در این مقاله مطالب زیر را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا با شیشه سکوریت به خوبی آشنا شویم :

1- شیشه سکوریت چیست ؟ 

2- کاربرد های شیشه سکوریت 

3- انواع شیشه سکوریت 

4- قیمت شیشه سکوریت

شیشه سکوریت چیست ؟

شاید اسم شیشه سکوریت به گوشتان رسیده باشد حال  سکوریت چیست؟

شیشه سکوریت چه کاربردی دارد؟ قیمت شیشه سکوریت چقدر است؟

نصب شیشه سکوریت رایگان می باشد؟آیا باید از کارخانه شیشه سکوریت خرید کرد؟

با ما در این مقاله همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

شیشه سکوریت چیست؟

این محصولات سکوریت (Securit) نوعی از شیشه می باشد که طی فرآیند صنعتی از شیشه خام به شیشه سکوریت تبدیل می شود. شیشه ای است که به شکل و اندازه مورد نظر برش می خورد سپس در کوره 1114 درجه فارنهایت حرارت داده می شود و سپس با استفاده از روش خنک کننده با فشار بالا سرد می شود.

این کار باعث خنک شدن سطوح خارجی شیشه سریعتر از مرکز می شود و در نتیجه ، بین سطح خارجی و مرکز آن کششی ایجاد می کند.

این فرآیند باعث می شود این شیشه ها چهار برابر قوی تر از شیشه های معمولی می شود. این مقاومت تا زمانی که ساختار پنل شیشه مختل نشود پایدار است ، اما هرگونه تلاش برای تغییر پانل پس از سکوریت شدن آن می تواند تعادل آن کشش دینامیک را بر هم بزند ، در نتیجه باعث خرد شدن شیشه می شود.

این شیشه وقتی می شکند ، به قطعات کوچک ، سنگریزه ای و نسبتاً بی ضرر تبدیل می شود. به همین دلیل ، تقریباً تمام شیشه هایی که از نظر معماری در مکان های عمومی مانند مراکز های تجاری و اداری استفاده می شوند ، از نوع سکوریت هستند.

همچنین این شیشه ها را در محیط های مسکونی برای درب های دوش ، بالکن ، نرده ها و شیشه اجاق گاز استفاده می شود. پنل های این شیشه قبل از سکوریت شدن برش خورده و شکل می گیرد.

 

انواع شیشه سکوریت

حمام

برنزی

 دودبند

ریلی

نما

نرده ای

 بالکنی

سندبلاست

 آلاچیق

 وان

کاربرد شیشه سکوریت یا شیشه میرال

شیشه فضای داخلی خود را برای ایجاد حریم خصوصی ، چشم انداز زیبا و برند تبلیغاتی خود سفارشی کنید. شیشه های سکوریت طی فرآیندی سخت شده و در برابر شکستن ، سرما و گرمای شدید و سرقت مقاومت بالایی دارند بدون اینکه نور طبیعی را از بین ببرد. شما می توانید از این شیشه ها در منزل و محل کار خود استفاده کنید.

با داشتن گزینه های بسیار زیاد در سبک ، طراحی و شفافیت ، می توانید با هر بودجه ای که در اختیار داشتید این محصول را سفارش دهید. این شیشه کاربردد فراوانی در صنعت و ساختمان دارد . در مراکز اداری ، تجاری ، صنعتی از این شیشه برای درب ، سقف ، نمای ساختمان استفاده می شود. با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.

شیشه-سکوریت--یا-میرال
شیشه-سکوریت–یا-میرال

استفاده از شیشه سکوریت در خانه

از شیشه سکوریت در طراحی داخلی خانه از جمله حمام ، وان و جکوزی ، بالکن ، پنجره ، نرده های پله و حتی استخر استفاده می شود. مزایای استفاده از این شیشه به شرح ذیل می باشد:

1. حفظ حریم خصوصی : با وجود شیشه سکوریت در پنجره ها و فضای داخلی مانند حمام و بالکن بخصوص از نوع طرح دار یا مات امکان مشاهده برای افراد وجود نخواهد داشت.

2. فضای خود را متناسب با سلیقه خود طراحی کنید.شما می توانید با استفاده از انواع طرح های شیشه  فضای خود را متناسب با طراحی داخلی  تزئین کنید.

3.با حفظ فضای موجود ، فضاهای داخلی را تفکیک کنید.فضای داخلی منزل خود را با نصب شیشه تفکیک کنید.حمام را از دستشویی و اتاق خواب را با شیشه حمام تفکیک کنید.

کاربرد شیشه سکوریت در مراکز تجاری، اداری و صنعتی

امروزه بیشترین کاربرد شیشه سکوریت در طراحی داخلی و بیرونی مراکز تجاری، اداری و صنعتی می باشد.استفاده  از انن شیشه در درب ، سقف و نمای ساختمان استفاده می شود. همچنین در تولید و نصب درب اتوماتیک از این شیشه استفاده می شود.

شیشه سکوریت چگونه سندبلاست یا طرح دار می شود؟

صفحات شیشه ای سندبلاست و اچ با شلیک یک سایند به شیشه در فشار بالا تولید می شوند ، سپس با یک پوشش تمیز و ساده پلیمری پوشاند می شود تا اطمینان حاصل شود که شیشه مناسب تولید می شود. یا این شیشه های طرح دار می توان حریم خصوصی را در حالی که نور را به فضا به حداکثر می رساند حفظ کرد.

شیشه-سکوریت-سند-بلاست

کاربرد های شیشه سکوریت چیست ؟

همانطور که میدانید شیشه سکوریت کاربرد های فراوانی دارد که در ادامه کاربرد های این محصول را خدمت شما خواهیم گفت :

1- ساختمان های اداری : بدون اینکه فضا ها را محدود کنید ، با حفظ نور طبیعی حریم خصوصی را فراهم کنید . نام برند تجاری خود را در طراحی شیشه سکوریت خود بگنجانید . مناطقی که برای عموم در نظر گرفته نشده با این شیشه ها آن مناطق را بپوشانید . برای امنیت بیشتر شیشه هایی با آینه های یکرطفه اضافه کنید .

2- هتل ها : با کمترین هزینه ، جلوه شیشه گران قیمت را بدست آورید . بدون از بین بردن نور طبیعی ، حریم خصوصی ایجاد کنید ضمن افزایش تعداد میهمان ها ، برند خود را روی شیشه تبلیغ کنید .

3- تجاری : قسمت های بزرگ تر را تفکیک کنید بدون اینکه فضای شما کوچکتر شود .

4- مدارس و دانشگاه ها : تفکیک ایجاد کنید بدون اینکه نور طبیعی را از بین ببرید . حریم خصوصی را سریع و به طور آسان افزایش دهید . برای امنیت بیشتر هم میتوانید مانند سایر موارد دیگر آینه های یک طرفه ایجاد کنید .

5- مراقبت های بهداشتی : حریم خصوصی بیمار را بدون از بین بردن نور طبیعی ایجاد کنید . مناطقی را که برای بازدید عموم در نظر گرفته نشده را پنهان کنید .

6- دولت : مناطق حساس را با شیشه های سکوریت میتوانید به راحتی بدون از بین بردن نور از دید عموم پنهان نمایید .

7- سازندگان شیشه : طراحی های متنوع با حفظ حریم خصوصی نمای شیشه های سندبلاست ، قلم زنی ، برش خورده یا تغییر دهنده رنگ را ارائه میدهد .

فیلم آموزش نصب شیشه سکوریت سندبلاست

 

 

انواع شیشه سکوریت کدام است ؟

از شیشه سکوریت در درب و پنجره راهرو، حمام، مغازه ها، پارتیشن بندی، مرکز خرید و.. استفاده و اجرا می شود. این نوع شیشه انواع مختلفی دارد و به طور خاص برای اهداف مختلفی طراحی شده است.همان طور که اشاره کردیم این نوع شیشه از نظر فرآیند ساخت به دو نوع سکوریت معمولی و لمیننت تقسیم می شود.

1. شیشه سکوریت معمولی

شیشه معمولی یا مقاوم یکی از استانداردترین اشکال شیشه سکوریت موجود است. ماده ای که در ساختار آن به کار رفته باعث می شود که یک ساختاری محکم و ایمن داشته باشد تا کاربردهای  مختلفی داشته باشد از درب ساختمان گرفته تا فضای داخلی مانند پله های مارپیچ مورد استفاده قرار گیرد.

شیشه سکوریت معمولی در بسیاری از موارد قابل استفاده است.این نوع شیشه از طریق یک فرآیند خاص گرمایش و خنک سازی سریع ، سخت می شود که این خاصیت به آن چند ویژگی اصلی می دهد:

  • قطر شیشه سکوریت معمولی تقریباً چهار پنج برابر شیشه های معمولی است.
  • این نوع شیشه ها به گونه ای طراحی شده است که در صورتی که بشکند ، به قطعات کوچک بی ضرر به جای قطعات دندانه دار و تیز می شکند.
  • در مورد چگونگی استفاده از این نوع شیشه تقریباً هیچ محدودیتی وجود ندارد و به طور پیوسته در پروژه های متنوعی مانند موارد ذیل استفاده می شود:
  • درب های مغازه و مراکز تجاری و اداری
  • ورودی های مسکونی
  • در طراحی های مدرن ساختمان·
  • کابینت های شیشه ای منحنی·
  • پله های مارپیچ·
  • شیشه نمایشی امنیتی

2. شیشه سکوریت لمینت ضد گلوله

شیشه لمینت از ترکیب دو یا چند لایه شیشه سکوریت با چند لایه پلاستیکی (PVB) پیوند می خورد و در ضخامت های مختلف تولید می شود و با اتوکلاو در دمای 1400 درجه سانتیگراد با فشار تا 14 بار پردازش می شود. پلی وینیل بوتیرال (PVB) متداول ترین لایه ای است که در این نوع شیشه ها استفاده می شود.

