شیشه لاکوبل چیست؟ معرفی این محصولات و بررسی ویژگی ها، مزایا و کاربرد های آن موضوعاتی هستند که شرکت کامادر در این مقاله قصد دارد هر یک را مورد بررسی کامل قرار دهد. شما می توانید از طریق شماره های موجود در وب سایت رسمی شرکت کامادر با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل نمایید و سفارشات خود را ثبت نمایید. برای راحتی شما، این فهرست را تهیه کرده ایم. با کلیک بر روی هر یک از تیتر های این فهرست می توانید مستقیما مطالب مروبط به همان بخش را مطالعه نمایید.

شیشه لاکوبل چیست؟ 

انواع شیشه های منحصر به فرد لاکوبل  

کاربرد شیشه های پشت رنگی 

مزایای شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل چیست؟

به گزارش کارشناسان و مشاوران شرکت کامادر شیشه لاکوبل یک نوع از شیشه های صاف می باشد ، این شیشه ها به گونه ای طراحی شده اند که یک طرف آنها کاملا رنگی می باشد. اگر بخواهیم به زبانی ساده تر بیان کنیم باید بگوییم که به شیشه هایی که پشت آنها رنگی می باشد شیشه های به اصطلاح لاکوبل می گوبند که این روز ها بسیار محبوب هستند و با استقبال بسیار زیادی رو به رو هستند بین مردم و مخاطبان.

از آنجایی که این شیشه های بسیار جذاب دارای ظاهر و ساختاری بسیار زیبا و جذاب و براق هستند و دارای ساختاری کاملا منحصر به فرد می باشند در صنعت دکوراسیون داخلی دارای کاربرد های فراوانی هستند و از آنها به عنوان شیشه های تزئینی و همچنین شیشه های دکوراتیو استفاده می شود.  شیشه لاکوبل دارای گستردگی رنگی بسیار بالایی می باشد که در بیست و پنج رنگ کاملا متفاوت ارائه می شود، این یکی از جذابیت های این شیشه ها می باشد. این شیشه ها دارای دو نوع شیشه پشت رنگی مات و شیشه پشت رنگی براقی که نور را از خود عبور می دهد، است. ضخامت این شیشه ها بین 4 تا 20 میلی متر متغیر است.

این محصولات کاربردی و بسیار جذاب در دو نوع و یا به اصطلاح در دو سطح از نظر امنیتی به بازار ارائه می شوند. یکی از این سطوح به عنوان سطح ایمن و دیگری به عنوان سطح ایمن پلاس می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های شیشه لاکوبل این است که به عنوان شیشه های آنتی باکتریال کار می کند و این موضوعی بسیار جذاب است. در واقع لاکوبل نام برند این کارخانه است اما در ایران این شیشه ها به نام های تجاری لاکوبل و متلوکس شناخته می شوند.

انواع شیشه لاکوبل

این محصولات بسیار محبوب و پشت رنگی در سه نوع مختلف به بازار ارائه می شوند. همان طور که بیان کردیم این محصولات در 25 رنگ مختلف ارائه می شوند اما از سه مدل مختلف تشکیل می شوند که کامادر در این مقاله قصد دارد به بررسی ای سه مدل بپردازد شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را مورد بررسی قرار دهید و با انواع این محصولات آشنا شوید. این سه نوع مختلف عبارت اند از :

مدل مات شیشه های پشت رنگی

همان طور که گفتیم این محصولات به سه دسته تقسیم می شوند که یکی از این دسته ها شیشه های مات می باشند. شما می توانید نمونه ای از این محصولات را در این بخش و در قالب تصاویر ذیل مورد بررسی قرار دهید. در صورت تمایل می توانید این محصولات را از طریق شماره های مندرج در سایت سفارش دهید و اطلاعات خود را تکمیل کنید از طریق مشاوره های کاملا رایگانی که در شرکت کامادر به شما عزیزان ارائه می شود.

شیشه لاکوبل مات
شیشه لاکوبل ترنسپرنت

شیشه لاکوبل ترنسپرنت یا همان شفاف

این مدل از شیشه ها دقیقا نقطه مقابل شیشه های مات هستند. این شیشه ها دارای شفافیت می باشند و نور از آنها عبور می کند. به طور کلی می توان گفت موارد استفاده از این محصولات عموما در مکان های عمومی می باشد. مانند فروشگاه ها و یا مراکز اداری و تجاری. این محصولات نیز دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد که بسیار از این محصولات استقبال می کنند.

