برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4.8]

محاسبه قیمت شیشه اسلایدینگ

استعلام قیمت شیشه اسلایدینگ در کمترین زمان از طریق این فرم امکان پذیر است. کامادر با هدف کوتاه سازی فرآیند خرید شیشه اسلایدینگ امکان استعلام قیمت به صورت آنلاین را برای شما عزیزان فراهم کرده است. برای این کار باید ابتدا:

  • رنگ مورد نظر خود را از بین گزینه ها انتخاب کنید. رنگ بندی معمولا بر روی قیمت تأثیر دارد.
  • در مرحله بعد پس از اندازه گیری محیط عرض و ارتفاع مد نظر را وارد کنید، توجه داشته باشید که ابعاد موردنظر باید طبق واحد مشخص‌شده وارد شوند.
  • در مرحله آخر شما می‌توانید قیمت حدودی پیشنهادشده را مشاهده کنید.
[stm-calc id="12510"]
شیشه-اسلایدینگ

شیشه اسلایدینگ چیست ؟

شیشه اسلایدینگ که با نام های شیشه کشویی، پنجره ریلی ، درب متجرک نیز شناخته شده می باشد، مناسب برای جاهایی است که فضای کافی برای باز شدن درب و پنجره ندارد. با این تکنولوژی، صنعت درب و پنجره متحول شد.

چرا شیشه اسلایدینگ ؟

در گذشته برای مکان های بسیار کوچک که فضای کافی برای باز و بسته شدن درب و پنجره نبود از درب های کشویی که به صورت دو دهنه اجرا می شد، استفاده می شد. امروزه با تغییر مکانیزم درب های کشویی و ساخت یراق آلات متناسب با آن، استفاده از این سیستم تسهیل یافت و به سرعت طرفداران بسیاری پیدا کرد.

پارتیشن-شیشه-ای-اسلایدینگ

درب اسلایدینگ چگونه کار می کند؟

درب اسلایدینگ به گونه ای طراحی شده که با کشیدن یک لت، لت های بعدی نیز کشیده می شود. به همین دلیل کمترین فضا را برای نصب نیاز دارد.

کاربرد درب اسلایدینگ

این درب در فضاهایی که تردد بالایی دارند از جمله رستوران ها، فروشگاهها، بیمارستان ها، مراکز اداری و تجاری قابل استفاده می باشد. همچنین به دلیل ویژگی عایق صوتی تا 80% برای دفاتر اداری بهترین گزینه برای پارتیشن شیشه ای است.

امنیت بالای درب اسلایدینگ

همان طور که اشاره شد سیستم اسلایدینگ دارای امنیت بالایی است زیرا به دلیل استفاده از شیشه سکوریت مقاومت بالایی در برابر شکستن دارد و در صورت زدن ضربه با فشار زیاد هنگام شکستن صدای مهیبی می دهد و به قطعات ریزی تبدیل نمی شود. بنابراین نفوذ به آن دشوار است.

مزایای درب اسلایدینگ

  • در فضاهایی با مساحت محدود یا بسیار بزرگ قابل نصب است.
  • قابل باز و بسته شدن از زوایای راست، چپ و قسمت میانی
  • برخلاف سایر سیستم درب ها در قسمت اتصال به زمین نیاز به فضای کمی ( 8 میلیمتر) دارد . از این رو در فضاهایی که تردد بسیار دارد و پارتیشن های اداری مناسب است.
  • به دلیل استفاده از شیشه سکوریت و نصب قفل ضدسرقت، امنیت فضای داخلی را تامین می کند.
  • امکان باز کردن تمام لت ها و ورود جریان هوا در هر فصل از سال.
  • امکان انتخاب طرح و رنگ شیشه ها و یراق آلات متناسب با طراحی فضای مورد نظر
  • ممانعت از ورود آب، گرد و خاک و حشرات به داخل
  • جلوگیری از اتلاف انرژی به خارج در همه فصول سال
  • در برابر حرارت و شکستن مقاوم می باشد.
  • علاوه بر طراحی زیبا، نور فضای داخلی را تامین می کند.
  • طول عمر بالایی دارد.
  • دارای 2 سال خدمات پس از فروش می باشد.
  • با توجه به کاربرد و کیفیت قیمت مناسبی دارد.

