برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

خرید شیشه سکوریت : شیشه سکوریت یا شیشه میرال نوعی از شیشه می باشد که طی فرآیند صنعتی با اعمال دمای سرد و گرم سخت می شود تا مقاومت بیشتری در برابر شکستگی داشته باشد. این شیشه هنگام شکستن ایمن تر است (با لبه های دندانه دار نمی شکند) . شیشه سکوریت به دلیل مقاومتی که دارد بسیار محبوب و پرطرفدار شده است و دارای کاربرد های بسیار زیادی است . در این مقاله سعی داریم تا به صورت کلی در مورد خرید شیشه سکوریت و مزایا و کاربرد هایی که این سازه دارد برای شما عزیزان توضیحات مفیدی را ارائه دهیم. 

قیمت و خرید شیشه سکوریت

خرید شیشه سکوریت

خرید شیشه سکوریت : این محصولات سکوریت (Securit) نوعی از شیشه می باشد که طی فرآیند صنعتی از شیشه خام به شیشه سکوریت تبدیل می شود. شیشه ای است که به شکل و اندازه مورد نظر برش می خورد سپس در کوره 1114 درجه فارنهایت حرارت داده می شود و سپس با استفاده از روش خنک کننده با فشار بالا سرد می شود. این کار باعث خنک شدن سطوح خارجی شیشه سریعتر از مرکز می شود و در نتیجه ، بین سطح خارجی و مرکز آن کششی ایجاد می کند.   این فرآیند باعث می شود این شیشه ها چهار برابر قوی تر از شیشه های معمولی می شود. این مقاومت تا زمانی که ساختار پنل شیشه مختل نشود پایدار است ، اما هرگونه تلاش برای تغییر پانل پس از سکوریت شدن آن می تواند تعادل آن کشش دینامیک را بر هم بزند ، در نتیجه باعث خرد شدن شیشه می شود. این شیشه وقتی می شکند ، به قطعات کوچک ، سنگریزه ای و نسبتاً بی ضرر تبدیل می شود. به همین دلیل ، تقریباً تمام شیشه هایی که از نظر معماری در مکان های عمومی مانند مراکز های تجاری و اداری استفاده می شوند ، از نوع سکوریت هستند. همچنین این شیشه ها را در محیط های مسکونی برای درب های دوش ، بالکن ، نرده ها و شیشه اجاق گاز استفاده می شود. پنل های این شیشه قبل از سکوریت شدن برش خورده و شکل می گیرد.

کاربرد و خرید شیشه سکوریت

کاربرد و خرید شیشه سکوریت : شیشه فضای داخلی خود را برای ایجاد حریم خصوصی ، چشم انداز زیبا و برند تبلیغاتی خود سفارشی کنید. شیشه های سکوریت طی فرآیندی سخت شده و در برابر شکستن ، سرما و گرمای شدید و سرقت مقاومت بالایی دارند بدون اینکه نور طبیعی را از بین ببرد. شما می توانید از این شیشه ها در منزل و محل کار خود استفاده کنید. با داشتن گزینه های بسیار زیاد در سبک ، طراحی و شفافیت ، می توانید با هر بودجه ای که در اختیار داشتید این محصول را سفارش دهید. این شیشه کاربردد فراوانی در صنعت و ساختمان دارد . در مراکز اداری ، تجاری ، صنعتی از این شیشه برای درب ، سقف ، نمای ساختمان استفاده می شود. با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم. از شیشه سکوریت در طراحی داخلی خانه از جمله حمام ، وان و جکوزی ، بالکن ، پنجره ، نرده های پله و حتی استخر استفاده می شود. مزایای استفاده از این شیشه به شرح ذیل می باشد: 

1. حفظ حریم خصوصی : با وجود شیشه سکوریت در پنجره ها و فضای داخلی مانند حمام و بالکن بخصوص از نوع طرح دار یا مات امکان مشاهده برای افراد وجود نخواهد داشت. 

