برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

خرید شیشه سندبلاست

 شرکت تولید کننده و ارائه دهنده انواع شیشه سکوریت و شیشه لاکوبل درایران، در این مقاله قصد دارد که به معرفی اجرای سندبلاست بر روی شیشه و طراحی دلخواه شما بپردازد.

به همین دلیل این مطلب را برای شما فراهم آورده ایم تا اطلاعات مناسبی را در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه قصد داریم مروری کنیم بر آنچه در این مقاله مطالعه خواهیم کرد. مواردی را که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم عبارت اند از :

  1. شیشه سندبلاست
  2. استفاده از  شیشه سندبلاست
  3. مزایای شیشه سندبلاست
  4. کاربرد شیشه سندبلاست
  5. طراحی شیشه سندبلاست
  6. انواع شیشه سندبلاست
  7. شیشه سندبلاست راه مات

خرید شیشه سندبلاست

خرید شیشه سندبلاست : همان طور که می دانید شیشه ها دارای انواع مختلفی می باشند، یکی از انواع شیشه های همین شیشه سندبلاست می باشد. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب به این سوال پاسخ دهیم که شیشه سندبلاست چیست؟

سندبلاست در لغت معنای مشخصی دارد که به معنای پاشش شن و ماسه می باشد. اما زمانی که بر روی شیشه اجرا می شود، از این فرایند برای مات کردن شیشه استفاده می شود. در واقع به فرایند مات کردن شیشه می گویند سندبلاست بر روی شیشه.

به کمک دستگاه سندبلاست شن و ماسه ها از طریق نازل با سرعت مشخصی که مناسب باشد بر روی شیشه مورد نظر پاشیده می شود. به این ترتیب شیشه مات می شود. این فرایند مات شدن شیشه باعث ایجاد طرح هایی می شود که به آن می گویند سندبلاست.

حالا بهتر می توانیم به این موضوع اشاره کنیم و بهتر بدانیم که سندبلاست چیست؟ اما این تمام مطلب نیست و باید این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا مطالب مفید تری را در اختیار شما قرار دهیم.

برای اینکه شیشه ای را به شیشه سندبلاست تبدیل کنند، از ماسه ای خاص استفاده می شود که با فشار با استفاده از کمپرسورهای هوای مخصوص روی شیشه های مورد نظر پاشیده می شود.

به این عمل در اصطلاح حرفه‌ای بلاست کردن می‌گویند حالا خوب می دانیم که سندبلاست شیشه چیست، بلاست کردن کلمه ای تماما خارجی می باشد و ریشه این کلمه در معنای لغوی انگلیسی می باشد.متشکل از دو حرف سند و بلاست.

به گزارش وب سایت رسمی شرکت کامادر هر چقدرکه  زمان فرایند بلاست و نیز قدرت و سرعت پاشش شن و ماسه زیاد تر باشد، به طبع درجه ماتی نیز بیشتر خواهد شد چرا که رابطه ای مستقیمی وجود دارد. برای طراحی روی شیشه‌ سندبلاست هم از استنسیل استفاده می‌شود. می‌توان طرح‌ها و نقش‌های مختلف را روی شیشه های سندبلاست ایجاد کرد.

خرید شیشه سندبلاست

خرید شیشه سندبلاست : در ادامه مطلب شیشه سندبلاست چیست قصد داریم به این موضوع بپردازیم که کارایی سندبلاست بر روی شیشه در چه مواردی است؟ به گزارش وب سایت رسمی شرکت کامادر از مهمترین کارایی شیشه سندبلاست می توان به این مورد اشاره کرد که از این شیشه به دلیل داشتن ویژگی مات بودن برای جلوگیری از دیده شدن فضاهای داخلی استفاده می شود .

