برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

شیشه لمینت را چطور تشخیص بدهیم ؟

شیشه لمینت یکی از انواع شیشه ها میباشد که بسیار کاربردی و مقاوم است . بسیار محبوب و در عین حال در خیلی از مکان ها میشود از این نوع شیشه استفاده کرد . این شیشه یکی از محبوب ترین شیشه ها در بین شیشه های موجود در بازار است که به علت مقاومت زیاد و همینطور تنوع در آن بسیار مورد استفاده مردم قرار میگیرد. شیشه از دیر باز تا کنون مورد استفاده انسان ها بوده است . اما با پیشرفت تکنولوژی در این عرصه . این شیشه ها دارای پیشرفت های بسیار زیادی شده است . انواع مختلف شیشه امروزه تولید و عرضه میشود. و این شیشه ها کاربرد های بسیار فراوانی دارد و در خیلی از مکان ها از این شیشه ها استفاده میشود مانند نمای شیشه ای ساختمان ها ، بالمن های شیشه ای ، حمام های شیشه ای ، استخر های شیشه ای و …. از این نوع شیشه ها استفاده میشود . و دربین این شیشه ها شیشه لمینت و شیشه سکوریت بسیار مقاوم تر نسبت به شیشه های معمولی و یا خام میباشد . در ادامه ی مطالب سعی داریم تا راههای تشخیص شیشه لیمنت را بدانیم . در ادامه ی مطالب در مورد موارد زیر بحث خواهیم کرد پس در ادامه ی مطالب همراه ما باشید .

1- شیشه لمینت چیست ؟ چطور تولید میشود ؟

2- کاربرد شیشه لمینت چیست ؟

3- فواید شیشه لمینت چیست ؟

4- تشخیص شیشه لمینت به چه شکل میباشد ؟

5- تفاوت شیشه لمینت و شیشه سکوریت چیست ؟

6- تشخیص شیشه سکوریت .

در ادامه مطالب همراه ما باشید تا در مورد تشخیص شیشه لمبنت بیشتر بدانیم .
اجرای نمای شیشه ای به صورت حرفه ای

شیشه لمینت چیست ؟ چطور تولید میشود ؟

باید این نکته را بدانید که شیشه لمینت چیست ؟ شیشه لمینت از چند لایه شیشه های سکوریت و چتد لایه پلاستیکی پی وی بی متصل میگردد و بهم پیوند میخورند. و باید این را هم بدانید که شیشه های لمینت در ضخامت های مختلفی تولید و عرضه میشوند . و دانستن این نکته بسیار حائز اهمیت است که بدانید این شیشه با اتوکلاو در دمای هزار و چهارصد درجه سانتی گراد و با فشار تا چهار ده بار پردازش میگردد.

نحوه تولید شیشه لمینت

باید این نکته را بدانید که پلی وینیل بوتیرال (PVB) متداول ترین لایه ای است  که در شیشه لمینت بسیار زیاد به کار میرود . اما ممکن است از لایه های شیشه شفاف در بین این شیشه ها برای افزایش ویژگی های بسیار خاصی مانند ، عایق های خورشیدی ، عایق های حرارتی ، محافظت در برابر آتش و …. استفاده شود . اما حالا تحولات اخیر شامل لایه های ، یونوپلاستیک با تکنولوژی بالا امروزه باعث زیاد تر شدن امنیت این شیشه ها شده است . شرکت کامادور یکی از ارئه دهنده های شیشه لمینت میباشد که شما عزیزان میتوانید با ما در تماس باشید .

به گفته تولید کنندگان شیشه های چند لایه که دارای یون های  پلاستیک هستند و یون های پلاستیک در آن ها استفاده شده است . بسیار سبک تر و همچنین بسیار مقاوم تر از شیشه های سکوریت معمولی میباشد . این شیشه ها میتواند در برابر طوفان های شدید و ضربه ها ، همینطور انفجار های بسیار قدرتمند مقاوم باشد و مقاوم عمل کند . همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم شیشه ها از دیر باز تا کنون مورد استفاده انسان قرار گرفته است و انسان ها از گذشته تا کنون از این شیشه ها استفاده میکنند . این شیشه ها با پیشرفت تکنولوژی در این عرصه دچار تحولات عظیمی شد و انواع مختلف شیشه تولید و به بازار عرضه شد . شیشه لمینت یکی از همین انواع شیشه میباشد که بسیار محبوب و پر طرفدار است و در این حال بسیار مقاوم و قوی میباشد . ایم نکته را هم باید خدمت شما عزیزان بگوییم که شیشه های مقاوم با لایه های پلی کربنات در شیشه های ضد گولوله مورد استفاده قرار میگیرد.

کاربرد شیشه لمینت چیست ؟

همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم شیشه ها از گذشته تا کنون مورد استفاده انسان ها قرار گرفته است و دارای کاربرد های بسیار زیادی میباشد .
اما با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت چشم گیری در این صنعت این شیشه ها به مرور زمان دارای تحولات بسیار زیادی شده اند و انواع مختلفی از شیشه متولد و تولید شده که هر کدام دارای کاربرد ها و ویژگی های منحصر به فرد خود میباشد .
شیشه ها دارای انواع مختلفی میباشد و شیشه لمینت نیز یکی از انواع این شیشه ها میباشد که بسیار مقاوم است و این مقاوم بودن باعث معروف شدن این شیشه ها شده است .
خیلی از شیشه لمینت استفاده میکنند اما گاهی برای دیگران سوال پیش می اید که تشخیص شیشه لمینت به چه صورت است ؟
که این سوال را در ادامه ی مقاله جواب خواهیم داد پس شما در ادامه ی مقاله همراه ما باشید .
هر شیشه ای که به تولید میرسد و عرضه میشود دارای کاربرد های مختلفی میباشد .
که شیشه لمینت هم از این قضیه جدا نیست و دارای یکسری کاربرد ها میباشد .که قصد داریم این کاربرد ها را خدمت شما عزیزان شرح دهیم تا با این کاربرد ها به طور کامل آشنا شوید .
پس در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید تا در مورد کاربرد های شیشه لمینت توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم .
در ادامه به موضوع کاربرد های این شیشه و تشخیص شیشه لمینت میپردازیم .

