برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

خرید درب شیشه ای اتوماتیک در تهران

درب شیشه ای اتوماتیک که در تمامی فضاها مورد استفاده قرار می گیرد ،اغلب در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد .این نوع درب ها که با سنسور باز و بسته می شوند به عنوان یک ابزار امنیتی در مکان های پرتردد استفاده می شود. با ما در ادامه همراه باشید تا به موضوعات ذیل بپردازیم:

چرا خرید درب شیشه ای اتوماتیک؟
از درب اتوماتیک شیشه ای در کجا استفاده می شود؟
طراحی درب شیشه ای اتوماتیک
عملکرد درب شیشه ای اتوماتیک در وضعیت قفل
روش های نصب درب شیشه ای اتوماتیک
قیمت خرید درب شیشه ای اتوماتیک

چرا خرید درب شیشه ای اتوماتیک ؟

درب شیشه ای اتوماتیک دارای ویژگی هایی به شرح ذیل می باشد:

  •  ورود و خروج از هر قسمت را فراهم می کنند. باعث افزایش امنیت فضای مورد نظر می شود.جریان ورود و خروج هوا را فراهم می کنند.
  • درب های شیشه ای اتوماتیک مدل های متنوعی دارند  که می تواند به صورت کشویی یا تاشو باز و بسته شوند.
  • با تشخیص حرکت یک شی در نزدیکی درب باز می شود.
  • قابلیت ارائه کد به درب را دارد که تنها افرادی با مشخصات و کد ارائه شده به درب باز شود.
  • این درب ها عمر طولانی دارند و در صورت سرویس به موقع نیاز به تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای وجود نخواهد داشت.
  •  با ظاهر شیک و زیبایی خود ، باعث جذابیت ساختمان می شود. این درب ها که به نام درب ایمنی نیز شناخته می شوند، از نظر زیبایی نیز بر سایر درب ها ارجحیت دارند.
  •  با داشتن سیستم ایمنی فشرده سازی در مناطقی که تردد عابر پیاده زیاد است مشکلی ایجاد نمی کند.
  • به لطف عملکرد قابل تنظیم آن، سرعت باز و بسته شدن درب را می توان تحت کنترل نگه داشت.فقط یک بار نیاز به تنظیم دارد آن هم در هنگام نصب اولیه .
  • این درب هاصرفه جویی قابل توجهی در همه فصول ایجاد می کنند. با حفظ تعادل دما و رطوبت داخلی، احتمال ابتلا به بیماری را به حداقل می رساند.

از درب اتوماتیک شیشه ای در کجا استفاده می شود؟

درب های اتوماتیک شیشه ای را می توان در همه جا از جمله در بانک ها، موسسات خصوصی، مراکز اداری ، تجاری و مسکونی و یا هر جا که نیاز باشد استفاده کرد. امروزه به دلیل سهولت تردد با درب اتوماتیک شیشه ای در همه جا نصب می شود.

طراحی درب شیشه ای اتوماتیک

انواع درب شیشه ای اتوماتیک طراحی و ساخته شده است که شامل درب اتوماتیک بازشو دو طرفه یکی از انواع آن می باشد که می توان از آن در فضاهایی که دهانه کمی دارند یا می خواهند از همه فضا استفاده کنند، نصب و اجرا می شود. این درب ها که به لطف مکانیزم کشویی، بی صدا کار می کنند، در فضای داخلی کاربرد فراوانی دارد. در ورودی محل کار یا مراکز بزرگ اعتبار ایجاد می کند. به همین دلیل روز به روز بر تعداد خرید درب اتوماتیک شیشه ای افزوده می شود. با وجود عملکرد روان و بدون مشکل در هنگام باز و بسته شدن درب ، هیچ مشکلی در هنگام ورود یا خروج مشتریان خود نخواهید داشت.

درب شیشه ای اتوماتیک قابلیت تنظیم در همه فصول سال

یکی از مزایای بزرگ درب شیشه ای اتوماتیک اینست که می توان با توجه به اینکه در کدام فصل از سال هستید، متناسب با آب و هوا قابل تنظیم هستند. می توان در حالت تابستانی درب دیرزتر باز یا بسته شود و در حالت زمستانی، درب به سرعت باز و بسته شود تا از خروج انرژی به بیرون و اتلاف آن جلوگیری شود.

