ساختمان های گوناگون، ماشین ها، تلویزیون، وسایل آشپزخانه و گوشی موبایل و… می توان گفت در حال حاضر شیشه ها جزو جدایی ناپذیر از زندگی بشر هستند. .در این مقاله قصد داریم درباره تولید شیشه لمنیت صحبت کنیم.

انواع شیشه

شیشه ها در ابتدا به صورت معمولی بودند، که از معایب بسیار بزرگ این گونه از شیشه ها، آن بود که در صورت وارد شدن ضربه تکه‌تکه و سبب ایجاد بریدگی می شدند. با گذر زمان، کم کم پای شیشه های سکوریت و لمینت به صنایع مختلف باز شد.

مزایای شیشه لمینت

۱_ مقاومت در برابر ضربات

۲_ استحکام بالا

۳_ شکسته شدن به صورت یکپارچه

۴_ کیفیت بالا

۵_ عایق صدا

۶_ عایق حرارت و گرما

۷_ جلوگیری از نفوذ اشعه ماورای بنفش

نحوه تولید-شیشه لمینت

استفاده از شیشه ی لمینت در صنعت خودروسازی

در قسمت شیشه ی جلو و عقب ماشین، از شیشه ی لمینت استفاده می شود. در هنگام بروز حادثه و تصادفات جاده‌ای، این شیشه ها کمترین مقدار آسیب‌دیدگی را به دنبال خواهند داشت. زیرا بر اثر ضربه به راحتی شکسته نمی شوند.

کارشناسان ما در شرکت کامادر تولید کننده شیشه سکوریت در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی، درب اتوماتیک، شیشه سکوریت و جک پارکینگی دارای کارشناسان مجرب و در اختیار دارنده گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. جهت مشاوره و
کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

روش تولید و ساخت شیشه ی لمینت

ساخت شیشه ی لمینت شامل سه مرحله است. شستشو، طلق گذاری و کوره ی لمینت. در مرحله ی نخست شیشه‌هایی که برای ساخت لمینت مورد استفاده قرار می گیرد شسته و خشک می‌شود، تا از هرگونه غبار لکه و آلودگی پاک شود. در مرحله ی دوم طلق گذاری صورت می‌گیرد و طلق ها در میان شیشه ها قرار می گیرند و در گام آخر شیشه‌ها به کوره ی لمینت منتقل داده می‌شود تا در آنجا حرارت دیده و پرس شود.