برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

انواع شیشه بالکن ، شیشه بالکن جزء محبوب ترین سازه ها در دنیا میباشد . شیشه بالکن در چند سال اخیر در کشور ما به دلیل مزیت های بیشماری که دارد ، دارای کاربرد های بسیار فراوانی در مراکز های اداری ، مراکز تجاری ، ساختمان های مسکونی ، مراکز تفریحی میباشد . در این مقاله سعی داریم تا موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم تا به خوبی با شیشه بالکن  آشنا شویم . تا بتوانید خرید شیشه بالکن خوب را تجربه کنید .

1- خرید شیشه بالکن

2- انواع شیشه بالکن چیست ؟

3- چرا از شیشه میرال برای شیشه بالکن استفاده میشود ؟

4- مناسب ترین شیشه برای بالکن ها کدام شیشه ها میباشد ؟

در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید تا در مورد انواع شیشه بالکن  برای شما عزیزان توضیحات بیشتری را ارائه دهیم تا این نوع ازه بیشتر آشنا شوید .

خرید شیشه بالکن

انواع شیشه بالکن : همانطور که گفتیم شیشه بالکن دارای طرفدران بسیار زیادی میباشد و در کشور ما در این چند سال اخیر این سازه بسیار محبوب شده است و در همه ی شهر ها نیز این سازه خواهان پیدا کرده است ، یکی از خدماتی که شرکت کامادر انجام میدهد ، ارائه و پخش شیشه بالکنی در شیراز است .

باید این نکته را خدمت شما عزیزان بگوییم که امروزه بر خلاف گذشته در خانه های امروزی خبری دیگر از حیاط های بسیار بزرگ و سرسبز نیست . و در بهترین حالت خانه ها داری یک تراس یا یک بالکن کوچک میباشد . اما یکی از راه هایی که باعث طراحی زیبای این بالکن ها میشود به کار بردن شیشه در آن است . که باعث زیبا تر شدن بالکن ها می شود .

خرید شیشه بالکن یکی از مواردی میباشد که در طراحی دکوراسیون این روز ها نقش بسیار مهمی را دارد . همانطور که گفته شد این محصول کاربرد های فراوانی دارد و در مراکز های مختلفی از شیشه بالکنی در تهران استفاده میشود . به کار بردن شیشه بالکنی باعث جذاب تر شدن محیط و همچنین باعث مدرن شدن فضا و نمای ساختمان میشود .

البته باید این نکته را به شما عزیزان بگوییم که با اینکه شیشه بالکنی در مراکز های مختلفی استفاده میشود اما استفاده این سازه در مراکز مسکونی از اهمیت بیشتری برخور دار است نسبت به سایر مراکز گفته شده . و استفاده بیشتر شیشه بالکنی در مناطق مسکونی است . اما در مراکز گفته شده ی دیگر هم نیز از این سازه استفاده های فراوانی میشود .

یکی از دلایلی که استفاده از شیشه بالکنی در مراکز مسکونی بسیار زیاد و همچنین مورد استقبال است ، این است که ، باتوجه به آلودگی های هوا و همچنین شلوغی دیگر نمی توان مانند گذشته ، به پارک ها و بوستان ها و جنگل ها رفت و از طبیعت زیبا استفاده کرد .

از همین رو با استفاده از شیشه بالکنی در بالکن و یا تراس خانه ی خود جدا از به وجود آوردن یک محیط شیک و مدرن میتوانید یک محیط شخصی و به دور از آلودگی و سر صدا ها برای خود به وجود آورید و از محیطی که برای خود ایجاد کرده اید لذت ببرید .

خرید و انواع شیشه بالکن این امکان را برای شما عزیزان به وجود می آورد ، تا در کنار استفاده منظره بیرون در محیطی بسیار آرام و ساکت ، با خیالی آسوده بنشینید و به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید . و همینطور این امکان را به شما میدهد که در تمام فصول سال از این محیط استفاده کنید .

شما عزیزان باید این نکته را بدانید که شیشه بالکنی دارای انواع مختلف و رنگ های مختلفی میباشد . که میتواند تمام سلیقه ها را پوشش دهد . و شما عزیزان میتوانید طبق سلیقه ی خود این شیشه ها را سفارش دهید و از محیطی که برای خود به وجود می آوربد لذت ببرید .

