بهترین رنگ برای شیشه پنجره

بهترین رنگ برای شیشه پنجره کدام است؟ مزایای زیادی با رنگ پنجره ای که در ساختمان های مسکونی استفاده می شود ارائه می شود، از جمله سطح بالایی از حریم خصوصی و جلوگیری از دید سایر افراد به محیط داخل .

علاوه بر این می توان با استفاده رنگ پنجره، از نفوذ نور خورشید به خانه جلوگیری کنید و مصرف انرژی را تا حد امکان کاهش دهید.

بهترین رنگ شیشه رفلکس برای پنجره های دوجداره

کارکرد شیشه های رفلکس در مقایسه با شیشه های معمولی و رنگی کاملا متفاوت است. برای ساخت شیشه های رفلکس نیاز به استفاده از آلیاژ ها و مواد فلزی خاصی است. همین ویژگی سبب می شود که قسمت زیادی از نور خورشید را بازگرداند، البته مقدار این بازتابش به رنگ شیشه نیز بستگی دارد.

در حال حاضر استفاده از شیشه های دو جداره برای تمام ساختمان ها از الزامات است، همین اتفاق باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. به آن دلیل که شیشه های معمولی تمام نور خورشید را از خود عبور می دهند، باعث می شود در تابستان، گرمای محیط خانه افزایش یابد که این اصلا، خوشایند نیست.

شیشه های رفلکس دو جداره در این موارد کمک کننده و البته بهترین انتخاب هستند. شیشه های رفلکس دو جداره همراه با لایه های نازکی از اکسید های فلزی پوشش داده می شود و جدار دیگری از جنس شیشه ی آینه ای است.

بسته به رنگی که برای شیشه پنجره ی خود انتخاب می کنید، مقدار نور انتقالی و بازتابش متفاوت خواهد بود. با استفاده از شیشه های رفلکس دو جداره می توان از ورود 95 درصدی نور خورشید به داخل جلوگیری کرد.

اگر به دنبال سقف شیشه ای هستید تنها کافی است به لینک صفحه مراجعه کنید.

شما می توانید شیشه های دو جداره رفلکس را در رنگ های برنز، طلایی، دودی، سبز، سوپر سیلور، نقره ای و صورتی در بازار پیدا کنید. بهترین رنگ برای شیشه پنجره در افراد بنا بر سلیقه و نیاز آن ها متفاوت خواهد بود.

هنگام انتخاب بهترین رنگ برای شیشه پنجره چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

هنگام خرید بهترین رنگ برای پنجره در خانه، مهم است که از یک کارشناس در این زمینه کمک بگیرید و قبل از خرید و سفارش پنجره،  نظرات را به صورت آنلاین بخوانید تا کیفیت کلی محصول را مشخص کنید و اینکه آیا مصرف کنندگان دیگر آن را توصیه می کنند یا خیر؟ به دنبال رنگ پنجره ای باشید که اندازه آن مناسب برای هر پنجره در ساختمان باشد و بتواند در طول زمان، به خوبی حفظ شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شیشه رنگی به لینک مربوطه مراجعه کنید.

انتخاب رنگ پنجره مناسب برای خانه شما مستلزم اندازه گیری دقیق پنجره است تا اطمینان حاصل شود که رنگ تمام شیشه را می پوشاند. همچنین لازم است درصد رنگ را در نظر بگیرید، این امر می تواند اجازه دهد نور بیرونی بیشتری از محیط بیرون مسدود شود.

بهترین رنگ برای شیشه پنجره

انتخاب بهترین رنگ برای رنگ پنجره های خانه شما

شیشه ی آینه ای یکی از رایج ترین انواع پنجره برای استفاده در ساختمان های تجاری است زیرا به شما این امکان را می دهد که در حین گذراندن وقت در ساختمان، دید واضحی از محیط اطراف خود داشته باشید. از بیرون ظاهری منعکس کننده دارد که از نمایان شدن فضای داخلی دفتر جلوگیری می کند. با این نوع شیشه، پنجره دیگر شفاف نیست. رنگ خورشیدی برای کسانی که می خواهند فضای داخلی راحت ایجاد کنند و کنترل بیشتری بر سطح انرژی خود داشته باشند نیز محبوب است. اگر می خواهید ظاهری شیک در بیرون از خانه خود ایجاد کنید و ظاهری منحصر به فرد داشته باشید، رنگ پنجره تزئینی گزینه ای عالی است که طرحی زیبا به پنجره های شما می بخشد.

رنگ تیره شیشه، یکی دیگر از انتخاب ها است که تمام نور بیرونی از خورشید یا چراغ خیابان مجاور را مسدود می کند. این رنگ برای کسانی که می خواهند از خواب بی وقفه لذت ببرند ایده آل است. اگر می خواهید نور بیشتری وارد ساختمان شود، می توانید از شیشه شفاف تر استفاده کنید. همچنین می توانید با تکنسین کامادر در مورد نصب و خرید انواع شیشه برای ساختمان و پنجره کربنی که بدون هیچ فلزی تولید می شود صحبت کنید. با همکاری با یک متخصص، می توانید نیازهای خاص خود را مطرح کنید و توصیه هایی برای جلوگیری از سرمایه گذاری در محصول نامناسب برای خانه خود دریافت کنید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با شرکت کامادر با ما تماس بگیرید.

انتخاب شیشه مناسب برای بهره وری انرژی

اگر در حال انتخاب پنجره های جدید برای خانه ای هستید که در حال ساخت آن هستید، بهترین کاری که می توانید برای خود و کره زمین انجام دهید این است که به دنبال پنجره های کم مصرف باشید. این پنجره‌های مدرن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هوا و آب‌گیر باشند و همچنین خانه‌ها را در برابر گرما و سرما عایق کنند.

 

چندین مزیت برای انتخاب پنجره های خانه جدید کم مصرف وجود دارد، از جمله:

تنظیم دما

خانه شما در هر فصل هوای بهتری است زیرا پنجره های شما به تنظیم دما کمک می کنند

صرفه جویی در هزینه

صرفه جویی در هزینه های گرمایش و سرمایش

کاهش صدا

پنجره‌های عایق‌بندی خوب، صدا را نیز کاهش می‌دهند، بنابراین خانه‌ای ساکت ‌تر و آرام ‌تر خواهید داشت!

جلوگیری از تراکم

پنجره‌های دوجداره مدرن به جلوگیری از تراکم  در داخل پنجره‌های شما کمک می‌کنند.

ایمنی بیشتر

بسیاری از پنجره های جدید نیز در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند، بنابراین برای خانواده شما ایمن تر هستند.

هنگامی که در حال خرید پنجره های جدید ساخت و ساز با صرفه جویی در مصرف انرژی هستید، چندین چیز وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید، مانند:

یک متریال قاب پنجره با کیفیت بالا و مدرن که ضد آب و عایق خوبی است

شیشه های متعددی که از جداکننده برای حفظ فاصله بین آنها استفاده می کنند، این شکاف بخش بزرگی از عایق بندی پنجره های شما است!

پنجره‌های باکیفیت‌تر نیز این شکاف را با گازهایی پر می‌کنند که کمتر رسانای گرما و سرما هستند. شیشه سکوریت و شیشه لمینت انتخاب خوبی است.

در نهایت، به دنبال شیشه کنترل کننده انرژی باشید، که شیشه ای است که نور UVA و UVB را فیلتر می کند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با راهنمای انتخاب بهترین پنجره به این صفحه مراجعه کنید.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.