برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

بالکن شیشه ای یا نرده شیشه ای کدام بهتر است؟

نرده شیشه ای و بالکن شیشه ای  به یکی از محبوب ترین سازه ها در قرن بیست و یکم شناخته شده است؟ نرده ی شیشه ای و بالکن شیشه ای یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین سازه ها میباشند که بسیار پر کاربرد و دارای ویژگی های منحصر به فردی میباشد. هر کدام از این دارای یکسری مزایا و معایبی است که سعی داریم در این مقاله به این مزایا و معایب اشاره کنیم .ن ایجاد شود .  نرده شیشه  ای و بالکن شیشه ای از جنس شیشه سکوریت نشکن میباشد . که بسیار ایمن و مقاوم است . استفاده از این نما ها باعث میشود زیبایی مدرن و منحصر به فردی در ساختمان ایجاد شود که بسیار چشم گیر و جذاب است . امروزه حتی معماران هم این نوع سازه ها را پیشنهاد میدهند و طراحان دکور هم نیز بیشتر تمایل دارند از این سازه های مدرن برای دکور استفاده کنند . در ادامه ی مقاله به موضاعات زیر خواهیم پرداخت . در ادامه ی مقاله همراه ما باشید .

1- نرده شیشه ای چیست ؟ 

2- انواع آن کدام است ؟

3- کاربرد های این سیستم چیست ؟

4- مزایا و معایب این سیستم چیست ؟

5- بالکن شیشه ای چیست ؟

6- مزایای این بالکن ها چیست ؟

7- موارد مهم در انتخاب شیشه بالکن

8- انواع این شیشه ها

9- قیمت بالکن و نرده های شیشه ای؟

نرده شیشه ای چیست ؟

همانطور که از این سیستم مشخص است به حفاظی گفته میشود که از صفحات شیشه ای ساخته شده است. و این صفحات شیشه به وسیله پایه های استیل و یا آلومینیومی در جای خود به طور ثابت می ماند. و به این نوع سیستم نرده شیشه ای می گویند . استفاده از نرده های شیشه ای به دلیل شفافیت زیاد در دید باعث جذاب تر شدن و دید بهتر منظره میشود که از سایر نرده های دیگر بهتر و زیبا تر است .

استفاده از نرده شیشه ای به علاوه ایکه یک دید بسیار زیبا از منظره به ما میدهد به علت شفافیت باعث زیبا تر شدن آن محیط هم میشود .

البته این نکته را هم خدمت شما عزیزان یاد آوریم شویم که شیشه های به کار رفته در این نرده از جنس شیشه سکوریت میباشد . شیشه سکوریت به علت شوک دمایی که به آن در هنگام تولید وارد میشود باعث میشود تا این شیشه ها بسیار مقاوم باشند .

این شیشه ها از شیشه های خام و معمولی هفت برابر مقاوم تر است و در برابر عواملی چون ، طوفان های بسیار شدید ، ضربات سنگین ، حریق تا دمای 300 درجه سانتی گراد مقاوم است ،

به همین علت است که به جای شیشه های خام و یا شیشه های معمولی در این نرده از شیشه سکوریت استفاده میشود . استفاده از این شیشه ایمنی را بالا میبرد و با خیال راحت میتوانید از این نوع شیشه ها استفاده کنید .

یکی از مزیت هایی که این شیشه ها نسبت به شیشه های معمولی و خام دارد این است که در هنگام شکستن به قطعات ریز بی خطری تبدیل میشوند . اما شیشه های خام و یا معمولی در موقع شکستن به قطعات بزرگ و. برنده تبدیل میگردد . که میتواند باعث خطرات اسیب های جسمی شود . اما شیشه سکوریت وقتی شکسته شود بی خطر است و هیچگونه اسیبی برای کسی به وجود نمی اورد.

انواع نرده شیشه ای

نرده شیشه ای از نطر نوع قاب و یا چهار چوب به سه دسته قسیم میشود که در ادامه این سه دسته را خدما شما عزیزان خواهیم گفت . 1- نوع قاب دارد 2- نوع بدون قالب 3- نوع نیم قاب | فریم . که در ادامه ی مطالب این سه دسته را برای شما عزیزان تعریف خواهیم کرد .

نرده شیشه ای به چند دسته تقسیم میشود ؟

همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم ، نرده شیشه ای  از نظر شکل ظاهری به سه دسته میشوند .