به همین دلیل شرکت کامادر این محصولات را تولید و به بازار ارائه می کند تا شما بتوانید بر اساس سلیقه خود این محصولات را در یکی از 25 رنگ بندی مشخصی که دارند سفارش دهید و در محل مورد نظر خودتان نصب نمایید و از آنها استفاده کنید. ما به شما کمک می کنیم که این محصولات را در کمترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت ممکن سفارش دهید و از آنها در فروشگاه و یا حتی در بالکن منزلتان استفاده کنید.

مدل تی شیشه های پشت رنگی

این نوع شیشه قابل سکوریت شدن را دارد و نشکن بود ه و در برابر حرارت زیاد مقاوم می باشد. به همین دلیل از این محصولات در آشپزخانه ها بسیار استفاده می شود. برای استفاده در کابینت و بخش های پشت اجاق گاز. این موضوع امر تعمیر گاز رومیزی را نیز برای شما اسان تر می کنید و به شما کمک می کند که زیبایی های بیشتری را تجربه کنید. همچنین مقاوت بسیار بالاتری را نیز می توانید تجربه کنید.

بسیار خوب تا اینجای مقاله علاوه بر آشنایی به شیشه لاکوبل در مورد انواع این محصولات نیز اطلاعات مفیدی را به دست آورید. لازم به ذکر است که شما می توانید از طریق شماره های مندرج در سایت برای ثبت سفارشات خرید هر یک از این محصولات درهر یک از انواع و رنگ هایی که دلخواه شما است با کارشناسان فروش ما در شرکت کامادر تماس حاصل نماییید و اطلاعات مورد نظر خود را در این زمینه کسب نمایید. مشاوره های ما به شما کاملا رایگان می باشد. بنابراین هم اکنون با ما در کامادر تماس حاصل نمایید.

آیا شیشه لاکوبل ایمن است؟

در ابتدا باید به شما بگوییم که شیشه اکوبل دارای یک مدل و یا یک نوعی به نام شیشه های تی هستند. این شیشه های با توجه به سکوریت شدن دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند. شیشه سکوریت دارای میزان استقامت و استحکام بالاتری نسبت به سایر شیشه های معمولی می باشد. البته شیشه های مستحکم تری هم نسبت به شیشه های سکوریت داریم و آنها نیز شیشه های لمینت هستند که دارای قدرت بسیار بالاتری هستند. به همین دلیل این شیشه ها دارای استحکام بالایی می توانند باشند.

زمانی که استحکام شیشه لاکوبل بالا باشد می توانیم نتیجه بگیریم این شیشه ها دارای امنیت و ایمنی بالایی نیز می باشند. به همین دلیل در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که این محصولات دارای ایمنی قابل قبولی هستند. امنیت بالا هم در برابر ضربه و هم در برابر حرارت می باشد. به همین دلیل می توانیم از شیشه لاکوبل در جاهای مختلفی استفاده کنیم. به همین دلیل هم هست که این شیشه ها دارای کاربرد های بالایی می باشند.

کاربرد شیشه لاکوبل

به گزارش شرکت کامادر و بر اساس نظر کارشناسان و مشاوران این شرکت امروزه از شیشه های پشت رنگی، لاکوبل رنگی در طراحی دکوراسیون داخلی منازل مسکونی و یا محیط کاری به علت بالا بودن تنوع رنگی آن بیشترین کاربرد را در طراحی داخلی و بیرونی ساختمان را از آن خود کرده است.شیشه های لاکوبل رنگی به خاطر دارا بودن گستره رنگی بالا کاربردی ترین ماده در طراحی فضاهای داخلی و بیرونی ساختمان هستند.شیشه های لاکوبل بیشتر در محیط های داخلی استفاده می شوند و به صورت پوشش های داخلی در دکوراسیون و طراحی های داخلی جایگزین خوبی برای کاغذ دیواری هستند.لاکوبل ضدخش است و در مهدکودک‌ها و زیباسازی محیط کاربرد دارد.

در این بخش از مقاله شرکت کامادر قصد دارد به معرفی و بررسی کاربرد های شیشه لاکوبل بپردازد. این کاربرد های بسیار گسترده عبارت اند از :

  • پوشش های دیواری ساختمان ها،
  • شیشه ی حمام های شیشه ای،
  • در آشپز خانه ها،
  • چیدمان اتاق خواب ها،
  • میز هایی با رویه ای شیشه ای،
  • دکوراسیون و طراحی داخلی انواع فروشگاه ها،
  • جدا کننده ها مانند پارتیشن ها در ادارات و منازل،
  • در آینه های رنگی و زیبا
  • و بسیاری کابرد های دیگری که این محصولات دارند.

