بالکن شیشه ای

خرید بالکن شیشه ای  ، امروزه با یشرفت های تکنولوژی و همچنین افزایش روز افزون اپارتمان نشینی و حذف زندگی به شکل های قدیمی مردم به در پی بهترین روش برای بهبود فضای مفید زندگی خود می باشند. از همین رو برای زیباترشدن محیط زندگی بالکن های شیشه ای و شیشه ریلی گزینه بسیار مناسبی میباشد. و به نمای ساختمان و داخل خانه نیز زیبایی میدهد.  از همین رو امروز بالکن های شیشه ای و شیشه ریلی در بسیاری از ساختمان تازه ساز مورد استفاده قرار میگیرد.

و رشد و پیشرفت چشم گیری داشته است. همانطور که میدانید بالکن های شیشه ای یا شیشه ریلی درای یکسری معایب و مزایای مختلفی هستند. که در ادامه ی مطالب این مزایا و معایب را برای شما عزیزان شرح میدهیم . پس در ادامه ی مطالب همراه ما باشید و دانستنی ها در مورد بالکن های شیشه ای و شیشه ریلی را بدانید و بتوانید خرید خوب و مناسبی را داشته باشید.

شیشه بالکنی

خرید بالکن شیشه ای،  شیشه های بالکنی امروزه بسیار پرطرفدار میباشد و در خیلی از سازه های جدید و همچنین سازه های قدیمی از این شیشه بالکنی ها استفاده میکنند . این شیشه ها دارای یکسری مزایای مختلف میباشد و همینطور بسیار هم کاربردی است و علاوه بر این ها این سیستم دارای زیبایی و طرح و رنگ های مختلفی میباشد که نمای ساختمان را تا حد چشم گیری زیبا میکند و باعث شیک شدن نمای  ساختمان میشود .

مزایا شیشه بالکنی

1- این سیستم قابلیت اجرا در اشکال مختلف را دارا میباشد به طور مثال چند ضلعی ، قوس دار و …

2- بخاطر زیبایی که این سیستم دارد نمای ساختمان را زیبا و شیک میکند و بسیار مدرن و جذاب است.

3- به کار گیری این سیستم باعث میشود از فضای بالکن به صورت مفید و بهینه استفاده شود .

4- با استفاده از این سیستم میتوانید بالکنی چهار فصل را تجربه کنید و از فضای بالکن خود در همه ی فصول سال بهره ببرید.

5- این سیستم ها هم میتواند متحرک باشد هم تاشو باشد ، هم قابلیت جمع شوندگی داشته باشد ،

6- برای نظافت بسیار راحت و ساده میباشد و به راحتی میتوان تمام قسمت های شیشه را تمیز کرد.

7- شیشه های این سیستم از شیشه های نشکن سکوریت است.

8- شیش های بالکنی دارای امنیت بسیار بالایی میباشد . فضای مفید خانه گسترده تر میکند .

 

شیشه ی بالکنی

موارد کاربرد بالکن شیشه ای ریلی

این بالکن ها در جاهای مختلفی به کار برده میشود که در ادامه ی این مطلب قصد داریم کاربرد های مختلف شیشه بالکنی را برای شما شرح دهیم.

این بالکن ها در گلخانه ها ، پنت هاوس ها ، بالکن ها ، در منازل مسکونی ، دفاتر اداری ، استخر ، سالن های کنفرانس ، سالن های ورزشی ، مراکز خرید ، ویترین فروشگاه ها و … مورد استفاده قرار میگیرد . یکی از مزیت هایی که این پنجره ها دارد جلوگیری از ورود گرد و غبار و همچنین یک عایق صوتی و حرارتی میباشد .  شیشه های بالکنی دارای معایبی نیست که بخواهیم برای شما عزیزان بازگو کنیم اما باید حتما در نظر داشته باشید شیشه ی به کاربرده شده در شیشه بالکنی باید حتما از شیشه سکوریت نشکن باشد. اگر از شیشه های نامرغوب و یا نازک استفاده شود . تنها ایرادی که میشود گرفت شکستن آن است که اگر در شیشه ی به کاربرده شده در آن دقت کنید دیگر هرگز این شیشه قادر به شکستن نمیباشد. این شیشه ها در عوامل مختلف طبیعی نیز بسیار محکم و قوی میباشد در مقابل باد های شدید ، باران و …

برای خرید شیشه های بالکنی میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.