ممکن است از لایه های شیشه شفاف در بین این شیشه برای افزودن ویژگی های خاص مانند عایق خورشیدی ، عایق حرارتی ، محافظت در برابر آتش و .. استفاده شود. تحولات اخیر شامل لایه های یونوپلاستیک با تکنولوژی بالا امروزه باعث امنیت بیشتر این شیشه ها شده است. به گفته تولید کنندگان ، شیشه های چند لایه دارای یون پلاستیک سبک تر و قویتر از شیشه های سکوریت معمولی هستند.

شیشه لمینت

که می توانند در برابر طوفان ها ، ضربه ها و انفجارهای قدرتمند مقاومت کند. همچنین لازم به ذکر است که شیشه های مقاوم با لایه های پلی کربنات در شیشه های ضد گلوله استفاده می شود..ویژگی متمایز  شیشه لمینت مقاوم بودن در برابر گلوله است. این نوع شیشه در برابر پرتاب با سرعت بالای گلوله بدون نفوذ به داخل شیشه طراحی شده است.

این ویژگی  در مناطقی که خطر بالایی دارند، کاربرد دارد میزان مقاومت آن به سفارش و درخواست مشتری مشخص می شود. این شیشه ها در مناطق مهم عملیاتی ساختمان ها، وسایل نقلیه امنیتی و حتی زیردریایی نصب می شود.این شیشه ها در سیستم قاب بالستیک نصب می شود.

شیشه-لمینت-ضدگلوله
شیشه-لمینت-ضدگلوله

ویژگی های شیشه  لمینت

این شیشه علاوه بر محافظت در برابر بالستیک ، در برابر حمله مداوم متجاوز با سلاح های دستی ساده تا 60 دقیقه نیز مقاومت می کند.

در داخل آن یک صفحه اسپال پلی کامپوزیت نگهداری می شود تا از پرتاب شدن قطعات شیشه از پشت صفحه در صورت حمله جلوگیری کند.

نمای ظاهری شیشه ای معمولی دارد.با توجه به ویژگی ضد گلوله شیشه لمینت به طور معمول در موارد زیر استفاده می شود:

  • سفارتخانه ها
  • دادگاهها
  • بانک ها
  • وسایل نقلیه امنیتی
  • خانه های VIP
  • گالری جواهر فروشی
  • مناطق امنیتی فرودگاه
  • خانه های لوکس سطح بالا
  • مراکز بازداشت
  • داروخانه ها

بررسی شیشه لمینت

شیشه های لمینت  برای ایجاد یک محیط امن ، مقاوم در برابر سارقان یا آسیب طراحی شده اند. این نوع شیشه پلی اکریلیک درجه یک است که برای سخت شدن با لایه هایی از شیشه ترکیب شده و ضخامت آن از 7.9 میلی متر تا 18 میلی متر است.

این شیشه در برابر حمله با ابزار دستی متداول مانند چکش ، انبردست ، تبر ، آجر و پیچ برای 60 تا 120 ثانیه مقاومت می کند. این نوع شیشه دارای ویژگی های برجسته ای است که آن را به یک محصول بسیار مطلوب تبدیل می کند:

  • برخلاف شیشه های چند لایه معمولی ، صفحه های امنیتی با ضربات ابزارهایی مانند چکش و تبر نمی شکند و صفحه محافظی است که عبور از آن دشوار است.
  • امکان طراحی این نوع شیشه به روش های مختلف وجود دارد که برای نمایشگرها و پنجره ها ایده آل می باشد.
  • به راحتی تمیز می شود که از لحاظ بهداشتی مناسب برای رستوران ها می باشد.
  • سطح آن در برابر خط و خش بسیار مقاوم است.
  • این نوع شیشه از آسیب و سرقت محافظت می کند که برای مغازه ها ، گالری ها یا صاحبان خانه مناسب است که می خواهند از اشیا یا ساختمان خود در برابر سرقت های ناگهانی و یا آسیب غیرعمد محافظت کنند.

کاربردهای شیشه سکوریت

  1. درب های شیشه ای

یکی از متداول ترین کاربردهای شیشه سکوریت استفاده از آن در درب های مسکونی ، تجاری و.. می باشد.درب های شیشه سکوریت معمولی   دارای سیستم های متفاوت چرخشی ، کشویی ، دستی و خودکار  مجهز به اتصالات حرفه ای ایمن ، ساخته شده است . درب های تاب دار بسته به محل قرارگیری می توانند اندازه ها و شکل های مختلفی داشته باشند.

انواع درب های شیشه سکوریت معمولیدرب شیشه سکوریت معمولی برای آپارتمان ها ، دفاتر و مراکز تجاری ایده آل هستند و با طراحی مدرن و ایمنی کامل از دیگر شیشه ها متمایز هستند. این نوع درب ها با توجه به کاربرد آن طراحی می شود.مثلا درب های کشویی برای فضای کوچک و محیط هایی که به نور طبیعی و بهینه سازی فضا نیاز دارند، مناسب هستند. درب های اتوماتیک با کمک سیستم الکترونیکی از راه دور کنترل می شوند.

مزایای درب های شیشه سکوریت معمولی

شیشه سکوریت معمولی بدون نیاز به تغییر از لحاظ فنی یا زیبایی ، ویژگی بی عیب و نقص خود را حفظ می کند.

  • در صورتی که از آنها در داخل منزل استفاده شود ، می تواند مشکلات مربوط به روشنایی منزل را حل کند ، خصوصاً در مواردی که فضا محدود است.
  • این نوع شیشه به دلیل اعمال روش های پردازش حرارتی ، در حین ساخت ، دارای مقاومت بالا در برابر شکستگی می باشد.
  • درب های شیشه ای سکوریت معمولی برای هر فضایی مناسب هستند و طراحی آن براساس سفارش  مشتری انجام می شود.

طراحی درب های شیشه سکوریت معمولی

این نوع شیشه می تواند به صورت شفاف ، رنگ شده ، چاپ روی صفحه باشد .همچنین برخی از آنها دارای قاب چوبی ، آلومینیوم باشد. ای ویژگی به طراحان داخلی افق دید بازتری برای چیدمان ارائه می دهد.

درب های شیشه سکوریت لمینت

امروزه موضوع امنیت در بسیاری از خانواده ها در مناطق  مسکونی و تجاری مهم است. دارایی های خصوصی و شراکتی شما نیاز به محافظت دارد. بیشتر افرادی که قربانی سرقت شده اند ، حتی سالها بعد نیز احساس عدم امنیت یا نگرانی دارندحتی برخی از افراد به مدت طولانی آسیب دیده اند. شرکت کامادر، راه حل های امنیتی درب شیشه سکوریت لمینت را پیشنهاد می کند تا خانه و محل کار شما را به یک پناهگاه امن تبدیل کند تا شما و خانواده احساس راحتی و امنیت می کنید.

فناوری به کار رفته در این نوع شیشه ها به حدی پیشرفته است که سارقین قادر به عبور از این سد امنیتی نیستند. محفاظت در برابر سرقت و تجاوز که توسط درب های ما ارائه می شود در دو نوع لولایی و کشویی ساخته می شود.در نوع لولایی لعاب نقشی اساسی دارداین ویژگی ورود به خانه را غیرممکن می کند. طیف وسیعی از شیشه های امنیتی و ضد حمله را می توان در سیستم های قاب بندی با کیفیت بالا وارد کرد.

ویژگی های دیگر این درب ها به شرح ذیل می باشد:

  • ضد ضربه
  • ضد حریق
  • مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار
  • ضد گلوله
  • مقاوم در برابر انفجار

در نوع کشویی با شیشه های ساده دودی برنز و سبز (دودبند) با توجه به سلیقه مشتری ساخته می شود.

تفاوت نصب شیشه سکوریت با شیشه معمولی

  • شیشه های معمولی دارای ضخامت و مقاومت کمی می باشد و به راحتی می شکند. اما شیشه های سکوریت طی فرآیندی مقاوم می شود و در برابر ضربه و فشار آسیب پذیر نیست.
  •  معمولی را می توان با ارائه ابعاد مورد نظر در شیشه بری تهیه کرد و در زمان نصب برش داد. شیشه های سکوریت قبل از تولید باید برش بخورد تا در زمان نصب دچار خط و خش نشود.
  •  معمولی را می توان به راحتی نصب کرد و نیاز به تخصص خاصی ندارد. اما شیشه سکوریت نیاز به تخصص داشته و طی مراحلی نصب می شود.

مراحل نصب شیشه سکوریت

  1. ابتدا باید نوع کاربرد شما از شیشه سکوریت مشخص شود ( درب، پنجره، حمام و..) تا کارشناسان ما با توجه به نیاز شما پیشنهاد دهند.
  2. ابعاد محل مورد نظر برای نصب به طور تقریبی اعلام شود تا بررسی های لازم انجام شود. برای اندازه گیری دقیق کارشناس ما به طور رایگان به محل اعزام می گردد.
  3. توجه داشته باشید که اندازه گیری محل باید به طور دقیق انجام شود. حتما این اندازه گیری باید توسط کارشناسان متخصص انجام شود زیرا تولید و برش شیشه سکوریت در کارخانه انجام می شود .
  4. پس از توافقات اولیه و عقد قرارداد ابعاد دقیق فضا به کارخانه ارسال می شود تا برش و تولید شیشه آغاز شود.
  5. پس از تهیه شیشه، با خودروی مخصوص و با رعایت احتیاط به محل نصب ارسال می شود تا آسیبی به آن وارد نشود.
  6. کارشناسان نصب به محل مورد نظر برای نصب و اجرا مراجعه می کنند.