نصب درب اسلایدینگ در فضاهای بسیار کوچک یا بسیار بزرگ

بزرگترین و مهم ترین مزیت درب اسلایدینگ اینست که هم در ابعاد بسیار کوچک و هم در ابعاد بسیار بزرگ قابل اجرا می باشد. ریل های چهارچوب سیستم اسلایدینگ به گونه ای طراحی شده که تا 10 لت را می توان روی آن سوار کرد بدون نیاز به داشتن ستون و تکیه گاه ! بدین معنی که در دهانه با ابعاد 10 مت می توان 5 لت از سمت راست و 5 لت از سمت چپ نصب کرد که به راحتی باز و بسته شود. از طرفی برای دهانه های بسیار کوچک مانند شیشه حمام  می توان از این سیستم استفاده کرد.

درب-اسلایدینگ-اتوماتیک-شیشه-ای

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

درهای اسلایدینگ در امتداد مسیرهای فلزی، چوبی یا وینیلی که در قاب آنها در بالا و پایین قرار گرفته اند حرکت می کنند. این سیستم ها  برای سهولت حرکت خود اغلب دارای غلتک های پلاستیکی هستند که به بالا و پایین یا فقط به پایین متصل می شوند. اما برای سهولت در استفاده و افزایش امنیت آنها به صورت درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ طراحی شد.

مکانیزم درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

درب های اتوماتیک دارای قطعاتی از جمله اپراتور، چشمی و یراق آلات می باشد که با نصب اپراتور بر روی درب اسلایدینگ ، لت ها با تشخیص حرکت توسط سنسورهای مدار کنترلی باز یا بسته می شوند. با نزدیک شدن به درب با تشخیص توسط سنسور، اپراتور به طور خودکار درب را باز یا بسته می کند.

کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

از درب های اسلایدینگ شیشه ای اتوماتیک در ورودی های فروشگاهها، هتل و مراکز اداری و تجاری استفاده می شود.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

موتور-DC

از کدام موتور در درب اتوماتیک اسلایدینگ استفاده می شود؟

برای سیستم درب اسلایدینگ، موتور DC بهترن گزینه است زیرا انرژی الکتریکی را از طریق تعامل دو میدان مغناطیسی به انرژی مکانیکی تبدیل می کند و به طور دائم کار میکند و دارای عمر طولانی است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4.8]
یک فضای داخلی حمام مدرن را نشان می دهد که توسط شیشه حمام لولایی طراحی شده است. رنگ‌ ها روشن و مطبوع هستند، با طرح رنگی که شامل رنگ‌ های سفید، خاکستری و چوب روشن طبیعی است. منطقه دوش توسط شیشه حمام لولایی بزرگ در سمت چپ محاصره شده است، با چیزی که به نظر می رسد یک سر دوش باران است. یک وان حمام سفید از طریق دیوار شیشه ای دوش قابل مشاهده است و حس فضا را تقویت می کند. دو سینک با دو آینه بزرگ فریم دار بالای آن ها وجود دارد که طرف مقابل اتاق را منعکس می کند. روی میز، چیزی شبیه یک دسته گل سفید وجود دارد که جلوه ای تزئینی به آن اضافه می کند. نور طبیعی از پنجره ها که منظره ای به فضای سبز دارند وارد می شود و فضایی آرام به اتاق می بخشد. حوله ها به طور مرتب در اتاق قرار می گیرند، که نمایانگر یک فضای داخلی صحنه دار یا طراحی شده است، مانند آنچه ممکن است در لیست املاک یا نمونه کارهای طراحی مشاهده شود. چیدمان و عناصر طراحی نشان دهنده تمرکز بر طراحی لوکس و معاصر است. کیفیت مواد و پرداخت‌ ها نشان‌ دهنده یک ویژگی با کیفیت بالاتر یا ویترینی است که برای جذب مشتریان فهیم طراحی شده است.

شیشه حمام لولایی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! [کل: 1 میانگین: 5] شیشه حمام لولایی شیشه حمام لولایی نوعی از انواع شیشه های حمامی است که

