پارتیشن شیشه ای یکی از تحولاتی که شیشه های مستحکم در صنعت دکوراسیون داخلی و استفاده بهینه از فضای داخلی به وجود آورده اند می باشد. پارتیشن های شیشه ای یکی از الزامات امروزه اداره ها و دفاتر اداری در مجموعه های مختلفی که از فضای کافی برخوردار نیستند می باشد. از همین رو قصد داریم این مطلب در خصوص این محصولات و جنس شیشه به کار رفته در تولید آنها اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم که به شما در خرید این محصولات می تواند به صورت شایانی کمک کند. در ابتدا مروری داشته باشیم بر آنچه که در این مطلب مطالعه خواهیم کرد:

پارتیشن شیشه ای

حتما تا به حال در دفاتر مختلفی اداری و تجاری که سر زده اید شاهد این بوده اید که مدیریت مجموعه دفتر اداری خود را به واسطه استفاده از شیشه تبدیل به بخش های کوچک تر و مستقل تری برای هر واحد خود کرده است. اتاق های مجزایی که درب ورود دارند، در یک سالن بوده اما کاملا محیطی مستقل را برای نیروی های کاری به وجود آورده اند. این اتاق های مجزای شیشه ای ساخته شده به واسطه پارتیشن شیشه ای می باشند. پارتیشن ها به شما کمک می کنند که بتوانید از فضای محدودی که در اختیار دارید استفاده بهینه ای داشته باشید تصور کنید که شما نیروی هایی دارید که همه را در یک سال بزرگ باید قرار دهید و این نیروها برای کار باید تماس های تلفنی و یا ملاقات های حضوری را تجربه کنند و این کار می تواند برای سایر پرسنل شما ایجاد مزاحمت کند. در این شرایط شما عملا نمی توانید شرایط و فضا را مدیریت کنید و شاهد بروز اختلال در کار پرسنل خود خواهید بود. وقتی به عنوان یک مدیر شاهد این شرایط هستید باید از محل فعلی به یک محیط بزرگتر نقل مکان کنید. این یعنی هزینه رفت و آمد و حمل و نقل، به مشکل خوردن برخی از پرسنل برای رفت و آمد به محل جدیدی که انتخاب کرده اید و همچنین تحمل هزینه های بالا برای نقل مکان به یک محیط بزرگ تر که همگی می تواند برای شما دردسر هایی را ایجاد کند و شاید چند روزی کار شما هم متوقف شود. اما یک راه بسیار ساده تر، سریع تر، زیباتر و کم هزینه تر برای شما وجود دارد و آن هم استفاده از پارتیشن شیشه ای می باشد. زمانی که شما از پارتیشن شیشه ای برای مجزا کردن و مستقل کردن واحدهای مختلف کاری خود استفاده می کنید می توانید آسوده خاطر باشید که دیگر نیازی نیست آن همه هزینه و شرایط سخت را تحمل کنید. تمامی نیازها و خواسته های شما در همان محیطی که اکنون در آن قرار دارید برای شما فراهم می شود و شما می توانید به راحتی و در زمان کمتر از همین فضایی که در اختیار دارید نهایت استفاده را ببرید. بدون پرداخت هزینه های بسیار بالای جابجایی به محل جدید.

جنس شیشه پارتیشن شیشه ای

اگر از شیشه هایی که همه شما می شناسید بخواهیم برای ساخت پارتیشن شیشه ای استفاده کنیم احتمالا با مشکلاتی بسیار جدی روبرو خواهیم شد. شیشه های معمولی هم در برابر بسیاری از صداها و گرما و سرما عایق خوبی نیستند و هم اینکه در برابر ضربه ها بسیار حساس بوده و به راحتی می شکنند و همین مسئله می تواند امنیت پرسنل شما را در واحدهای مختلف اداری به طور کامل به خطر می اندازد و مشکلات بزرگی را برای شما ایجاد کند از همین رو استفاده از شیشه های معمولی که معمولا در ساخت پنجره های خانه استفاده می شود برای شما غیر ممکن است. برای اینکه پارتیشن شیشه ای شما توانایی این را داشته باشد که امنیت پرسنل شما و خود شما را هم فراهم کند بهتر است که به سراغ شیشه های دیگری بروید. اما آیا شیشه دیگری هم وجود دارد؟ با توجه به پیشرفت تکنولوژی و علم شیشه های مختلفی در بازار پدید آمده اند که از نظر استحکام و امنیت و زیبایی و هم از نظر کاربرد کاملا با شیشه های معمولی متفاوت هستند. یکی از این شیشه های بسیار کاربردی که معمولا از آنها در ساخت و تولید پارتیشن شیشه ای استفاده می شود شیشه سکوریت می باشد.

شیشه سکوریت چیست؟

شیشه سکوریت یکی از انواع شیشه ها می باشد که از شیشه های معمولی تولید شده اند. این شیشه ها با توجه به نوع تولید متفاوتی که دارد، در اثر قرار گرفتن در دمای مشخصی تبدیل به شیشه های مستحکم تری می شوند که هم نسبت به شیشه های معمولی مقاوم تر هستند و هم در صورت شکسته شدن، کاملا خرد شده و تبدیل به تکه های برنده و آسیب پذیر نمی شوند. از همین رو می توانند در تولید پارتیشن شیشه ای گزینه ای بسیار فوق العاده و محبوب باشند و شما می توانید از آنها به راحتی در انواع پارتیشن ها استفاده کنید. مزایای استفاده از شیشه سکوریت در پارتیشن شیشه ای وقتی شما تصمیم می گیرید که پارتیشن شیشه ای خود را با استفاده از شیشه سکوریت تولید کنید می توانید مزایای زیادی را تجربه کنید که برخی از آنها عبارت اند از:

  •     استحکام و ایمنی بسیار بیشتر نسبت به شیشه ای معمولی
  •     امکان حمل و نقل ایمن تر
  •     امکان استفاده از طرح های شیشه سندبلاست برای چاپ کردن لوگو و آرم شرکت
  •     دوام و طول عمر بیشتر نسبت به سایر شیشه های معمولی و خام

انواع پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای دارای انواع مختلفی می باشد که هر یک توانایی ها و کاربردها و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. می توانیم در ابتدا برای دسته بندی انواع پارتیشن ها، آنها را به دو دسته کلی طبقه بندی کنیم که عبارت اند از:

  •     پارتیشن شیشه ای تک جداره
  •     پارتیشن شیشه ای دو جداره

اینها دو دسته بندی کلی و اصلی پارتیشن ها محسوب می شوند اما باید بدانید که باز هم پارتیشن ها به دسته های مختلف تقسیم می شوند که این دسته بندی دیگر هم عبارت است از:

  •     پارتیشن های شیشه ای فریم دار
  •     پارتیشن های شیشه ای بدون فریم

همانطور که مشاهده می کنید ما می توانیم شاهد چهار نوع مختلف از پارتیشن ها باشیم که در واقع ترکیبی از این مواردی است که در قسمت بالا به آن اشاره داشتیم. بنابراین می توانیم دسته بندی کلی پارتیشن های شیشه ای را به چهار دسته ذیل طبقه بندی کرده و انواع این پارتیشن ها را به این صورت به شما معرفی نمایی:

  •     پارتیشن های شیشه ای تک جدار فریم دار
  •     پارتیشن های شیشه ای دوجداره فریم دار
  •     پارتیشن های شیشه ای تک جداره بدون فریم
  •     پارتیشن های شیشه ای دوجداره بدون فریم

هر یک از این انواع کاربردها و شرایط نصب و هزینه های متفاوتی را نسبت به سایر انواع پارتیشن ها دارند. اما همه آنها چند ویژگی اصلی را دنبال می کنند که عبارت هستند از:

  •     استفاده بهینه از فضای موجود
  •     عایق خود صدا، حرارت و رطوبت
  •     امکان استفاده از شیشه سندبلاست در ساخت آنها
شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

کاربرد پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای با توجه به مزایا و ویژگی های منحصر به فردی که دارد امروزه یکی از محبوب ترین انواع محصولاتی است که با تحول در صنعت شیشه روی کار آمده و مورد استفاده بسیاری از اهالی مختلف صنعت و تولید قرار گرفته است. ما می دانیم که از این پارتیشن ها می شود استفاده های بسیار گسترده ای در مکان های مختلفی داشت، اما باید بدانید که پارتیشن های شیشه ای هم در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند و هم در مجموعه های اداری و تجاری کاربرد پارتیشن ها در خانه های مشخص است اما در مورد مراکز اداری و تجاری می شود کاربرد استفاده از پارتیشن شیشه ای را به چند دسته کلی تقسیم بندی کرد که در ادامه هر یک از مجموعه هایی که می توانند از این محصولات استفاده کنند را به شما معرفی می کنیم:

  •     استفاده در بانک ها، صرافی ها
  •     استفاده در بخش پذیرش درمانگاه ها، بیمارستان ها
  •     استفاده در فروشگاه ها برای نمایش محصولات خاص
  •     استفاده در مراکز تجاری برای غرفه بندی سالن
  •     استفاده در سالن های همایش و یا نمایشگاه ها برای غرفه سازی
  •     استفاده در دفاتر بیمه و یا ثبت احوال
  •     استفاده در مراکز اداری و تجاری برای مستقل کردن واحد پرسنل
  •     و …..

همانطور که میبینید استفاده از پارتیشن شیشه ای می تواند کاربردهای مختلفی را داشته باشد. تقریبا شما در تمامی محیط های اداری و تجاری می توانید از پارتیشن های شیشه ای استفاده کنید و از مزایای بی نظیر استفاده از آنها بهره مند شوید. این که از کدام یک از انواع پارتیشن ها استفاده کنید بسته به این دارد که تا چه اندازه می خواهید پارتیشن شما عایق صوت و حرارت باشد و اینکه در نهایت چقدر می خواهید هزینه کنید.

سخن پایانی

با توجه به اینکه پارتیشن شیشه ای قابل حمل دارای انواع مختلفی می باشد شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پارتیشن شیشه ای به بخش محاسبه قیمت ما که در این وب سایت قرار دارد سر بزنید و در آنجا به صورت آنلاین قیمت پارتیشن مورد نظر خود را محاسبه کنید و یا اینکه با ما در شرکت کامادر تماس حاصل نمایید.