تمام این فرآیند از زمان سفارش تا زمان تحویل 3 الی 4 روز کاری به طول می انجامد.. در صورت فوری بودن در طی 24 ساعت قابل نصب و راه اندازی است.

آموزش نصب شیشه سکوریت

از آنجائیکه نصب شیشه سکوریت نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد باید فرد آموزش های تئوری و عملی لازم را ببیند. در دوره های آموزشی، نحوه اندازه گیری ، جاگیری متعلقات شیشه سکوریت و خطرات احتمالی آن آموزش داده می شود. کارشناسان ما با بیش از 10 سال سابقه تجربه در این زمینه آماده خدمت رسانی به مشتریان کامادر می باشند.

فیلم آموزش نصب شیشه سکوریت

عوامل موثر بر نصب شیشه سکوریت

  • تراز بودن: تراز بودن شیشه سکوریت از همه زوایا بسیار مهم می باشد . این کار باید به دقت انجام شود.
  • شاقول کردن : پیم بالا با لولای پپایین آکس می کند. در غیر اینصورت درب به درستی باز و بسته نمیشود.
  • چسب زدن به واشرهای لولا: یکی از مهم ترین مواردی است که باید در نصب شیشه سکوریت به آن توجه داشت.

امکان شکست شیشه سکوریت در حین نصب

همان طور که اشاره کردیم شیشه های سکوریت در برابر ضربه و فشار مقاوم هستند.ولی در صورتی که کارشناسان تخصص و مهارت کافی نداشته باشند شیشه دچار آسیب شده و یکباره می شکند..

انواع شیشه سکوریت بر اساس کاربرد

1. حمام شیشه ای یا  دوش شیشه ای

در میان تمام فضاها و اتاق های یک خانه ، حمام ها اغلب مورد بازسازی و تغییراتی اعم از تغییر کاشی یا تعویض لوازم حمام قرار می گیرد. امروزه ، بیشتر صاحبخانه ها در تلاشند حمامهای مدرن و در عین حال شیکی بسازند تا خانه زیبا شود.

امروزه ساختن شیشه برای دوش حمام یا خرید کابین حمام به صورت سفارشی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. شیشه ای که برای این منظور استفاده می شود از جنس شیشه سکوریت می باشد و در مقابل شکستن و رطوبت مقاوم است.

چرا شیشه حمام را انتخاب کنیم ؟·

  • تفکیک فضای حمام از دیگر فضاهای خانه: با کابین شیشه ای دوش یا نصب شیشه در اطراف دوش حمام نه تنها زیبایی خاصی به حمام می دهد بلکه آن را به فضایی منحصر به فرد در خانه تبدیل می کند.
  • خطر لیز خوردن در حمام مخصوصا برای کودکان و سالمندان یکی از مشکلاتی است که برای افراد پیش می آید. با استفاده از این شیشه ها از آسیب رساندن به خود جلوگیری به عمل می آید.

امکان شکستن شیشه حمام چقدر است؟

همان طور که اشاره کردیم شیشه ای که برای حمام استفاده می شود از جنس سکوریت است. این نوع شیشه ها در برابر ضربه و رطوبت مقاوم هستند و در صورت شکستن به تکه های بزرگ تقسیم میشود که لبه های تیزی ندارد. در نتیجه آسیبی به افراد نمیرساند.معمولا از شیشه های 6 میل برای حمام استفاده می شود.

انواع حمام شیشه ای

1. کابین شیشه ای حمام

با توجه به کوچک شدن فضای خانه ها برای استفاده بهینه از فضای زندگی از این محصول استفاده می شود.  برخی از این کابین ها از جنس ورق های پلکسی گلاس و برخی دیگر با پروفیل های آلومینیوم پهن تولید می شود . ولی امروزه بیشتر از این محصول شیشه ای از جنس فریم لس استفاده می شود. طراحی این کابین ها با طراحی مدرن و کلاسیک همخوانی دارد.

کابین شیشه ای حمام
کابین شیشه ای حمام

انواع کابین دوش حمام شیشه ای

  •  فریم لس
  •  ریلی
  •  لولایی
  •  پارتیشنی
  • دیوایدر شیشه ای حماممزایای  دوش حمام شیشه ای
  • حداقل فضا را برای نصب اشغال می کند.
  • همچنین دارای طراحی زیبایی می باشد که متناسب با تم کلاسیک و مدرن می باشد.
  • متناسب با فضای موجود شما طراحی و تولید می شود.

 دوش

شیشه ای از نوع فریم لس ( بدون فریم )کاملا بهداشتی است زیرا بدلیل نبود فریم جایی برای رشد قارچ و میکروب وجود ندارد.کابین دوش شیشه ای فریم لسهمان طور که گفتیم کابین حمام فریم لس همانطور که از نامش پیداست بدون فریم می باشد .

از آنجایی که در حمام رطوبت زیاد است کابین باید به گونه ای طراحی شود که جاذب میکروب و قارچ نباشد. به دلیل عدم وجود فریم در ساخت این نوع کابین هیچ گونه قارچ و میکروبی را به خود جذب نمی کند. به همین دلیل این نوع کابین بسیار پرطرفدار می باشد و خرید آن نیز توصیه می شود.

 شیشه ای لولایی

این نوع شیشه دارای 10 میل طی فرآیندی سکوریت می شود که در مدل های مات، شفاف، سندپلاست طراحی می شود. برای مقاوم بودن این نوع شیشه با دستگاهی به نام CNC جاسازی یراق می شود. سپس با حرارتی به میزان 700 درجه سانتیگراد سکوریت می شود.

با این فرآیند شیشه 11 برابر شیشه معمولی در برابر ضربه و حرارت مقاوم می شود. بعد از سکوریت کردن شیشه ها با استفاده از یراق آلات استنلس استیل به دیوار متصل می شود. این یراق آلات از کشورهای ترکیه، سوئیس ، ایتالیا، تایوان و چین وارد می شود.

کابین-حمام-لولایی
کابین-حمام-لولایی

 شیشه ای ریلی

این نوع کابین مانند کابین دوش شیشه ای لولایی می باشد با این تفاوت که نوع یراق آلات استفاده شده در این کابین متفاوت می باشد. این یراق آلات دارای تسمه ای بلند به رنگ های طلایی، نقره ای و مشکی می باشد از جنس فولاد ضد زنگ می باشد.

از بین تمام انواع کابین دوش شیشه ای ریلی از جهات طراحی و زیبایی، سبکی بهتر است.کابین دوش شیشه ای پارتیشنی شیشه ای که برای این کابین استفاده می شود مانند سایر کابین ها دارای ضخامت 10 میل می باشد یا از دو لایه شیشه سکوریت لمینت استفاده می شود. از آنجائیکه برای نصب اینکابین نیاز به فضای زیادی است در حمام های بزرگ استفاده می شود.

در حمام های مستر برای تفکیک حمام از اتاق خواب می توان از دیوارهای شیشه ای هوشمند استفاده کرد. معمولا در این کابین ها نشیمنگاه و سکو برای استراحت ساخته می شود.دیوایدر شیشه ای حمام99 درصد ساختار این نوع کابین بصورت شیشه تک قطعه می باشد. در این نوع کابین از یراق بست 120 استیل استفاده می شود تا شیشه را به دیوار اتصال دهد. این کابین فضای دوش حمام را از روشویی و سرویس تفکیک می کند.

این نوع کابین مجهز به پنل های پشتی و سینی است بدین معنی که تمام سطح داخلی آن ضد آب می باشد. بنابراین نیازی به کاشی کردن دیوارهایی که کابین قرار میگیرد نیست.

کابین-حمام-ریلی
کابین-حمام-ریلی

 شیشه ای برای چه حمامی مناسب است؟

بسیاری از افراد کابین دوش شیشه ای را انتخاب می کنند ولی باید بدانند آیا فضای کافی برای نصب این کابین را در اختیار دارند یا خیر. همچنین باید سبک حمان شما با طراحی کلی خانه همخوانی داشته باشد. به طور مثال برای خانه هایی که داری طراحی سنتی است نصب و اجرای کابین دوش شیشه ای مناسب نمی باشد.

برای حمام های کوچک چه نوع کابین دوش حمام مناسب است؟اگر فضای حمام شما کوچک است نگران نباشید زیرا نوع کابین ربع دایره با پشتی شیشه ای انتخابی خوب برای شما می باشد. این نوع کابین فضای کمی می گیرد و معمولا از درب های منحنی استفاده می شود تا دیگر نیازی به فضای اضافی برای باز و بسته شدن نداشته باشد.

این کابین دارای امکاناتی به شرح ذیل می باشد:·

  • دارای قاب آلومینیومی مقاوم در برابر خوردگی
  • شیر دوش دستی
  • جت بادی دارای تنظیم کروم
  •  سردوش قابل تنظیم و بلند شونده
  • درب کشویی

دارای سینی دوشکابین مناسب برای حمام های متوسط یا بزرگدر صورتی که فضای زیادی برای کابین دوش حمام دارید، کابین دوش مستطیل با پشتی شیشه ای انتخاب عالی می باشد.این کابین در حمامی با طراحی مدرن و وسایل و تجهیزات ظریف منحصر به فرد می باشد.

امکانات و مشخصه های این کابین به شرح ذیل می باشد:

  •  قاب آلومینیومی مقاوم در برابر خوردگی
  •  ضخامت 5 میلی متر
  •  دوش دستی با ریل بلند شونده
  • امکان باز و بسته کردن درب کابین به صورت مغناطیسی
  •  درب کشویی
  •  سینی دوش
  1. شیشه دور دوشی حمام 

یکی از رایج ترین انواع حمام شیشه ای دور دوشی می باشد که برای آپارتمان های کوچک که فضای کمی دارد، مناسب می باشد.همچنین قیمت این نوع شیشه نسبت به کابین های شیشه ای بسیار پایین تر است به همین دلیل، بسیار پرفروش می باشد. این نوع شیشه سکوریت برای  تفکیک حمام از توالت بسیار کاربرد دارد.

کابین-دور-شیشه-ای
کابین-دور-شیشه-ای

مزایای شیشه دور دوشی

  • جلوگیری از فرسودگی لوازم حمام: رطوبت و پاشیدن آب بر دیوار و شیرآلات باعث ایجاد لک و بتدریج فرسودگی آنها می شود. نصب شیشه نه تنها از بروز این مشکلات جلوگیری می کند بلکه اثری از لک و رطوبت بر روی شیشه برجای نمی ماند.
  • یراق آلاتی که در این نوع شیشه استفاده می شود نه تنها جاذب رطوبت نیست بلکه باعث ایزوله شدن فضای حمام می شود.
  • حفظ حرارت در فضای شیشه ای
  • به راحتی نصب و اجرا می شود.
  • دارای طراحی متنوع و متناسب با فضای خانه می باشد.

3. پارتیشن شیشه حمام

این نوع از شیشه دور دوشی دارای دو نوع فریم لس و فریم دار است. نوع فریم لس بدون فریم بوده و دارای شیشه سکوریت 10 میلیمتری به همراه یراق آلات استیل ضد زنگ می باشد که قابلیت باز شدن به صورت کشویی و لولایی را دارد. این نوع دور دوشی دارای مقاومت بالا بوده و در طرح های گونان قابل اجرا می باشد.

نوع فریم دار آن دارای فریم از جنس استیل بوده و به صورت ریلی و لولایی طراحی شده است. همچنین دارای پروفیل هایی که با رنگ پودری الکترواستاتیک پوشیده شده است.

برای حفظ حریم خصوصی داخل حمام بدون اینکه خدشه ای در ظاهر ایجاد کند، از شیشه های مات استفاده می شود که بدون اینکه فضا را کم نور کند ، امکان دید را از بیرون محدود می کند. شیشه مات با سندبلاست (نوعی طراحی روی شیشه) ایجاد می شود.

2. شیشه سکوریت ریلی

نوع دیگر شیشه سکوریت که بیشترین کاربردد را دارد درب شیشه ای ریلی است.زیرا به راحتی نصب شده و کیفیت بالایی دارد. این ریل های مکانیکی از قبل مونتاژ شده دارای طرح های مختلف با توجه به نیاز و کاربرد انتخاب و نصب می شوند. جنس این درب ها از شیشه سکوریت می باشد. در اداممه با ما همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

چرا درب های ریلی از شیشه سکوریت می باشد؟

همان طور که می دانید شیشه های معمولی طی فرآیندی سکوریت می شود. با این عملیات این شیشه ها 5 برابر شیشه های معمولی مقاوم می شود.  شیشه های سکوریت یا میرال در برابر گرما، سرما، ضربه و حتی گلوله ضدضربه می شود. این شیشه ها نشکن بوده و در صورت شکستن نیز برنده و خطرناک نمی باشد. بنابراین بهترین گزینه برای درب های ریلی می باشد.

انواع درب شیشه ای سکوریت ریلی

• دستی
این نوع درب ها به کمک دست باز و بسته می شود. این نوع درب ها برای اماکنی که تردد کمی دارد مناسب می باشد.

درب شیشه ای سکوریت ریلی
درب شیشه ای سکوریت ریلی

• اتوماتیک

این ننوع درب ها مخصوص اماکن پرتردد مانند فروشگاهها و بیمارستان ها می باشد . این درب ها مجهز به مکانیزمی است که با کمترین صدا درب باز و بسته می شود.

درب شیشه ای سکوریت ریلی اتوماتیک
درب شیشه ای سکوریت ریلی اتوماتیک

لوازم جانبی درب شیشه ای ریلی (سکوریت)

درب شیشه ای ریلی دارای لوازمی به شرح ذیل می باشد:
• ریل
• تسمه

درب شیشه ای ریلی سندبلاست

یکی از مزایای درب ریلی شیشه ای امکان ایجاد طرح بر روی شیشه می باشد. به این نوع شیشه طرح دار سندبلاست می گویند. این نوع درب ها با توجه به معماری و طراحی داخلی بر روی شیشه دودبند یا برنز طراحی می شود.

3.  شیشه سکوریت دودبند

این محصول یکی از انواع شیشه سکوریت می باشد که نه تنها دارای ظاهری شیک و مدرن می باشد بلکه ایمنی فراوانی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

این محصول چیست؟

این شیشه سکوریت دودبند طی فرآیندی در حین ساخت آن دارای مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی و حادثه می باشد.  این نوع درب ها به صورت کشویی یا لولایی نصب می شوند . این نوع درب ها در دو حالت مات یا سندپلات ساخته و نصب می شوند.

شیشه- سکوریت دودبند-راه-پله
شیشه- سکوریت دودبند-راه-پله

مزایای این محصول

    •  مقاومت بالا: با همان ضخامت  ، مقاومتی 6-12 برابر شیشه معمولی دارد.
    • ضد آتش سوزی و حریق: می توان آن را در شعله 1050 ºCبه مدت 90 دقیقه بدون ترکیدن و شکستن نگه داشت  از این شیشه برای جلوگیری از انتشار شعله های آتش و دود ، در برج ها و مجتمع های مسکونی استفاده می شود تا در زمان آتش سوزی افراد زمان کافی برای فرار و زمان کافی تا رسیدن امداد و نجات وجود داشته باشد.
    • مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی: برای استفاده در شرایط جوی متفاوت طبیعی مناسب می باشد. همچنین در فضاهایی که در معرض نور آفتاب به صورت طولانی مدت قرار دارد استفاده می شود.
    • عمر طولانی: ماندگاری این نوع شیشه ها دو برابر شیشه های معمولی است.
    • درب نصب راحت و سریع: این نوع شیشه ها حداکثر در 40 دقیقه نصب می شود. چسب ها و نوارهای نسوز باید در اطراف شیشه نصب شوند.
    • با این شیشه ها نه تنها در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نمیگیرید بلکه ، حریم خصوصی منزل شما حفظ می شود. همچنین از اتلاف انرژی از درون خانه به خارج از منزل جلوگیری می شود.

استفاده از شیشه دودبند راه پله ها اجباری شد!

اخیرا قانونی مرتبط به ساختمان و آتش نشانی وضع شد که در آن نصب دودبند در ساختمان های بلند و برج ها اجباری شد و رعایت نکردن این قانون به منزله تخلف و در نهایت دعددم دریافت پایان کار محسوب می شود. استفاده از این شیشه در درب ورودی راه پله آپارتمان باعث ایمنی ساکنین آن آپارتمان می شود .

زیرا نه تنها از انتشار آتش سوزی در حین حادثه به سایر واحدها جلوگیری می کند بلکه مانع از ورود گاز سمی و دود به آپارتمان می شود.

قیمت  سکوریت دودبند

قیمت این نوع شیشه بر اساس ابعاد درب ورودی، یراق آلات و کیفیت دودبند تعیین می گردد.

4. شیشه سکوریت برنزی

شیشه های سکوریت رنگ برنز لطافت و زیبایی خاصی به شیشه می بخشد و به یکی از ویژگی های مثبت آن می افزاید.آیا از این شیشه تنها با هدف زیبایی استفاده می شود؟با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

چرا شیشه برنزی را انتخاب کنیم؟

زمانی فرا می رسد ، شیشه سکوریت با رنگ برنزی ، جایگزین شیشه های معمولی می شود. شاید زمان تغییر یا به روزرسانی باشد. این شیشه ها علاوه بر زیبایی دارای استحکام بیشتری است. ما سفارشات هر یک از مشتریان خود را با توجه به ابعاد خاص آنها تولید می کنیم تا مناسب فضای آنها باشد.

مجموعه ما تجهیزات ، تکنیک ها و صنعتگران بسیار ماهر لازم را برای تولید و نصب این نوع شیشه ها در اختیار مشتریان قرار می دهیم.

شیشه سکوریت برنزی
شیشه سکوریت برنزی

جنس شیشه سکوریت برنزی

جنس شیشه برنزی از سکوریت لمینت است .این نوع شیشه در صورت شکستن خرد نمی شود و بهم می چسبد. این شیشه از چند لایه از پلی وینیل بوتیرال (PVB) و اتیلن-وینیل استات (EVA) تولید می شود. که باعث می شود حتی در هنگام شکسته شدن، لایه های شیشه را بهم پیوسته نگه می دارد و از خرد شدن شیشه به قطعات تیز بزرگ جلوگیری می کند.

از این نوع شیشه ها  هممچنین برای افزایش درجه عایق صوتی یک فضا استفاده می شود ، جایی که در مقایسه با شیشه های معمولی  با همان ضخامت میزان صدا را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد. برای این منظور از ترکیب ویژه “آکوستیک PVB” بین لایه هااستفاده می شود.