2. فضای خود را متناسب با سلیقه خود طراحی کنید.شما می توانید با استفاده از انواع طرح های شیشه  فضای خود را متناسب با طراحی داخلی  تزئین کنید. 

3. با حفظ فضای موجود ، فضاهای داخلی را تفکیک کنید. فضای داخلی منزل خود را با نصب شیشه تفکیک کنید. حمام را از دستشویی و اتاق خواب را با شیشه حمام تفکیک کنید.

کاربرد شیشه سکوریت در مراکز تجاری، اداری و صنعتی

امروزه بیشترین کاربرد شیشه سکوریت در طراحی داخلی و بیرونی مراکز تجاری، اداری و صنعتی می باشد.استفاده  از انن شیشه در درب ، سقف و نمای ساختمان استفاده می شود. همچنین در تولید و نصب درب اتوماتیک از این شیشه استفاده می شود.

شیشه سکوریت چگونه سندبلاست یا طرح دار می شود؟

صفحات شیشه ای سندبلاست و اچ با شلیک یک سایند به شیشه در فشار بالا تولید می شوند ، سپس با یک پوشش تمیز و ساده پلیمری پوشاند می شود تا اطمینان حاصل شود که شیشه مناسب تولید می شود. یا این شیشه های طرح دار می توان حریم خصوصی را در حالی که نور را به فضا به حداکثر می رساند حفظ کرد.   ذکر این نکته لازم به ذکر است که خدمت شما عزیزان بگوییم که برای خرید شیشه سکوریت میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید . 

ساختمان های اداری 

بدون اینکه فضاها را محدود کنید تفکیک ایجاد کنید.با حفظ نور طبیعی حریم خصوصی را فراهم کنید.نام برند تجاری خود را در طراحی های شیشه سکوریت خود بگنجانید. مناطقی را که برای عموم در نظر گرفته نشده، با این شیشه ها بپوشانید.برای امنیت بیشتر ، شیشه هایی با آینه های یک طرفه اضافه کنید.

خرید شیشه سکوریت و کاربردش در هتل ها 

با کمترین هزینه ، جلوه شیشه گران قیمت را بدست آورید.بدون از بین بردن نور طبیعی ، حریم خصوصی ایجاد کنید.ضمن افزایش تعداد مهمان ها ، برند خود را روی شیشه تبلیغ کنید.

خرید شیشه سکوریت و کاربرد این سازه در مدارس / دانشگاه ها 

تفکیک ایجاد کنید بدون اینکه نور طبیعی را از بین ببرید. حریم خصوصی را سریع و آسان افزایش دهید. برای امنیت بیشتر ، آینه های یک طرفه اضافه کنید.

مراقبت های بهداشتی 

حریم خصوصی بیمار را بدون از بین بردن نور طبیعی ایجاد کنید.مناطقی را که برای بازدید عموم در نظر گرفته نشده اند پنهان کنید. 

دولت 

تفکیک ایجاد کنید بدون اینکه نور طبیعی را از بین ببرید.مناطق حساس را پنهان کنید.برای امنیت بیشتر ، آینه های یک طرفه اضافه کنید. 

سازندگان شیشه 

طراحی های متنوع با حفظ  حریم خصوصی نمای شیشه های سندبلاست، قلم زنی ، برش خورده  یا تغییر دهنده رنگ را ارائه می دهد. 

معماران 

بدون از بین بردن نور طبیعی ، گزینه های طراحی  شیک را ارائه می دهد. در این بخش با کاربرد های شیشه سکوریت آشنا شدیم . شما عزیزان میتوانید برای خرید شیشه سکوریت با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

خرید شیشه سکوریت و انواع این سازه از نظر فرایند ساخت

  خرید شیشه سکوریت و فرایند ساخت این سازه : از شیشه سکوریت در درب و پنجره راهرو، حمام، مغازه ها، پارتیشن بندی، مرکز خرید و.. استفاده و اجرا می شود. این نوع شیشه انواع مختلفی دارد و به طور خاص برای اهداف مختلفی طراحی شده است.همان طور که اشاره کردیم این نوع شیشه از نظر فرآیند ساخت به دو نوع سکوریت معمولی و لمیننت تقسیم می شود.

خرید شیشه سکوریت معمولی

خرید شیشه سکوریت : شیشه معمولی یا مقاوم یکی از استانداردترین اشکال شیشه سکوریت موجود است. ماده ای که در ساختار آن به کار رفته باعث می شود که یک ساختاری محکم و ایمن داشته باشد تا کاربردهای  مختلفی داشته باشد از درب ساختمان گرفته تا فضای داخلی مانند پله های مارپیچ مورد استفاده قرار گیرد. شیشه سکوریت معمولی در بسیاری از موارد قابل استفاده است.این نوع شیشه از طریق یک فرآیند خاص گرمایش و خنک سازی سریع ، سخت می شود که این خاصیت به آن چند ویژگی اصلی می دهد:

  • قطر شیشه سکوریت معمولی تقریباً چهار پنج برابر شیشه های معمولی است.
  • این نوع شیشه ها به گونه ای طراحی شده است که در صورتی که بشکند ، به قطعات کوچک بی ضرر به جای قطعات دندانه دار و تیز می شکند.
  • در مورد چگونگی استفاده از این نوع شیشه تقریباً هیچ محدودیتی وجود ندارد و به طور پیوسته در پروژه های متنوعی مانند موارد ذیل استفاده می شود:
  • درب های مغازه و مراکز تجاری و اداری
  • ورودی های مسکونی
  • در طراحی های مدرن ساختمان·
  • کابینت های شیشه ای منحنی·
  • پله های مارپیچ·
  • شیشه نمایشی امنیتی

شیشه سکوریت لمینت ضد گلوله

خرید شیشه سکوریت : شیشه لمینت از ترکیب دو یا چند لایه شیشه سکوریت با چند لایه پلاستیکی (PVB) پیوند می خورد و در ضخامت های مختلف تولید می شود و با اتوکلاو در دمای 1400 درجه سانتیگراد با فشار تا 14 بار پردازش می شود. پلی وینیل بوتیرال (PVB) متداول ترین لایه ای است که در این نوع شیشه ها استفاده می شود. ممکن است از لایه های شیشه شفاف در بین این شیشه برای افزودن ویژگی های خاص مانند عایق خورشیدی ، عایق حرارتی ، محافظت در برابر آتش و .. استفاده شود. تحولات اخیر شامل لایه های یونوپلاستیک با تکنولوژی بالا امروزه باعث امنیت بیشتر این شیشه ها شده است. به گفته تولید کنندگان ، شیشه های چند لایه دارای یون پلاستیک سبک تر و قویتر از شیشه های سکوریت معمولی هستند.

شیشه لمینت

که می توانند در برابر طوفان ها ، ضربه ها و انفجارهای قدرتمند مقاومت کند. همچنین لازم به ذکر است که شیشه های مقاوم با لایه های پلی کربنات در شیشه های ضد گلوله استفاده می شود. ویژگی متمایز شیشه لمینت مقاوم بودن در برابر گلوله است. این نوع شیشه در برابر پرتاب با سرعت بالای گلوله بدون نفوذ به داخل شیشه طراحی شده است. این ویژگی  در مناطقی که خطر بالایی دارند، کاربرد دارد میزان مقاومت آن به سفارش و درخواست مشتری مشخص می شود. این شیشه ها در مناطق مهم عملیاتی ساختمان ها، وسایل نقلیه امنیتی و حتی زیردریایی نصب می شود.این شیشه ها در سیستم قاب بالستیک نصب می شود. در این بخش از مقاله با خرید شیشه سکوریت و فرایند تولید این سازه آشنا شدیم.

مقاومت شیشه سکوریت چقدر میباشد ؟

خرید شیشه سکوریت : شیشه نشکن به معنای این نیست که شیشه نمی شکند بلکه به معنای اینست که می شکند اما به تیکه های ریزی تبدیل می شود که آسیبی به کسی نمی رساند این فرآیند باعث مقاومت 5 برابر بیشتر از شیشه های معمولی می شود. این شیشه در برابر برف، طوفان، آتش و..مقاوم می باشد.توجه داشته باشید خصوصیاتی مانند رنگ و طرح شیشه در این فرآیند بدون تغییر می ماند.