ادامه مطلب »
یک فضای حمام مدرن با یک دوش گوشه ای را نشان می دهد که شیشه این کابین دوش توسط شیشه حمام اسپایدری ساخته شده است. اطراف دوش دارای شیشه حمام اسپایدری شفاف با طراحی مات راه راه است که حفظ حریم خصوصی را فراهم می کند و در عین حال به نور اجازه عبور می دهد. بالای دوش، یک سر دوش بارانی مربعی بزرگ وجود دارد که روی سقف نصب شده است. در سمت چپ حمام، یک حوله سفید روی یک آویز دیواری آویزان شده است، و در سمت چپ یک صندلی منحصر به فرد و سبک وزن با طراحی پیچیده سیمی قرار دارد. صندلی در کنار دیوار قرار می گیرد و مکانی برای نشستن یا چیدن لباس و حوله فراهم می کند. در سمت راست حمام، یک جفت گلدان تزئینی روی زمین ایستاده است. آن گلدان ها بلند با ساختاری باریک و خمیده و دهانه ای باریک در بالا هستند. یکی از گلدان ها بلندتر از دیگری است و هر دو سطح صاف و مات دارند. آنها زیبایی مینیمال و شیک فضا را تکمیل می کنند.

شیشه حمام اسپایدری

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! [کل: 1 میانگین: 5] شیشه حمام اسپایدری شیشه حمام اسپایدری اغلب برای ایجاد جلوه‌ ای زیبا و مدرن

ادامه مطلب »
یک فضای داخلی حمام مدرن با شیشه حمام ریلی را نشان می دهد که دور تا دور آن توسط یک فریم آلومینیومی پوشیده شده است. یک دوش محصور شیشه‌ ای با وسایل فلزی در سمت چپ حمام قرار دارد. استفاده از شیشه حمام ریلی سبب شده نور طبیعی به داخل حمام نفوذ کند. در سمت چپ حمام می‌توانیم توالت فرنگی سفیدی با درب بسته ببینیم. در سمت راست شیشه حمام ریلی، میز حمام براق و تیره رنگی در سرتاسر قاب امتداد یافته است و دو سینک ظرفشویی سفید رنگ در بالای آن قرار دارد. بالای هر سینک یک آینه قرار دارد. به نظر می رسد آینه کوچکتر سمت راست دارای مکانیزم جمع شدنی است، احتمالاً برای بزرگنمایی یا بررسی دقیق تر. چندین کاشی بژ دیوار ها را پوشانده و زیبایی گرم و تمیزی به اتاق می بخشد. یک حوله زرشکی رنگی در سمت راست آویزان است و روی میز، دو گیاه سبز و خار دار وجود دارد که شبیه کاکتوس ها هستند و رنگ و زندگی را به صحنه می بخشند. حمام به خوبی از نور طبیعی ناحیه دوش و نور داخلی که بر روی سطوح شیشه منعکس می شود، روشن است. به طور کلی، حمام ظاهری مرتب و امروزی دارد.

شیشه حمام ریلی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! [کل: 1 میانگین: 5] شیشه حمام ریلی شیشه حمام ریلی یکی از انواع شیشه های حمامی است که

ادامه مطلب »
فضای داخلی یک حمام مدرن و روشن را نشان می دهد که یک دوش شیشه ای بزرگ در جلوی آن قرار دارد. دوش دارای طراحی شیک با سیستم دوش فلزی است و کاشی‌ های خاکستری روی دیوارها با کاشی برجسته که نمادی دارد، وجود دارد که احتمالاً نشان‌ دهنده کنترل سیستم دوش هوشمند یا فقط برای اهداف تزئینی است. فراتر از دوش، یک پنجره بزرگ وجود دارد که یک خط افق شهری را نشان می دهد، که نشان می دهد حمام در یک ساختمان بلند در یک منطقه شهری واقع شده است. نور طبیعی به فضا سرازیر می‌ شود و به احساس هوای اتاق کمک می‌ کند. در سمت راست، یک قسمت روشویی وجود دارد که به نظر می رسد یک میز چوبی و یک سینک ظرفشویی است. بالای سینک یک آینه بزرگ و گرد و در کنار آن وسایل مختلف حمام مانند صابون، دستگاه پخش صابون و یک گیاه در گلدان وجود دارد. یک فرش سفید کرکی روی زمین، جلوی دوش، قرار گرفته است که حسی از گرما را به اتاق می‌ افزاید. در کنار پنجره، یک منطقه استراحت با صندلی راحتی در کنار یک میز کناری کوچک وجود دارد که در بالای آن گیاه دیگری قرار دارد. ترکیبی از عناصر چوبی، گیاهان و نور طبیعی به حمام محیطی ارگانیک و آرام می بخشد.

شیشه حمام فریم لس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! [کل: 1 میانگین: 5] شیشه حمام فریم لس شیشه حمام فریم لس نوعی از انواع شیشه های حمام

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *