تولید انواع میز شیشه ای نشکن

میز های شیشه ای یکی از سازه های بسیار محبوب و پر استفاده در بین مردم است و در دهه های اخیر استفاده از میز های شیشه ای در بین مردم بسیار محبوب شده است و افراد بسیاری از این میز های شیشه ای استفاده میکنند . میز های شیشه ای از جنس شیشه سکوریت و یا همان شیشه های میرال است که از مقاومت بسیار بالایی برخورد دار میباشد .

ولی باید این مورد را نیز بدانید که لبه های شیشه های نشکن از حساسیت بسیار بالایی برخور دار میباشد اگر کوچک ترین ضربه هم به این قسمت وارد شود باعث شکستگی شیشه میشود باید در نگه داری این شیشه ها کمی بیشتر حساسیت به خرج دهید .

البته بعضی از افراد هم هستند که برای میز های شیشه ای از شیشه های خام استفاده میکنند .

در ادامه ی مقاله سعی داریم تا در مورد تولید انواع میز شیشه ای نشکن برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم تا با این نوع از سازه بهتر و بیشتر آشنا شوید . در ادامه ی مقاله موارد زیر را مورد بررسی قرار خواهیم داد .

1- مزایای استفاده از شیشه نشکن

2- کاربرد و یا موارد استفاده

3- انواع شیشه های خم 

4- انواع شیشه نشکن

 

تولید انواع میز شیشه ای نشکن [/vc_message][vc_empty_space][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

مزایای استفاده از شیشه نشکن

تولید انواع میز شیشه ای نشکن : در مقایسه با شیشه های خام و با ضخامتی یکسان ، باید این نکته را شما عزیزان بدانید که شیشه های سکوریت دارای مقاومت بسیار زیاد تری نسبت به شیشه های خام و یا شیشه های معمولی میباشد . به این صورت که شیشه های سکوریت هفت برابر مقاوم تر از شیشه های خام میباشد . شیشه های سکوریت تا دمای 300 درجه سانتی گراد هم مقاوم است اما شیشه های خام و معمولی تا دمای 60 درجه سانتی گراد از خود مقاومت نشان میدهد .

شیشه های سکوریت در برابر عواملی چون باد های شدید و ضربات سنگین از خود مقاومت نشان میدهد ولی شیشه های معمولی و یا شیشه های خام این مقاومت ها را ندارد و ممکن است با کوچک ترین ضربه ای شکسته شود . برای همین هم میباشد که از شیشه سکوریت در تولید انواع میز شیشه ای نشکن استفاده میکنند چون دارای مقاومت بسیار زیاید میباشد.  شیشه های سکوریت در زمان شکستن به قطعات ریز بی خطری تبدیل میشود که آسیب جسمانی را برای کسی به همراه ندارد ولی شیشه های معمولی و یا خام اینطور نیست .[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner][vc_empty_space][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

کاربرد و موارد استفاده شیشه های نشکن

از شیشه های سکوریت در زمان هایی استفاده میشود که نیاز به مقاومت در برابر ضربات و یا مقاومت در برابر حرارت مورد توجه است . در صنعت خودرو سازی هم از شیشه های سکوریت برای شیشه های خودرو استفاده میشود که در زمان شکستن به قطعات بزرگ و برنده تبدیل نشود و آسیب جسمانی را برای کسی به همراه نداشته باشد .

بعضا برای شیشه های جلو خودرو ها نیز از شیشه های لمینت نیز استفاده میشود ، از شیشه های سکوریت برای میز شیشه ای ، میز شیشه ای نهار خوری ، شیشه های رومیزی دودی ، شیشه های خم آکواریوم ، میز شیشه ای اداری ، میز شیشه ای تلویزیون ، شیشه میز نهار خوری و … استفاده میشود .

از دیگر موارد مورد استفاده از شیشه نشکن میتوان در اداره جات نیز اشاره کرد . در اداره ها به دلیل در سیستم های جدید و مدرن ترجیح داده میشود که فضا ها به یک دیگر دید داشته باشند ، استفاده از شیشه ها بسیار رایج شده ولی در حین استفاده باید نکاتی راهم رعایت کنند که سلامت جسمانی افراد به خطر نیوفتد برای همین مورد است که در اداره جات هم از شیشه های نشکن استفاده های فراوانی میشود .

شیشه های معمولی و یا شیشه های خام دارای خطرات بسیار زیادی میباشد ، که اگر این شیشه ها شکسته شود ممکن است خطرات جانی زیادی را به همراه داشته باشد . اما استفاده از شیشه های سکوریت این خطر ها را تا حد زیادی رفع کرده است و زمانی که این شیشه ها دچار شکستگی شود به قطعات ریز بی خطر تبدیل میشود که خطرات جانی را برای کسی به همراه ندارد .

برای همین بهتر است در جایی که از شیشه استفاده میشود سعی شود تا خطرات را تا حد زیادی کاهش داد برای همین بهتر است از شیششه های نشکن و یا همان شیشه های سکوریت استفاده کرد .

شرکت کامادر تولید انواع میز شیشه ای نشکن را انجام میدهد و شما عزیزان میتوانید در صورت نیاز با شماره های درج شده در سایت با شرکت کامادر تماس حاصل فرمایید تا بتوانید از این شرکت خرید خوبی را تجربه کنید و همین یک خرید مطمئن و ایمن داشته باشید .[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space][vc_empty_space][dt_fancy_image image_id=”10061″][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_zigzag color=”orange”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

 

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

[/vc_column_text][vc_zigzag][/vc_column][/vc_row][/vc_section][vc_row][vc_column][vc_column_text]

انواع شیشه های خم

تولید انواع میز شیشه ای نشکن :

1- شیشه های خم دوجداره

2- شیشه خم سکوریت

3- شیشه خم لمینت

زمانی که پارمترهای نظیر مقاومت و ایمنی اهمیت زیاید پیدا میکند ، شیشه های سکوریت یا همان شیشه های نشکن مورد استفاده قرار میگیرد . یکی از رایج ترین استفاده از این شیشه ها به این علت است که در زمان شکستن به قطعات ریز بی خطر تبدیل میشود . شاید یکسری ها برایشان سوال پیش بی آید که ما که می گوییم ”  شیشه نشکن ”  پس چطور میگوییم ”  در زمان شکستن ”  باید این نکته را خدمت شما عزیزان بگوییم که شکستن یکی از خواص بارز شیشه ها میباشد .

و هر شیشه ای ممکن است شکسته شود اما میشود با یکسری راه کار ها ایمنی شیشه ها را بالا برد تا هم دیرتر و سخت تر دچار شکستگی شوند و همین اینکه در زمان شکستن برای کسی خطری را به همراه نداشه باشد .[/vc_column_text][/vc_column][vc_column][vc_zigzag][vc_text_separator title=”انواع شیشه های نشکن”][/vc_column][vc_column][vc_column_text]

انواع شیشه نشکن و تولید انواع میز شیشه ای نشکن

1- شیشه های نشکن رومیزی

2- شیشه های نشکن رومیزی کریستال

3- شیشه نشکن رومیزی طرح دار

4- شیشه نسکن رومیزی هوشمند

5- شیشه نشکن رومیزی ناهار خوری

6- جلو مبلی شیشه های نشکن رومیزی

7- اداری

تولید انواع میز شیشه ای نشکن توسط شرکت کامادر

[/vc_column_text][vc_zigzag][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_basic_grid post_type=”post” max_items=”20″ grid_id=”vc_gid:1657802782617-95276523-37e7-8″ taxonomies=”2187, 2007″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]