1- نوع دارای قاب یا قاب دار

باید این نکته را بگوییم که در این نوع این صفحات شیشه ای در یک چهار چوب کامل قرار میگیرد . و توسط پایه های فلزی یا استیل و یا آلومینیومی از یک دیگر جدا میشود و در زمین نصب و متصل میگردد. از لحاظ قیمتی هم نسبت به سایر انواع دیگر نوع قاب دار به صرفه تر هست . و باید این نکته را هم بگوییم که طراحان از هماهنگی رنگ ستون ها و قاب ها با رنگ های دیوار یک زیبایی خاص و منحصر به فردی را به وجود می آورند . این نوع از محبوبیت بسیار زیادی بر خوردار است و خواهان زیادی دارد .

2- نوع بدون قاب یا فریم لس

باید این نکته را به شما عزیزان یاد آوریم شویم که در این نوع نرده شیشه ای ، بدون هیچ گونه چهارچوب و یا ستونی بنا میشود . و تنها با نوعی پایه که در ادامه ی مطلب توضیح خواهیم داد با دقت بسیار زیاد بر روی زمین یا کنار دیوار ها نصب میگردد .

و همانطور که گفته شد هیچ گونه چهار چوبی بر رود آن وجود ندارد . باید این نکته را هم بدانید که نوع بدون قاب نرده شیشه ای هم بسیار مورد استقبال طراحان قرار گرفته است و خیلی از طراحان از این نوع سیستم استفاده میکنند و این نوع سیستم را به کارفرمایان پیشنهاد میدهند .

به ایت علت که استفاده از این نرده شیشه ای یک منظره بسیار وسیع را بدون هیچ چهارچوبی به ارمغان میاورد .

این نکته را هم خدمت شما عزیزان بگوییم که این نوع صفحات را به سه نوع پایه میتوان که بر روی زمین متصل و یا نصب کرد .

نوع اول : نرده شیشه ای اکسپوز

این نوع سیستم به صورت صفحات شیشه ای ، درون پایه ها یا شکاف های u  مانند که درون و یا بیرون زمین کار شده است قرار میگیرد . البته باید این نکته را هم بگوییم که در این مدل مدل تو کار یا همان مدلی که درون زمین کار شده است بسیار جذاب تر است . به این علت که این نگه دارنده ها درون زمین مخفی بوده است و دیده نمیشود .

نوع دوم : نوع دیگر اسپیگات یا اسپیگوت میباشد

این نکته را هم باید خدمت شما عزیزان بگوییم که نرده شیشه ای اسپیگات و یا اسپیگوت ، صفحات شیشه ای میباشند که با دو شاخه استیل که به زمین نصب میشود اجرا میگردد . استیل به کار رفته در این نوع از جنس استیل ضد زنگ و مرغوب میباشد . کاربرد بیشتر این سیستم در نرده های کنار استخر ها و یا نردده های جدا کننده میباشد .

نوع سوم : فیکس پوینت یا دکمه ای

نرده شیشه ای فیکس پوین صفحات شیشه ای میباشند که با بست های دکمه ای پایین تر از سطح زمین نصب میگردد . استفاده از این سیستم نمای بسیار زیبا و چشم گیری را به وجود می آورد.

3- نیم قاب نوع سوم

باید این نکته را بدانید همانطور که از اسم این نرده شیشه ای مشخص است ترکیبی از دو نوع قبلی یعنی همان قاب دار و بدون قاب است . این نوع از صفحات شیشه ای تنها با ستون های آلومینیومی و یا استیل از یک دیگر تفکیک میشود . و به واسطه ی این ستون ها بر روی زمین نصب میگردد.

ابته باید این نکته را هم بدونید که این سیستم فاقد چهارچوب و قاب هستند که به آن نیم قاب گفته میشود .

در ادامه ی مطالب توضیحاتی دیگر از نرده شیشه ای و همینطور بالکن شیشه ای را خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم داد . پس در ادامه ی مطالب همراه ما باشید .

از نرده شیشه در راه پله ها هم استفاده ی زیادی میشود که به آن نرده راه پله میگویند.

کاربرد های نرده شیشه ای چیست؟

در ادامه ی مطلب سعی داریم تا کاربرد های بسیار زیاد نرده شیشه ای را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم تا با کارد های این نرده آشنا شوید . در ادامه ی مطالب توضیحات و کاربرد های این سیستم را خدمت شما عزیزان اعلام میکنیم .

