برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

راهنمای خرید شیشه مناسب

بهترین راهنمای خرید شیشه مناسب کدام است؟ آیا شما هم به دنبال راهنمای خرید شیشه مناسب هستید؟  شیشه به طور گسترده ای برای اهداف تزئینی قابل توجهی استفاده می شود و اکنون به بهترین انتخاب برای مصالح ساختمانی تبدیل شده است. از کلاسیک تا معاصر، شیشه را می توان برای هر چیزی از پنجره های بزرگ گرفته تا درهای شیشه ای کشویی و موارد دیگر استفاده کرد. اگر شما هم به دنبال راهنمای خرید شیشه مناسب هستید، ادامه این متن را بخوانید.

آیا به دنبال داشتن فضای کاری دنج تر و خصوصی با منظره ای پر جنب و جوش از بیرون هستید؟ خوب، این ممکن است! فقط باید شیشه مناسب فضای خود را انتخاب کنید. انواع مختلفی از روکش های شیشه ای برای رفع نیازهای شما برای دید، حریم خصوصی، امنیت، عملکرد حرارتی، جذابیت بصری و موارد دیگر وجود دارد.

روکش های شیشه ای

روکش های شیشه ای فرآیندهایی هستند که ظاهر و بافت شیشه را تغییر می دهند و باعث می شوند دید کمتری داشته باشد.  به عبارت ساده، این یک نوع لایه پوششی برای پانل های شیشه ای است تا عملکردهای مختلفی از افزایش حریم خصوصی تا صرفه جویی در قبض انرژی را انجام دهد.

 روند هر پوشش شیشه به نوع شیشه ای که می خواهید، بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید به فضای خود ظرافت ببخشید، اما نمی‌خواهید دیگران به فضای کار یا سالن شما دید داشته باشند، باید به دنبال خرید شیشه مات باشید. به همین ترتیب، اگر می خواهید دید و نور را منعکس کنید، شیشه های آینه ای نیاز شما را برآورده می کند.

 از آنجایی که هر نوع شیشه، دارای هدف و عملکرد منحصر به فرد است، ابتدا باید بررسی کنید که دقیقاً از شیشه چه انتظاری دارید.

برای شناخت بهتر شیشه مات همین حالا به این لینک مراجعه کنید.

انواع مختلف پوشش های شیشه ای چیست؟

شیشه مات

شیشه ی شفاف سندبلاست می شود تا نیاز افراد را برآورده کند. این یک نوع معمول شیشه‌ کاری برای پنجره‌ها و پارتیشن‌ها در محیط‌های تجاری و مسکونی است تا حداکثر حریم خصوصی را فراهم کند.

با این شیشه، نور پراکنده وارد اتاق می شود و آن را روشن تر می کند، در حالی که انعکاس تار از طرف دیگر بهترین حریم خصوصی را با استفاده از شیشه مات حفظ می کند.

برای اطلاع از پارتیشن شیشه ای به لینک صفحه مراجعه کنید.

راهنمای خرید شیشه مناسب

محل استفاده از شیشه های مات

در محیط اداری،  شیشه مات را می توان برای دیوارهای شیشه ای در دفاتر، درها و پنجره ها استفاده کرد. حک کردن نماد،  شیشه مات را می توان در درجه اول برای اهداف زیبایی شناختی هر جا که لازم باشد استفاده کرد. به عنوان مثال، حک کردن نماد شرکت شما در یک صفحه شیشه ای، نوعی تبلیغات جسورانه و چشم نواز برای جلب توجه مشتریان است.

شیشه های تار بهترین انتخاب برای جداسازی و سازماندهی قسمت های غذاخوری در رستوران ها است. نه تنها فضاهای ناهارخوری، بلکه می توانید با تقسیم مکان های زیادی در خانه و مناطق تجاری، یک چیدمان عالی ایجاد کنید.

راهنمای خرید شیشه مناسب

شیشه رنگی

شیشه های رنگی یکی از کم مصرف ترین انواع روکش های شیشه ای است که از انتقال گرما جلوگیری می کند و انرژی خورشیدی را جذب می کند. شما می توانید از طریق شیشه های رنگی نیز به فضای بیرون دید داشته باشید. بنابراین، برای مسائل حفظ حریم خصوصی، آنها انتخاب خوبی نیستند. این نوع شیشه ها یک راه عالی برای افزودن جذابیت به  خانه ی شما است.

محل استفاده از شیشه های رنگی

شیشه رنگی ظاهر خاصی را ارائه می دهند. اگر ساختمان شما دارای نورگیر باشد، شیشه های رنگی یک گزینه عالی است. بهترین انتخاب برای ویترین فروشگاه ها است زیرا رنگی براق می بخشد.

شیشه انعکاسی

شما اغلب شیشه های بازتابنده را در محیط های حرفه ای مانند دفاتر و آسمان خراش ها پیدا خواهید کرد. این نوع شیشه، بازتاب بیرونی را در طول روز فراهم می کند و در عین حال فضای داخلی را حفظ می کند. اما همچنان باید آنها را در شب بپوشانید زیرا وقتی بیرون تاریک است و فضای داخلی بیش از حد روشن می شود، اثر بازتابی محو می شود.

 با این حال، اگر شما در یک منطقه بسیار گرم و مرطوب زندگی می کنید، خواص بازتابی شیشه به عنوان یک سرمایه گذاری عالی برای صرفه جویی در انرژی است.

شیشه های طرح دار

شیشه هایی با الگوهای منحصر به فرد متفاوت، مانند شیشه های حبابی و طرح های بارانی، رایج ترین الگوهایی هستند که مردم آن را انتخاب می کنند. میزان شفافیت در هر نوع شیشه متفاوت است، بنابراین باید با توجه به سطح حریم خصوصی مورد نیاز خود، انتخاب کنید.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

محل استفاده از شیشه طرح دار

درب حمام: برای ایجاد ظاهری شفاف و مه آلود تا حمام های شما خصوصی تر و زیباتر شوند. پارتیشن های داخلی:  بهترین راه برای زیبا کردن فضای خود و در عین حال حفظ ظرافت پارتیشن های داخلی طرح دار انتخاب خوبی هستند. بک اسپلش آشپزخانه: برای داشتن یک بک اسپلش تمیز، آسان و براق، ورق های شیشه ای طرح دار نصب کنید.

در آخر باید گفت، قبل از تصمیم گیری در مورد نوع شیشه ای از این عوامل آگاه باشید زیرا همه این عوامل به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید، شرکت کامادر به شما در این انتخاب کمک می کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]