برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

شیشه ضد حرارت یکی از انواع مدل شیشه ها میباشد که کارایی بسیار بالایی دارد . از گذشته تا کنون شیشه مورد استفاده بسیاری از انسان ها قرار گرفته است و از این شیشه ها استفاده های فراوانی میشود. به همین علت بخاطر استفاده زیاد انسان ها از شیشه ، شیشه های پیشرفته ای تولید شد ، به این علت که چون مصرف این شیشه ها در جاهای مختلف بسیاری پر کاربرد است برای حفظ ایمنی و جان مردم شیشه های پیشرفته ای پا به عرصه تولید نهادند.

امنیت و حفظ ایمنی و جان مردم باعث شد تا شیشه های پیشرفته ای مثل شیشه های سکوریت و شیشه های لمینت پا به عرصه تولید بزارند ، این شیشه ها نسبت به شیشه های خام و معمولی بسیار مقاوم و قوی میباشد . و در برابر عواملی چون ، ضربات سنگین ، باد های شدید ، حریق مقاوم میباشند . البته اینطور نیست که این شیشه ها هرگز دچار شکستگی نشوند ، شکستن خواص بارز هر شیشه ای میباشد .

اما شکستن این شیشه ها با شیشه های خام و معمولی دارای تفاوت است ، که در ادامه ی مطالب خدمت شما عزیزان خواهیم گفت .

در ادامه ی مطالب سعی دارین تا موضاعات زیر را مورد بررسی قرار دهیم .

1- شیشه ضد حرارت چیست ؟

2- شیشه نسوز چیست ؟

3- شیشه های مقاوم در برابر حرارت

4- قیمت شیشه ضد حریق چقدر است ؟

در ادامه ی مطالب همراه ما باشید تا با این شیشه ها به طور کامل آشنا شویم .

شیشه نسوز چیست ؟

همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره شد، شیشه ها از قدیم تا امروز بسیار مورد استفاده انسان ها قرار گرفته اند و در خیلی از جاها این شیشه ها کاربرد های فراوانی دارند. شیشه یکی از محبوب ترین محصولاتی میباشد که بشر دست به ساخت آن زده است. و در خیلی از نقاط از این شیشه استفاده میشود. مکان هایی مانند : پنجره ها، آینه ها، پارتیشن ها، بالکن شیشه ای، تراس شیشه ای، نرده شیشه ای، در ماشین ها، تلفن های همراه و … از شیشه استفاده میشود.

همانطور که میبنید زندگی انسان ها با شیشه گره خورده است. برای همین علت و استفاده و کارایی بسیار بالای شیشه، شیشه های مقاوم مانند شیشه ضد حرارت و یا شیشه نسوز، شیشه سکوریت و … تولید شدند تا با استفاده از این شیشه ها ایمنی را برای خود و اطرافیان به ارمغان بیاوریم.

شیشه نسوز یا شیشه ضد حرارت دارای تفاوت های بسیار زیادی نسبت به شیشه ها معمولی و خام میباشد. شیشه های معمولی و خام در برابر آتش تا دمای 60 درجه سانتی گراد مقاوم میباشند و دما بالاتر از 60 درجه برود این شیشه ها دچار شکستگی میشود.  اما شیشه ضد حرارت تا دمای 700 درجه سانتی گراد مقاومت دارد و دچار شکستگی نمیشود.

در مورد شیشه نسوز باید خدمت شما عزیزان بگوییم که نام دیگر شیشه ضد حرارت، شیشه نسوز میباشد. این شیشه ها در صنایع کاربرد های بسیار فراوانی دارد. باید البته این نکته را خدمت شما عزیزان بگوییم که بیشترین کاربرد شیشه نسوز در بخاری ها میباشد. اگر دقت کرده باشید در داخل و خارج بخاری ها شیشه هایی به کاربرده شده که در واقع این شیشه ها همان شیشه نسوز میباشد.

البته کاربرد دیگر این شیشه در صنعت پتروشیمی میباشد، که استفاده های بسیار زیادی از این شیشه در این صنعت میشود. در مورد این شیشه باید خدمت شما عزیزان بگوییم این شیشه ها در برابر آتش اثری از مه گرفتگی، لکه دار شدن، ترک خوردن و یا رگه دار شدن پیا نمیشود. و کاملا شفاف می ماند و به بخاطر همین ویژگی بسیار خوب شیشه ضد حرارت ، به عنوان عایقی مطمعن قسمت هایی از ساختمان را تضمین میکند.

شیشه های مقاوم در برابر حرارت

همانطور که به شما عزیزان گفتیم شیشه ها پر کاربرد ترین وسیله در زندگی انسان ها میباشد و به وفور از شیشه در مکان های مختلفی استفاده میشود. اما شیشه های خام و یا شیشه های معمولی در از ایمنی و مقاومت بسیار بالایی برخوردار نبوده و با طوفان های شدید باهای سنگین، ضربات، حرارت، دچار شکستگی میشود. از همین رو چون که استفاده انسان ها از شیشه بسیار زیاد بوده است، شیشه های مقاومی مانند شیشه ضد حرارت یا شیشه نسوز، شیشه سکوریت یا شیشه میرال، پا به عرضه ظهور گذاشتند.

این شیشه ها به دلیل ایمنی و مقاومت بالایی که دارند بسیار پر کاربرد میباشند. و در برابر طوفان های شدید باد های سنگین، ضربات، حرارت از خود مقاومت نشان میدهند و به راحتی دچار شکستگی نمیشود. البته باید این را خدمت شما عزیزان بگوییم که شکستن خواص بارز شیشه ها میباشد اما این شکستگی را میشود به تاخیر انداخت، شیشه مسوز یا ضد حرارت و شیشه سکوریت هم دچار شکستگی میشود.

اما مانند شیشه های معمولی و خام نیستند که در زمان شکستن خطرات جانی به همراه داشته باشند. شیشه های خام و یا شیشه های معمولی در زمان شکستن به قطعات بزرگ و برنده تبدیل میشود. اما شیشه سکوریت در زمان شکستن به قطعات ریز بی خطر تبدیل میگردد و شیشه ضد حرارت در زمان شکستن از هم نمیپاچد و خورد نمیشود و در جای خود باقی می مانند.

همین ایمنی در این شیشه ها باعث میشود که کاربرد این شیشه ها زیاد شود و همینطور انسان هایی که از گذشته های دور تا همین امروز از شیشه استفاده میکنند با استفاده از این شیشه های نشکن ایمنی را برای خود و اطرافیان خود به ارمغان بی آورند. همانطور که میدانید ایمنی یکی از بحث های بسیار مهم در صنعت ساختمان سازی میباشد.

باید این نکته را خدمت شما عزیزان بگوییم که مقاومت شیشه در برابر آتش، حرارت، باد ها علاوه بر ساختمان های مسکونی و تجاری در صنعت پتروشیمی نیز مورد استفاده های بسیار زیادی قرار گرفته است. از شیشه های مقاوم در برابر حریق و یا حرارت در مشعل های موجود در کارخانه های پتروشیمی استفاده میشود.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

قیمت شیشه ضد حرارت چقدر است ؟

همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم شیشه ضد حرارت و یا شیشه نسوز کاربرد های بسیار فراوانی دارد و در ابعاد و اندازه های مد نظر مشتری برش داده میشود و قیمت آن به عواملی مانند ابعاد و اندازه و کاربرد آن بستگی دارد . برای همین نمیشود به طور دقیق یک قیمت واحدی را اعلام کرد.

از همین رو شما عزیزان برای اطلاع دقیق از قیمت این شیشه ها میتوانید با شماره های درج شده در سایت کامادور تماس حاصل فرمایید، تا کارشناسان شرکت ما بعد از اطلاعات ابعاد و اندازه قیمت دقیق را خدمت شما عزیزان اعلام نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]