در مورد مواد EVA ، هیچ ماده صوتی اضافی مورد نیاز نیست ، زیرا EVA خود عایق صدا را فراهم می کند. ویژگی خاص شیشه های لمینت اینست که لایه های PVB و EVA می تواند اثرات مخرب اشعه ماورا بنفش را مسدود کند. لایه ترموست EVA می تواند 99.9٪ از اشعه UV را مسدود کند.

کاربرد شیشه سکوریت لمینت برنزی

از شیشه های سکوریت لمینت به طور معمول در مواقعی که احتمال برخورد انسان وجود دارد یا برای کاربردهای معماری ،استفاده می شود.

از این شیشه ها در درب ورودی ساختمان ، پنجره ها درب فروشگاهها و شیشه حمام استفاده می شود. سایزهای شیشه سکوریت برنزیبا توجه به کاربرد این شیشه ها در سایزهای  4 ، 6 ، 10 میلی متر موجود است.لطفا توجه داشته باشید هرچه شیشه ضخیم تر باشد ، رنگ آن عمیق تر است.

قیمت شیشه سکوریت برنزی

قیمت هر مترمربع شیشه سکوریت برنزی از 480،000 تومان شروع می شود. از زمانی که شما این شیشه را سفارش دهید تا زمان تحویل و نصب آن 24 ساعت بیشتر زمان نمی برد.

نصب  شیشه سکوریت برنزی

نصب این نوع شیشه نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد.کارشناسان ما این شیشه را در سریعترین زمان نصب می کنند.

5. شیشه سکوریت سنددبلاست یا طرح دار

شیشه سکوریت سنددبلاست یا طرح دارامروزه به دلیل تنوع در طراحی و مزایای بیشماری که دارد مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. این شیشه چیست و چگونه تولید می شود؟ کاربرد و قیمت آن به چه صورت است؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

شیشه سکوریت سندبلاست چیست؟

همان طور که از نامش پیداست سندبلاست به معنی شن زنی می باشد که طی فرآیندی ذرات شن و ماسه با استفاده از دستگاه کمپرسورفشار هوا بر روی سطح شیشه پاشیده می شود. ذرات ماسه ها از جنس سیلیس و اکسید فلزات در سایزهای مختلف می باشد.

شیشه سکوریت سندبلاست
شیشه سکوریت سندبلاست

کاربرد شیشه سکوریت سندبلاست

  • اداره و سازمان های دولتی و خصوصی برای جدا سازی فضاهای داخلی سازمان ها از پارتیشن شیشه ای سندبلاست استفاده می شود.
  • مراکز درمانی و بیمارستان ها: برای فضاهایی خاص مانند اتاق عمل و آزمایشگاهها استفاده می شود.
  • مراکز تجاری و مغازه ها: از این شیشه ها برای زدن لوگو و آرم تجاری استفاده می شود.
  • منازل: برای فضاهای مختلف خانه شامل شیشه حمام، شیشه بالکن، شیشه سرویس بهداشتی استفاده می شود.
شیشه سکوریت طرح دار
شیشه سکوریت طرح دار

مزایای شیشه سکوریت سندبلاست

  • طراحی شیک و منحصر به فردی دارد و متناسب با هر طراحی می باشد.
  • ایجاد حریم خصوصی و فضای منحصر به فرد

تفاوت شیشه مات با شیشه سندبلاست چیست؟

هر دو شیشه مات و سند بلاست از ساینده ها برای ایجاد نمای شیشه استفاده می کنند. از مواد اکسید شده برای شیشه مات یا اسید اچ استفاده می شود. در حالی که سندبلاست با دستگاه پرسرعت انجام می شود که مواد شن و ماسه را با فشار بر روی صفحه شیشه می پاشد.کدامیک از شیشه ها بهتر است؟

این موضوع بستگی به کاربرد آن دارد. اسیدی اچ یک ظاهر مات واقعی ایجاد می کنند و مقرون به صرفه تر از سندبلاست است. شیشه سندبلاست تنوع بیشتری در طراحی دارد.شیشه سکوریت سندبلاست نه تنها به ارزش فضای شما می افزاید بلکه ظاهری شیک و کلاسیک ایجاد می کند.

قیمت شیشه سکوریت سندبلاست

هزینه شیشه سکوریت سندبلاست بر اساس نوع طرح درخواستی و نددازه آن بستگی دارد. قیمت هر لت شیشه از حدود 300 هزار تومان شروع می شود. برای کسب اطلاعات ددقیق تر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

6. نرده شیشه ای (سکوریت)

اگر محوطه ای ددارید که منظره یا چشم انداز دارد یا می خواهید استخر خود را محصور کنید ، شیشه نرده ای پاسخگوی نیاز شماست. قبل از اینکه تصمیم بگیرید این نوع شیشه را خریداری کنید مزایا و معایب آن را در نظر بگیرید با ما در ادامه همراه باشید تا به طور ممفصل به این موضوع بپردازیم.

نرده شیشه ای چیست؟

امروزه برای امنیت و استحکام بیشتر در واحدهای مسکونی ، تجاری و اداری از نرده شیشه ای استفاده می شود. شیشه به کار رفته در این نرده ها از جنس سکوریت می باشد.  ضخامت این نوع شیشه ها با توجه به نوع و ابعاد فضای مورد نظر از 12-16 میلی متر می باشد.

شیشه-نرده-ای-سکوریت
شیشه-نرده-ای-سکوریت

انواع شیشه نرده ای

1. با فریم
در این نوع ، شیشه از دو طرف یا هر چهار طرف توسط نرده های فلزی یا چوبی در جای خود قرار می گیرد.
2. بدون فریم یا فریم لس
در بدون فریم همان طور که از نامش پیداست فریمی در بین پانل ها قرار نمی گیرد که زیبایی و جلوه خاصی به فضا می بخشد. قیمت این نوع شیشه گرانتر از با فریم آن می باشد.

کاربرد شیشه سکوریت نرده ای

• حفاظ بالکن : یکی از متداول ترین نوع شیشه نرده ای می باشد که نه تنها جلوه ای مدرن و زیبا به نمای ساختمان می دهد بلکه دسترسی به نور و چشم انداز را دارد. شیشه های
حفاظ استخر : نصب شیشه نرده ای اطراف استخر نه تنها زیبایی و جلوه خاصی به استخر می دهدد بلکه از آلوده شددن آب آن جلوگیری می کند.

شیشه به کار رفته در اطراف استخر در برابر مواد شیمیایی حاصل از کلر مقاوم است به همین دلیل یکی از گزینه های محبوب برای استخرها باشد. به علاوه ، یک حصار شیشه ای منظره بهتری در استخر ایجاد می کند که برای افرادی که در استخر شنا می کنند لذت بخش است.
• حفاظ پلکان : این نرده ها شبیه نرده بالکن است اما به دلیل زاویه 45 درجه به شکل متوازی الاضلاع می باشد و پنل های آن شکل متفاوتی دارد.ارتفاع این شیشه ها بالای 90 سانتیمتر است. این نوع شیشه در هتل ها و مراکز تجاری کاربرد دارد.

نتیجه
قبل از انتخاب نرده شیشه ای ابتدا از کارشناسان ما مشاوره بگیرید تا با توجه به نوع فضای مورد نظر شما را راهنمایی کند. کارشناسان ما به صورت رایگان ابعاد فضای شما را اندازه گیری می کنند تا سفارش شما ثبت و نصب انجام شود.

6. استخر شیشه ای

حفاظ و حصاری که برای استخر خود انتخاب می کنید می تواند ظاهر محوطه خانه شما را زیبا کند یا نمای استخر شما را نشان ندهد. امروزه راه اندازی استخرها ارزان نیست ، پس چرا با نصب نرده ارزان قیمت ظاهر آن را نازیبا کنید؟ در کشور ما ، استخر برای نیمی از سال در محوطه بیرونی خانه قابل استفاده است پس چرا باید از شیشه استخر استفاده کنیم؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

آیا استفاده از شیشه استخر گران است؟

ممکن است فکر کنید نصب نرده برای استخر آسان تر و مقرون به صرفه تر است. و اغلب افرادی که تمایل به استفاده از شیشه برای استخر خود دارند تصور می کنند از بودجه آنها خارج است. در گذشته شیشه گزینه گرانی بود ، اما امروزه با طیف گسترده ای از پنل های استاندارد که اکنون در دسترس هستند ، قیمت ها کاهش یافته است.

ما بیش از 40 پانل با ابعاد مختلف داریم. این پنل ها دارای ارتفاع 1200 میلی متر و عرض آنها از 200 میلی متر تا 2000 میلی متر با 50 میلی متر افزایش است.

اگر این پنل ها را انتخاب کنید، قیمت تقریباً یک سوم اندازه های برش خورده برای شیشه است. با استفاده از پنل های با اندازه های مختلف و تنظیم فاصله بین آنها ، نصب این کار آسان است.
با یک برنامه ریزی ساده ، استخر شیشه ای نه تنها یک راه حل مقرون به صرفه نخواهد بود بلکه باعث می شود که نمای زیبایی به محوطه شما بدهد.

شیشه-استخر
شیشه-استخر

بررسی انواع پنل شیشه ای

پنل های شیشه ای : ما بیش از 40 اندازه مختلف از 200 میلی متر تا 2000 میلی متر عرض داریم که همگی دارای ارتفاع 1200 میلی متر و شیشه های ضخیم 12 میلی متر هستند.

لولای شیشه به شیشه به همراه قفل: ما لولاهای پیش ساخته با اندازه های در دسترس داریم.
همچنین 7 قفل موجود داریم.
بست ها : ما 3 پروفیل بست در دسترس داریم که همه آنها بر روی سوراخ ثابت یا هسته اصلی نصب شوند.

ریل :5 پروفیل ریل داریم که برای استفاده در استخر شیشه ای مناسب است.

براکت های شیشه ای – 5 گیره مهاربندی شیشه ای در دسترس داریم. از جمله گیره برای مهاربندی از شیشه به شیشه و شیشه به دیوار .

 

شرکت کامادر در زمینه تولید، فروش، نصب شیشه سکوریت با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. برای مشاوره و کارشناسی رایگان با
شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید. 

مواردی که باید هنگام ساخت استخر شیشه ای خود در نظر بگیرید:

الزامات قانونی : تحقیق درباره مقررات استخر شیشه ای در منطقه سکونت شما بسیار مهم است. بهتر است قبل از نصب آن با شهرداری منطقه خود تماس بگیرید تا بررسی کند که آیا با طراحی شما مطابقت دارد.
چیدمان : در بیشتر موارد در حال انجام حفاری برای شیشه خود هستید. پس از نصب ، جابجایی شیشه ها اغلب دشوار است ، بنابراین قبل از هر چیز مهم است که مواردی را در نظر بگیرید مانند اینکه به چه فضایی اطراف استخر نیاز دارید تا بتوانید به راحتی در اطراف استخر حرکت کنید؟

آیا دوست دارید در قسمت بیرونی استخر صندلی داشته باشید؟
موقعیت ورودی : به نظر ما این موضوع بسیار مهم است. شما باید در نظر بگیرید که به چند ورودی نیاز دارید؟ از کدام قسمت وارد استخر شده و از آن خارج شوید؟ بعد از اینکه استخر را ترک کردید ، کجا میخواهید دوش بگیرید؟ به عنوان مثال اگر در قسمت بیرونی بخش ورودی در انتهای استخر دوش دارید ، احتمالاً برای خروج از آن به یک ورودی نیاز خواهید داشت.

 

انواع شیشه استخر

بدون قاب
شیشه بدون فریم (Frameless) خیره کننده با ظاهری مجلل و چشم اندازی زیبا از استخر و محیط پیرامون شما ایجاد می کند.
نیمه قاب
شیشه نیمه قاب Semi Frameless منظره ای خیره کننده برای استخر شما ایجاد می کند.

استخر-شیشه-ای
استخر-شیشه-ای

چرا شیشه استخر را انتخاب کنید؟

مقرون به صرفه ترین روش برای حصارکشی استخر

راه حل های منحصر به فردی برای نوسازی ، محافظت و نگهداری شیشه ارائه می دهد و برنده جوایز بی شماری از صنعت است.

کیفیت استثنایی

نصب با بالاترین کیفیت به مدت 15 سال.

دارای درجه بالای ایمنی

تمام نصب ها با اطمینان انجام می شود تا با موانع ایمنی استخرها و آبگرم ها روبرو نشوید.

 

کاملاً منطبق با استانداردهای ایران

ما دارنده تمام گواهینامه استانداردهای ایران را برای محصولات خود دریافت کردیم

استخر شیشه ای بدون درز

با انتخاب این شیشه ، از نظر بصری جذاب ترین نمای ظاهری را به محیط استخر خود بدهید.

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

7. سقف شیشه ای نشکن

هیچ چیزی مانند سقف شیشه ای برای ایجاد حس زیبایی برای فضای داخلی ساختمان و ورود نور به خانه و ارتباط ارگانیک با فضای بیرونی ساختمان وجود ندارد. استفاده از این شیشه ها در سراسر ساختمان می تواند نور طبیعی را در طول روز منتشر کند در نتیجه نیاز به نور مصنوعی را کاهش می دهد. همچنین به محیط کار و فضای عمومی انرژی می بخشد و فضای بی نظیری و روشنی را ایجاد می کند.

آیا سقف شیشه ای مقاوم است؟

کارشناسان ما بسته به نوع ، معماری و طراحی ساختمان باید استانداردهای مربوط به شیشه های سقف را در نظر می گیرند. شیشه باید به اندازه ای قوی باشد تا بتواند بار ناشی از بارش برف و آب باران را تحمل کند. همچنین در برابر فشار ناشی از سرما و گرما مقاوم باشد تا نشکند به همین دلیل از شیشه سکوریت لمینت برای این کار استفاده می شود.

این نوع شیشه ها در صورتی که بشکند خرد نمیشود و به قطعه قطعه شده و به دلیل چسبی که دارد نمی ریزد.

سقف-شیشه-ای-نشکن
سقف-شیشه-ای-نشکن

سقف های شیشه ای بدون فریم

از شیشه های بدون فریم می توان در خانه هایی که در مناطقی که در ارتفاع قرار دارند استفاده کرد تا چشم اندازی زیبا از طبیعت داشته باشید. سقف های شیشه ای را می توان در اتاق ها و گلخانه نصب کرد. با این شیشه ها نگران حریم شخصی خود نباشید زیرا فضای داخلی شما قابل مشاهده برای همسایه ها نیست. از آنجائیکه جنس این شیشه ها سکوریت لمینت می باشد مانع از خروج گرما و سرما به بیرون از فضای داخلی می شود. در نتیجه از اتلاف انرژی جلوگیری می شود.

برای نصب سقف شیشه ای آهن کشی ضروری است!

برای نصب سقف شیشه ای نیاز به آهن کشی دارد تا بتوان شیشه ها را بر روی آن نصب کرد.
کارشناسان ما بعد از تماس با ما و ارائه مشاوره برای بررسی و اندازه گیری ابعاد در محل حضور پیدا می کنند و در صورت درخواست شما آهن کشی و نصب شیشه سکوریت انجام می شود.

نکاتی که باید در مورد سقف های شیشه ای بدانید!

1. اطمینان حاصل کنید که آهن کشی به درستی انجام شود . برای این کار از آهن های با ضخامت کم و از جنس استیل استفاده می شود تا نه تنها ظریف و زیبا می شود بلکه سقف وزن کمتری را تحمل می کند.
2. بودجه مناسبی را در نظر بگیرید:
به طور کلی شیشه گرانتر از آجر و سایر مصالح ساختمانی است. اما مزایای بیشتری نسبت به سقف معمولی دارد.
اگر می خواهید هزینه ها را کاهش دهید، هزینه های آهن کشی را کاهش دهید . برای این کار با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
3.مطمئن شوید که قادر به تمیز کردن سقف شیشه ای هستید؟

معرفی سقف شیشه ای

سقف های شیشه ای به حداقل شیب نیاز دارند که مقدار 1٪ است. با این شیب به سرازیری آب باران و برف و هرگونه بار اضافی از جمله برگ درختان ، گرد و غبارهایی که بر روی سقف میریزد ،کمک خواهد کرد. معمولاً شیب 5٪ یا بیشتر مناسب برای تمیز نگه داشتن شیشه بخصوص در آب و هوای مرطوب می باشد.
مطمئن شوید که فضای مناسبی برای بالارفتن از نردبان برای نگهداری و شستشوی شیشه ها دارید ، چه این کار را خودتان انجام دهید و چه به خدمات نظافت بسپرید. معمولا شستشو و نظافت هر شش ماه یکبار توصیه می شود.

نحوه-تمیز-کردنن-سقف-شیشه-ای
نحوه-تمیز-کردنن-سقف-شیشه-ای

4. قبل از نصب سقف شیشه ای فضای مورد نظر خود را انتخاب کنید!

نکته

مهم است قبل از نصب سقف شیشه ای فضای خود را انتخاب کنید. اگر می خواهید این سقف را در اتاقی نصب کنید که تلویزیون در آن تماشا می کنید بهتر است در تصمیم خود دقت کننید . زیرا نور از خارج به صفحه تلویزیون تابیده و نور خیره کننده ای به چشمان شما در هنگام تماشای تلویزیون می رسد. بهتر است این سقف را در گلخانه خود و اتاقی که نیاز به نور آفتاب دارید نصب کنید.
5. می توانید از شیشه رنگی استفاده کنید
اگر در حال ایجاد یا بازسازی فضای زیر شیروانی هستید ، می توانید از شیشه های رنگی برای این کار استفاده کنید. همچنین برای سقف های کوتاه مانند آلاچیق نیز می توانید از این شیشه ها استفاده کنید. دلیل استفاده از این شیشه ها علاوه بر اینکه نمای زیبایی به ساختما شما می دهد بلکه نور کمتری وارد فضا می کند. همچنین حریم شخصی شما با کاهش دید حفظ می شود. .

6.می توانید روی سطح سقف شیشه ای راه بروید!
از آنجائیکه جنس سقف شیشه ای از جنس لمینت است که چند لایه می باشد، راه رفتن روی شیشه با خطر کاهش لغزش وجود دارد.

 

8. وان شیشه ای

حمام جایی است که آرامش و بهداشت بیشترین اهمیت را دارد ، به همین دلیل در حمام های مناسب ، طراحان به شکل ها و رنگ ها را با دقت بیشتری توجه می کنند. برای داشتن حمامی با ظاهر منحصر به فرد ، نیاز به توجه به جزئیات و مدرن بودن آن دارد. وان عنصر اصلی این فضا محسوب می شود در صورتی که از جنس شیشه باشد نمای زیبایی به فضای داخلی خانه شما می دهد. با ما همراه باشید تا درباره وان شیشه ای اتاق خواب بپردازیم.

وان شیشه ای چگونه تولید می شود؟

در سال های اخیر ، طراحان نظر دارند که حمام سنتی را با وان های شیشه ای ساخته شده از شیشه سکوریت نشکن جایگزین کنند. این شیشه ها همانند شیشه های معمولی می باشد که طی فرآیندی سکوریت و سخت می شوند. این نوع وان در دو مدل ساخته می شود :
1. وان شیشه ای مستطیل
این وان از چهار تکه شیشه تشکیل می شود که به وسیله بست های فلزی به هم متصل شده و بعد از نصب آن با استفاده از چسب های مخصوص وان، آب بندی می شود.
2. وان شیشه ای خمیده
به صورت یک تکه که چهار طرف آن خمیده می باشد تولید می شود که نیاز به ابزاری برای اتصال نندارد و به صورت آماده در محل مورد نظر قرار می گیرد. وان شیشه ای خمیده با توجه به طرح و دکوراسیون داخلی در حمام قرار می گیرد.

وان-شیشه-ای اتاق خواب
وان-شیشه-ای اتاق خواب

آیا شیشه وان می شکند؟

نگرانی بسیاری از افراد اینست که امکان شکستن وان شیشه ای وجود دارد یا خیر؟ در ساخت این وان حساسیت شیشه و حداکثر فشاری که ممکن است بر شیشه وارد شود در نظر گرفته می شود . به همینن منظور از شیشه سکوریت با ابعاد 12 میل استفاده کرد و برای برخی موارد از شیشه 10 میل نیز برای داخل شیشه 12 میل استفاده می شود تا فشار کمتری را محتمل شود.

همچنین از شیشه های 15 و 20 میل استفاده می شود. در صورتی که طول وان بیشتر از 160 سانتیمتر باشد از شیشه سکوریت لمینت استفاده می شود زیرا این شیشه نمی شکند اگر هم در اثر اتفاقی یا فشار زیادی شکسته شود اتفاقی نمی افتد زیرا چسبی که در بین لایه های شیشه استفاده می شود مانع از شکستنن و خرد شدن شیشه می شود.

انواع وان شیشه ای

1. وان شیشه ای اتاق خواب
یکی از وانن های پرطرفدار در بین مشتریان سفارش وانن حمام شیشه ای در اتاق خواب یا مستر می باشد. برای طراحی زیباتر از شیشه کریستال استفاده می شود. حتما توجه داشته باشید این وان به دیوار نصب نشود زیرا آب به دیوار پاشیده و به کاغذ دیواری و رنگ دیوار آسیب می رساند.

به همین دلیل معمولا در میانه اتاق خواب قرار می گیرد و با شیشه ای از تخت تفکیک می شود. معمولا از شیشه سکوریت کریستال برای وان در اتاق خواب استفاده می شود.
2. وان شیشه ای رنگی
شیشه این وان ها در رنگ های متنوع تولید می شود که با توجه به سلیقه مشتری و دکوراسیون داخلی انتخاب و نصب می شود.
3. وان شیشه ای سندبلاست یا طرح دار
شیشه های سکوریت با استفاده از دستگاه مخصوص طرح سفارشی مشتری چاپ می شود که به صورت ثابت بر روی شیشه باقی می ماند. تصاویری به سلیقه مشتری را می توان بر روی این شیشه ها چاپ کرد.
4. وان جکوزی شیشه ای
جکوزی شیشه ای با وان شیشه ای از نظر استحکام تفاوت دارند. در جکوزی به دلیل فشار بالای آب از یراق آلاتی با استحکام بیشتری و از شیشه لمینت استفاده می شود.

جکوزی-شیشه-ای
جکوزی-شیشه-ای

قیمت وان شیشه ای

قیمت وان شیشه ای به عواملی از قبیل ابعاد وان ، نوع شیشه ( سکوریت معمولی یا لمینت ) ، طرح دار یا ساده ، رنگی یا سفید بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

وان حمام در اتاق خواب با جداکننده شیشه ای

بیشتر افراد ترجیح می دهند وان حمام را در اتاق خواب قرار دهند اما به دلیل امکان پاشیدن آب که ممکن است به فضای داخلی آسیب برسد از شیشه سکوریت به عنوان جداکننده استفاده می شود.

جداکننده-شیشه-ای-وان
جداکننده-شیشه-ای-وان

به این دلیل از شیشه استفاده می شود که علاوه بر اینکه اتاق خواب را از وان تفکیک کرد می کند مانعی برای نور و روشنایی نمی شود. برای حفظ حریم خصوصی ، می توانید از شیشه مات استفاده کنید.

9.نمای شیشه ای با شیشه اسپایدری و کرتین وال

زمانی که نام نمای شیشه ای به گوش می خورد ساختمان های تجاری آسمان خراش به ذهنتان خطور می کند. این بدان معنی نیست که نمی توان برای ساختمان های مسکونی این نما را ایجاد کرد. این نما ساختمان علاوه بر اینکه ظاهر زیبایی ایجاد می کند منظره خارق العاده ای برای بازدید کنندگان به همراه می آورد. با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر درباره این موضووع بپردازیم.

چرا نمای شیشه ای را انتخاب کنید؟

در گذشته شیشه به دلیل استحکام پایین و آسیب پذیر بودن کمتر مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه صنعت کیفیت شیشه و تنوع آن به مراتب بیشتر شده است. به همین دلیل امروزه معماران و طراحان از نمای شیشه ای بیشتر در ساختمان های اداری ، تجاری استفاده می کنند زیرا :

  • عایق صدا می باشد و مانع از آلودگی صوتی به درون ساختمان می شود. این ویژگی بخصوص در کلانشهرها و اماکن پرجمعیت دارای اهمیت می باشد.
  • امنیت : وارد شدن به ساختمان هایی با این نما بسیار دشوار است و در صورتی که از شیشه لمینت استفاده شود ضدگلوله بوده و نمی شکند. بنابراین امکان ورود سارقین و مجرمان را غیرممکن می سازد.
  • دارای عملکرد حرارتی بوده و مانع از ورود گرما و سرما به فضای بیرون می شود. در نتیجه باعث بهره وری انرژی می شود.
  • باعث روشنایی و نورگیری فضا می شود اما تابش مستقیم آفتاب را تننظیم می کند.
  • ضد حریق بوده و در آتش سوزی مقاوم می باشد.
  • در شرایط آب و هوایی مختلف از جمله سرما و یخبندان و گرمای زیاد مقاوم است.
  • چشم اندازی زیبایی برای بیننده ایجاد می کند.

انواع نمای شیشه ای

  1. شیشه اسپایدر

اسپایدری به نمای شیشه ای گفته می شود که شیشه توسط اتصالات نقطه ای به سازه ساختمان متصل می شود. علت نامگذاری آن همانطور که از نامش پیداست (عنکبوت) شیشه ها به صورت موزاییکی یا شبکه بر روی محور و یراق اتصال دهنده نصب می شود.

از آنجائیکه این نوع شیشه بدون فریم می باشد نمای زیبایی به ساختمان می دهد. از این نوع طراحی در ساختمان های اداری و تجاری بلند مرتبه استفاده می شود.

نمای شیشه ای اسپایدر
نمای شیشه ای اسپایدر

آیا نمای شیشه اسپایدری مقاوم است؟

از آنجائیکه از سازه های اسپایدری بر روی پایه هایی غیر از ستون اصلی ساختمان سوار می شود مستحکم بوده و در برابر زلزله مقاوم می باشد. همچنین در برابر طوفان و شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم می باشد. همچنین به عنوان عایق صوتی مانع از ورود صدا به فضای داخلی می شود.

نصب نمای شیشه اسپایدر

نصب این نوع نما نیاز به تخصص و تبحر فراوان دارد. محاسبه دقیق بسیار اهمیت دارد به طوری که اگر در حد میلیمتری محاسبه نشود اسپایدر به درستی نصب نمی شود و امکان آسیب دیدن وجود دارد.

اندازه گیری ابعاد نمای شیشه ای اسپایدری

اندازه گیری شیشه با توجه به ابعاد و ارتفاع ساختمان متغیر است. از آنجائیکه نیاز به دقت فراوان دارد تنها کارشناس می تواند ابعاد دقیق را اندازه گیری کند.

آیا شیشه اسپایدری می شکند؟

جنس این شیشه ها از لمینت می باشد و برای هر شبکه از شیشه هایی با ضخامت12میلی ( دو شیشه 6 میلی ) استفاده می شود. بین شیشه ها چسب مخصوص شیشه سکوریت استفاده می شود تا اگر دچار شکستگی شود خرد نشده و نریزد. در صورتی که از نمای شیشه ای ثابت باشد از این شیشه استفاده می شود. در صورتی که شیشه ها به صورت کشویی باشد از شیشه 12 میلی استفاده می شود.

  1. نمای شیشه ای کرتین وال

یکی از نماهای شیشه ای مدرن که طرفداران بسیاری دارد، نمای کرتین وال به معنای دیوار پرده ای می باشد. این نما که به نام وال نیز شناخته شده می باشد، دارای ساختاری است که وزن شیشه را بر روی سازه کرتین وال یا همان شاسی کشی نگه می دارد در نتیجه فشاری به ساختمان وارد نمی شود.

مزایای نمای شیشه ای کرتین وال

  • مقاوم در برابر طوفان و شرایط آب و هوایی مختلف
  • در نصب این نما از مصالح سبک از جمله آلومینوم و شیشه استفاده می شود. همچنین می توان بر روی مصالحی از جمله ورق آلومینیوم کامپوزیت نمای سرامیکی نصب کرد.
  • مانع از خروج گرما و سرما می شود در نتیجه باعث بهره وری انرژی می شود.

