همه چیز در مورد شیشه اسمارت

خرید شیشه اسمارت که به آن شیشه هوشمند هم گفته میشود. این شیشه ها میتواند این امکان را به شما بدهد تا میزان نور محیط را به صورت دلخواه در فضای اتاق تنظیم کنید. به طور مثال در روز های آفتابی میتوانید نور خورشید را به فضای داخلی ساختمان با کمک این شیشه ها کاهش بدهید و این یک مزیت بسیار خوب و جالب توجهی میباشد که این شیشه دارد و به راحتی میتوانید نوری را که شیشه عبور میکند و به فضای داخلی اتاق ، سالن پذیرایی یا سالن کنفرانس می آید را کنترل کنید و هر اندازه که میخواهید آن را افزایش یا کاهش دهید.

در قدیم نمای های سنگی بود که امروزه نماهای سنگی جای خود را به نماهای شیشه ای دادند و این نماها بسیار زیباتر و شیک تر و جذاب تر نسبت به نماهای سنگی میباشد و محبوبیت چشم گیری داشته داشته و بیشتر مردم تمایل به این نماها دارند و در سازه های خود از این شیشه ها استفاده میکنند و حتی بعضی از افراد سازه های قدیمی خود را باز سازی میکنند و  ازاین سازه ها استفاده میکنند تا این ساختمان شکل شکیل تر و جذاب تری داشته باشد و به محیط اطراف زیبایی ببخشد .

 

انواع شیشه اسمارت

همانطور که میدانید دنیای شیشه ها بسیار بزرگ و متنوع میباشد و این در مورد شیشه اسمارت هم صدق میکند. این شیشه دارای تنوع و مدل و طرح های زیاد و چشمگیری است که باعث محبوبیت بی حد و اندازه این شیشه ها شده است. در اداه ی مطلب قصد داریم تا انواع این شیشه ها را برای شما عزیزان شرح دهیم.

1- شیشه های الکتروکرمیک

2- شیشه های اسمارت pdlc

3- اسمارت گلس نانو

 

شیشه ی الکتروکرمیک

این شیشه ها نوعی از شیشه های اسمارت میباشد که در حالت عادی کدر و مات است . و با عمل جریان های الکتریکی در آن این شیشه ها شفاف میشود . شیشه های الکتروکرمیک یکی از متداول ترین شیشه ها برقی میباشد. که دارای کاربرد های بسیار زیادی میباشد.

شیشه های اسمارت pdlc

این شیشه ها به علت تکنولوژی متفاوتی که نسبت به سایر شیشه ها دارد معروف و به نام میباشد. در این شیشه ها به جای استفاده از یون های لیتیوم از کریستال های مایع استفاده میشود. کریستال های مایع باعث این میشود که شیشه دوام بیشتری داشته باشند. شما برای یک خرید مناسب میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند تا بتوانید خرید مناسبی را داشته باشید.