برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ساختار جک درب پارکینگ به چه صورت است؟

با گذر زمان و پیشرفت جوامع، درب های دستی و ساده، جای خود را به درب های اتوماتیک داده‌اند. استفاده از درب های اتوماتیک در پارکینگ ها و  همچنین اماکنی مانند: منازل، ادارات، شرکت ها، مغازه ها و…   حال ساختار جک درب پارکینگ به چه صورت است؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

اهمیت قطعه‌ای به نام جک در ساختار درب پارکینگ

در درب های پارکینگ اتوماتیک نیز جک همین عمل را انجام می دهد. پس می‌توان گفت که یک عضو اصلی و مهم در ساختار درب پارکینگ جک می باشد، که خراب شدن آن، کل کار در را مختل خواهد کرد، پس باید به نوع و کیفیت آن توجه بسیار شود.

متن سربرگ خود را وارد کنید

جک درب اتوماتیک پارکینگ ،از استاتور، روتور یا چرخانه، دنده برنجی، میل مادران و به طور کلی تر از ریموت کنترل، چشمی، مرکز فرمان و فلاشر تشکیل شده است.

ساختار-جک-پارکینگی

مدل های مختلف جک درب پارکینگ

کار اصلی تمام جک های درب پارکینگ یکی است. اما مدل‌های آن می‌تواند بر اساس تحمل وزن و کیفیت ساختار، متفاوت باشد. همچنین بعضی از این جک ها، دارای سیستم تشخیص مانع، چشم، فلاشر و… نیز هستند. در هر مدل، قدرت موتوری آن نیز متفاوت می باشد. ضد آب بودن، ضد گرد و غبار بودن، قابلیت باز شدن، ایست در برابر مانع، گارانتی و ترمز گیری، از دیگر نمونه‌های تفاوت در مدل جک ها است.

 

شرکت کامادر مرکز فروش جک پارکینگ با ارسال کارشناس در محل اندازه گیری ابعاد فضای شما را به صورت رایگان انجام می دهد.برای مشاووره و کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

توصیه های مهم در خرید جک درب پارکینگ

مواردی که در هنگام خرید جک درب پارکینگ باید به آن توجه کرد:

  • زمانی که قصد خرید جک درب پارکینگ را دارید، ابتدا باید به این نکته توجه کنید که ورودی درب ساختمان شما چه اندازه می باشد. عرض ورودی درب محل مورد نظر، شرط تعیین وزن درب و نوع جک است.
  • جکی که انتخاب می کنید باید مناسب با پارکینگ شما باشد، تا عمر جک‌ها کاهش نیابد.
  • عمر درب و جک آن، با میزان فشاری که بر آنها وارد می شود، رابطه ی مستقیم دارد.
 

نتیجه گیری

مورد مهمی که در ساختار جک درب پارکینگ باید به آن اشاره کرد، تعداد کارکرد روزانه ی آن می‌باشد؛ به این معنی که در ۲۴ ساعت، چند بار قابلیت باز و بسته کردن درب را دارد. به همین دلیل قیمت جک های هیدرولیک نسبت به سایر جک ها بالاتر است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]