10. آلاچیق شیشه ای

با شنیدن نام آلاچیق ، اتاقکی از چوب بدون دیوار و با سقف و چند پایه به ذهن خطور می کند. این آلاچیق ها معمولا در فضای باز و مناطقی که دارای منظره هستند استفاده می شود. اما آیا برای همه فصول سال مناسب می باشد؟

به همین منظور امروزه برای محافظت در برابر سرما، گرما ، باد و باران از آلاچیق شیشه ای استفاده می شود. با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

آلاچیق شیشه ای چیست ؟

به طور کلی آلاچیق نوعی ساخت می باشد که از چند ستون و سقف دارد که با توجه به کاربرد آن از چوب ، آهن ، ترموود و شیشه (با ترکیب اسکلت)تولید می شود. آلاچیق شیشه ای به دلیل اینکه قابل استفاده در همه مناطق و شرایط آب و هوایی مختلف می باشد، بسیار پرفروش است.

خطر شکستن آلاچیق شیشه ای چقدر است؟

یکی از سوالات رایجی که بسیاری از افراد می پرسند اینست که آیا شیشه هایی که در آلاچیق به کار برد می شود خطر شکستن دارد یا خیر؟ پاسخ باید گفت جنس این شیشه ها از شیشه سکوریت یا میرال استفاده می شود که امکان شکستن آن بسیار کم است زیرا

  •  صورت شکستن قطعات آن خرد نمی شود و تیز  نیست.
  •  برابر گرما، سرما ، رطوبت و باد مقاوم می باشد . زیرا در طی فرآیند ساخت تحت حرارت بالایی قرار دارد و خنک می شوند .

بنابراین بهترین گزینه برای آلاچیق بوده و خطری وجود ندارد.

از آلاچیق شیشه ای در کجا استفاده می شود؟

  • محوطه سبز باغ و رستوران عمومی
  • ویلاهای شخصی
  • روف گاردن
  • تراس های بزرگ
  • مناطق ساحلی
  • مراکز آب درمانی
  • مناطق ییلاقی
آلاچیق-شیشه-ای-دماوند
آلاچیق-شیشه-ای-دماوند

طرح های آلاچیق شیشه ای

آلاچیق ها متناسب با فضای مورد نظر و در نظر داشتن سلایق مشتریان در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شوند. همچنین می توانید به صورت سفارشی آلاچیق خود را سفارش داد و به صورت پیش ساخت برای شما ارسال شود.

  •  آکاردئونی
  •  گرد
  • چهارگوش
  • اتاقک شیشه ای پیش ساخت

معرفی آلاچیق شیشه ای آکاردئونی

این نوع آلاچیق از شیشه هایی به صورت تاشو که روی هم جمع می شوند تولید می شود. از این نوع آلاچیق در مناطق معتدل برای زمان هایی که جریان هوای خنک وجود دارد استفاده می شود.

قیمت آلاچیق شیشه ای آکاردئونی

قیمت این آلاچیق با توجه به متریالی که در نصب آن از قیبل آهن ، لولا و مقدار شیشه ها متغیر است.هر چه ابعاد فضا بیشتر باشد قیمت نهایی آن نیز بیشتر می شود.

آلاچیق شیشه ای گرد

یکی از زیباترین مدل های آلاچیق ها، آلاچیق شیشه ای گرد است. به دلیل ساخت دشوار شیشه و اسکلت گردی که برای این آلاچیق تولید می شود ، قیمت بالاتری دارد. این آلاچیق نمای زیبایی به فضای شما می بخشد.

آلاچیق-شیشه-ای-دماوند
آلاچیق-شیشه-ای-دماوند

آلاچیق شیشه ای چهارگوش

این آلاچیق به دلیل طراحی ساده و قیمت پایین پرطرفدار می باشد. از این نوع آلاچیق معمولا در محوطه های سبز باغ و رستوران ها استفاده می شود. در صورتی که بودجه کمی دارید می توانید دست دوم این محصول را نیز خریداری کنید.

معرفی آلاچیق شیشه ای

این آلاچیق با توجه به ابعاد مورد نظر تولید می شود و به صورت پیش ساخت تحویل مشتری  می شود. مزایای این آلاچیق شامل:

  • به راحتی نصب می شود.
  • قیمت پایین تری دارد.
  • کیفیت بالایی دارد.

 

 برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

معایب آلاچیق شیشه ای

  • برای فضاهای بزرگ کاربردی ندارد.
  • طراحی دلخواه را نمی توان در آن پیاده سازی کرد.

نصب آلاچیق شیشه ای

برای نصب سقف آلاچیق شیشه ای از شیشه لمینت استفاده می شود و برای دیوار آلاچیق از شیشه سکوریت سوپرکلیر که شفافیت زیادی دارد استفاده می شود . امروزه بیشتر از ترکیبی طرح های شیشه و چوب استفاده می شود. ولی در آخر با توجه به سلیقه مشتری طراحی و تولید می شود.

محاسبه قیمت شیشه سکوریت یا شیشه میرال

می دانستید شیشه سکوریت به دلیل کاربردهای فراوان آن روز به روز بر طرفداران آن افزوده می شود. به همین دلیل در طرح ها و مدل های مختلف تولید می شود. یکی از نکات مهمی که خریداران در ابتدای امر به آن توجه می کنند اینست که قیمت این شیشه چقدر است و چگونه محاسبه می شود؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به شما نحوه محاسبه قیمت شیشه سکوریت را توضیح بدهیم.

شیشه-سکوریت
شیشه-سکوریت

مدل های شیشه سکوریت

شیشه سکوریت با توجه به کاربرد فراوان آن در طرح ها و مدل های مختلف تولید می شود . برخی از مدل های آن را در ذیل مشاهده کنید:

                                  شیشه سوپر کلیر                                                                                                                                شیشه کریستال یا آینه

                                   شیشه ساتینا                                                                                                                                  شیشه برفی

  •  

[/vc_column_text][vc_empty_space][ultimate_heading main_heading=”نمونه کارهای شیشه سکوریت” heading_tag=”h3″ main_heading_color=”#dd9933″ sub_heading_color=”#dd9933″ spacer=”line_with_icon” spacer_position=”bottom” line_height=”3″ line_color=”#dd9933″ icon=”icomoon-the7-font-the7-arrow-05″ icon_size=”32″ icon_color=”#dd9933″ line_width=”120″][/ultimate_heading][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][ultimate_heading main_heading=”سوالات متداول شیشه سکوریت” heading_tag=”h3″ spacer=”line_with_icon” spacer_position=”bottom” line_height=”3″ line_color=”#dd9933″ icon=”icomoon-the7-font-the7-arrow-05″ icon_size=”18″ icon_color=”#dd9933″ line_width=”120″][/ultimate_heading][vc_empty_space][vc_toggle title=”قیمت شیشه سکوریت چقدر است ؟”]قیمت شیشه سکوریت به صورت مترمربع محاسبه از 290 هزار تومان  به بالا محاسبه می شود. اما شیشه سکوریت سندبلاست به صورت لتی هر لت 700 هزار تومان محاسبه می شود.برای جزئیات بیشتر روی ادامه مطلب کلیک کنیدد.[/vc_toggle][vc_toggle title=”چرا درب شیشه ای سکوریت به زمین گیر می کند؟”]هر هشت ماه یکبار باید شیشه ریگلاژ بشود.برای درب های ریلی از لولای بالا تنظیم می شود. چوب هم باید در پایین قرار بگیرد تا درب بالا بیاید و تنظیم شود. بعد از یک ماه چوب از بین می رود حتما باید این کار انجام شود در غیر انصورت شیشه می شکند.[/vc_toggle][vc_toggle title=”چرا موقع باز و بسته شدن درب شیشه ای، درب سفت می شود؟”]تفلون یکی از یراق آلات شیشه سکوریت به مرور زمان فرسوده می شود که در نتیجه درب سفت می شود در این مواقع باید قرقره تعویض شود.[/vc_toggle][vc_toggle title=”لبه های درب شیشه های لولایی به هم می خورد مشکل از کجاست؟”]در این حالت اصطلاحا شیشه نشست کردده و پایین افتاده است که باید ریگلاژ شود. برای ریکلاژ درب های لولایی، لولا از بالا و پایین تنظیم می شود.[/vc_toggle][vc_toggle title=”نشست شیشه سکوریت به چه معناست؟”]زمانی که درب شیشه ای می افتد و از جایگاه اصلی خود خارج می شود اصطلاحا می گویند شیشه نشست کرده است. که باعث تبعاتی همچون گیر کردن درب به کف زمین ، سفت شدن درب و به سختی باز و بسته شدن می شود. در این صورت باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کرد. در غیر اینصورت منجر به شکستن درب می شود. کارشناس متخصص درب را ریگلاژ می کنند. بدین معنی که لولاهای و قرقره را تنظیم و در صورت نیاز تعویض می کند. در درب های ریلی حتما باید جسمی شبیه چوب زیر درب ها قرار گیرد تا درب بالا بیاید و سپس تنظیمات آن انجام شود. اما در درب های لولایی نیازی به این کار نیست و لولاها از بالا و پپایین تنظیم می شوند.[/vc_toggle][vc_toggle title=”آیا درب شیشه سکوریت نیاز به سرویس و نگهداری دارد؟”]بله هر شش یا هشت ماه باید درب شیشه ای ریگلاژ شود. این کار از آسیب احتمالی یراق آلات و شکست شیشه در آینده جلوگیری می کند.