خرید کرکره برقی

خرید کرکره برقی : کرکره برقی نوعی از درب ها میباشند که ایمن و حافظ ساختمان است. امروزه در بسیاری از ساختمان ها از کرکره برقی استفاده میکنند. این سیستم علاوه بر کارایی هایی که دارد بسیار زیبا و مدرن و جذاب است . در مدل ها و طرح های مختلفی نیز عرضه میشود .

با خرید کرکره برقی فضای داخل ساختمان را ایمن کرده و از ورود افراد بیگانه و سرقت در داخل ساختمان جلوگیری میکند. کرکره برقی امروزه دارای طرفداران بسیار زیادی شده است.

در مقایسه با درب های آهنی قدیم ، کرکره برقی یا درب های اتوماتیک دارای کارایی ها و ایمنی بیشتری میباشد. درب های آهنی قدیم جای خود را به درب های اتوماتیک امروزی سپرده است. از همین رو این مورد باعث شده است تا هر روز کارایی های کرکره برقی افزایش پیدا کند یا اصطلاحا به روز شود .

در ساختمان های تجاری ، مراکز فروش و اپارتمان های مسکونی به کرکره برقی رو آورده اند و از این سیستم استفاده میکنند. به علت کاربردی بودن آن و همینطور زیبایی که این سیستم به نمای ساختمان میدهد. موجب شده است تا کرکره برقی به سرعت در بین مردم محبوب و پرطرفدار شود. باید این نکته را به خاطر داشته باشیم که کرکره های برقی بسیار مقاوم و مستحکم میباشند. دارای مزیت های بسیار زیادی ست.

کاربرد کرکره برقی چیست ؟

خرید کرکره برقی : این سازه در خانه چه کاربردهایی دارد ؟  باید این نکته را به خاطر بسپاریم که کرکره برقی دارای عایق صدا و عایق حرارت میباشند. این کرکره ها مانع ورود گرد و خاک به فضای داخلی ساختمان میشوند. این محصول دارای تنوع رنگ و طرح های بیشماری است که هر سلیقه ای را پوشش میدهد و با نمای ساختمان سازگاری بسیار مناسبی دارد . این سیستم به نمای ساختمان زیبایی خاصی ارائه میدهد .

که باعث چذاب شدن محیط ساختمان میشود و بسیار مدرن و به روز هست. خرید کرکره برقی های استاندارد به زودی خراب نمی شوند و نیازی به تعمیر ندارد و عمر نسبتا خوبی هم دارد. پس یادتان باشد زمانی که خواستید کرکره برقی سفارش دهید حتما تاکید کنید که از کرکره برقی استاندارد استفاده کنند.

چرا که اگر این کرکره ها استاندارد نباشد زود به زود دچار ایراد میشود و نیاز به تعمیر دارد . تعیمر هم شامل هزینه میباشد پس در خرید خود دقت لازم را انجام دهید که حتما کرکره برقی ای که استفاده میشود استاندارد باشد .

کرکره برقی دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و بسیار مستحکم و قوی هست و در برابر شرایط آب و هوایی مختلف سازگار است. عواملی مانند بارندگی یا اشعه خورشید باعث رنگ پریدگی این کرکره ها نمیشود .

از همین رو این کرکره ها بسیار در بین مردم محبوب شده است و در خیلی مناطق مختلف مانند مراکز تجاری ، فروشگاه ها ، مناطق مسکونی از این سیستم استفاده میشود. با همراه باشید تا بدانیم کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد؟

در مقایسه با درب های اهنی قدیمی این کرکره ها درای طول عمر بیشتری میباشند و قابلیت نصب در هر ساختمانی را دارد . محدودیت نصبی برای این سیستم وجود ندارد و به راحتی در همه ی ساختمان نصب میشود و قابل اجرا میشود. در ادامه ی مقاله همراه ما باشید تا توضیحاتی در مورد کرکره برقی و اینکه کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد خدمت شما عزیزان شرح دهیم.

 

کاربرد کرکره برقی خانگی به چه صورت است ؟

خرید کرکره برقی : کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد : کرکره برقی از لحاظ زیبایی و کاربردی بودن نظر مخاطبان را به خود جلب کرده . و همین امر سبب شده است که این سیستم طرفداران زیادی پیدا کند و جای گزین بسیار مناسبی برای درب های اهنی قدیمی است . کرکره برقی های خانگی اغلب از جنس آلومینیومی میباشد که با فوم های مخصوص خود پر شده است.  شاید برای شما سوال پیش بی آید که این فوم ها برای چه استفاده میشوند .

در جواب این سوال باید بگوییم که این فوم ها یک جور عایق صوتی به حساب می آیند . کرکره برقی های خانگی استحکام کمتری نسبت به کرکره های صنعتی و فروشگاهی دارد. کرکره برقی های خانگی معمولا سبک میباشند و ساده طراحی میشوند.

برای حفظ ایمنی و جلوگیری از سرقت و ورود افراد بیگانه در ساختمان های مسکونی نصب و اجرا میگردد. کاربردی ترین استفاده از این درب ها برای ویلا ها یا مجتمع های مسکونی میباشد. به این ترتیب می توانیم به خوبی بدانیم که کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد؟

کاربرد کرکره برقی برای پارکینگ به چه صورت است ؟

خرید کرکره برقی :  باید این نکته را بدانید که درب های پارکینگ دارای استحکام و مقاومت بیشتری نسبت به درب های خانه هستند .  استقاده از این سیستم ایمنی و رفاه بیشتری را برای ساکنین یک مجتمع ایجاد میکند .

کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد : در واقع راننده بدون اینکه از مایشن خود پیاده شود میتواند با یک کنترل ریموتی درب را باز و بسته کند و و دیگر نیازی به پیاده شدن و باز کردن درب یا بستن درب نیست . و تنها میتواند با یک ریموت این کار را انجام دهد. کرکره های پارکینگی با یک تیغه ی آلومینیومی و فولادی انجام میشود. باید این نکته را به خاطر داشته باشید که این تیغه های فولادی بسیار مستحکم و مقاوم است. کرکره برقی پارکینگی در برابر شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم است .

حالا که می دانید کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد ، شما برای سفارش کرکره برقی میتوانید با شماره ها درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت کامادور مشاوره های خود را به شما ارائه دهند .

چرا باید دستگاه کرکره برقی بخریم ؟

  • خرید کرکره برقی : ایمنی و جلوگیری از سرقت و حفاظت از اموال بخصوص در مغازه ها و گالری طلافروشی که دارای ویترین هستند اهمیت زیادی دارد.
  • متناسب در همه شرایط آب و هوایی :محافظت عالی از خانه یا مغازه در برابر باران ، برف ،تگرگ ، باد و شن و ماسه برگها و اجسام سنگین که می تواند باعث آسیب و خسارت شود.
  •   صرفه جویی در مصرف انرژی مانع از خروج گرما و انرژی از طریق پنجره ها تا 30 درجه در زمستانو خنک ماندن فضای داخلی تا 70 درصد در تابستان از جمله مزایای کرکره برقی می باشد.
  • محافظت در برابر آفتاب : پرده ، مبلمان و فرش های رنگی با این کرکره کمتر تحت تأثیر تابش اشعه خورشید قرار گرفته و کیفیت آنها حفظ می شود.
  • کاهش سر و صدا: یکی از مزایای مهم کرکره های اتوماتیک کاهش سطح سر و صدا ساکنین خانه می باشد و باعث ایجاد اوقات فراغت راحت می شود.
  • حفاظت از حریم خصوصی شما در خانه و محل کار شما
  •  ظاهر و طراحی زیبابه دلیل کاربردهای فراوان کرکره برقی تنوع فراوانی در طراحی و رنگ وجود دارد. شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید.  ·
  • مقاومت بالا در برابر سایش.به دلیل استحکام بالا حتی در شرایط جوی غیرمعمول و استفاده زیاد دچار استهلاک نمی شود و اگر به درستی سرویس شود عمری بیش از 15 سال دارد.

7 قدم ساده برای خرید کرکره برقی

خرید کرکره برقی

1. نوع کرکره برقی خود را انتخاب کنید . به نوع ساختمان ، کاربرد خود توجه کنید. مثلا برای پنجره خانه از تیغه کرکره 6 سانتی متری آلومینومی است استفاده می شود که هم برای نما از نظر طراحی زیباتر است و هم سبک و بی صدا می باشد. برای اینکه انتخاب بهترین داشته باشید از کارشناس نمایندگی کرکره برقی مشاوره بگیرید

2.درجه اهمیت برخی ویژگی های کرکره اتوماتیک: در انتخاب این محصول باید توجه کنید کدام ویژگی برای شما اهمیت دارد. مثلا اولین نکته برای بانکها درنظر گرفته می شود، امنیت و سرقت می باشد. به همین دلیل کرکره برقی رول گیتر بهترین گزینه می باشد. زیرا نه تنها ضدسرقت می باشد، بلکه قابلیت نمایش ویترین در زمان بسته شدن کرکره را نیز دارد.

3. با توجه به ابعاد دهنه کرکره را انتخاب کنید. اگر اندازه دهنه استاندارد باشد گزینه های زیادی برای انتخاب و خرید وجود دارد. اما برای دهنه های بزرگتر ازز استاندارد مانند ورودی سوله و کارخانه ها از کرکره برقی فولادی استفاده می شود. این کرکره به دلیل کیفیت بالا و سازه سنگین ضدسرقت می باشد ولی سر و صدای بیشتری نسبت به سایر انواع کرکره دارد.

4-به نوع موتور حتما توجه داشته باشید از این رو به تعداد تردد در طول روز و شب توجه کنید. برای ترددهای بالا (درب پارکینگ) از موتور ساید و در ترددهای کم از موتور توبلار برای نصب کرکره برقی استفاده می شود.

5-برای عدم نفوذ به داخل و عدم دسترسی به بالا برددن کرکره برقی از قفل استفاده کنید.

6-می توانید رنگ کرکره خود را با توجه به سلیقه خود سفارش دهید.

7-متناسب با طراحی ظاهر ساختمان خود می توانید طرح های متنوع کرکره مانند کرکره برقی شیشه ای ، کرکره طرح چوب و .. را انتخاب کرده و سفارش دهید.

با انتخاب درست می توانید خرید کرکره برقی را انتخاب کنید که نه تنها بیشترین مقاومت را در برابر حمله سارقان را داشته باشد و بالاترین سطح حفاظت را از مغازه ها ، دفاتر یا بانک ها را ارائه دهد بلکه متناسب با طراحی داخلی شما باشد.

این سازه همچنین راه حلی برای صرفه جویی در هزینه برای خانه ها و ادارات و سازمان ها می باشد.