برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درب شیشه ای سکوریت ریلی چیست و چه کاربردی دارد؟

درب شیشه ای ریلی یکی از پرکاربردترین درب ها می باشد. جنس این درب ها از شیشه سکوریت می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

چرا درب های ریلی از شیشه سکوریت می باشد؟

همان طور که می دانید شیشه های معمولی طی فرآیندی سکوریت می شود. با این عملیات این شیشه ها 5 برابر شیشه های معمولی مقاوم می شود. شیشه های سکوریت یا میرال در برابر گرما، سرما، ضربه و حتی گلوله ضدضربه می شود. بنابراین بهترین گزینه برای درب های ریلی می باشد.

انواع درب شیشه ای ریلی

درب شیشه ای ریلی دستی

این نوع درب ها برای اماکنی که تردد کمی دارد مناسب می باشد.

درب شیشه ای سکوریت ریلی
درب شیشه ای سکوریت ریلی اتوماتیک

درب شیشه ای ریلی اتوماتیک

این تنوع درب ها مخصوص اماکن پر تردد مانند فروشگاه ها و بیمارستان ها می باشد. این درب ها مجهز به مکانیزمی است که با کمترین صدا درب باز و بسته می شود.

شرکت کامادر مرکز تولید و فروش درب اتوماتیک در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی، شیشه سکوریت، جک پارکینگی و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

لوازم جانبی درب شیشه ای ریلی

درب شیشه ای ریلی دارای لوازمی به شرح ذیل می باشد :

• ریل
• تسمه

درب شیشه ای ریلی سندبلاست

یکی از مزایای درب ریلی شیشه ای امکان ایجاد طرح بر روی شیشه می باشد. به این نوع شیشه طرح دار سندبلاست می گویند. این نوع درب ها با توجه به معماری و طراحی داخلی بر روی شیشه دودبند یا برنز طراحی می شود.

درب شیشه ای ریلی سندبلاست

کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای اتوبوسی یا فولدینگ

درب تاشو رکورد برای مکان های پرتردد مانند رستوران ها، هتل ها، دفاتر تجاری، بیمارستان ها و برج های مسکونی ایده آل است.

درب اتوماتیک شیشه ای اتوبوسی به راحتی باز می شود!

هنگامی که درب به صورت خودکار باز می شود، لت ها از طرفین به طور همزمان جمع می شوند و کنار دیوار قرار می گیرند. با این مکانیزم گذرگاه بزرگ برای تردد افراد ایجاد می شود اگرچه عرض کلی دهانه نسبتاً کوچک است.

درب اتوماتیک شیشه ای اتوبوسی مناسب راههای خروج اضطراری فرار

این نوع درب مطابق با استاندارد DIN 18650 می باشد و مطابق با دستورالعمل های آلمانی تست شده و برای استفاده در خروجی های اضطراری و مسیرهای فرار تایید شده است. درب اتوماتیک را در همه جا می بینیم. مدل های مختلف با قاب یا بدون قاب به صورت کشویی و اسلایدی در فروشگاه ها، بیمارستان ها و برج ها موجود می باشد.

چه چیزی این درب ها را متفاوت می کند؟ نحوه نصب آن ها یکی از مواردی است که باعث تنوع این درب ها می شود. با ما در ادامه همراه باشید تا درباره نحوه نصب درب اتوماتیک شیشه ای ریلی بپردازیم.

درب اتوماتیک شیشه ای اتوبوسی مناسب راههای خروج اضطراری فرار

آموزش مراحل نصب درب شیشه ای سکوریت ریلی

نصب شیشه سکوریت بر روی درب اتوماتیک

بعد از سفارش و آماده شدن شیشه  حتما در نصب شیشه سکوریت و درب شیشه ای سکوریت ریلی حتما از یک یا چند نفر کمک بگیرید تا شیشه ثابت در محل خود قرار بگیرد. برای اینکه شیشه در محل خود فیکس شود، باید آب بندی شود.

برای آب بندی نیاز به چسب مخصوص شیشه ای است که در شکاف بین دو طرف ریشه بالا و کف و درب ورودی تزریق می شود. بعد از آب کاری شیشه قالب را محکم نگه دارید و فشار دهید تا به طور کامل بچسبد.

نصب شیشه سکوریت بر روی درب اتوماتیک

نصب اپراتور یا کلوزر درب اتوماتیک شیشه ای

در واقع درب اتوماتیک برای سهولت در تردد می باشد. زمانی که از یک درب عبور می کنید تمایلی یا زمانی به بازگشت برای بستن درب ندارید. برای این کار از قابلیتی به نام کلوزر استفاده می شود. این قابلیت برای کودکان و افراد ویلچری که امکان باز و بسته کردن درب ها را ندارند یا با دشواری این کار را انجام می دهند نیز مناسب می باشد. برای نصب کلوزر مراحلی به شرح ذیل را انجام دهید :

مکانیزم درب اتوماتیک شیشه ای چگونه است؟

دنیای مدرن امروز علاوه بر ارتقا سطح رفاه سعی بر کاهش مصرف انرژی و زمان را دارد. به همین دلیل با تولید درب های اتوماتیک دیگر نیاز به باز و بسته کردن درب به صورت دستی نیست. این درب ها از سال 1950 مورد استفاده قرار گرفتند. مهم ترین مزایای این درب ها، صرفه جویی در مصرف انرژی، افزایش امنیت و بهداشت می باشد.

با کنترل سیگنال فعال سازی توسط سنسور، درب اتوماتیک باز می شود و موتور دنده را فعال می کند تا تسمه و قرقره را هدایت کند. وقتی هیچ کسی در داخل منطقه فعال سازی شناسایی نشود، درب پس از یک دوره زمانی مشخص شروع به بسته شدن می کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]