برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ترمال بریک که نام دیگر آن گرمابند می باشد. در بخش خارجی چارچوب سازه ها و درب و پنجره به عنوان عایق عمل می کند. این نوع شیشه مانع از جابجایی حرارت در محوطه می شود و همچنین سازه هایی هستند که به دلیل هدایت حرارتی بالا، نیاز به جداسازی دارند، از این عایق ها میتوان برای جداسازی آن ها استفاده کرد. درحقیقت ترمالبریک از فناوری های پیشرفته ای است که در منازل برای بهره وری از انرژی استفاده می شود. نکته قابل توجه این است که این سیستم، در عین زیبایی و ظرافتی که دارد، از تمامی ویژگی های UPVC برخوردار است.

بررسی مزایای شیشه ترمال بریک

یکی از مواردی که نقش شیشه های ترمالبریک را پررنگ کرده، جنس خوب و شیوه ساخت این نوع است. که باعث شده ساکنان مناطق زلزله خیز، بیشتر خواهان این نوع از سیستم باشند. درواقع این سیستم مزایای فراوانی دارد که در این بخش به بررسی چند مورد آن می پردازیم.

  1. پنجره های دوجداره ترمالبریک. این قابلیت را دارند، که تا حدود صد برابر کمتر از پنجره های معمولی آلومینیومی، نویز، حرارت و صدا را انتقال دهند.
  2. از طول عمر و دوام بالایی برخوردار هستند که این خود باعث می شود کمتر دچار فرسودگی شوند.
  3. یکی دیگر از مزایای آن این است که، هرکدام از بخش های داخلی ئ خارجی، میتوانند رنگ های متفاوتی را به خود بگیرند.و باتوجه به نیاز و شرایط خاص پروژه، می توان رنگ های متنوعی را انتخاب کرد.

بررسی معایب شیشه نمای ترمال بریک

اگرچه این این نوع پنجره ها به دلیل مقاومتی که در شرایط جوی گوناگون دارند، یکی از پرکاربردترین پنجره ها محسوب می شود اما مانند دیگر انواع پنجره ها دارای عیوب و مشکلاتی هستند. که به بررسی چند مورد از آن می پردازیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات خود هم اکنون از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان و متخصصان شرکت کامادر تماس بگیرید. همچنین شما می توانید از طریق شماره های مندرج در سایت جهت مشاوره های لازم اقدام نمایید. این شیشه ها از جنس شیشه سکوریت می باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]