برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ابعاد استاندارد درب شیشه سکوریت

ابعاد استاندارد درب شیشه سکوریت را امروز قرار است در این مقاله برای شما عزیزان توضیح دهیم تا با ابعادی که استاندارد شیشه سکوریت است آشنا شویم. قبل از پرداختن به این موضوع باید این نکته را خدمت شما عزیزان اعلام کنیم که شیشه سکوریت یکی از محبوب ترین سازه ها در قرن بیسو یکم شده است که دارای کاربرد های بسیار فراوانی میباشد. شیشه ها از گذشته تا امروز مورد استفاده انسان ها قرار گرفته است. و در خیلی از جاها از شیشه استفاده میشود . با گذشت زمان و پیشرفت  علم در این صنعت مدل های متلف شیشه متولد شده و هر کدام از این شیشه ها دارای کاربرد ها و ویژگی های منحصر به فرد خود میباشند . در بین این شیشه ها شیشه سکوریت یکی از محبوب ترین ها میباشد و این شیشه دارای مقاومت بسیار زیادی است. به طوری که در ذهن بیشتر مردم این شیشه را به عنوان شیشه نشکن میشناسد . در این مقاله سعی داریم تا در مورد ابعاد استاندارد درب شیشه سکوریت توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. پس در ادامه ی مقاله شما عزیزان همراه ما باشید تا اطلاعات مورد نیاز را در این مقاله کسب کنید.

ابعاد استاندارد درب شیشه سکوریت چگونه است ؟

همانطور که خدمت شما عزیزان گفتیم شیشه سکوریت یکی از انواع مدل شیشه ها میباشد که در نحوه ی تولید با شیشه ی خام و یا شیشه معمولی متفاوت است . و در نحوه ی تولید شیشه خام به شیشه سکوریت تبدیل میشود . برای سکوریت کردن شیشه ، شیشه ها را در کوره هایی با دمای بسیار بالا قرار میدهند و سپس بعد از آن فشار هوای سرد را به داخل کوره وارد میکنند و به این شیشه ها شوک وارد میشود و شیشه سکوریت به وجود می اید . شیشه سکوریت هفت برابر مقاوم تر از شیشه های معمولی و یا خام میباشد. و در برابر ضربات سنگین و همینطور طوفان های شدید مقاوم است . شیشه سکوریت تا دمای 300 درجه سانتی گراد مقاومت میکند و نمیشکند . اما شیشه های معمولی و خام با کوچک ترین ضربه ها دچار شکستگی میشوند . و تا دمای 60 درجه سانتی گراد مقاومت دارد . شیشه های معمولی در زمان شکسته شدن به قطعات بزرگ و برنده تبدیل میشود که میتواند خطرات و اسیب های جسمانی را به همراه داشته باشد . اما شیشه های سکوریت در زمان شکستن به قطعات ریز بی خطری تبدیل میشود و هیچگونه خطری را برای کسی ایجاد نمیکند . از آن جایی که استفاده از شیشه ها امروزه بسیار پر کاربرد میباشد . انتخاب شیشه سکوریت یک انتخاب بسیار هوشمند است . به این علت که با استفاده از این شیشه ها میتوانید امنیت خود را تضمین کنید.

ابعاد استاندارد درب شیشه سکوریت

ابعاد استاندارد درب شیشه سکوریت میتواند به صورت دلخواه و یا به صورت استاندارد انتخاب گردد. تعیین کردن ابعاد و اندازه ها برای شیشه سکوریت باید قبل از تبدیل شیشه خام و یا شیشه معمولی به سکوریت شدن باشد . یعنی زمانی که شیشه هنوز خام است باید ابعاد و اندازه های آن را در آورد و برش زد و سپس بعد از آن، شیشه های خام و یا معمولی را به سکوریت تبدیل کینم . همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم شیشه سکوریت از مقاومت بسیار بالایی برخورد دارد میباشد و به راحتی شکسته نمیشود . پس به همین دلیل هم نمیشود به راحتی آن را برش زد ، برش شیشه سکوریت بهتر است قبل از تبدیل شدن شیشه خام به سکوریت اتفاق بیوفتند. اما شرکت کامادور این امکان را دارد که بتواند در محل تولید و در کارخانه شیشه سکوریت را تا حدی برش بزند و تنها شرکتی که میتواند این کار را انجام دهد شرکت کامادور است.. همانطور که گفتیم ابعاد استاندارد درب شیشه سکوریت میتواند به صورت دلخواه باشد. 

