کرکره های برقی، انواع متفاوتی دارند که با توجه به مکان مورد استفاده و درخواست مشتری، متغیر است. در اماکنی مانند : اداره جات، فروشگاه، ساختمان های متفاوت، پارکینگ‌ خانه‌ها  و ویلاها، در و پنجره ها و بالکن و … از کرکره برقی می توان استفاده نمود. کرکره ها ابتدا به صورت دستی بوده اند، اما با گذشت زمان و پیشرفت صنایع، امروزه بیشتر از کرکره های برقی استفاده می شود. حال بهترین نوع درب کرکره برقی کدام است؟

جنس کرکره های برقی

کرکره های برقی که در اماکن مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، معمولا از جنس آلومینیوم و یا استیل هستند، که هر کدام مزیت مخصوص به خود را داراست. جنس استیل ضد زنگ و آلومینیوم عایق صدا و حرارت است، که با توجه به محل نصب و نیاز، باید یکی از این دو جنس را انتخاب کرد.

انواع کرکره برقی پارکینگ

کرکره برقی هایی که برای پارکینگ و سایر موارد، مورد استفاده قرار می گیرند، چند نوع دارند. از کرکره های سکشنال، کرکره های آلومینیومی و گالوانیزه ی فوم دار، می توان در این تقسیم‌بندی نام برد، که هر کدام مزایا و کاربردهای خاص خود را داراست.

کرکره برقی آلومینیومی

کرکره های آلومینیومی نوعی از کرکره هستند، که دارای رنگ کوره ای می باشند و ضد خش نیز هستند؛ از مزیت‌های آن عایق بودن در برابر دما و مقاومت در برابر ضربات است.

کرکره برقی آلومینیومی
کرکره-برقی-سکشنال

کرکره برقی سکشنال

کرکره های سکشنال، نوعی دیگر از کرکره های برقی است که جدید ترین نوع آن می‌باشد. در این نوع از کرکره، سازنده سعی کرده که از بیشترین میزان استاندارد، در ساخت آن بهره ببرد. این کرکره ها، در زمان بسته شدن زیر سقف جمع می‌شوند و مشکل کندی و سر و صدا نیز ندارند. از مزایای کرکره ی سکشنال، می‌توان به ضد سقوط بودن، چشم فتوالکتریک، ایمنی بالا و … ذکر کرد.

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار 

یکی از انواع دیگر کرکره، کرکره ی گالوانیزه فوم دار است. این نوع کرکره ها در خود فوم های فشرده دارند و جنس شان از آلیاژ فولاد منیزیم است. تنوع رنگ و طرح در این نمونه بسیار بالاست‌. مزیت قابل توجه این نوع درب کرکره ایی، بی صدا بودن کامل آن است و اگر در نزدیکی خانه قرار داشته باشد، مزاحمتی را برای ساکنین ایجاد نخواهد کرد.

کرکره-برقی-گالوانیزه-فوم-دار

بهترین نوع درب کرکره برقی

  زمانی که از بهترین نوع هر وسیله صحبت می کنیم، منظور به طور کلی، قطعات تشکیل دهنده ی آن در کنار هم می باشد، که یک مجموعه ی کامل را گرد هم جمع آوری می کند. قطعاتی چون موتور، تیغه ها، شاسی، ریل، ریموت و … بخش های تشکیل دهنده کرکره هاست، که دوام و طول عمر و کارایی کرکره برقی را مشخص می کند.

شرکت کامادر نمایندگی کرکره برقی  در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی، درب اتوماتیک، شیشه سکوریت و جک پارکینگی با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و
کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

مزایای درب کرکره ای برقی

  ۱_ عایق حرارت و انرژی

۲_ عایق صدا

۳_ محافظت در برابر آلودگی

۴_ هزینه های مقرون به صرفه

۵_ خودکار عمل کردن و عدم نیاز به نیروی انسانی

۶_ مقاومت در برابر خط و خش

۷_ امنیت بالا

۸_ ضد گلوله و ضد سرقت بودن

۹_ تنوع رنگ و طرح بالا 

سخن آخر

قیمت کرکره های برقی بر اساس نوع متریال مورد استفاده در ساختار آن و همچنین ابعاد، جنس سازنده کرکره برقی، طول عرض و… می‌تواند متفاوت باشد. اگر به دنبال یک کرکره ی برقی بادوام هستید، حتماً باید به شرکت سازنده ی کرکره برقی توجه زیادی کنید؛ تا از مواد اولیه ی مناسبی در ساخت آن استفاده کرده باشد. زیرا این کار به افزایش عمر مفید کرکره و کاربرد مناسب آن کمک زیادی خواهد کرد.