برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 1.5]

3 مشکل عمده درب پارکینگ اتوماتیک و نحوه سرویس جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگ ، در آینده ای نه چندان دور به عضو جدایی ناپذیری از درب  پارکینگ اتوماتیک تبدیل خواهد شد. این محصول مانند هر محصول دیگری نیاز به نگهداری و سرویس دارد . در اینجا قصد داریم نحوه سرویس جک درب پارکینگ را آموزش دهیم.

سرویس کردن جک درب پارکینگ

گاهی جک پارکینگ با مشکلاتی روبرو می شوند. نصب ناصحیح جک ها بر روی درب، تراز نبودن آنها، برخورد ضرباتی به جک درب و یا عوامل این چنین، سبب بروز مشکلاتی می‌شود. مواردی مانند: باز و بسته نشدن درب، کار نکردن کلی،  داغ کردن جک ها، ایجاد صدای بلند، مشکل در برد، مشکل در ریموت و…

تعمیر جک پارکینگ

چگونه می توان نوع مشکل جک‌ درب را پیدا کرد؟

 

قطعاً فهمیدن این موضوع که مشکل جک از کجاست، کار افراد غیرمتخصص نیست. اما با چک کردن بعضی از بخش ها، می توان بر ایرادات سیستم پی برد. به طور مثال،

۱_اگر موتور جک صدای بلند ایجاد کند، یا پیچ بدنه محکم نیست، یا روتور به درستی در جایگاه خود قرار نگرفته است، یا بلبرینگ ها خشک شده اند.

۲_اگر موتور داغ می کند، شاید ایراد از استاتور باشد.

۳_اگر موتور کار نمی کند، شاید سیم های داخلی آن قطع شده است و…

کار تشخیص موارد ذکر شده و سایر مشکل ها، تنها از عهده ی متخصصین این امر، بر می‌آید.

خرابی جک ها بر اثر برخورد ضربه

یکی از رایج ترین نوع خرابی که در جک ها ایجاد می شود و نیاز به سرویس دارد، خرابی جک بر اثر برخورد ضربه و یا ماشین به درب و جک است. در این اختلال، گاهی موتور کار می‌کنند ولی پیشتون عمل نمی کند و یا جک یک لنگه از در کار می کند و یک لنگه کار نمی کند، که باید به سرویس موتور و تعمیر جک پارکینگی پرداخت تا عملکرد جک در درست شود.

 
 
شرکت کامادرمرکز فروش جک پارکینگی در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی ، درب اتوماتیک ، شیششه سکوریت و جک پارکینگی با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و
کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

سرویس جک درب پارکینگ، بخش الکترونیکی

گاهی نیز مشکلات جک‌ در بخش الکترونیک آن پدیدار می‌شود.

1. خرابی ریموت

در این مورد باید اول چراغ قرمز چک شود؛ اگر چراغ کمرنگ تر از حالت همیشگی باشد و یا روشن نشود، علتی برای خرابی ریموت است.

2. گاهی جک ها نیاز به روغن کاری دارند!

در اکثر مواقع، صدای بلند، درست باز نشدن و یا دیربازشدن و عوامل این چنینی، به علت خشک شدن و یا نشستن گرد و غبار و روی جک هاست؛ که به راحتی می توان با روغن کاری و تمیز کردن آنها این ایرادات را رفع نمود.

3. نور آفتاب و خرابی چشمی ها

چشم ها با توجه به محل نصب شان، در برابر نور آفتاب و برخورد با اشعه های ماورای بنفش قرار دارند. به همین دلیل اگر همیشه در معرض آفتاب باشند، احتمال دارد که از عمر مفیدشان کاسته شده و زود خراب شوند. برای رفع این مشکل، می توان یک سایبان کوچک برای چشمی تهیه کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 1.5]