راهنمای نحوه شستشوی کرکره برقی

کرکره برقی بهترین گزینه برای هر خانه است ، و مزایای زیادی را از جمله فراهم کردن رفاه و امنیت برای شما و خانواده تان فراهم می کند. این محصول در صورتی که به درستی نگهداری شود کمتر به تعمیر نیاز پیدا می کند. یکی از این موارد که باید به آن توجه دداشته باشید ، تمیز کردن و شستشوی کرکره برقی است که در ادامه به آن می پردازیم.

هر چند وقت یکبار کرکره برقی را تمیز کنیم؟

با توجه به اینکه کرکره برقی در معرض باد و باران و شرایط دیگر قرار دارد ، مطمئناً گرد و غبار زیادی را به خود جذب می کند. تعمیر و نگهداری منظم برای کمک به حفظ کرکره شما بسیار مهم است و تمیز کردن کرکره گام مهمی در این راستا است.برای اطمینان از کارآیی کرکره برقی بهتر است حداقل هر شش ماه یکبار و حداکثر سالی یکبار آن را تمیز کنید.

برای شستشوی کرکره برقی چه چیز نیاز دارید؟

وسایلی که برای شستشوی کرکره برقی نیاز دارید به شرح ذیل است:

  • مواد شوینده مخصوص لباسشویی
  • اسفنج
  • برس نرم
  • آب گرم
تمیز-کردن-کرکره-برقی

مراحل شستشوی کرکره برقی

مرحله اول

برای شروع ، کرکره را پایین بکشید و آن را تا اتمام شستشو بسته نگه دارید.

مرحله دوم

آب گرم را با مواد شوینده یا مایع لباسشویی مخلوط کنید.

مرحله سوم

با استفاده از یک اسپری، محلول آب و مواد شوینده را روی کرکره خود بپاشید.  این حرکت بالا و پایین تضمین می کند که لت ها به طور کامل تمیز می شود.

مرحله چهارم

اکنون از شلنگ آب استفاده کنید تا کرکره ها را کامل بشویید. برای تمیز کردن با فشار زیاد ، نوک شلنگ را با استفاده از انگشت شست خود فشار دهید. فشار زیاد آب باعث می شود تمام آلودگی های موجود در لت ها از بین برود. دقت داشته باشید که آب به موتور نخورد زیرا باعث مشکل فنی می شود.

 

مرحله پنجم

هنگامی که کرکره ها را به طور کامل شستید ، وقت آن است که آنها را خشک کنید. از پارچه ای نرم استفاده کرده و با حرکت دان به سمت بالا و پایین کرکره ها را خشک کنید.

مرحله ششم

برای این مرحله ، باید تا زمانی که کرکره کاملاً باز نشود ، آن را بالا بیاورید. با استفاده از برس نرم ، به آرامی گرد و غبار موجود در راهنما را به آرامی جارو کنید. حتی می توانید از شلنگ آب در اینجا استفاده کنید ، اما مراقب باشید فشار آب زیاد نباشد.

 

مرحله هفتم

هنگامی که کرکره ها کاملا خشک شدند ، دو بار آن را باز و بسته کنید تا بررسی کنید که آیا عملکرد آن روان است و از نظر عملکرد مناسب است.

سخن آخر

در صورتی که کرکره ها را سر زمان خود تمیز کنید نیاز به سرویس و نگهداری خاصی نداشته و در نتیجه کمتر نیاز به تعمیر پیدا می کند.

 
شرکت کامادر نمایندگی کرکره برقی در زمینه تولید، فروش، نصب کرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.