفید وجود دارد که جلوه ای تزئینی به آن اضافه می کند. نور طبیعی از پنجره ها که منظره ای به فضای سبز دارند وارد می شود و فضایی آرام به اتاق می بخشد. حوله ها به طور مرتب در اتاق قرار می گیرند، که نمایانگر یک فضای داخلی صحنه دار یا طراحی شده است، مانند آنچه ممکن است در لیست املاک یا نمونه کارهای طراحی مشاهده شود. چیدمان و عناصر طراحی نشان دهنده تمرکز بر طراحی لوکس و معاصر است. کیفیت مواد و پرداخت‌ ها نشان‌ دهنده یک ویژگی با کیفیت بالاتر یا ویترینی است که برای جذب مشتریان فهیم طراحی شده است.

شیشه حمام لولایی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! [کل: 1 میانگین: 5] شیشه حمام لولایی شیشه حمام لولایی نوعی از انواع شیشه های حمامی است که

ادامه مطلب »
یک فضای حمام مدرن با یک دوش گوشه ای را نشان می دهد که شیشه این کابین دوش توسط شیشه حمام اسپایدری ساخته شده است. اطراف دوش دارای شیشه حمام اسپایدری شفاف با طراحی مات راه راه است که حفظ حریم خصوصی را فراهم می کند و در عین حال به نور اجازه عبور می دهد. بالای دوش، یک سر دوش بارانی مربعی بزرگ وجود دارد که روی سقف نصب شده است. در سمت چپ حمام، یک حوله سفید روی یک آویز دیواری آویزان شده است، و در سمت چپ یک صندلی منحصر به فرد و سبک وزن با طراحی پیچیده سیمی قرار دارد. صندلی در کنار دیوار قرار می گیرد و مکانی برای نشستن یا چیدن لباس و حوله فراهم می کند. در سمت راست حمام، یک جفت گلدان تزئینی روی زمین ایستاده است. آن گلدان ها بلند با ساختاری باریک و خمیده و دهانه ای باریک در بالا هستند. یکی از گلدان ها بلندتر از دیگری است و هر دو سطح صاف و مات دارند. آنها زیبایی مینیمال و شیک فضا را تکمیل می کنند.

شیشه حمام اسپایدری

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! [کل: 1 میانگین: 5] شیشه حمام اسپایدری شیشه حمام اسپایدری اغلب برای ایجاد جلوه‌ ای زیبا و مدرن

ادامه مطلب »
یک فضای داخلی حمام مدرن با شیشه حمام ریلی را نشان می دهد که دور تا دور آن توسط یک فریم آلومینیومی پوشیده شده است. یک دوش محصور شیشه‌ ای با وسایل فلزی در سمت چپ حمام قرار دارد. استفاده از شیشه حمام ریلی سبب شده نور طبیعی به داخل حمام نفوذ کند. در سمت چپ حمام می‌توانیم توالت فرنگی سفیدی با درب بسته ببینیم. در سمت راست شیشه حمام ریلی، میز حمام براق و تیره رنگی در سرتاسر قاب امتداد یافته است و دو سینک ظرفشویی سفید رنگ در بالای آن قرار دارد. بالای هر سینک یک آینه قرار دارد. به نظر می رسد آینه کوچکتر سمت راست دارای مکانیزم جمع شدنی است، احتمالاً برای بزرگنمایی یا بررسی دقیق تر. چندین کاشی بژ دیوار ها را پوشانده و زیبایی گرم و تمیزی به اتاق می بخشد. یک حوله زرشکی رنگی در سمت راست آویزان است و روی میز، دو گیاه سبز و خار دار وجود دارد که شبیه کاکتوس ها هستند و رنگ و زندگی را به صحنه می بخشند. حمام به خوبی از نور طبیعی ناحیه دوش و نور داخلی که بر روی سطوح شیشه منعکس می شود، روشن است. به طور کلی، حمام ظاهری مرتب و امروزی دارد.

شیشه حمام ریلی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! [کل: 1 میانگین: 5] شیشه حمام ریلی شیشه حمام ریلی یکی از انواع شیشه های حمامی است که

ادامه مطلب »
فضای داخلی یک حمام مدرن و روشن را نشان می دهد که یک دوش شیشه ای بزرگ در جلوی آن قرار دارد. دوش دارای طراحی شیک با سیستم دوش فلزی است و کاشی‌ های خاکستری روی دیوارها با کاشی برجسته که نمادی دارد، وجود دارد که احتمالاً نشان‌ دهنده کنترل سیستم دوش هوشمند یا فقط برای اهداف تزئینی است. فراتر از دوش، یک پنجره بزرگ وجود دارد که یک خط افق شهری را نشان می دهد، که نشان می دهد حمام در یک ساختمان بلند در یک منطقه شهری واقع شده است. نور طبیعی به فضا سرازیر می‌ شود و به احساس هوای اتاق کمک می‌ کند. در سمت راست، یک قسمت روشویی وجود دارد که به نظر می رسد یک میز چوبی و یک سینک ظرفشویی است. بالای سینک یک آینه بزرگ و گرد و در کنار آن وسایل مختلف حمام مانند صابون، دستگاه پخش صابون و یک گیاه در گلدان وجود دارد. یک فرش سفید کرکی روی زمین، جلوی دوش، قرار گرفته است که حسی از گرما را به اتاق می‌ افزاید. در کنار پنجره، یک منطقه استراحت با صندلی راحتی در کنار یک میز کناری کوچک وجود دارد که در بالای آن گیاه دیگری قرار دارد. ترکیبی از عناصر چوبی، گیاهان و نور طبیعی به حمام محیطی ارگانیک و آرام می بخشد.

شیشه حمام فریم لس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! [کل: 1 میانگین: 5] شیشه حمام فریم لس شیشه حمام فریم لس نوعی از انواع شیشه های حمام

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *