برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

آلاچیق شیشه ای در مشهد

آلاچیق شیشه ای در مشهد ، آلاچیق سازه ای میباشد از جنس های شیشه ، فلز ، چوب و … که در گوشه باغ ها و پارک ها یا باغچه ها قرار داده میشود . آلاچیق ها سر پناهی برای نشستن در هوای باز میباشد .

باید این نکته را خدمت شما بگوییم که آلاچیق ها دارای گنبد هستند و اطراف این آلاچیق ها باز است ، آلاچیق شیشه ای در مشهد یکی از محبوب ترین آلاچیق ها میباشد که بسیار پر طرفدار و در عین حال هم بسیار مدرن است .

در ادامه مطالب موارد زیر را مورد بررسی قرار میدهیم .

1- آلاچیق شیشه ای در مشهد

2- انواع آلاچیق

3- کاربرد های آلاچیق شیشه ای در مشهد

4- آلاچیق شیشه ای پیش ساخته

5- قیمت آلاچیق شیشه ای در مشهد

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا در مورد آلاچیق شیشه ای در مشهد بیشتر بدانید .

آلاچیق شیشه ای در مشهد

آلاچیق شیشه ای در مشهد ، آلاچیق شیشه ای اتاقکی از متریال شیشه میباشدکه در فضاهای باز ، باغ ها ، پارک ها و رستوران ها ، ویلا و پارک های عمومی  استفاده میشود .

آلاچیق شیشه ای فضای بسیار مناسب برای استراحت کردن و لذت بردن از چشم انداز اطراف در گوشه ای از محوطه باز ساخته میشود .

این سازه یکی از محبوب ترین سازه ها در دهه های اخیر است که طرفداران زیادی دارد و خیلی از افراد برای باغ ها و یا ویلاهایی که دارند از این سازه ها استفاده میکنند .

آلاچیق شیشه ای در مشهد یکی از محبوب ترین سازه ها در این شهر میباشد .

آلاچیق شیشه ای در مشهد

آلاچیق شیشه ای در مشهد ، آلاچیق شیشه ای اتاقکی از متریال شیشه میباشدکه در فضاهای باز ، باغ ها ، پارک ها و رستوران ها ، ویلا و پارک های عمومی  استفاده میشود .

آلاچیق شیشه ای فضای بسیار مناسب برای استراحت کردن و لذت بردن از چشم انداز اطراف در گوشه ای از محوطه باز ساخته میشود .

این سازه یکی از محبوب ترین سازه ها در دهه های اخیر است که طرفداران زیادی دارد و خیلی از افراد برای باغ ها و یا ویلاهایی که دارند از این سازه ها استفاده میکنند .

آلاچیق شیشه ای در مشهد یکی از محبوب ترین سازه ها در این شهر میباشد .

انواع آلاچیق

آلاچیق ها دارای انواع مختلفی میباشد که در این بخش سعی داریم تا انواع آلاچیق شیشه ای را خدمت شما عزیزان بگوییم تا بیشتر و بهتر با این سازه نیز آشنا شوید .

همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم ، آلاچیق ها سازه های بسیار محبوب و پرطرفداره دهه های اخیر است و از انواع مختلفی برخوردار است .

حتما شما عزیزان هم دوست دارید که بدانید انواع آلاچیق کدام است ؟

1- آلاچیق های چوبی :

آلاچیق های چوبی همانطور که از اسمش مشخص است تماما از چوب ساخته شده است و دارای پایه های محکم و سقف های بسیار مقاومی است ، تنوع در طراحی و رنگ باعث شده تا این نوع از آلاچیق بسیار پر طرفدار و محبوب باشد.

حتما دوست دارید که بدانید از آلاچیق های چوبی در چه مکان هایی استفاده میشود ؟

از آلاچیق های چوبی در باغ ها ، ویلا ها ، رستوران ها  ، کافه بسیار استفاده میشود و باعث به وجود آوردن یک محیط شیک و جذاب میشود .

آلاچیق چوبی به دلیل تناسبی که با طبیعت دارد در مناطق و محوطه های باز استفاده میشود .

 

2- آلاچیق های آهنی :

این آلاچیق از جنس فلز و آهن می باشد و از سقف و چهار پایه ساخته می شود. این آلاچیق از چهار طرف باز است و در فصول گرم قابل استفاده می باشد.

این سازه هم در نوبه خود بسیار پرطرفدار و کاربردی است . از این آلاچیق ها هم در مناطق باز نیز استفاده میشود .

3- آلاچیق های ترموود :

آلاچیق ترموود از نوعی چوب به اسم ترموود ساخته میشود . این سازه دارای معماری بسیار خاصی میباشد . این سازه از پایه ها و سقف های چوبی که دارای مقاومت بسیار زیادی است تشکیل میشود .  از این سازه بیشتر محوطه های ویلا ها ، باغ و مکان های تفریحی استفاده میشود .

4- آلاچیق شیشه ای :

باید در مورد این سازه خدمت شما عزیزان بگوییم که آلاچیق شیشه ای محبوب ترین نوع آلاچیق ها میباشد که بسیار مورد استفاده و توجه است .

همان طور که از نامش پیداست عمده متریال آن شیشه است. برای اجرای این آلاچیق از شیشه سکوریت یا شیشه لمینت استفاده می شود که در برابر ضربه ، حرارت و سرما مقاوم می باشد.

آلاچیق شیشه ای در مشهد نیز یکی از پرطردار ترین سازه ها در مشهد است که بسیار مورد استفاده قرار میگیرد .

در این بخش با انواع آلاچیق ها آشنا شدیم و دانستیم که بهترین نوع آلاچیق از متریال شیشه میباشد که بسیار محبوب است و آلاچیق شیشه ای در مشهد بسیار طرفدار دارد .

کاربرد های آلاچیق شیشه ای

همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره شد آلاچیق شیشه ای دارای کاربرد های بسیار زیادی میباشد . اما در این بخش سعی داریم تا به صورت دقیق تری کاربرد های این سازه را خدمت شما عزیزان بگوییم .

  • محوطه سبز باغ و رستوران عمومی
  • ویلاهای شخصی
  • روف گاردن
  • تراس های بزرگ
  • مناطق ساحلی
  • مراکز آب درمانی
  • مناطق ییلاقی

در این بخش با کاربرد های آلاچیق شیشه ای آشنا شدیم و دانستیم که این سازه چه کاربرد های دارد .

لازم به ذکر است که این نکته را خدمت شما عزیزان بگوییم که آلاچیق شیشه ای در مشهد نیز بسیار پرطرفدار و محبوب است .

آلاچیق شیشه ای پیش ساخته

این آلاچیق در کارگاه ساخته می شود و به صورت آماده در محل نصب می شود. برای ساخت آلاچیق پیش ساخته ابتدا ابعاد محل مورد نظر اندازه گیری می شود. سپس با نرم افزار مخصوص طراحی شده و در کارگاه آماده می شود. سپس ارسال شده و در محل مورد نظر قرار می گیرد. لازم به ذکر است که خدمت شما عزیزان بگوییم آلاچیق شیشه ای در مشهد بسیار پرطرفدار و محبوب  است .

قیمت آلاچیق شیشه ای در مشهد

در محاسبه قیمت آلاچیق شیشه ای در مشهد موارد ذیل در نظر گرفته می شود:

  • نوع طراحی آلاچیق ( گرد، تاشو، چهارضلعی و..)
  • هزینه آهن کشی
  • نوع شیشه و ضخامت آن
  • محل نصب آلاچیق (در صورتی که در روف گاردن نصب شود، قیمت بالاتر محاسبه می شود)
  • قیمت یراق آلات

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

نصب آلاچیق شیشه ای

برای نصب سقف آلاچیق شیشه ای از شیشه لمینت استفاده می شود و برای دیوار آلاچیق از شیشه سکوریت سوپرکلیر که شفافیت زیادی دارد استفاده می شود . امروزه بیشتر از ترکیبی طرح های شیشه و چوب استفاده می شود.

کف آلاچیق از چه متریالی استفاده می شود؟

در انتخاب متریال آلاچیق باید به نکات ذیل توجه داشت:

  • مقاوم در برابر رطوبت و گرما باشد.
  • به راحتی تمیز شود.
  • ظاهر را زیبا کند.

از این رو می توان از مصالحی مانند سرامیک، ترماوود و چمن مصنوعی استفاده کرد.

در سقف آلاچیق از چه متریالی استفاده می شود؟

یکی از مهم ترین قسمت های آلاچیق سقف آن می باشد که در زیبایی ظاهر آن بسیار موثر می باشد. در سقف آلاچیق شیشه ای می توان از انواع متریال از شیشه و چوب استفاده کرد. برای زیباتر کردن آلاچیق می توان از ساندویج پنل، سفال، کناف، PVC و ترموود استفاده کرد.

انواع طراحی آلاچیق شیشه ای

یکی از مزیت های آلاچیق شیشه ای تنوع در طراحی و متریال های مختلف می باشد که معمول ترین آنها به شرح ذیل می باشد:

آلاچیق شیشه ای با سقف چوبی

در این نوع طراحی از شیشه در دور تا دور آلاچیق استفاده می شود و در سقف از چوب استفاده می شود.

آلاچیق تمام شیشه ای

در این نوع طراحی از شیشه در تمام آلاچیق استفاده می شود هم در اطراف و هم در سقف. شما می توانید هم از چشم انداز اطراف لذت ببرید و هم از آسمان زیبا. آب بند و هوابند کردن این آلاچیق بسیار مهم است زیرا رطوبت و آب نتواند به داخل نفوذ کند. در صورتی که می خواهید بر روی سقف آلاچیق راه بروید، از شیشه لمینت نشکن استفاده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]