شیشه لمینت یا شیشه زد گلوله

یکی از انواع شیشه های ضد سرقت شیشه لمینت یا شیشه زد گلوله می باشد. این شیشه ها از جنس شیشه سکوریت هستند اما دارای یک سری تغییرات در ساخت هستند. این تغییرات موجب شد که این شیشه ها دارای استحکام بالایی باشند. این استحکام توانست تا حدی بالا برود که در برابر آسیب جدی گلوله نیز در امان باشد. این محصولات می تواند هم برای شیشه های اتوموبیل و هم برای شیشه های فروشگاهی مورد استفاده قرار بگیرد. حتما ویدئو های تبلیغاتی زیادی را دیدید که شرکتها تولیدی خودرو شیشه های لمینت ماشین خود را به نمایش گذاشتند. شیشه لمینت یا همان شیشه ضد گلوله اگر چه دارای قیمت بسیار بالایی می باشد. ولی برای تمامی محل هایی که به آن نیاز دارند می تواند یک انتخاب بدون جایگزین باشد. رقابت و تقاضا برای خرید این محصولات به صورت عمومی بالا نیست. اما برای برخی از موارد تنها انتخاب است.

ما در مقالات قبلی در مورد شیشه سکوریت اطلاعات زیادی را به شما ارائه دادیم. در طول این مقاله نیز لینک پیوند به صفحه اصلی آن شیشه را در اختیار شما قرار می دهیم. یکی از انواع شیشه های سکوریت، شیشه های ضد سرقت هستند که برخی از آنها لمینت هستند. این شیشه ها در برابر ضربات گلوله نیز دارای مقامت بالایی هستند. به همین دلیل این محصولات به شیشه ضد سرقت نیز مشهور هستند. ما در ادامه این مطلب به بررسی تمامی انواع این شیشه ها خواهیم پرداخت. مزایا و معایب هر کدام را مورد بررسی قرار می دهیم. با کامادر ارائه دهنده انواع شیشه سکوریت در ادامه این مطلب همراه باشید.

شیشه لمینت چیست

بسیاری از انواع شیشه سکوریت می توانند در برابر سرقت و خرد شدن مقاوم باشند. اما تمامی انواع سکوریت در برابر سرقت و در برابر گلوله مقاوم نیستند. برای اینکه یک شیشه لمینت شکل بگیرد باید فرمولی خاص در ساخت آن به کار رود. ما در این مقاله قطعا نمی توانیم به دلیل محدودیت های خاص این فرمول را در اختیار شما قرار دهیم. اما می توانیم موارد جامع و کاملی را در ادامه این مطلب در خصوص تمامی انواع شیشه ضد سرقت ارائه دهیم. با کارشناسان و متخصصان شرکت تخصصی کامادر همراه باشید تا تمامی اطلاعات را به شما ارائه دهیم.