شیشه میرال در شیراز : شیشه های میرال که به ان ها شیشه های سکوریت نیز گفته می شود از انواع شیشه های نشکنی هستند که در طی عملیات تولید و ساخت با توجه به حرارت و شرایطی که به آن ها اعمال می شود ،مقاوتی در حدود 3الی 7 برابر شیشه های دیگر پیدا می کنند،به همین دلیل امروزه استفاده از شیشه های میرال در صنایع مختلف از محبوبیت بالایی برخوردار است. شیشه های میرال چون هنگام تولید با شوک حرارتی بالایی مواجه می شوند،در نتیجه در هنگام ضرب دیدن و شکسته شدن بر خلاف سایر شیشه ها به قطعات کوچک بی خطر تبدیل می شوند که باعث بروز خسارت های جانی و جراحت نمی شود ،از این رو این شیشه ها قادرند تا امنیت جانی و روانی مصرف کننده را تامین کنند.

شیشه میرال در شیراز | مراحل ساخت شیشه میرال

شیشه میرال در شیراز : برای ساخت این نوع از شیشه ها ،ابتدا ان ها را در ابعاد و سایز مورد نظر برش می دهند و پس از اینکه از سالم بودن شیشه ها اطمینان حاصل شد ،آن ها را در کوره های تعبیه شده به صورت عمودی تحت دمای 700 درجه ی سانتی گراد قرار می دهند تا جایی که گرادیان دمایی از بین رفته و در تمام نقاط شیشه دما یکسان باشد. شیشه های میرال بعد از اینکه از این مرحله ی دمایی عبور می کنند،تقریبا شکل خمیری به خود می گیرند که بلافاصله بعد از خروج از کوره ها وارد مرحله ی سرد سازی می شوند،این مرحله با وزش باد سرد به دو طرف شیشه ها انجام می شود که طی این فرایند لایه های بیرونی شیشه بسیار سریع تر از لایه ی داخلی آن سرد می شوند،همین موضوع موجب افزایش استحکام شیشه های نشکن می شود.

انواع شیشه های میرال را می توان به چند دسته ی کلی زیر تقسیم کرد:

استاندارد – ساتینا – اسپایدر – سندبلاست – برنز – حکاکی شده

کاربرد شیشه میرال در شیراز

قابلیت های این نوع از شیشه ها باعث شده تا در صنایع مختلفی از آن ها استفاده شود،از جمله : -صنایع خودروسازی – ساخت لوازم خانگی همچون اجاق گاز و … – صنعت ساخت و ساز ساختمان – انواع بسیاری از نماهای شیشه ای – دستگاه های خودپرداز – طلا فروشی ها – آکواریوم ها – شیشه ی عینک – صفحه ی ال سی دی – پنجره های دو جداره از این شیشه ها به طور کلی می توان در تمام اماکنی که نیاز به امنیت بالایی دارند استفاده کرد از جمله ویترین مغازه ها و فروشگاه ها و..

ضخامت شیشه ی میرال

شیشه میرال در شیراز : این شیشه ها با توجه به نوع  کاربرد،میزان هزینه و نوع پروژه در میل های متفاوت مورد استفاده قرار میگیرند، که در بین آنها 1 میل،6میل، 8میل و 10 میل از جمله مهم ترین آن ها هستند و آخرین نوع یا همان 10 میل پرکاربردترین نوع به شمار می آید. 

مزیت های شیشه میرال

مهم ترین و اساسی ترین مزیت شیشه های نشکن، امنیت این مدل از شیشه هاست ،برخلاف شیشه های ساده که بعد از ضرب دیدن و شکستن به قطعات کوچک و بزگ برنده و بسیار خطرناک و آسیب رسان تبدیل می شوند شیشه میرال در شیراز|پس از خورد شدن به قطعات دایره ای و بیضی بدون خطر که خاصیت برشی ندارند، تبدیل شده و خطر جانی ای ندارند.   

از انجایی که این شیشه ها نسبت به شیشه های معمولی 5 تا 6 برابر مقاوم تر هستند، پس می توان از این شیشه های تقویت شده در مکان هایی که نیاز به امنیت بالا دارند به راحتی استفاده کرد. 

جمع آوری خورده شیشه های حاصل از شکسته شدن شیشه های مینرال بسیار راحت و بی خطر است. 

