بالکن شیشه ای فضای خانه شما را بزرگتر و زیباتر می کند و امکان مشاهده مناظر را فراهم می کند.این نوع بالکن انواع مختلفی دارد ولی پرطرفدارترین تراس بالکن شیشه ای، شیشه بالکنی تاشو می باشد که در ادامه به طور مفصل به آن می پردازیم.

شیشه بالکن تاشو چیست؟

صفحات شیشه سکوریت بر روی پروفیل ها بسته می شوند که به راحتی می توانید این شیشه ها (در ابعاد 6 ، 8 ، 10 یا 12 میلی متری) را حرکت داده و جمع کنید. صفحه شیشه ای اول توسط قفل پایین باز می شود و به راحتی تا موقعیت آخر قفل می شود. شیشه ها کنار می روند، لولاها به هم می پیوندند و بنابراین شما می توانید شیشه بالکن را کاملاً باز کنید. به این سیستم شیشه بالکن تاشو می گویند.

آیا بالکن شیشه ای تاشو امنیت دارد؟

همان طور که توضیح دادیم شیشه تاشو به راحتی جمع می شود. وقتی همه شیشه ها را جمع کردید، می توانید آنها را قفل کرد تا از حرکت و لرزیدن در مقابل باد جلوگیری شود. این سیستم به افراد اجازه می دهد فضای بالکن را در برابر شرایط آب و هوایی سرد محافظت کرده و در آب و هوا گرم کاملاً آن را باز کرد.

شیشه-بالکنی-تاشو

مشخصات فنی شیشه بالکنی تاشو

به راحتی نصب می شود زیرا شیشه بالکن تاشو از قبل مونتاژ شده و آماده نصب است.

مزایای بالکن شیشه ای تاشو

  • تمیز کردن واحدهای شیشه ای بالکن در داخل به راحتی و بدون نیاز به دسترسی از بالکن انجام می شود.دارای امنیت زیادی است و قفل می شود.
  • مانع از هدر رفتن انرژی سرما و گرما می باشد در نتیجه باعث بهره وری انرژی می شود.
  • عایق صوتی بوده و صدای بیرون را کاهش می دهد. ( این مورد بخصوص برای مراکز تجاری که در مرکز شهر و پرترافیک واقع شده است مناسب است.)
  • مانع از ورود گرد و غبار، باد و طوفان به فضای داخلی می شود.
  • فضای داخلی را بزرگتر کرده و زیبایی خاصی به طراحی می بخشد.
  • باعث افزایش نور داخلی می شود و فضا را روشن تر می کند.

فیلم اجرای شیشه بالکن تاشو در شمال تهران