درب شیشه ای اتوماتیک در فصول سال خرید درب شیشه ای اتوماتیک در تهران

عملکرد درب شیشه ای اتوماتیک در وضعیت قفل

یکی از وضعیت های درب شیشه ای اتوماتیک، قفل آن است که امکان حالت تنظیم دستی و رادار خارجی را لغو می کند. این درب ها می تواند در حالت قفل نیز کار کند، به دلیل فشار پایین موتور بسیار ایمن است. هنگامی که بخواهید به صورت دستی باز شود، مکانیسم قفل کننده فعال می شود و درب باز نمی شود.

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

روش های نصب درب شیشه ای اتوماتیک

به طور کلی روش اجرای درب شیشه ای اتوماتیک دارای 3 حالت می باشد:

هنگامی که به صورت تک لت نصب می شود، که به آن درب اتوماتیک شیشه ای تک لت می گویند و بسته به درخواست مشتری می توان آن را به سمت راست یا چپ تنظیم کرد که از سمت راست یا چپ بسته شود.

درب اتوماتیک دو لت باشد یعنی  به دو طرف باز و بسته می شود..

درب به صورت تلسکوپی نصب و اجرا می شود که به آن درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی می گویند و در این حالت درب شیشه ای با تا شدن از دو جهت باز و بسته می شود.

سنسور درب اتوماتیک چگونه کار می کند؟

سنسور یکی از قطعات مهم در درب شیشه ای اتوماتیک می باشد که اگر فشار بر آن اعمال شود، باز می شود. اگر کسی سنسور را فشار دهد یا متوقف کند، واکنش نشان می دهد و درب را باز می کند. اما امروزه مجهز به سیستم امنیتی است. بدین معنا که با تشخیص حرکت موجود زنده منبع نور مادون قرمز ایجاد می کند. همزمان با عبور نور، سنسور خاموش شده و درب را باز می کند. در یک سنسور حرکتی متفاوت، امکان تشخیص امواج مایکروویو در موقعیت ضعیف توسط رادار وجود دارد.

قیمت خرید درب شیشه ای اتوماتیک

مهم ترین عواملی که در محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای موثر می باشد به شرح ذیل می باشد:

محاسبه اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای

اپراتور یکی از مهم ترین قطعاتی است که در قیمت نهایی درب اتوماتیک شیشه ای موثر می باشد.  قیمت اپراتور با توجه به برند و نوع کیفیت متفاوت می باشد. مثلا اپراتور برند Deco 17 میلیون و قیمت اپراتور یونیک موتور دانکر 14،800،000 تومان می باشد. ( در سال 1401) از آنجائیکه برندهای خارجی با نرخ ارزی محاسبه می شود، هر روز در حال تغییر می باشد. از این رو برای اطلاع دقیق از قیمت های روز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

محاسبه قیمت فریم درب اتوماتیک شیشه ای

با توجه به تعداد لت از فریم درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می شود. فریم ها در رنگ ها و کیفیت های مختلف موجود می باشد که قیمت آن از 2،500،000 تا 8 میلیون تومان متفاوت است.

فریم درب اتوماتیک شیشه ای چگونه ساخته می شود؟

در ابتدا فریم ها با توجه به نوع درب اتوماتیک طراحی می شوند. سپس اندازه گیری شده و برش می خورند. برای قرار گرفتن در شیشه نیاز به یراق آلاتی از جمله فیکسچر و لاستیک دارند. فریم ها معمولا از جنس آلومینیوم یا استیل ساخته می شوند.

هزینه حمل و نقل درب اتوماتیک شیشه ای

هزینه حمل و نقل در داخل تهران بین 200 تا 300 هزار تومان محاسبه می شود و ارسال به شهرستان ها با توجه به شهر و فاصله محاسبه می شود.

هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای

هزینه نصب با توجه به ابعاد و متراژ کل کار محاسبه می شود و در صورتی که ابعاد استاندارد باشد به طور کلی محاسبه می شود و در صورتی که بیشتر از استاندارد باشد هر مترمربع 100 هزار تومان محاسبه می شود.

هزینه قفل و باطری درب اتوماتیک شیشه ای

هزینه قفل 1،500،000 تومان و قیمت هر عدد باطری 800،000 تومان می باشد .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]