انواع شیشه بالکن چیست ؟

انواع شیشه بالکن : همانطور که در مطلب بالا به آن اشاره کردیم شیشه بالکنی در تهران  دارای انواع مختلفی میباشد و همچنین در رنگ های مختلف نیز قابل عرضه است . شیشه بالکنی را میتوان با توجه به ابعاد و اندازه محیط بالکن میتواند طراحی شود . در ادامه انواع مختلف شیشه بالکنی را خدمت شما عزیزان خواهیم گفت .

1- شیشه بالکن پنجره ای : 

یکی از انواع شیشه بالکن و خرید شیشه بالکن ، شیشه بالکن پنجره ای میباشد . البته این سازه به عنوان بالکن پنجره ای نیز شناخته میشود به این علت که میتوان آن را مانند پنجره باز و بسته کرد . البته باید این را دانست با اینکه میشود بالکن پنجره ای را مانند پنجره باز و بسته کرد . اما نمیشود ان را یک پنجره ی عادی دانست .

به این علت که تمام مزیت های شیشه بالکنی را به همراه دارد . شیشه های این پنجره دارای فریم های بزرگ و پهنی میباشد . که جلوی دید را تا حد بسیار زیادی میگیرد . این نوع سازه را در مواقع دلخواه به راحتی میتوان باز بسته کرد . و همینطور این شیشه عایق بسیار خوبی در برابر صدا و حرارت میباشد . و همچنین از ورود حشرات هم جلوگیری میکند.

2- شیشه فریم لس یا همان شیشه بدون قاب : 

انواع شیشه بالکن : این شیشه هم یکی دیگر از انواع شیشه بالکنی در تهران میباشد . با نصب این سازه در بالکن و یا تراس میتوان محیط اطراف و منظره ی بیرون را ، به صورت کامل و شفاف تماشا کرد . به این علت که در این سازه از هیچگونه اتصال و پروفیل های متصل کننده استفاده نمیشود . با استفاده از این نوع سازه نیز شما عزیزان میتوانید از ورود حشرات موذی و آلودگی صوتی و آلودگی های هوا جلوگیری کند .

این سازه ها را میشود با سر خط و یا به دیوار متصل کرد . اتصال این سازه هیچگونه آسیبی به دیوار وارد نمیکند ، چرا که این سازه تنها از یک پنل ساخته میشود . و قطر این شیشه بین 8 الی 10 میلی متر است . فریم این سازه ها از جنس آلومینیوم و یا استیل است .

3- شیشه بالکنی نرده ای : 

یکی دیگر از انواع شیشه بالکن ، شیشه بالکنی نرده ای میباشد . این سازه در واقع نوعی نرده و محافظ است ، که از شیشه ساخته میشود و به عنوان نرده شیشه ای ترا نیز شناخته میشود . جنس این نوع نرده مانند دیگر انواع از جنس شیشه سکوریت میباشد . و مقاومت این شیشه ها نیز بسیار زیاد است و در واقع به این شیشه ها شیشه های نشکن نیز گفته میشود .

شیشه سکوریت به دلیل مقاومت بالایی که دارد دارای کاربرد های بسیار فراوانی میباشد . و در این سازه های نامبرده استفاده میشود . استفاده از شیشه سکوریت در این سازه ها موجب به ارمغان آوردن ایمنی و حفظ سلامت جان افراد است . این شیشه در زمان شکستن به قطعات ریز بی خطر تبدیل میشود .

امروزه به جای استفاده از نرده های قدیمی از نرده های شیشه ای استفاده میشود . با استفاده از این نرده ها زیبای فوق العاده و منحصر به فردی را به وجود می آورید .

باید این نکته را خدمت شما عزیزان بگوییم که این نرده های شیشه ای ، با استفاده از قطعات لولا ، و ریل آلومینیومی در کیفیت و دوام بالایی ساخته میشود . و در مقابل تغییرات آب و هوایی ، از خود هیچ گونه ضعفی نشان نمیدهد . از همین رو میتواند یک جان پناه بسیار مناسبی باشد .

4- شیشه باکنی ریلی : 

انواع شیشه بالکن : یکی دیگر از انواع شیشه باکنی در تهران ، شیشه بالکنی ریلی میباشد . که با نام دیگر شیشه کشویی نیز شناخته میشود . این شیشه در حقیقت متشکل از ، چند پنل شیشه ای میباشد . این پنل ها توسط چرخ هایی که دارند . از بالا و پایین بر پروفیل ها سوار میشود .