باید این نکته را بدانید که این شیشه سازه ای میباشد که دارای کارایی بسیار بالایی هست .این شیشه ها در بیشتر پروژه های ساختمانی اداری و تجاری استفاده میشود . محبوبیت این شیشه ها بسیار زیاد است و روز به روز تقضا برای این شیشه ها در پروزه های ساختمانی بیشتر میشود .در ادامه ی مطالب به کاربرد این شیشه ها اشاره خواهیم داشت :

کاربرد های شیشه لمینت

1- از شیشه لمینت در نمای ساختمان ها برای ساختمان های مسکونی و ساختمان های تجاری استفاده میشود و در این ساختمان ها بسیار پر کاربرد است .

2- سقف های شیشه ای کاربرد دیگر این شیشه ها میباشد که بسیار از آن استفاده میشود و طراحان و معماران این سقف ها را پیشنهاد میدهند و این سقف ها بسیار مردن و شیک میباشد.

3- نرده شیشه ای کاربرد دیگر این شیشه ها است . نرده شیشه ای امروزه دارای طرفداران بسیار زیادی شده است و خیلی ها برای زیبایی دکور و همچنین نمای داخلی ساختمان ها از این نرده ها استفاده میکنند.

4- استخر های شیشه ای کاربرد دیگر شیشه لمینت میباشد که امروزه بسیاری برای زیبایی استخر خود از شیشه استفاده میکند. استفاده از این شیشه ها در استخر یک محیط زیبا و جذاب و در این حال مدرن را به وجود می آورد که بسیار پرطرفدار میباشد .

5- بالکن شیشه ای یکی دیگر از کاربرد های این شیشه ها میباشد . بالکن های شیشه ای امروز جای گزین بسیار مناسبی برای بالکن هایی با نمای سنگی میباشد . بالکن هایی شیشه ای به نمای ساختمان یک زیبایی خاص و مدرن را هدیه میدهد و استفاده از بالکن های شیشه ای باعث میشود که از محیط بهترین استفاده ممکن را کرد و بسیار کاربردی و در عین حال جذاب است .

موارد گفته شده از کاربرد های فراوان این شیشه ها بوده است . در ادامه ی مطالب سعی داریم تا توضیحاتی دیگر از این شیشه و همینطور تشخیص شیش لمینت را برای شما عزیزان روشن کنیم . پس در ادامه ی مطالب همراه ما باشید .

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

فواید شیشه لمینت چیست و راه تشخیص شیشه لمینت چیست ؟

در ادامه ی مطلب سعی داریم تا در مورد فواید این شیشه و همچنین در مطالب بعدی سعی داریم در مورد نحوه ی نشخیص شیشه لمینت توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم . در ادامه ی مطالب همراه ما باشید تا با فواید این شیشه آشنا شوید .

1- یکی از فوایدی که این شیشه ها دارد این است که ایمن ، مطمعن و ضد ضربه میباشند و این در نوع خود بسیار فواید مهمی ست .

2- با استفاده از این شیشه ها امنیت را برای خود به ارمغان میاورید .

3- یکی از فواید مهمی که این شیشه ها دارد ضد گلوله بودن آن است که بسیار ویژگی مهم و در عین حال بسیار کاربردی میباشد .

4- این شیشه ها دارای عایق صدا و کنترل نویز میباشد و با استفاده از این شیشه ها اسایش را برای خود ایجاد میکنید .

5- این شیشه ها دارای تنوع در طرح و رنگ میباشد .

6- شیشه لمینت با هر نوع طراحی و معماری متناسب میباشد .

شیشه لمینت یکی از پر طرفدار ترین نوع شیشه میباشد . ولی مهم تر از هر چیزی تشخیص شیشه لمینت میباشد .

تشخیص شیشه لمینت به چه صورت میباشد ؟

  1. همان طور که گفتیم شیشه لمینت از چند لایه شیشه سکوریت و pvb تشکیل شده است بنابراین ضخامت بیشتری نسبت به شیشه معمولی و شیشه سکوریت دارد. به طوری که با چشم می توان آن را به راحتی تشخیص داد.
  2. نوع شکستن این شیشه ، تمایز عمده آن از سایر شیشه های موجود است . همان طور که اشاره کردیم هنگام ضربه محکم اگر لایه های شیشه بشکند فرو نمی ریزد و به لایه میانی می چسبد.
  3. شکل شیشه های لمینت : برخی از شیشه های لمینت به صورت منحنی، مربع و … طراحی می شوند که این خصوصیت مختص شیشه لمینت است.
شیشه-لمینت-چیست

برای اطلاع از قیمت شیشه لمینت و همینطور نحوه تشخیص شیشه لمینت میتوانید با شماره های درج شده در سایت کامادور تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما قیمت ها را به شما اعلام کنند و نحوه ی تشخیص شیشه لمینت را از کارشناسان ما جویا شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]