مزایا و خرید شیشه سکوریت

خرید شیشه سکوریت و مزایای این سازه : 

• نور بیشتر درب شیشه ای باعث عبور نور می شود و فضای دلپذیری را در خانه یا محل کار ایجاد می کند. 

• شفافیت شفافیت جزئی یا کامل بین دو فضا باعث افزایش اندازه ظاهری فضا می شود و در عین حال حریم خصوصی ساکنان را فراهم می کند.

• زیبایی این شیشه با طراحی مانند چوب ، فولاد و سنگ طبیعی در فضای داخلی کلاسیک یا مدرن ترکیب می شود و زیبایی های بی انتها ایجاد می کند. 

• تنوع در رنگ و مدل 

• ایمنی مقاومت این شیشه ها 5 برابر شیشه های معمولی است. علاوه بر این ، در صورت شکستگی تصادفی ، شیشه ها به قطعات بزرگ خرد می شود.

خرید شیشه سکوریت و مدل های مختلف این سازه

1- شیشه سوپر کلیر

2-شیشه کریستال

3- شیشه ساتینا

4- شیشه برفی

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… همچنین شرکت کامادر دارای نمایندگی رسمی شیشه حمام در شیراز است . با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

قیمت و خرید شیشه سکوریت

قیمت انواع مدل های شیشه سکوریت در سال 1401

قیمت انواع شیشه سکوریت بر اساس مترمربع به شرح ذیل می باشد:  

سکوریت کریستال                               1،500،000 تومان

سکوریت برفی                                 800،000 تومان قیمت

سکوریت ساتینا                         1،200،000 تومان

سکوریت مات و سندبلاست                  550،0000 تومان

قیمت شیشه سکوریت رنگی در سال 1401

شیشه سکوریت آبی                              750،000 تومان

شیشه سکوریت 10 میل برنزی               680،000  تومان

شیشه سکوریت 10 میل دودی                 680،000 تومان

شیشه سکوریت 8 میل برنزی                 570،000 تومان

شیشه سکوریت 8 میل دودی                  570،000 تومان

شیشه سکوریت 6 میل برنزی                 480،000 تومان

شیشه سکوریت 6 میل دودی                  480،000 تومان

قیمت شیشه سکوریت براساس ضخامت

شیشه سکوریت 10 میل فلوت ساده            440،000 تومان

شیشه سکوریت 10 میل سوپرکلیر ساده       530،000 تومان 

شیشه سکوریت 8 میل فلوت ساده              410،000 تومان 

شیشه سکوریت 10 میل سوپرکلیر ساده       510،000 تومان 

شیشه سکوریت 6 میل                           320،000 تومان 

شیشه سکوریت 4 میل                           250،000 تومان 

انواع شیشه سکوریت با ضخامت های 12، 20 و 16 میل موجود است. نکته : این لیست قیمت برای ابعاد بالاتر از 10 مترمربع می باشد و شامل پایین تر از 10 متر نمی شود. یراق آلات به صورت جداگانه محاسبه می شود.

قیمت شیشه سکوریت لمینت

  • شیشه لمینت 6 میل : 1،200،000 تومان
  •  لمینت 8 میل : 1،800،000 تومان
  • شیشه لمینت 10 میل : 2،800،000 تومان

قیمت یراق آلات شیشه سکوریت

  • زوار یا پاسار شیشه سکوریت 5 سانتیمتری هر متر طول 85،000 تومان
  • اگر درب داشته باشد هر لنگه درب شامل پک کامل می باشد شامل استپ و لولا 101 و 102 ، قفل و دستگیره است : 1،150،000 تومان
  • پک کامل برای درب ریلی تک درب : 1،150،000 تومان
  • پک کامل درب ریلی شیشه سکوریت 2 درب : 1،450،000 تومان
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]