این سازه به دلیل کاربری راحتی که دارد بسیار پرطرفدار و محبوب است ، باتوجه به نوع باز و بسته شدن ، شست و شو و تمیز کردن آن نیز بسیار راحت و آسان است .

چرا از شیشه میرال برای شیشه بالکنی در تهران استفاده میشود؟

انواع شیشه بالکن

انواع شیشه بالکن ،  بالکن نوع متفاوتی از فضای خانه هستند در واقع بخش اساسی از جذابیت خانه شماست.

در واقع بالکن فضای بیرونی خانه است که از آن جدا نیست. برای بالکن از سازه های متفاوتی از جمله سیمان و نرده استفاده می شود اما آیا در همه فصول می توانید از فضای تراس خود استفاده کنید؟در پاسخ باید گفت خیر اما شیشه میرال برای این منظور استفاده می شود:
• شیشه بالکن به ما این امکان را می دهد که در تمام طول سال از فضای باز لذت ببرید.
• صرف نظر از آب و هوای متفاوت در طول سال، مزایای فراوانی را برای شما فراهم می کند.

می توانید صبحانه خود را در هوای آفتابی نوش جان کنید و از هوای بهاری لذت ببرید. یک فنجان چایی را در حالی که روی صندلی راحتی مورد علاقه تان نشسته اید،

می توانید از تماشای باران لذت ببرید. می توانید یک شام عاشقانه با شمع را در یک غروب پاییزی، در کنار تماشای باران و برف را در تراس شیشه ای خود داشته باشید.
در فصل گرما می توانید شیشه ها را جمع کرده و در فصل سرما شیشه ها را باز کنید.
• دارای قفل مخفی بوده بنابراین امکان سرقت وجود ندارد.
• در برابر ضربه، زلزله و فشار هوا مقاوم است.

به خاطر همین علت های گفته شده در انواع  شیشه بالکن از شیشه های میرال یا همان شیشه های سکوریت استفاده میشود . برای خرید شیشه بالکن میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید .

مزایای شیشه بالکن چیست ؟

برای خرید شیشه بالکن و  برای اینکه بتوانید یک خرید خوبی داشته باشید اول از همه باید راجب انواع شیشه بالکن و مزیت های محصولی که برای خرید انتخاب کرده اید اطلاعات داشته باشید .

  • تمیز کردن واحدهای شیشه ای بالکن در داخل به راحتی و بدون نیاز به دسترسی از بالکن انجام می شود.دارای امنیت زیادی است و قفل می شود.
  • مانع از هدر رفتن انرژی سرما و گرما می باشد در نتیجه باعث بهره وری انرژی می شود.
  • عایق صوتی بوده و صدای بیرون را کاهش می دهد. ( این مورد بخصوص برای مراکز تجاری که در مرکز شهر و پرترافیک واقع شده است مناسب است.)
  • مانع از ورود گرد و غبار ، باد و طوفان به فضای داخلی می شود.
  • فضای داخلی را بزرگتر کرده و زیبایی خاصی به طراحی می بخشد.
  • باعث افزایش نور داخلی می شود و فضا را روشن تر می کند.

کاربرد های شیشه بالکنی در تهران چیست ؟

انواع شیشه بالکن: مزایا

1- کافه رستوران : 

• شیشه های جمع شونده یا تاشو نه تنها فضای رستوران یا کافه شما را افزایش می دهد، بلکه فضای تراس شما را نیز افزایش می دهد.
• درآمد شما را به حداکثر می رساند. زیرا در همه فصول سال می توانید از تراس خود استفاده کرده و مشتریان خود را داشته باشید.
• در روزهای بادی ، بارانی یا سرد زمستان،

می توانید انواع شیشه بالکن را بسته نگه دارید تا فضایی دنج و راحت با چشم انداز ابدی داشته باشید. در روزهای زیبای تابستان ، شیشه را به راحتی برای هوای تازه باز کنید تا از هوا و چشم انداز زیبا لذت ببرید.