در حقیقت ایجاد یک فضای شیشه ای اما کاملا خصوصی و امن که می تواند بسیار مورد توجه باشد. همچنین باید این مورد را هم اضافه کنیم که برای جلوگیری از دیده شدن فضای مورد نظر، می توان به جای مات کردن شیشه، از طرح ها و نقش های مختلف مانند برچسب ها اشاره کرد.

البته این شیشه ها کاربرد های بسیاری دارند. برای مثال می توانیم از شیشه سندبلاست در ساخت و طراحی پارتیشن شیشه ای نیز استفاده کنیم که دارای کاربرد های فراوانی می باشد.اما برچسب ها به دلایلی که حتما آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد و به دلیل ضعف هایی که دارند به خصوص در ماندگاری و دوام شرایط مناسبی برای استفاده ندارند.

نباید بگذارید که قیمت پایین برچسب ها موجب استفاده شما از این محصولات شود. چرا که زیبایی و دوام بالا بسیار مهم می باشد. این موارد از اصلی ترین نکات مهم می باشند که باید حتما به آنها توجه ویژه داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این موضوع که شیشه سندبلاست چیست با کامادر همراه باشید.

بسیاری از شرکت ها از جمله شرکت کامادر که ارائه دهنده و تولید کننده انواع شیشه سندبلاست می باشد. استفاده از سندبلاست بر روی شیشه فقط به خاطر این موضوع نیست که مات شوند بلکه می توانیم لوگو هایی را که می خواهید بر روی شیشه ها بیندازید.

از دیگر کارایی ها و کاربرد های شیشه سندبلاست می توان به این مورد اشاره کرد که می توانید برای جداسازی فضای کار در محل کار کارکنان از شیشه های مات سندبلاست شده استفاده می شود. پارتیشن اداری در واقع در این بخش مورد استفاده می باشد.

مزایای شیشه سندبلاست

خرید شیشه سندبلاست : در ادامه مقاله شیشه سندبلاست چیست قصد داریم مزایای این محصولات را مورد بررسی قرار دهیم. به گزارش وب سایت رسمی شرکت کامادر این محصولات به علت مزایای بیشماری که دارند مورد استفاده می باشد.

می توانیم بگوییم از مهم ترین ویژگی های شیشه های سندبلاست این است که به دلیل خاصیت و توانایی که دارند  هر طرح و نقش دلخواه و مورد پسندی را می توان بر روی آنها اجرا کرد. نکته جالب توجه این است اگر شیشه سندبلاست را با یک لایه لمینت بپوشانید، به شیشه سکوریت تبدیل شده و در برابر ضربه مقاوم خواهد شد.

به گزارش وب سایت رسمی شرکت کامادر درست است که شیشه های سند بلاست باعث محدودیت دید می شود، اما همچنان نور را از سطح خود عبور می دهد. برای اینکه فرآیند سند بلاست لایه‌های عمیقی از شن و ماسه را بر روی شیشه ایجاد کند لازم است که شیشه دارای ضخامت بیشتری باشد و بدین ترتیب شیشه هم دارای مقاومت بالاتری خواهد بود. این فرآیند ممکن است زمان‌بر باشد ولی در مقابل ظاهری سه‌بعدی و زیبا بر روی شیشه پدید خواهد آمد.

کاربرد شیشه سندبلاست

خرید شیشه سندبلاست : در ادامه مطلب شیشه سندبلاست چیست قصد داریم به این موضوع اشاره کنیم که کاربرد های این محصولات در چیست. با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار بدهم.  در بخش های قبلی به بخشی از کاربرد های این محصولات اشاره کردیم .