تنوع بالای طرح و رنگ شیشه میرال این امکان را فراهم می کند که به راحتی در هر نوع دکوراسیون داخلی و مطابق با هر نوع سلیقه ای قابل استفاده باشند. 

شیشه سکوریت در مقابل تغیرات دمایی و اب و هوایی، مانند نور آفتاب، وزش باد، باران ها، طوفان و … بسیار مقاوم است و این نوع تغییرات تاثیری بر روی آن ها نخواهد گذاشت.

تفاوت شیشه لمینت و میرال

شیشه میرال در شیراز : تفاوت اصلی این نوع شیشه ها در نحوه ی تولید آنها می باشد، برای ساخت شیشه های لمینت، چند لایه شیشه به هم چسبانده می شود که بین آن ها لایه هایی از جنس پی وی سی قرار می گیرد، در حالی که شیشه های میرال تک لایه هستند و تحت دمای بسار بالا و سپس سرد شدن تولید می شوند.

چگونه می توانید برای پروژه ی خود بهترین شیشه ی سکوریت را انتخاب کنید؟

انتخاب شما بسته به توقعی که از شیشه ی میرال دارید متفاوت است، باید یه این نکته توجه کنید که امنیت برایتان مهم است یا نیازمند شیشه ای هستید که به صورت عایق صوتی و حرارتی عمل کنید.

آیا می توان ابعاد شیشه میرال را تغییر داد؟

هرگونه تغییر در ابعاد شیشه سکوریت باید قبل از فرایندهای حرارتی صورت گیرد، از آنجایی که هر گونه برش و ضربه به لبه های شیشه های میرال موجب آسیب دیدن شیشه و شکستن آن ها می شود، پس نمی توان ابعاد شیشه را تغییر داد.

چگونه بفهمیم ضخامت مناسب شیشه برای پروژه ی ما چقدر است ؟

هرچه ضخامت شیشه ی سکوریت بالاتر باشد، مقاومت آن در مقابل ضرب دیدن و شکسته شدن بالاتر میرود و همچنین افزایش ضخامت موجب می شود تا شیشه عایق بهتری برای صدا، گرما و … باشد. ضخامت شیشه های میرال در بیشترین حالت 20 میلی متر و در کمترین حالت 4 میلی متر می باشد. با در نظر گرفتن این موضوع که شیشه میرال در سقف های شیشه ای، نماها، درب ورودی، پنجره ها، حفاظ ها و …مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین هر صنعت ضخامت خاص خود را لازم دارد.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… همچنین شرکت کامادر دارای نمایندگی رسمی شیشه حمام در شیراز است. با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

تنوع و رنگ های شیشه سکوریت چگونه می باشند؟

شیشه میرال در شیراز : شیشه سکوریت در رنگ هایی همچون سبز،آبی ،برنز،دودی،برفی و بی رنگ تولید می شوند،که نو بی رنگ این شیشه ها موارد مصرفی بیشتری داشته و بسیار شناخته شده تر هستند. شیشه های میرال مات معمولا در پارتیشن ها استفاده میشوند که علاوه بر جدا سازی محیط با عبور نور از تاریکی و خفگی فضا جلوگیری می کنند.

چگونه برای خرید شیشه ی میرال در شیراز اقدام نماییم؟

از انجایی که رنگ،ابعاد،ضخامت و نوع شیشه سکوریت در هزینه ی آن تاثیر گذار است ابتدا با کارشناس مربوط تماس بگیرید . این نو شیشه ها بر حسب متر مربع محاسبه و قیمت گزاری می شوند ، سپس همکاران ما به محل نصب شما مراجه کرده ،ابعاد،سوراخ ها و جای نصب را مشخص می کنند و تمامی تغییرات لازم قبل از برش شیشه ی میرال را انجام می دهند. در مراحل اولیه ی نصب شیشه بهتر است که محل مورد نظر از کلیه آلودگی ها و گرد و غبار ها  پاک شده باشد.

سخن پایانی

به طور کلی این نوع شیشه ها از نظر استحکام و امنیت و عایق بودن برای صدا و حرارت بسیار گزینه ی مناسبی هستند به همین دلیلی از آن ها برای انواع شیشه های بالکنی ،پارتیشن ها ،شیشه های حمام ،ویترین مغازه ها،شیشه های جان پناه و … استفاده می شود.