2- بالکن های شیشه برای هتل ها : 

انواع شیشه بالکن : در داخل هتل خود ، از شیشه بالکنی تاشو برای تراس اتاق های هتل استفاده کنید تا چشم اندازی زیبا و چشمگیری برای مشتریان ایجاد کند که به شما کمک می کند حداکثر استفاده را از فضای خود ببرید. همچنین در همه فصول سال قابل استفاده می باشد. این کار نه تنها هتل شما را منحصر به فرد می کند بلکه درآمد شما را افزایش می دهد.

3- آلاچیق های شیشه ای :

امروزه آلاچیق شیشه ای نه تنها در محوطه خانه ویلایی استفاده می شود ، بلکه در مناطق ییلاقی ، سفره خانه ، رستوران ها نیز کاربرد دارد. شیشه تاشو در آلاچیق باعث شده است شما بتوانید در همه فصول سال از چشم انداز بیرون لذت ببرید بدون اینکه احساس سرما یا گرما کنید.

زیرا در فصل تابستان می توانید شیشه ها جمع کرده و باز کنید تا از هوای دلچسب بیرون لذت ببرید .و در فصل زمستان می توانید همه شیشه ها را ببندید و با وجود سیستم گرمایشی از چشم انداز زیبایی بیرون و بارش برف و باران لذت ببرید.

4- استخر های شیشه ای : 

انواع شیشه بالکن : اگردر خانه خود استخر دارید و نگران افتادن کودک یا حیوان خانگی خود در آن هستید، شیشه استخر بهترین گزینه است. برای این کار شیشه هایی از جنس سکوریت نشکن در اطراف استخر نصب می شود .

این شیشه ها به دو روش نصب می شود : شیشه استخر ثابت و شیشه استخر تاشو
شیشه ثابت دور تا دور استخر با ارتفاع استاندارد (تا 2 متر) با استفاده از یراق آلات نصب می شود و برای ورود به استخر تنها یک درب تعبیه می شود که ورود و خروج از آن امکان پذیر باشد.

شیشه تاشو برای استخر گزینه مناسب تری است زیرا:

  • به راحتی باز و بسته می شود و در نهایت در یکجا جمع می شود.
  • از ورود گرد غبار ، برگ و انواع آلودگی ها به آب استخر جلوگیری می کند.
  • در صورتی که سقفی برای استخر خود ایجاد کنید در فصل زمستان نیز می توانید از آب استخر (مجهز به سیستم گرمایشی آب) استفاده کرد.
  • در هزینه های شما برای بازسازی و ساخت مجدد استخر در داخل ساختمان صرفه جویی می کند. به قول معروف با یک تیر دو نشان می زنید.
  • هزینه های نگهداری از استخر و هزینه های انرژی کاهش پیدا می کند.

البته باید این نکته را هم خدمت شما عزیزان بگوییم که انواع شیشه بالکن کاربرد های بسیار زیادی دارد که در این مطلب به چند مورد از کاربرد های این شیشه اشاره کردیم .

مناسب ترین شیشه برای شیشه بالکن کدام است ؟

انواع شیشه بالکن : وقتی منظره ای خیره کننده دارید که می خواهید از آن نهایت استفاده را ببرید، شیشه بالکنی تاشو بهترین گزینه برای شما هستند. این سیستم‌های نرده دارای پانل‌های شیشه‌ای بدون قاب‌های حاشیه‌ای هستند که امکان مشاهده منظره‌ای بدون مانع را فراهم می‌کنند که با هر نوع سیستم تراس بی‌نظیر است.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… همچنین شرکت کامادر دارای نمایندگی رسمی شیشه حمام در شیراز است. با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

یراق آلات شیشه بالکن چیست ؟

انواع شیشه بالکن : جهت قرارگیری و نصب شیشه ی بالکن، از قطعه هایی استفاده می گردد که جنس فلزی و یا پلاستیکی دارند، که به این لوازم جانبی یراق‌ آلات گفته می‌شود؛ گفتنی است که یراق آلات و پروفیل ها در هر نوع بالکن شیشه ای، با توجه به مدل و اندازه ی آن می تواند متفاوت باشد.

از جمله ویژگی هایی که باید یک قطعه از پروفیل و یراق آلات بالکن داشته باشد: مقاومت بالا در برابر رطوبت، توانایی نگهداری از شیشه های نصب شده، حفظ اتصال در هر شرایطی، تاب و توان در برابر باد و باران، ضد زنگ بودن، ضد خش بودن و … است؛ که نقش اصلی در عمر مفید درب های شیشه ای و بالکن های شیشه ای را داراست.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]