باید این نکته را بدانید که این نوع نرده را در همه جا میتوان به کار برد . کاربرد نرده شیشه ای انقدری متنوع میباشد که حتی از نرده های قدیمی هم پر کاربرد تر است . برخی از محیط هایی که از این نرده ها استفاده میشود را در ادامه برای شما عزیزان خواهیم گفت :

1- تراس ها یا ایوان ها مکانی میباشد که بسیار از این نوع نرده ها در این محیط ها استفاده میشود و در این مناطق کاربرد های بسیار فراوانی دارد و امروزه بسیار از این نوع نرده ها استفاده میشود .

2- یکی دیگر از مکان هایی که از این صفحات شیشه ای استفاده میشود دور استخر ها میباشد .

3- بالکن های معمولی و بالکن های فاقد راه رو یکی دیگر از کاربرد های این صفحات شیشه ای یا همان نرده شیشه ای میباشد .

4- یکی دیگر از جاهایی که از این نرده ها استفاده میشود دور باغ ها یا باغچه ها میباشد که بسیار هم کاربردی است و یک منظره ی زیبا را به ارمغان می اورد .

5- راه پله ها یکی دیگر از کاربرد های بسیار زیاد این شیشه ها میباشد که از آن استفاده میشود .

6- ورودی ساختمان ها درب های پشتی و ویلا ها نیز یکی دیگر از کاربرد های نرده شیشه ای میباشد .

همانطور که گفتیم کاربرد های این نرده ها بسیار زیاد است و در قسمت بالا برخی از این کاربرد ها را خدمت شما عزیزان ارائه دادیم .

در ادامه ی مطالب همراه ما باشید

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

مزایای استفاده از نرده شیشه ای چیست ؟

باید این نکته را بدانید که انواع مختلفی از نرده ها در بازار موجو می باشد اما کاربرد نرده شیشه ای بسیار زیاد بوده و این نرده ها دارای یکسری ویژگی های منحصر به فردی میباشد .که در ادامه ی مطالب این ویژگی ها را خدمت شما عزیزان خواهیم گفت .

1- استفاده از این نرده ها فضا را بسیار دلباز تر و زیبا تر نشان میدهد .

2- با استفاده از این سیستم میدان دید افراد گسترش پیدا میکند که در نو خود یک مزیت بسیار منحصر به فردی است .

3- با تمامی طراحی ها هماهنگی پیدا کرده و بسیار مدرن شیک و امروزی میباشد.

4- شیشه ها سکوریت در این صفحات استفاده میشود .

5- عمر این شیشه ها بسیار زیاد است و در همه شرایط اقلیمی مستهلک نمیشود و این یک مزیت بسیار خوب برای این نرده ها میباشد .

6- ستون هایی که در آن استفاده میشود از جنس آلیاژ های مرغوب بوده و ضد زنگ است و نمی پوسید و عمر طولانی دارد .

7- نصب این نرده ها بسیار ساده بوده و راحت است .

8- بهترین گزینه برای ایمن سازی و محصور کردن محیط ها مانند استخر است .

9- شست و شوی آن راحت است و کودکان به جای تخته های وایت برد هم میتوانند از آن استفاده کنند .

10- میتوان ترد  ها را از بالکن شیشه ای زیر نظر داشت.

11- امکان نصب بسیار آسان آن بر روی زمین و لبه های بالکن .

12- نور طبیعی از آن عبور میکند و بسیار جذاب و چشم نواز است .

13- دارای تنوع در طرح و رنگ است .

معایب استفاده از شیشه نرده ای چیست ؟

هر محصولی که تولید میشود بی شک بدون عیب نیست و هر محصولی دارای یکسری مزیت ها و معایب میباشد و اما محصولی که کمترین معایب را داشته باشد خود این یک مزیت به حساب ها می اید . نرده شیشه ای هم دارای کمترین معایب میباشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد .

1- برخی از حیوانات ماننده پرنده نمیتواند نرده شیشه ای را تشخیص بدهند و با آن برخورد میکنند .

2- باید به صورت مداوم آن را تمیز کرد تا شفاف بماند

3- اشیاء نوگ تیز میتوان خراش هایی را بر وری سطح شیشه ایجاد کند.

4- به این نرده ها نباید تیکه داد چرا که شاید در دراز مدت اتصالات آن شل شده باشد و احتمال خطر در حین تکیه دادن به وجود بی اید .

5- باید این را هم بدانید که شکستن خواص بارز شیشه است . اما در صورت شکستن بی خطر مباشد.

6- اگر در هنگام نصب از آلیاژ های مرغوب برای مدل های قال دار و نیم قاب استفاده نشود احتمال رنگ پریدگی آن وجود دارد.

