شیشه ضد گلوله خودرو

قیمت شیشه ضد گلوله چقدر است؟ چگونه می توان شیشه ضد گلوله را سفارش داد؟ در برخی موارد، ممکن است بخواهید شیشه ضد گلوله روی وسیله نقلیه خود داشته باشید. شیشه مقاوم در برابر گلوله اولین و مهم ترین نیاز برای همه کسانی است که به دنبال خودروی زرهی هستند. به استثنای معدود، یک مهاجم به چیزی که می بیند حمله می کند. شیشه های مقاوم در برابر گلوله در تمام خودروهای زرهی نصب می شوند، که سطح بالایی از محافظت در برابر سخت ترین نگرانی های امنیتی، از اعمال خشونت آمیز تصادفی خیابانی گرفته تا حفاظت از ریاست جمهوری را فراهم می کند.

در حالی که یک تکه شیشه معمولی با اصابت گلوله به راحتی خرد می شود، شیشه مقاوم در برابر گلوله می تواند چندین گلوله را بدون نفوذ تحمل کند.

آیا تمام شیشه های ضد گلوله سلامت افراد را تضمین می کنند؟

بسیاری از مردم از این شیشه بسیار قوی به عنوان شیشه ضد گلوله یاد می کنند. چیزی به نام شیشه ضد گلوله وجود ندارد، اما شیشه های ضد گلوله برای شیشه های جلو، شیشه های پشتی و شیشه های جانبی موجود است.

شیشه ممکن است در برابر گلوله ای که می تواند با آن تماس پیدا کند مقاومت کند، اما هیچ شیشه ای وجود ندارد که بتواند تضمین کند که می تواند در برابر گلوله مقاومت کند.

شیشه ضد گلوله خودرو

روند کار در شیشه های مقاوم در برابر گلوگه

شیشه های مقاوم، از شیشه های چند لایه ساخته می شوند، دو تکه شیشه که با یک لایه پلاستیکی نازک به هم مهر و موم شده اند. این لایه میانی به سالم ماندن شیشه در صورت تصادف یا برخورد آوار به شیشه در بزرگراه کمک می کند. به منظور مقاوم ساختن شیشه جلو در برابر گلوله، سازندگان معمولاً از قطعات شیشه ضخیم تر با چندین لایه، که آنها را در کنار هم نگه می دارد، استفاده می کنند.

شیشه مقاوم در برابر گلوله ضخیم‌ تر از شیشه های معمولی است و در صورت ضربه خوردن، انرژی دور را جذب می‌کند و از نفوذ آن جلوگیری می‌ کند و شما را از آسیب در داخل وسیله نقلیه خود محافظت می ‌کند.

 اگرچه این ممکن است ضد گلوله نباشد، اما برای متوقف کردن گلوله یا حداقل کاهش سرعت آن کاربرد دارد.

 توانایی شیشه مقاوم در برابر گلوله برای جلوگیری از نفوذ سلاح های گرم، به میزان لایه بندی و ضخامت شیشه بستگی دارد. به طور کلی، هر چه لایه های شیشه و مواد پلی کربنات شیشه بیشتر باشد، سطح محافظت بیشتر است.

خیلی از افراد این سوال را دارند که آیا شیشه خودرو نشکن است؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ برای این سوال هستید همین حالا به این لینک مراجعه کنید.

شیشه های جانبی مقاوم در برابر گلوله

به طور کلی، شیشه های جانبی خودرو از شیشه های سکوریت ساخته می شوند که در صورت شکستن، به جای خرده ها، به قطعات نسبتاً ایمن و کوچک تبدیل شوند.

شیشه سکوریت در برابر گلوله مقاوم نیست. به همین دلیل، در خودرویی که مقاومت در برابر گلوله ترجیح داده می شود ، شیشه های پلی کربنات که به عنوان پلاستیک نیز شناخته می شود، نصب می شود. این شیشه ها ضخیم تر هستند.

اگر در رابطه با جنس شیشه عقب و شیشه جلو خودرو اطلاعی ندارید به این لینک مراجعه کنید.

شیشه ضد گلوله خودرو

قیمت شیشه ضد گلوله چقدر است؟

متأسفانه، مقاومت در برابر گلوله، هم برای شیشه‌های جلو و هم برای شیشه‌های جانبی، قیمت بسیار بالاتری نسبت به شیشه‌های استاندارد دارد. ساخت آن گران‌ تر است و در صورت شکستگی، تعویض آن نیاز به هزینه بیشتر دارد.

