روکش استخر کرکره برقی چیست و چه کاربردی دارد؟

شاید کمتر کسی را پیدا کنید که علاقه به شنا کردن نداشته باشد؛ انسان ها از دیر باز با توجه به همین علاقه ی ذاتی، اقدام به ساخت و ساز استخر هایی در منازل مسکونی و سایر محیط ها می کنند. حال اگر این استخرها در حیاط منازل قرار بگیرند و یا سر آنها به اصطلاح باز باشد، مشکلاتی همچون آلوده شدن آب و محیط استخر، ریختن برگ و غبار داخل آب، تبخیر آب، جلبک زدن آب و… می‌تواند برای آن ها، وجود داشته باشد. برای رفع این مشکلات، مهندسین ساختمانی اقدام به تولید روکش استخری کرده اند، که وسیله ای بسیار کاربردی است. این روکش ها در انواع متحرک و ثابت تولید می شوند.

روکش استخر چیست؟

 

پوشش یا روکش استخر در واقع نوعی پوشش است که اکثراً زمانی که از استخر استفاده نمی‌شود، کاربرد دارد و روی استخر را به وسیله ی آن می پوشانند. این پوشش ها هم در استخرهایی که فضای بیرون هستند، کاربرد دارد و هم استخرهای داخل سالن. روکش های استخر ۷۰ تا ۸۰ درصد انرژی خورشید را جذب می‌کنند، در نتیجه باعث کاهش میزان تخلیه ی آب استخر خواهند شد.

انواع روکش استخر

 

بر اساس دو تقسیم بندی، می توان روکش های استخر را دسته‌بندی کرد. جنس روکش استخر و اتوماتیک یا دستی بودن آن؛ روکش های استخر، ویژگی ها و مشخصات خاص خود را دارا هستند؛ که شما با توجه به نیاز و سلیقه ی خود باید به انتخاب آنها بپردازید.

روکش استخر اتوماتیک

همانگونه که از نام این پوشش ها پیداست، روکش های استخر اتوماتیک، به صورت خودکار باز و بسته می شود. این روکش های اتوماتیک فواید فراوانی دارند. از جمله: نصب و جمع آسان، کاهش تبخیر آب، افزایش ایمنی محیط، جلوگیری از افتادن کودکان به داخل آب، جلوگیری از ورود اشعه ی uv به آب، کاهش رشد جلبک، ایجاد ظاهر زیبا، صرفه‌جویی در انرژی، کاهش زمان تمیز کردن استخر، صرفه‌جویی در گرم کردن آب در هوای سرد و…

روکش-کرکره-ای-استخر

قیمت روکش استخر باز کرکره ای

قیمت روکش کرکره برقی متفاوت است و به عوامل گوناگونی بستگی دارد. مثلاً با توجه به ابعادی که استخر شما دارد، کرکره های برقی نیز طبعآ بزرگ تر خواهد بود و سبب افزایش قیمت آن می شود. همچنین جنس کرکره برقی در قیمت تمام شده، می‌تواند موثر باشد. به علاوه کرکره های برقی اتوماتیک، از قیمت بالاتری نسبت به کرکره های دستی برخوردار هستند.

نکات مهم در انتخاب و نصب روکش استخر

۱_مشخص کنید که برای چه کاربردی، پوشش استخر را خریداری می کنید.

۲_با توجه به اقلیم محل زندگی تان، جنس روکش استخر را انتخاب کنید.

۳_سایز و فرم استخرتان را کاملاً در نظر بگیرید.

۴_نوع استخر خود را مشخص کنید.

 

کرکره برقی روکش استخر

در این مدل روکش استخر، معمولاً از جنس pvc و یا آلومینیومی بوده است.

 


شرکت کامادر نمایندگی کرکره برقی در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی، شیشه سکوریت و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

مزایای استفاده از کرکره برقی جهت روکش استخر

۱_طراحی زیبا

۲_دوام بالا

۳_قابلیت جلوگیری از ورود گرد و غبار

۴_مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی

۵_مقاومت در برابر فرسودگی

۶_قابلیت نصب در کمترین زمان

۷_مقاوم در برابر نور آفتاب

۸_مناسب برای انواع سقف های استخر

نتیجه گیری

با توجه به مزایای فراوانی که برای کرکره های برقی ذکر کردیم، استفاده از آن در بخش استخر منازل، می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. این کرکره ها، امروزه در کشور توسط تولیدکنندگان زیادی تهیه و به مشتریان گرامی عرضه می‌شود و اگر قصد خرید این گونه است کرکره ها را برای نصب بر روی سقف استخر خود دارید، به راحتی می توانید آنها را خریداری نمایید.