می دانستید شیشه میرال پرکاربردترین سازه در دنیا می باشد؟ یکی از کاربردهای رایج شیشه میرال برای بالکن می باشد. اما آیا این شیشه ایمن و نشکن است؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

ادامه مطلب

شیشه میرال که همان شیشه سکوریت می باشد به شیشه نشکن هم معروف می باشد. بدین ترتیب که در ابتدا در معرض حرارت بالا قرار می گیرد و سپس توسط دستگاه خنک کننده با فشار بالا سرد می شود. این فرآیند باعث مقاومت 4 برابری این شیشه ها بیشتر از شیشه خام می شود که در برابر ضربه، حرارات، باد و طوفان، زلزله مقاوم می شوند.

شیشه میرال نشکن است ؟

درست است که شیشه میرال یا سکوریت به شیشه نشکن معروف است اما این بدان معنا نیست که نمی شکند. اگر به دنبال شیشه ای هستید که به هیچ عنوان نمی شکند و ضدگلوله است به سراغ شیشه لمینت بروید.

شیشه-میرال

کاربرد این شیشه

شیشه میرال امروزه جزو پرکاربردترین سازه ها در دنیا شناخته شده است و در سازه هایی که نیاز به مقاومت بالا دارد مورد استفاده قرار می گیرد. در موارد ذیل از این شیشه ها استفاده می شود:

 درب اتوماتیک شیشه ای

چرا از شیشه میرال برای بالکن استفاده کنیم؟

بالکن نوع متفاوتی از فضای خانه هستند در واقع بخش اساسی از جذابیت خانه شماست. در واقع بالکن فضای بیرونی خانه است که از آن جدا نیست. برای بالکن از سازه های متفاوتی از جمله سیمان و نرده استفاده می شود اما آیا در همه فصول می توانید از فضای تراس خود استفاده کنید؟در پاسخ باید گفت خیر اما شیشه میرال برای این منظور استفاده می شود :

• شیشه بالکن به ما این امکان را می دهد که در تمام طول سال از فضای باز لذت ببرید.

ادامه مطلب

• صرف نظر از آب و هوای متفاوت در طول سال، مزایای فراوانی را برای شما فراهم می کند. می توانید صبحانه خود را در هوای آفتابی نوش جان کنید و از هوای بهاری لذت ببرید. یک فنجان چایی را در حالی که روی صندلی راحتی مورد علاقه تان نشسته اید، می توانید از تماشای باران لذت ببرید. می توانید یک شام عاشقانه با شمع را در یک غروب پاییزی، در کنار تماشای باران و برف را در تراس شیشه ای خود داشته باشید.

• دارای قفل مخفی بوده بنابراین امکان سرقت وجود ندارد.

• در برابر ضربه، زلزله و فشار هوا مقاوم است.

شیشه-بالکنی

با شیشه بالکنی خانه را زیبا کنید!

  با شیشه میرال بالکن خود را به یک فضای سبز مینیاتوری، پر از نور و زندگی تبدیل کنید.جایی که می توانید برخی از لذت های کوچک را که امروزه به راحتی فراموش می شوند، بازیابی کنید. یک منطقه خاص در خانه خود ایجاد کنید که هر زمان که بخواهید می توانید از آن لذت ببرید. با این اوصاف کمتر حس می کنید که از خانه زیبا و امن خود خارج شوید.