به همین دلیل، معمولاً فقط در وسایل نقلیه ای یافت می شود که به امنیت بیشتری نیاز دارند. این وسایل نقلیه معمولاً با شیشه های مقاوم در برابر گلوله به عنوان نصب کارخانه توسط سازندگان خودرو مجهز می شوند. بنابراین، بسیار محدود است و به طور کلی برای مارک های لوکس مانند آئودی، بی ام و و مرسدس طراحی شده است.

اگر در رابطه با  نحوه اصلاح شیشه خودرو یا سطح حفاظتی که نیاز دارید سؤالی دارید، با شرکت کامادر تماس بگیرید.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

یک حمام بزرگ و روشن است که با پنجره‌ های بزرگی که نور طبیعی را فراهم می‌ کنند، روشن شده است. یک وان حمام سفید بزرگ با جلوی خمیده و اتصالات در سمت راست وان قرار دارد. یک محفظه دوش با دیوارهای شیشه‌ ای کامادر در سمت چپ وان دیده می‌ شود که دوش و کنترل‌ ها بر روی دیوار داخلی نصب شده‌ اند. کف و دیوارها با کاشی‌ های رنگ روشن پوشیده شده‌ اند و حاشیه‌ های تزئینی جزئیات بیشتری به فضا اضافه می‌ کنند. یک میز کوچک در کنار وان حمام قرار دارد که حوله و لوازم حمام را نگه می‌ دارد. در مقابل منطقه دوش، گیاهی در گلدان سیاه روی یک صندلی کوچک یا پایه قرار دارد. در سمت چپ، سبدی وجود دارد که حوله را نگه می‌ دارد که به نظر می‌رسد سبد لباسشویی یا سطل زباله باشد. روی دیوار مقابل پنجره‌ ها، آثار هنری قاب‌بندی شده یا متنی وجود دارد اما از این فاصله به اندازه کافی واضح نیست که بتوان آن را خواند.

انواع شیشه حمام

انواع شیشه حمام انواع شیشه حمام از نظر طراحی و کاربردی بودن، در مدل های گوناگونی تقسیم بندی می شوند. به طور کلی شیشه های

ادامه مطلب »
درب کرکره برقی

کرکره برقی بالکنی

کرکره برقی بالکنی کرکره برقی بالکنی از ترکیبی از پلی کربنات آلومینیوم ساخته می شود. همانطور که از نامش پیداست، این کرکره ها داخل تراس

ادامه مطلب »
یک فضای داخلی حمام مدرن را نشان می دهد که توسط شیشه حمام لولایی طراحی شده است. رنگ‌ ها روشن و مطبوع هستند، با طرح رنگی که شامل رنگ‌ های سفید، خاکستری و چوب روشن طبیعی است. منطقه دوش توسط شیشه حمام لولایی بزرگ در سمت چپ محاصره شده است، با چیزی که به نظر می رسد یک سر دوش باران است. یک وان حمام سفید از طریق دیوار شیشه ای دوش قابل مشاهده است و حس فضا را تقویت می کند. دو سینک با دو آینه بزرگ فریم دار بالای آن ها وجود دارد که طرف مقابل اتاق را منعکس می کند. روی میز، چیزی شبیه یک دسته گل سفید وجود دارد که جلوه ای تزئینی به آن اضافه می کند. نور طبیعی از پنجره ها که منظره ای به فضای سبز دارند وارد می شود و فضایی آرام به اتاق می بخشد. حوله ها به طور مرتب در اتاق قرار می گیرند، که نمایانگر یک فضای داخلی صحنه دار یا طراحی شده است، مانند آنچه ممکن است در لیست املاک یا نمونه کارهای طراحی مشاهده شود. چیدمان و عناصر طراحی نشان دهنده تمرکز بر طراحی لوکس و معاصر است. کیفیت مواد و پرداخت‌ ها نشان‌ دهنده یک ویژگی با کیفیت بالاتر یا ویترینی است که برای جذب مشتریان فهیم طراحی شده است.

شیشه حمام لولایی

شیشه حمام لولایی شیشه حمام لولایی نوعی از انواع شیشه های حمامی است که اغلب برای تقسیم فضای حمام یا وان حمام استفاده می شود.

ادامه مطلب »