شیشه اسمارت در تهران

شیشه اسمارت در تهران : که به آن شیشه هوشمند هم گفته میشود. این شیشه ها میتواند این امکان را به شما بدهد تا میزان نور محیط را به صورت دلخواه در فضای اتاق تنظیم کنید. به طور مثال در روز های آفتابی میتوانید نور خورشید را به فضای داخلی ساختمان با کمک این شیشه ها کاهش بدهید و این یک مزیت بسیار خوب و جالب توجهی میباشد .

که این شیشه دارد و به راحتی میتوانید نوری را که شیشه عبور میکند و به فضای داخلی اتاق ، سالن پذیرایی یا سالن کنفرانس می آید را کنترل کنید و هر اندازه که میخواهید آن را افزایش یا کاهش دهید.در ادامه ی مقاله موضاعات زیر را مورد بررسی قرار خواهیم داد :

1- شیشه اسمارت در تهران

2- انواع شیشه اسمارت

3- ویژگی های شیشه اسمارت

4- کاربرد های هوشمندانه شیشه اسمارت

5- ضخامت شیشه اسمارت در تهران

6- شیشه اسمارت لمینیت چیست ؟

7- قیمت شیشه اسمارت در تهران

شیشه اسمارت در تهران

شیشه اسمارت در تهران : در قدیم نمای های سنگی بود که امروزه نماهای سنگی جای خود را به نماهای شیشه ای دادند و این نماها بسیار زیباتر و شیک تر و جذاب تر نسبت به نماهای سنگی میباشد و محبوبیت چشم گیری داشته داشته و بیشتر مردم تمایل به این نماها دارند و در سازه های خود از این شیشه ها استفاده میکنند و حتی بعضی از افراد سازه های قدیمی خود را باز سازی میکنند و  ازاین سازه ها استفاده میکنند تا این ساختمان شکل شکیل تر و جذاب تری داشته باشد و به محیط اطراف زیبایی ببخشد .

انواع شیشه اسمارت در تهران

انواع شیشه اسمارت در تهران : همانطور که میدانید دنیای شیشه ها بسیار بزرگ و متنوع میباشد و این در مورد شیشه اسمارت هم صدق میکند. این شیشه دارای تنوع و مدل و طرح های زیاد و چشمگیری است که باعث محبوبیت بی حد و اندازه این شیشه ها شده است. در اداه ی مطلب قصد داریم تا انواع این شیشه ها را برای شما عزیزان شرح دهیم.

1- شیشه های الکتروکرمیک

2- شیشه های اسمارت pdlc

3- اسمارت گلس نانو

انواع شیشه اسمارت در تهران

شیشه ی الکتروکرمیک

شیشه اسمارت در تهران : این شیشه ها نوعی از شیشه های اسمارت میباشد که در حالت عادی کدر و مات است . و با عمل جریان های الکتریکی در آن این شیشه ها شفاف میشود . شیشه های الکتروکرمیک یکی از متداول ترین شیشه ها برقی میباشد. که دارای کاربرد های بسیار زیادی میباشد.

شیشه های اسمارت pdlc

این شیشه ها به علت تکنولوژی متفاوتی که نسبت به سایر شیشه ها دارد معروف و به نام میباشد. در این شیشه ها به جای استفاده از یون های لیتیوم از کریستال های مایع استفاده میشود. کریستال های مایع باعث این میشود که شیشه دوام بیشتری داشته باشند. شما برای یک خرید مناسب میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند تا بتوانید خرید مناسبی را داشته باشید.

ویژگی های شیشه اسمارت در تهران

شیشه اسمارت در تهران : همانطور که شاید بدانید شیشه های هوشمند دارای قابلیت و ویژگی های بسیار زیاد منحصر به فردی هستند که در ادامه ی مقاله این ویژگی ها را خدمت شما عزیزان خواهیم گفت. این ویژگی هایی که این شیشه دارد باعث کاربردی تر شدن این شیشه های به روز و مدرن شده است . مهم ترین ویژگی های شیشه هوشمند چیست ؟

1- هزینه ی مناسب و نگه داری راحت.

2- به عنوان پنل تبلیغاتی هم میشود از این شیشه استفاده نمود ( نمایش تصاویر و ویدیو) .

3- این شیشه دارای ایمنی و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارد.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… همچنین شرکت کامادر دارای نمایندگی رسمی شیشه حمام در شیراز است . با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

کاربرد های هوشمندانه شیشه اسمارت چیست ؟

شیشه اسمارت در تهران :  یک محصول بسیار فوق العاده میباشد که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این محصول با تکنولوژی به روز برای کنترل حریم شحصی ، دمای اتاق ، تنظیم نور ورودی به فضای داخل و همچنین پنهان کردن اشیا مورد استفاده قرار میگیرد و بسیار محبوب و کاربردی میباشد.

به علت تنوع در شیش ها انتخاب شیشه برای دکوراسیون هر خانه ای سخت است . انتخاب کردن شیشه های اسمارت میتواند چشم های کنجکتو را از حریم شخصی شما دور کند چرا که با این محصول میتوانید یک فضا برای حریم شخصی خود ایجاد کنید به این صورت که میتوانید این شیشه ها را مات یا شفاف کنید و یک محیط امن را برای خود به وجود آورید .

ضخامت شیشه اسمارت در تهران

شیشه اسمارت در تهران : این سازه  دارای دو نوع ضخامت 10 میل و ضخامت 12 میل میباشد. ضخامت 10 میل شامل دو لایه 5 میل و 12 میل شامل دو لایه 6 میل میباشد. البته باید این نکته را دانست که ضخامت های دیگر هم نیز وجود دارد اما ضخامت شیشه بستگی به پروفیل هایی که دور تا دور آن را احاطه کرد است دارد . پروفیل های آلومینیومی ، چوبی ، فلزی و … میشود استفاده کرد . که باتوجه به پروفیلی که استفاده میشود ضخامت شیشه هم بر حسب همان پروفیل انتخاب میشود.

ابعاد شیشه اسمارت

بزرگ ترین سایز تولید شده با عرض 185 سانت بوده است .

شیشه اسمارت لمینیت چیست ؟

شیشه اسمارت در تهران :در شیشه اسمارت لمینیت میکرو فیلم های هوشمند ما بین دو شیشه لمینت قرار گرفته و وکیوم شده است. شیشه اسمارت لمینیت از نظر دوام ، طول عمر ، کیفیت و مقاومت با شیشه اسمارت برچسبی قابل مقایسه نیست . این شیشه ها قابلیت نصب در دیواره های حمام ، پارتیشن های اداری ، درب های اتو ماتیک ، و دیوار های بیرونی استخر و … وجود دارد و به راحتی در این موارد گفته شده نصب و استفاده میشود این شیشه ها دارای محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم میباشد.

قیمت شیشه اسمارت در تهران

  برای اطلاع از قیمت این محصول شما میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت کامادور شما را در خرید شیشه اسمارت یا شیشه هوشمند راهنمایی کنند ا بتوانید یک خرید دلچسب را تجربه کنید . به علت متفاوت بودن طول و عرض شیشه یک قیمت دقیق نمیشود ارائه داد برای همین باید با کارشناسان مجموعه کامادور تماس حاصل فرمایید تا تا اطلاعات لازم را از شما دریافت و سپس قیمت نهایی را به شما علاقه مندان اعلام کنند پس با ما در تماس باشید.

شیشه مورد استفاده در شیشه های اسمارت  شیشه های سکوریت یا شیشه ی میرال استفاده میشود.