این ها معایب شیشه نرده ای بود که خدمت شما عزیزان گفتیم . در ادامه ی مطالب همراه ما باشید .

بالکن شیشه ای چیست ؟

در ابتدا این نکته را خدمت شما عزیزان بگوییم که بالکن شیشه ای همان شیشه تراس میباشد . یکی از مهم ترین هدف های آن برای استفاده حفظ ایمنی میباشد . البته باید این را هم بگوییم که در دهه های اخیر زیبایی آن هم به یکی از مزیت های این سیستم تبدیل شده است . استفاده از باکن ها باعث میشود تا محیط شما خانه یا دفتر کار شما و همینطور نمای ساختمان دارای یک زیبایی منحصر به فرد بشود که بسیار مدرن و شیک و بسیار امروزی میباشد .

باید این نکته را هم خدمت شما عزیزان بگوییم که این شیشه ها در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید و عرضه میشود و به دست مشتریان میرسد . این بالکن ها به دوسته متحرک و غیر متحرک تبدیل میشود .

به طور مثال اگر بالکن شیشه ای متحرک باشد ، میتوانید در فصل های مختل سال آن را باز و یا بسته نگه دارید . و اگر کودکی در خانه دارید با استفاده از این سیستم یک محیط امن و ایمن را به وجود می آورید . و با اسفتاده از بالکن های شیشه ای از ورود آلودگی ها و همچنین ورود حشرات مزاحم جلوگیری میکنید .

بالکن های شیشه ای در هر شرایط آب و هوایی قابل نصب است . میتوان ضخامت و مقاومت این شیشه ها را تغییر داد . این شیشه ها در برابر طوفان هایی با سرعت 300 کیلومتر بر ساعت مقاوم است .

شیشه هایی که در این سیستم به کاربرده میشود از جنس شیشه سکورین نشکن است.

مزایا استفاده از شیشه بالکنی چیست ؟ چه مزیت هایی دارد ؟

همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم هر محصول دارای یکسری ویژگی های خاص و منحصر به فرد میباشد . که در ادامه ی مطالب به مزیت های بالکن شیشه ای خواهیم پرداخت .

1- با استفاده از این سیستم زیبایی خاص و منحصر به فرد در نمای ساختمان و همچنین در محیط خانه به وجود می اید .

2- با ساتفاده از بالکن شیشه ای فضا دلباز تر میشود .

3- از نور خورشید میتوان استفاده ی بهتری را داشت .

4- عایق صدا و حرارت بوده . از ورود گرد و غبار و حشرات مزاحم جلوگیری میکند.

5- محافظ کودکان و همچنین بزرگ سالان

6- مقاومت بسیار بالای بالکن شیشه ای زبان زد است .

7- میشود با طرح های دلخواه پیاده سازی شود.

8- این سیستم ضد زنگ بوده و متریال آن با کیفیت است .

مزایای استفاده از شیشه بالکنی چیست ؟ چه مزیت هایی دارد ؟

همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم هر محصول دارای یکسری ویژگی های خاص و منحصر به فرد میباشد . که در ادامه ی مطالب به مزیت های بالکن شیشه ای خواهیم پرداخت .

1- با استفاده از این سیستم زیبایی خاص و منحصر به فرد در نمای ساختمان و همچنین در محیط خانه به وجود می اید .

2- با ساتفاده از بالکن شیشه ای فضا دلباز تر میشود .

3- از نور خورشید میتوان استفاده ی بهتری را داشت .

4- عایق صدا و حرارت بوده . از ورود گرد و غبار و حشرات مزاحم جلوگیری میکند.

5- محافظ کودکان و همچنین بزرگ سالان

6- مقاومت بسیار بالای بالکن شیشه ای زبان زد است .

7- میشود با طرح های دلخواه پیاده سازی شود.

8- این سیستم ضد زنگ بوده و متریال آن با کیفیت است .

قیمت نرده شیشه و بالکن شیشه ای

قیمت نرده شیشه و بالکن شیشه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل بر روی قیمت این محصولات تاثیر پذیر است و هر پروژه با پروژه ی دیگر متفاومت است . برای همین علت شما عزیزان برای دانستن و اطلاع از قیمت این محصول ها باید با شرکت کامادور تماس حاصل فرمایید تا کشارشناسان ما شما را راهنمایی کرده و قیمت نهایی را به شما عزیزان و علاقه مندان اعلام کننو پس با ما در اراباط باشید .

در این محصول ها از شیشه های سکوریت یا شیشه ی میرال استفاده میشود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]