برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

شیشه طراحی شده یکی از محبوب ترین روش های طراحی دکوراسیون می باشد. برای طراحی دکوراسیون داخلی معمولا مدرت ترین ابزار استفاده از شیشه می باشد. با توجه به اینکه تا قبل از شیشه سکوریت امکان استفاده از طراحی های مدرن بر روی شیشه ها نبود. معمولا از برچسب های شیشه مات کن برای طراحی استفاده می کردند. این برچسب ها دارای طرح های محدودی بودند. به مین دلیل نمی توانستند چندان مورد توجه قرار بگیرند. همچنین برچسب های شیشه مات کن عمر مفید بالایی نداشتند.

در برابر حرارت، رطوبت و در گذر زمان شکل و فرم اصلی خود را از دست می دادند. به همین دلیل کارشناسان برای ایجاد طرح بر روی شیشه به فکر اقدامات دیگری افتادند. اما بر روی شیشه های خام و معمولی این امکان وجود نداشت. به همین دلیل بود که شیشه سکوریت تولید شد. این شیشه ها به دلیل استحکام بالا امکان سندبلاست شدن و طراحی شدن را داشتند.

طراحی شیشه

یکی از مواردی که می تواند بر روی زیبایی شیشه ها تاثیر بگذارد، طراحی بر روی شیشه می باشد. معمولا طراحی بر روی شیشه ها می تواند به روش های مختلفی انجام شود. یکی از محبوب ترین روش های طراحی بر روی شیشه ها استفاده از روش سندبلاست می باشد. در ادامه مطلب کوتاهی در مورد سندبلاست شیشه به شما ارائه می دهیم و سپس لینک دسترسی به صفحه سندبلاست را در اختیار شما قرار می دهیم. اگر بخواهیم از روش دیگری به غیر از سندبلاست برای طراحی شیشه استفاده کنیم باید، به سراغ بر چسب ها برویم. برچسب ها اما چندان مورد توجه نیستند.

همان طور که بیان کردیم بر چسب ها دارای معایبی بودند که موجب گشت میزان محبوبیت و استفاده از آنها به مرور زمان کاهش پیدا کند. به همین دلیل می توان گفت تنها روش محبوب و کاربردی طراحی کردن شیشه، استفاده از سندبلاست شیشه می باشد.

سندبلاست

سندبلاست در ابتدا برای پاکسازی سطوح مورد استفاده قرار گرفت. اما به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی و دانش بشری، از سندبلاست در صنایع مختلفی استفاده شد. برای مثال در دندان سازی، در صنایع تولید شیشه سکوریت، در کارواش ها و در سازه های مختلف با اهداف و کاربرد های مختلف از این روش استفاده کردند. اما در صنعت شیشه از این روش برای ایجاد طراحی بر روی شیشه و مات کردن شیشه استفاده شد.

شیشه طراحی شده معمولا به کمک سندبلاست انجام می شود. به این ترتیب که در ابتدا طرح مورد نظر و دلخواه بر روی بر چسبی پیاده می شود. سپس طرح بر روی شیشه سکوریت قرار می گیرد. در نهایت عملیات سندبلاست موجب مات شدن شیشه می شود. تمام بخش های شیشه به غیر از قسمتی که طرح با بر چسب بر روی شیشه قرار دارد، مات می شود. بعد از اتمام عملیات بر چسب را بر می دارند و آن قسمت از شیشه که برچسب طرح بر روی آن بود، شفاف می ماند. به این ترتیب شیشه به شکل دلخواه طراحی می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سندبلاست می توانید بر روی این متن کلیک کنید.

طراحی شیشه به روش مات کردن شیشه

یکی دیگر از روش های طراحی شیشه می تواند مات کردن شیشه باشد. البته اگر روش مات کردن شیشه به صورت طرح دار باشد، می شود سندبلاست، ولی می توان شیشه را به کمک مات کردن طراحی کرد. این طراحی بسیار ساده می باشد. در حقیقت تنها به مات کردن شیشه معطوف می شود.

کاربرد شیشه طراحی شده

شیشه هایی که طراحی بر روی آنها صورت گرفت می توانند در مکان های مختلفی استفاده شوند. هدف از به کار بردن این شیشه ها معمولا افزایش زیبایی نمای داخلی می باشد. در حقیقت مهم ترین کاربرد شیشه های طراحی برای دکوراسیون می باشد. زیبایی نما را می توان به این وسیله تا چندین برابر افزایش داد. همچنین برای محیط های اداری می توان لوگو و نام شرکت را بر روی شیشه های سکوریت طراحی کرد. در محیط های خصوصی حتی می توان از شیشه هایی استفاده کرد که تصویر دلخواه ما بر روی آنها نقش دارد. از دیگر کاربردهای شیشه های طرح دار، استفاده در محیط حمام و کابین دوش می باشد.

استفاده از شیشه طرح دار در کابین دوش

کابین دوش
همان طور که میدانید یکی از جذاب ترین محصولات برای دکوراسیون داخلی و نمای محیط خانه حریم های خصوصی هستند. یکی از این حریم های خصوصی حمام ها هستند که باید از نظر زیبایی و ظاهری محیطی آرام بخش و جذاب را برای افراد خانه فراهم کنند. برای زیبایی هر چه بیشتر محیط حمام این روزها از محصولی به نام کابین دوش استفاده می شود. این کابین ها از جنس شیشه سکوریت می باشد. برای زیبایی ظاهری و نمای این محصولات معمولا از شیشه طراحی شده استفاده می شود.

شما می توانید هم اکنون از طریق شماره های تماس مندرج در سایت با کارشناسان و مشاوران شرکت کامادر تماس حاصل نمایید و اطلاعات مورد نیاز خود را ثبت نمایید. همچنین می توانید از مشاوره های رایگان ما در این زمینه استفاده کنید. تمامی مشاوره های ما به شما به صورت کاملا رایگان ارائه می شود.

قیمت شیشه طراحی شده

این شیشه های طراحی شده معمولا دارای قیمت های مختلفی هستند. عوامل گوناگونی وجود دارند که می توانند بر روی این قیمت ها موثر باشند. اما تنها پارامتر ثابت در تعیین این قیمت ها متراژ می باشد. که این متراژ بیس اصلی محاسبه قیمت می باشد. با توجه به طرح مورد نظر و همچنین نوع ابزار طراحی شما می توانید شاهد قیمت های متفاوت قابل ارائه باشید. این قیمت ها بر پایه متراژ محاسبه می شود. بر حسب هر متر مربع و بر حسب نوع روش طراحی ( برچسب و یا سندبلاست) همچنین بر اساس نوع طرح مورد نظر قیمت متفاوت می باشد.

بهترین راه برای استعلام قیمت دقیق طرح مورد نظر این است که از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان و مشاوران ما در شرکت کامادر تماس حاصل نمایید. تمامی متغییر های موثر در تعیین قیمت را به کارشناسان ما منتقل نمایید و سپس نسبت به استعلام قیمت اقدام نمایید. کارشناسان ما بر حسب اطلاعاتی که از شما دریافت کرده اند، قیمت نهایی انجام پروژه را به شما اعلام می کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]