این موارد را مورد بررسی قرار دادیم. در این بخش و در ادامه مطلب شیشه سندبلاست چیست قصد داریم به صورت جامع و کامل به تمامی کاربردهایی که اجرای سندبلاست بر روی شیشه دارد اشاره کنیم. این کاربرد ها عبارت اند از:

  • مورد استفاده برای ورودی باشگاه های ورزشی، شرکت ها، آرایشگاه ها و سالن زیبایی
  • پارتیشن های مراکز پزشکی
  • شیشه های رومیزی شرکت
  • شیشه های درب ورودی ساختمان
  • شیشه های سرویس بهداشتی و حمام
  • نرده های شیشه ای بالکن
  • استفاده از شیشه سندبلاست در بخش های مختلف CCU و ICU در بیمارستان
  • شیشه های درب لابی
  • شیشه های ویترین مغازه
  • بانک ها و ادارات دولتی
  • خصوصی سازی انواع پارتیشن های شیشه ای
  • درب های کابینت
  • پارتیشن های اداری
 

انواع شیشه سندبلاست

خرید شیشه سندبلاست : در ادامه مقاله شیشه سندبلاست چیست قصد داریم به این موضوع بپردازیم که انواع شیشه های سندبلاست شده به چند دسته تقسیم می شوند. با ما همراه باشید تا بتوانیم اطلاعات مفیدی را در خصوص انواع این شیشه ها به شما عزیزان ارائه دهیم.
  • شیشه سکوریت سندبلاست
  • شیشه رنگی سندبلاست
  • شیشه فلوت ساده سندبلاست
  • شیشه کریستال سندبلاست
  • شیشه لاکوبل رنگی سندبلاست
  • شیشه دوجداره سندبلاست

خرید شیشه سندبلاست شده

خرید شیشه سندبلاست : برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره های رایگان می توانید از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان و مشاوران ما در شرکت کامادر تماس حاصل نمایید و اطلاعات خود را تکمل و در نهایت برای خرید شیشه سندبلاست اقدام کنید.

حالا که می دانیم شیشه سندبلاست چیست می توانیم راحت تر خرید کنیم. به شما توصیه می کنیم هم اکنون از طریق شمار های مندرج در وب سایت رسمی شرکت با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید.

بررسی طرح های سندبلاست شیشه

خرید شیشه سندبلاست : به گزارش وب سایت رسمی شرکت کامادر به عنوان تولید کننده و ارائه دهنده انواع شیشه سکوریت و سندبلاست روی شیشه باید بگوییم که از مهم ترین قابلیت ها و مزایای شیشه سندبلاست می توان به این مورد اشاره کرد که می توان هر نوع طرح آماده و یا لوگو را می توانید رو این شیشه اجرا کنید.

تنها کافیست که با نرم افزارهای کامپیوتری طرح سندبلاست مورد نظر خود را برای شیشه های سندبلاست طراحی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

به کمک دستگاه سندبلاست شن و ماسه ها از طریق نازل با سرعت مشخصی که مناسب باشد بر روی شیشه مورد نظر پاشیده می شود. به این ترتیب شیشه مات می شود. این فرایند مات شدن شیشه باعث ایجاد طرح هایی می شود که به آن می گویند سندبلاست.

حالا بهتر می توانیم به این موضوع اشاره کنیم و بهتر بدانیم که سندبلاست چیست؟ اما این تمام مطلب نیست و باید این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا مطالب مفید تری را در اختیار شما قرار دهیم.

برای اینکه شیشه ای را به شیشه سندبلاست تبدیل کنند، از ماسه ای خاص استفاده می شود که با فشار با استفاده از کمپرسورهای هوای مخصوص روی شیشه های مورد نظر پاشیده می شود.

قیمت شیشه سندبلاست

خرید شیشه سندبلاست : شرکت کامادر در این بخش از مطلب خود قصد دارد به این موضوع اشاره کند که قیمت شیشه سندبلات چقدر است. در دامه مطلب شیشه سندبلاست چیست به قیمت آن محصولات می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین برای مشخصات و مشاوره های رایگان با کارشناسان و مشاوران شرکت کامادر تماس حاصل نمایید.

مشاوره های ما در این شرکت کاملا رایگان است و بسته به عواملی که باید در اختیار ما قرار دهید قیمت نهایی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]