شیشه نشکن کف و یا کف پوش شیشه ایی

طراحان داخلی، هر روز متدهای جدیدی از چیدمان و دیزاین منازل و ادارات و… ارائه می‌دهند. استفاده از شیشه ها کم کم از خارج منازل و ساختمان ها، به داخل آن کشیده شده و امروزه شاهد استفاده از انواع شیشه، در رنگ های گوناگون، در سراسر و منازل و ساختمان ها هستیم. نمونه ی زیبایی از این مصارف، به کارگیری شیشه ها در کف ساختمان است که به آن کف پوش شیشه ای می گویند ، که در ادامه به توضیحاتی درباره آن می پردازیم.

شیشه نشکن کف

طبیعت شیشه ها شکنندگی است. با روی کار آوردن و استفاده از شیشه ها در مصارف گوناگون، افراد همواره به دنبال راه حل هایی بودند که مقاومت شیشه ها را افزایش دهند، تا از خطرات آن کاسته شود. بعد از گذشت مدتی و تولید شیشه های سکوریت و لمینت این مشکل حل شد و دیگر با خیال راحت می‌شد از آن ها در جاهای گوناگون استفاده کرد. یکی از موارد استفاده در کف ساختمان ها است، که نمای بی نظیری را به کل مجموعه خواهد داد.

از کفپوش شیشه ایی در چه جاهایی می توان استفاده نمود؟

کف پیاده روها

فضاهای داخلی خانه ها، ادارات، شرکت ها و… کفپوش فضاهای باز

استخرها

پارک ها و….

برای کفپوش شیشه‌ای، از چه نوع شیشه ای استفاده می شود؟

برای این منظور از شیشه لمینت استفاده می شود. لمینت، نوعی از شیشه است که از ترکیب شیشه ی سکوریت و طلق به دست می آید‌. استفاده از طلق در بین شیشه ها، مقاومت آن را چندین برابر می‌کند و به همین علت به آن شیشه ی نشکن گفته می‌شود.

کف پوش شیشه ای و نمای محیط

به کارگیری کف پوش های شیشه ای، در هرکجا از منزل و یا ساختمان، ممکن است. کف پوش های شیشه ایی جلوه ی بی نظیری به ساختمانتان خواهند داد. این کف پوش ها، باعث آن شده که نمای طبقه ها، از طبقه دیگر قابل رویت باشد.

 

 

 

 برای مشاوره و
کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

 

مقاومت کفپوش های شیشه ای

اگر قصد استفاده از این نوع کفپوش را دارید، به هیچ عنوان نگران عدم مقاومت آن نباشید.

 

نکات مهم در مورد نصب شیشه نشکن برای کف

مورد مهمی که قبل از نصب باید در نظر بگیرید، اندازه گیری دقیق مکان نصب شیشه سکوریت می باشد.

 

سخن پایانی

جلوه ای که کفپوش شیشه‌ای به منازل می‌دهد بی‌نظیر است. اگر به دنبال یک تغییر زیبا برای نمای داخلی ساختمان خود هستید، از استفاده از کفپوش شیشه ایی غافل نشوید.

نمونه کار ها

کفپوش-شیشه-ای
کف-پوش-شیشه-ای
کفپوش-شیشه ای استخر