شیشه سکوریت و شیشه معمولی

همانطور که اشاره کردیم ابعاد استاندار درب شیشه سکوریت به صورت دلخواه است . شیشه سکوریت در ابتدا یک شیشه خام ویا یک شیشه معمولی میباشد. سپس طبق ابعاد مورد نظر برش میخورد و وارد کوره هایی با دمای بالا میشود و به آن شوک دمایی داده میشود تا از شیشه خام به شیشه معمولی تبدیل به شیشه سکوریت گردد. این شوک دمایی که به این شیشه وارد میشود باعث مقاوم شدن ساختار این شیشه در برابر ضربات سنگین و همینطور در برابر حرارت میشود. ابلته باید این نکته را بدانید که شکستن یکی از خواص بارز شیشه ها میباشد و شیشه ای ممکن است بشکند . اما شیشه سکوریت نسبت به شیشه های دیگری از مقاومت بسیار بالاتری برخورد دارد است و تا حد زیادی میتواند در برابر ضربات سنگین و حریق مقاومت کند ولی خب در برخی موارد مانند زلزله و یا حریق بیش از ممکن است این شیشه نیز شکسته شود . اما باید این نکته را بدانید که شیشه سکوریت زمانی که شکسته شود به قطعات ریز بی خطری تبدیل میشود. و مثل شیشه های معمولی و یا خام نیست که در صورت شکستن به قطعات بزرگ و برنده تبدیل شود . باید این نکته را بدانید که شیشه ها ی خام میتواند به دو صورت خم و یا مسطح نیز باشد . از این شیشه ها برای استفاده در جاهایی که نیاز به دید شفاف در دیوار های ورودی میباشد استفاده میکنند. ابعاد استاندارد درب شیشه سکوریت به دو صورت ابعاد استاندارد و ابعاد بزرگ تر از استاندارد تقسیم میشود .

ابعاد شیشه سکوریت استاندارد

باید این نکته را بدانید که ضخامت انواع ابعاد استاندارد درب شیشه سکوریت  بین 4 الی 6 میلی متر میباشد . باید این نکته را هم بدانید که در گذشته از کوره های عمودی برای تولید شیشه سکوریت استفاده میشد . که همین امر سبب میشد تا امکان تولید شیشه های بزرگ تر وجود نداشته باشد . اما امروزه در کارخانه های پیشرفته کوره های عمودی دارند که میتوانند شیشه سکوریت را در ابعاد بزرگ تری تولید کنند . . در قیمت شیشه سکوریت باید این نکته را بدانید که ابعاد یکی از فاکتور های بسیار تاثیر گذار میباشد . از شیشه سکوریت هایی با ابعاد استاندارد در فضاهایی استفاده میشود که نیازی شیشه های بزرگ ندارند . ذکر این نکته مهم است که بدانید استاندارد بودن به علاوه ابعاد استاندارد درب شیشه سکوریت به عوامل دیگری نیز بستگی دارد.

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

حداکثر ابعاد استاندارد درب شیشه سکوریت

باید این نکته را برای شما عزیزان یاد اور شویم که ابعاد شیشه سکوریت در کوره های عمودی متفاوت میباشد . و بسته به این کوره ها این ابعاد متغییر میباشند .

1- باید این نکته را بدانید که شیشه سکوریت در ابعاد استاندارد دما بالا تا حرارت 350 درجه سانتی گراد را میتنواند تحمل کنند و نشکند.

2- و باید بدانید که در ابعاد استاندرد درب شیشه سکوریت تا ارتفاع 40 سانتی متر 0.05 میلی متر تاب ندارد .

3- در شیشه های سکوریت اسناندارد تغییر رنگ انچنانی وجود ندارد.

4- در این شیشه ها کمترین میزان موج دیده میشود .

5- باید این نکته را بدانید که تفاوت ابعاد درب شیشه سکوریت با در خواست مشتری بیشتر از 2 میلی متر نیست.

همانطور که در مطالب بالا به آن اشره کردیم شیشه های سکوریت با ابعاد استاندارد میتواند به صورت خم و مسطح تولید شود. ابعاد شیشه سکوریت خم باید با توجه به شعاع مورد نظر تولید گردد. کاربرد شیشه های خم برای زیبایی فضا های مختلف و برای ساختمان های تجاری بیشتر استفاده میشود.

ابعاد استاندارد درب شیشه سکوریت در دونوع

باید این نکته را بدانید که ابعاد استاندارد شیشه های جام مطابق با استاندارد و مقررات ملی ساختمان تولید می گردد.

باید این نکته را بدانید که ابعاد شیشه سکوریت بسیار متغییر میباشد . به طور مثال برخی از ابعاد انند ابعاد درب مغازه اندازه های ثابتی دارند .

ابعاد شیشه سکوریت را میتوان در ابعاد دلخواه تولید نمود . اما اگر محل نصب شیشه سکوریت بزرگ باشد باید از از شیشه ها سکوریت در ابعاد جام شیشه سکوریت تولید شده در کوره های عمودی به ارتفاع ، 260 تا 160 سانتی متر در کوره های افقی باشد . شما عزیزان برای سفارش شیشه سکوریت میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند و بتوانید یک خرید خوب از رکت کامادور داشته باشید .

نوع اول

 ابعاد جام شیشه با سایز 2 در 3 میباشد .

نوع دوم

 با ابعاد جام شیشه بزرگ تر از 2 در 3 به صورت سفارشی تولید و عرضه میشود.

قیمت ابعاد استاندارد درب شیشه سکوریت با توجه به ابعاد مدنظر متغییر میباشد و شاید هر پروژه با پروژه دیگر متفاوت است . برای همین شما عزیزان باید برای اطلاع از قیمت شیشه سکوریت با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان بعد از گرفتن اطلاعات دقیق قیمت نهایی را خدمت شما عزیزان اعلا کنند . پس برای اطلاع از قیمت با ما در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]