برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

آیا درب پارکینگ از کرکره پلی کربنات ضدسرقت است ؟

از این کرکره بیشتر در ویترین فروشگاهها و حفاظ پنجره استفاده می شود اما آیا درب پارکینگ از کرکره پلی کربنات ضد سرقت است؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

آیا کرکره برقی پلی کربنات ضد سرقت است؟

اولین چیزی که در مورد کرکره پلی کربنات شفاف به ذهنتان می رسد این است که آیا با وجود ایجاد فضای زیبا ،امنیت ایجاد می کند؟ در پاسخ باید گفت بله .ضمن حفظ ایجاد نمای زیبا به فضا نشکن بود و غیرقابل نفوذ برای متجاوزان می باشد. از این رو در مراکز تجاری مانند فرودگاه ها ، مراکز خرید ، پاساژها استفاده می شود.این کرکره همچنین گزینه خوب برای محافظت از پنجره ها ، بالکن و درب پارکینگ می باشد.

مشخصات فنی تیغه پلی کربنات

پنل ها دارای حداقل ارتفاع 100 میلی متر و حداکثر طول صفحه 3000 میلی متر دارند.
سایبان:
جعبه پایین برای نصب و نگهداری قابل جابجایی است و در دمای 45 درجه مقاوم می باشد.

قفل:
همه کرکره های برقی به طور پیش فرض دارای قفل هستند. برای امنیت بیشتر این کرکره از قفل زمینی همراه با یک جعبه عایق موتور استفاده می شود.


شرکت کامادرنمایندگی کرکره برقی در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی، شیشه سکوریت و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 


درب پارکینگ پلی کربنات

یکی از کاربردهای کرکره پلی کربنات استفاده آن در درب پارکینگ است. این کرکره که سبک و مقاوم در برابر ضربه است، با همراه با تیغه های پلی کربنات چند جداره شفاف یا رنگی همراه با یک قاب آلومینیومی با مقاومت بالا طراحی شده که به طور خاص برای شرایط جوی مرطوب مناسب می باشد.همچنین نشکن بوده و غیر قابل سرقت می باشد..

کرکره-برقی-پلی-کربنات

تعمیر و نگهداری کم

این کرکره کمتر نیاز به تعمیر و نگهداری و خدمات پس از فروش دارد.

 

جذابیت و ظاهری شیک

ظاهر متمایز مشتری را به خود جلب می کند و ظاهر ساختمان را افزایش می دهد.

 

متناسب با شرایط آب و هوایی متفاوت

تیغه پلی کربنات پنج جداره است که سخت ، نشکن ، شفاف و مقاوم در برابر خوردگی بوده و تقریباً غیرقابل تخریب می باشد.
ریل آلومینیوم: استیل ها و ریل های آلومینیومی این کرکره در برابر خوردگی مقاوم هستند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]