برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

شیشه های سکوریت در واقع شکل فشرده شده و مقاوم شده ی شیشه های معمولی می باشند. شیشه های معمولی، طی گذراندن مراحلی به شیشه های نشکن تبدیل می شوند، که به آنها سکوریت می گویند. این شیشه ها، مصارف گوناگونی دارند و به دلیل مقاومت و استحکام بالا با گذشت زمان، جای شیشه های معمولی را گرفته اند. حال سوال اینجاست شیشه سکوریت چگونه ساخته می شود؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

موارد استفاده از شیشه های سکوریت

شیشه سکوریت یا شیشه نشکن، در مکان‌هایی مانند بانک‌ها، ساختمان های گوناگون، ادارات، ماشین آلات، جواهر سازی ها، طلافروشی ها، فروشگاه ها، کرکره های شیشه ای، تلویزیون، گوشی های موبایل، وسایل آشپزخانه مانند: فر و ماکروفر، گاز و … مورد استفاده قرار می گیرند.

امنیت و مقاومت شیشه سکوریت

شیشه های سکوریت پنج برابر شیشه های معمولی توان تحمل و ضربات احتمالی را دارند.

شیشه-سکوریت-امنیتی

نحوه ساخت شیشه سکوریت

در بین این مراحل بخش های بیرونی شیشه، دیرتر از بخش مرکزی و داخلی سرد می‌شوند و همین امر باعث می شود که در مرکز آن، تنش کششی ایجاد گردد.

با سکوریت کردن شیشه های معمولی چه تغییراتی در آن حاصل می‌شود؟

زمانی که شیشه معمولی به شیشه سکوریت تبدیل می شود، فقط در مقاومت آن تغییر ایجاد خواهد شد. این به آن معناست که مواردی چون رنگ، شفافیت، وزن و … ثابت باقی می ماند.

ابعاد شیشه سکوریت

این شیشه ها در ابعاد و اشکال گوناگون تهیه و توزیع می شود. ضخامت این شیشه ها معمولاً بین ۴ میلی متر تا ۱۹ میلی متر متغیر است. هر چه ضخامت شیشه ها بیشتر باشد، مقاومت آن نیز بالاتر می رود. مستطیل، مربع، لوزی و هر شکلی که در نظر داشته باشید.

شرکت کامادر تولید کننده شیشه سکوریت در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی، درب اتوماتیک، شیشه سکوریت و جک پارکینگی با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و
کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

چرا شیشه سکوریت؟

استفاده از شیشه سکوریت در قدم اول از لحاظ امنیت و استحکامی که دارد، بسیار مورد توجه افراد و صنایع مختلف قرار گرفته است. ضریب ایمنی این شیشه بالاست و همچنین نشکن بودن سکوریت، یک امتیاز ویژه و بسیار عالی برای این جنس از شیشه می باشد و خیال افراد را بابت استفاده از آن راحت می کند.

نتیجه گیری

استفاده از شیشه سکوریت، در مکان‌های مختلف علاوه بر ایمنی و استحکام و سایر نکاتی که گفتیم، به دلیل شفافیتی که دارد، یک ویترین نمایشی برای مغازه، فروشگاه، جواهر فروشی و … شماست. این شیشه ها از لحاظ شفافیت هیچ فرقی با شیشه های معمولی ندارند و فقط از لحاظ مقاومت و درجه تحمل ضربه است که با هم فرق می‌کند. برای اطلاعات بیشتر درباره تشخیص و تفاوت شیشه معمولی با شیشه سکوریت روی ادامه مطلب کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]