در ادامه معرفی انواع کاربرد های استفاده از این محصولات می توانیم به شیشه هایی اشاره کنیم که قابلیت چاپ دارند. به آنها شیشه چاپی می گویند و ما برای ساخت این شیشه ها میتوانیم از آنها نیز استفاده کنیم. این موارد تنها بخشی از کاربرد های شیشه های پشت رنگی هستند. تقریبا می توایم ببگوییم که این شیشه ها در هر جایی که فکر می کنیم می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

مزایای شیشه لاکوبل چیست؟

  • به گزارش کارشناسان و متخصصان شرکت کامادر به عنوان تولید کننده انواع شیشه های پشت رنگی این محصولات در زمان طراحی از مواد بسیار مقاوم و با دوامی طراحی و ساخته شده اند. بنابراین با استفاده از شیشه های لاکوبل دیوارها، درهای کشویی و مبلمان ظاهر اصلی خود را برای سال ها حفظ می کنند.
  • در بخش بالا در خصوص ایمنی این محصولات اشاره کردیم. بنابراین ایمنی یکی دیگر از مزایایی می باشد که شیشه لاکوبل دارد. شیشه لاکوبل با توجه به مواردی که گفتیم بسیارایمن بوده و در هنگام شکستن خرد نمی شوند و نمی ریزند چرا که از جنس سکوریت می باشند..
  • در ادامه بررسی مزایای شیشه های پشت رنگی باید به این موضوع اشاره کنیم که همگی رنگ های قابل پیاده سازی بر روی این محصولات با محیط زیست به طور صد در صد سازگار هستند. آن ها با انتشار مقادیر بسیار کمی از ترکیبات آلی فرار  و فرمالدهید، کیفیت هوای داخلی را حفظ می کنند.
  • تنوع رنگی بسیار بالا یکی دیگر از مزایای شیشه لاکوبل می باشد. این شیشه ها در 25 رنگ مختلف قابل ارائه می باشند. شما می توانید هر یک از این انواع را که دوست دارید و دلخواه شما می باشد انتخاب کنید.
  • به گزارش شرکت کامادر تولید کننده و ارائه دهنده انواع شیشه لاکوبل، باید به اطلاع شما عزیزان و همراهان همیشگی شرکت کامادر برسانیم که شیشه لاکوبل در برابر گرما و اشعه ماوراء بنفش بسیار مقاوم است؛ بنابراین برای استفاده در داخل و خارج از خانه مناسب است. همچنین به دلیل مقاومتی که در برابر رطوبت دارند، در فضاهای مرطوب دچار پوسیدگی و تغییر رنگ و زنگ زدگی نمی شوند.
  • در ادامه بررسی مزایای بیشماری که این محصولات کاربردی دارند باید به این نکته اشاره کنیم که این شیشه ها در برابر شوک حرارتی نیز مقاومت می کنند  و چون در فرآیند تولید قابلیت سکوریت و نشکن شدن را پیدا می کنند، هفت برابر قوی تر از شیشه های خام هستند؛ بنابراین در شرایط و فضاهای گوناگون استفاده می شوند.
  • همچنین می توانیم به عنوان یکی دیگر از مهم ترین مزایای این محصولات که دارای کاربرد ها و ویژگی های بسیار زیادی می باشد به این نکته اشاره کرد که شیشه لاکوبل به دلیل داشتن سطح صاف و یکنواخت، نصب و نگهداری بسیار آسانی دارد. برای نصب این شیشه ها می توان از چسب یا بست فیکس پوینت استفاده کرد.

  • این شیشه ها ضد خش می باشند. همچنین شما می توانید به راحتی این شیشه را شست و شو کنید. این موضوع از مهم ترین ویژگی ها و مزایایی می باشد که این محصولات دارند.

میزان مقاومت شیشه های پشت رنگی لاکوبل

همان طور که گفتیم این شیشه ها می تواند از جنس سکوریت ساخته شود. اگر از شیشه سکوریت در ساخت این محصولات استفاده کنیم میزان مقاومتی تا هفت برابر شیشه های خام و معمولی را در این شیشه ها شاهد خواهیم بود. همچنین می توانیم از شیشه های معمولی در ساخت این محصولات استفاده کنیم که دارای استقامت پایینی می باشد. در نهایت اگر از شیشه های لمینت برای پشت رنگی کردن و یا ساختن شیشه لاکوبل استفاده کنیم مقاومت دو برابر شیشه های سکوریت را تجربه خواهیم کرد.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.